142. forduló, 144. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 22. 12h:03'
EZ A 257. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
258. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [174,37] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+331 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+147 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+47 pszi pont.) A lottó 1237. hetének nyerőszámai: 4, 9, 1. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 3. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 273.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 269.]

v 1 15 10 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

ff 568 28 felt. fegyverváltás: 568 28
Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 234.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 204.]

t 239 támadod a 239. szörnyet
FT 239 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 35 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 153 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a Raia szent lovagja jobb vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 185, gyógyulás: 34, összesen: -151 ÉP}


h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 200.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[175,37] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 31 életpontot sebeztél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 70 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja bal vállát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 817 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 106, gyógyulás: 32, összesen: -74 ÉP}


(Továbbmész...) [176,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Leah hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [177,35] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg parafenomén. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 35 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 48, gyógyulás: 18, összesen: -30 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 185.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[178,34] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy áeratikus hasnyák. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák jobb csápját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 29 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 58, gyógyulás: 19, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+45 életerő.) Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bazaltelementál. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bazaltelementál testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a bazaltelementál bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mancsával a bazaltelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 394 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 14, gyógyulás: 33, összesen: +19 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [179,34] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku ostromteknős lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ryuku ostromteknős a farkával, de elhibázta! A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 6, gyógyulás: 20, összesen: +14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Elena hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a kultúrmasztodon bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 23 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges Mnebolath trófeát, és kinyersz egy alkalmas kultúrmasztodon trófeát. 2 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 53, gyógyulás: 33, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [180,34] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb első lábát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester torát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 033 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 18, gyógyulás: 24, összesen: +6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [55 pontot használtál fel, van még 130.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[181,34] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt.
(Feltételes mászás:) Mentális energiáidat felszabadítva tested fellebeg a levegőbe. Ahogy egyre nagyobb magasságba emelkedsz, lassan leküzdöd kezdeti félelmeidet. Hopp, megérkeztél! Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel felnyársalod a drasmólyom testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy drasmólyom!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Levitálva hagyod el a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [182,34] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [183,34] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy adamantit gólem. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 99.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 96.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 56.]

tf 1 26 fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 8, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a szellő szilmill. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSLÓMESTER IV. (550. TUDATI KÉPESSÉG)
Bizony, ha hiszed, ha nem, létezik a tudásnak az a szintje, amit a beavatottak egyszerűen csak megvilágosodásnak neveznek. Tudom, nehéz elhinni, de a mágia nem csak arra jó, hogy egy-egy adott formula hatását kiváltsa vele a varázsló. A mana tetszőlegesen formálható, és segítségével egy valódi mestermágus gyakorlatilag bármit elérhet, amit csak akar! Mikor egy mágus eléri a megvilágosodás szintjét, a varázshasználat mikéntje megváltozik. Már nem az ismert, megtanult, és jól begyakorolt formula határozza meg a hatást, amit kiváltani képes, hanem az elérni kívánt hatás fogja meghatározni, hogy milyen formulát használjon a mágus! Elegendő elképzelnie azt a szörnyű pusztítást, amit el szeretne érni, és a mágiaforma igéi önkéntelenül tolulnak majd az ajkára! Egy mestermágusnak nincs már szüksége új rúnákra, az addig megismertek is őrületes pusztítás véghezvitelére válnak alkalmassá a hatalma által. Ha a Tudat megnyitja előtted a Varázslómester elődök emlékeit, te is képes leszel maximálisan uralni a pusztító elemeket! [Mostantól a sebzést okozó támadó taumaturgia varázslatod hatásfoka megnő 40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű varázslatokat is erősíti, de a %-os sebzést okozókra, nagyobb pajzszúzásra, a holtak szavára, banshee-sikolyra és az őstaumaturgia varázslatokra nincs hatással. A képesség automatikus és permanens.]

KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY)
Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni.

ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY)
Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 143. fordulód.

Erő: 26 (34) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 31 (43) Támadás: 36 Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 59 Menekülés: 30 % Életkor: 165/165 év
Egészség: 19 (27) Életpont: 418/336 Jellem: gonosz (139) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (40) Varázspont: 654/89 Pénz: 3198 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/21 Pszi pont: 110/20 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1225 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 010 TP-t kaptál. Jelenleg 921 022 TP-d van. A következő szinthez még 78 978 TP szükséges. Trófeáid: kultúrmasztodon, Raia szent lovagja, ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 49 az új rendszer szerint. A 80. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 3260 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 17/45 szúrófegyverek: *25/100
vágófegyverek: 9/47 ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 24/96 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,34 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/55 (+36%) 2. nyomkövetés: 29/49 3. lopás: 1/78
4. mászás: 14/75 (+2%) 5. csapdakészítés: 10/20 (+7%) 6. csapdaészlelés: 3/46
7. gyógyítás: 18/59 (+50%) 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 13/78
10. teológia: 18/97 (+39%) 11. taumaturgia: 31/50 (+29%) 12. szerencsejáték: 2/65
13. versengés: 13/92 14. harcművészetek: 7/0 15. zene: 6/37
16. szörnyismeret: 7/33 17. pszi: 13/70 (+11%) 18. zárnyitás: 1/86
19. vadászat: 9/65 20. bányászat: 15/51 21. testépítés: 9/74 (+82%)
22. úszás: 8/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer), karmos tankány (#137) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (6,10) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3200 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 155.86 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 drótszőr (#37) 4 gyíkfű (#201) 2 varázskő (#305)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 ezüsttőr (#322)
1 fekete gyöngy (#99) 30 kaja (#2) 10 madártoll (#112)
4 spiritusz (#170) 1 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184
33
34
35
36
37
38
(174,37) Raia szent lovagja (#239)
(175,37) Fairlight oltár, Raia szent lovagja (#239)
(176,36) bűbájlidérc (#761), Leah oltár, 42. jellempróba
(177,35) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), művészi porolit (#720), quwarg parafenomén (#248)
(178,34) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 30. jellempróba, áeratikus hasnyákok (#243), bazaltelementál (#204)
(179,34) ryuku ostromteknős (#362), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), kultúrmasztodon (#227)
(180,34) quwarg nagymester (#214), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), művészi porolit (#720), 47. jellempróba
(181,34) élőholt tigris (#766), grok-képződmény (#149), 33. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720), drasmólyom (#60)
(182,34) Tharr oltár
(183,34) adamantit gólem (#750), 39. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek