143. forduló, 145. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 15. 15h:14'
EZ A 162. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
163. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,80] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 36. pontnál. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+59 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 299.]

v 1 7 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 28 20 10 mozogsz 28 20 10
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé.
Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bot. Felpakolsz.
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Nyitva van! Lemész a harmadik emeletre.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Izgatottan nyomulsz tovább.
Tovább baktatsz a folyosón.
Egy T-elágazáshoz értél.
Lemész a második emeletre.
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni!
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább.
Kanyarodik a folyosó.
Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél.
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni.
Visszatérsz a legalsó szinthez vezető lépcsőhöz, és lemész rajta.
[91 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 1 mozogsz 1
Tovább suhansz a puha szőnyegen.
Elérkezel a bejárati őrposzthoz.
Elhagyod a palotát.
[21 pontot használtál fel, van még 182.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,79] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. "
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (570. épület.).
Találkozol Opricsnyikovával. Dornodon eljövendő papja. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy törpe kovács trófea, egy velociraptor trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[15 pontot használtál fel, van még 167.]

be 570 bemész az 570. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Köszönünk mindent, kedves barátom. Jelenleg sajnos nem tudunk több megbízást adni. [400 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 obszidián karkötő.] Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 162.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[99,79] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Találkozol egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. Elenios felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ryuku ostromteknős trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított garokk. Egy őszapó piheg a vállán. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Habozás nélkül megtámadod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A nyamvadt szemszimbólumos hirtelen előkap valami rudat, és a szájához emeli. Átkozott Elenios! Ez az idegtépő rikácsolás elviselhetetlen! Futás innen, mielőtt szétreped a dobhártyád! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. {Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét gnóm közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 17 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért, 2 rézsisakot 14 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [30 pontot használtál fel, van még 132.]

ee 126 64 89 eladod a 126. tárgyat a 64. tárgyat a 89. tárgyat
Eladtál 10 bronzpengét. 120 aranyat kaptál.
Eladtál 11 csontszablyát. 22 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

ee 45 73 51 eladod a 45. tárgyat a 73. tárgyat az 51. tárgyat
Eladtál 2 kis bőrpajzsot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpajzsot. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

ee 90 71 65 eladod a 90. tárgyat a 71. tárgyat a 65. tárgyat
Eladtál 1 bronzpáncélt. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 3 szöges páncélt. 72 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

ee 57 88 40 eladod az 57. tárgyat a 88. tárgyat a 40. tárgyat
Eladtál 3 bőrsisakot. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzsisakot. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis vaskulcsot. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

ea 237 2 eladod a 237. tárgyat 2
Eladtál 2 tankány karmot. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

ee 183 241 240 eladod a 183. tárgyat a 241. tárgyat a 240. tárgyat
Eladtál 1 vaskulcsot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 smaragd kulcsot. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis aranykulcsot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

ee 665 201 654 eladod a 665. tárgyat a 201. tárgyat a 654. tárgyat
Eladtál 5 elkarog szőrt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gyíkfüvet. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 2 darázsfarkat. 28 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

ee 712 212 103 eladod a 712. tárgyat a 212. tárgyat a 103. tárgyat
Eladtál 1 etra hályogot. 25 aranyat kaptál.
Eladtál 1 dorony tüdőt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

ee 148 512 eladod a 148. tárgyat az 512. tárgyat
Eladtál 1 mocsári penkét. 1 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 132.]
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[99,81] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! "

Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 122.]

ee 195 193 191 eladod a 195. tárgyat a 193. tárgyat a 191. tárgyat
Eladtál 1 obszidián függőt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranygyűrűt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranyláncot. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 122.]

m 2 mozogsz keletre
[100,81] Folytatod sétádat a házak közt.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy erődítményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pusztulás sírjait. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, hosszú hajú, barna szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy tarajos áspis trófea és egy katamán ordas trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tornádó örvénylő tölcsére. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[10 pontot használtál fel, van még 112.]

be 489 bemész a 489. épületbe
Belépsz a temető kapuján. Micsoda borzalmas hely! [5 pontot használtál fel, van még 107.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 104.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [15 pontot használtál fel, van még 89.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 79.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 2 9 fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 13, 26.
Kicsit kövérnek látszol mostanában - nem ártana fogyózni! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a sullár. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah hittérítője vagy. Papi hited: 58. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 17 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 266/251 Jellem: gonosz (312) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 266/28 Pénz: 4632 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 122/95 EFejl: 1
Eddig összesen 426 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1160 TP-t kaptál. Jelenleg 176471 TP-d van. A következő szinthez még 3529 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, quwarg királynő, élőholt quwarg. A 125. fordulódban 1706 arany került a bankszámládra. 1910 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/58 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 9/8
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 18/54 (+6%) dobófegyverek: 1/17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << bunkó (#5)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/42 2. nyomkövetés: 31/39 3. mászás: 6/53
4. csapdakészítés: 12/64 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/78 6. gyógyítás: 28/64
7. titkosírás: 4/13 8. felderítés: 11/18 9. szörnyidomítás: 2/0
10. teológia: 20/27 (+5%) 11. taumaturgia: 22/49 (+5%) 12. szerencsejáték: 2/76
13. versengés: 7/27 14. harcművészetek: 11/0 15. zene: 4/4 (+10%)
16. szörnyismeret: 4/80 17. pszi: *19/100 18. vadászat: 5/49
19. bányászat: 14/46 20. főzés: 8/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), álomport (#396) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

Összsúly: 69.46 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191) 1 bőrpáncél (#51)
3 bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89) 1 bronzpáncél (#90)
10 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88) 11 csontszablya (#64)
2 darázsfarok (#654) 1 dorony tüdő (#212) 5 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 1 gyíkfű (#201) 3 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kis bőrpajzs (#45) 1 kis vaskulcs (#40)
1 magszim bél (#103) 1 mocsári penke (#148) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézkulcs (#75)
1 rézpajzs (#73) 1 rézpáncél (#71) 2 rézsisak (#72)
1 smaragd kulcs (#241) 3 szöges páncél (#65) 2 tankány karom (#237)
1 vaskulcs (#183) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
613 arany (#50) 1 bot (#4) 1 obszidián karkötő (#229)
3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,79) sötét kastplom (#570), Opricsnyikova (3150. kalandozó)
(99,79) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), egy gnóm férfi
(99,80) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#579), bank (#582)
(99,81) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588)
(100,80) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), egy kobudera férfi

Üzenet küldése a karakternek