Karakterszám: |
5216 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
145 |
Játékhét: |
160 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
876 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. máj. 6. 9h:00' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. máj. 9. |
|
E-mail!
MENÕ CSAJ KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
2. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2
ében nyílpuska.
Kissé már éhezel, ezért csak 70 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre
kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 20221.)
A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat
meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*ápr. 29.* Pindurutalagala teljesítette a 8. küldetést, amit a boltban
kapott.
*máj. 3.* Emilia mellé szegõdött egy sötét xirnox.
*máj. 3.*
Dirtent majdnem felfalta egy orgling melák.
*máj. 3.* Triton teljesítette
a 11. küldetést, amit a boltban kapott.
*máj. 3.* Yarea teljesítette a
18. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*máj. 3.* Yarea teljesítette
a 15. küldetést, amit az akadémián kapott.
*máj. 3.* Dorth a Mérgek Urát
legyõzte harcban egy orgling melák.
*máj. 5.* Jimmu Palimadrakoszt kis
híján megölte egy orgling melák.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*ápr. 30.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Takaidia
felett!
*máj. 3.* Alba Regina és Mefisztó pszi párbajt vívtak. Alba Regina
került ki gyõztesen.
*máj. 3.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Galarin Thorfel felett.
*máj. 3.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Don Frankó felett.
*máj. 3.* Alba Regina és Bazaltzabáló
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*máj. 3.* Alba Regina
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Szarkaagyú Siraka felett.
*máj.
3.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Akadil Tel Kator
felett.
*máj. 3.* Alba Regina rangja a Pszionicisták Klánjában "a tudat
ura" lett.
*máj. 3.* Baltazár pszionikus párviadalban legyõzte Handurt.
*máj. 3.* Fortian szolgálatába állt egy pusztító szójer.
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül
elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú
építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben
is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+61 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz
a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán
is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Ödlerk
nyakörv (#390), Ödlerkbél íj (#391).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka,
de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül
a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért.
1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]
kno 58 12 102 15 |
58. képességre 12 képességpont |
Elköltesz 12 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 8. szintre nõtt.
Elköltesz 15 képességpontot a jobb karom végtagodhoz tartozó paraliz.méreg
szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagod
speciális támadási módja 16. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]
v 146 2 4 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]
v 146 2 2 |
146. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják
a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]
v 146 5 4 |
146. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
v 146 5 2 |
146. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
v 146 8 4 |
146. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]
m 4 7 8 4441 1115 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,7) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 3,7) A folyosó nyugatra visz. A földön heverõ mocsok, a rongálások a
falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött.
Ellenfeled egy savelementál (#147).
*** 1. KÖR *** A savelementál felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A savelementál
közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a savelementált. Lesújtasz
jobb karmoddal.
(18 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal karmoddal.
(24 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Lecsapsz bal karmoddal.
(23
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). A savelementál téged támad.
A savelementál savat lehel rád.
(25 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ
számodra.
(-8 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A savelementált próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal.
(24 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Hátraugrott
a támadás elõl. Lecsapsz bal karmoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+10%). A savelementál téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas
savcsóvát köp feléd.
(23 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar.
(-11 ép.) Regenerálsz
(+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a savelementált. Gyorsan felé lendítesz jobb
karmoddal. Fürgén elhajolt. Felé döfsz bal karmoddal.
(21 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+18%). Rávágsz bal karmoddal.
(17 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+4%). A savelementál holtan terül el. Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy csonttõr és 45 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+63 életpont.)
(M 2,7) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Ahogy belépsz a következõ
helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled
egy ratifikátor (#151) [aura: méret: 100.].
*** 1. KÖR *** A ratifikátor irányába mozogsz. A ratifikátor máris elõtted
terem! A ratifikátort próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal.
Elhibáztad. Odacsapsz bal karmoddal.
(33 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+18%). Kimeresztve, elõre suhintasz
bal karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-10
ép) Lélekenergiát szívsz el (+10%). A ratifikátor rád támad. A levegõ megtelik
elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(28 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A ratifikátort próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal.
(26 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-10 ép) Teljesen lebénul. Gyorsan
felé lendítesz bal karmoddal.
(25 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Felé ütsz bal karmoddal.
(24
ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-10 ép) Lélekenergiát szívsz el (+10%).
A ratifikátor hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 125 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+102%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 48 arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+82 életpont.)
(M 1,7) Irány nyugat! A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem
egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeleid egy orgling sámán (#101)
(vibráló kék aura veszi körül) és egy orgling disznó (#84) (vibráló kék
aura veszi körül).
*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling disznó
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling disznó feléd rohan. Megtámadod
az orgling disznót. Felé ütsz jobb karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). Lecsapsz
bal karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Felé
döfsz bal karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%).
Az orgling disznó téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül
fogával.
(28 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol
beléd. Semlegesíted a mérget. Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-10 ép.)
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling sámán elmond egy titánok szele varázslatot. Az
orgling kutya odajön hozzád. Támadod az orgling disznót. Gyorsan felé lendítesz
jobb karmoddal.
(23 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal.
(14
ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Lecsapsz bal karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+4%). Az orgling disznó hörögve
elterül. Az orgling kutya rád támad. Feléd üt bal karmával. Elhibázta.
Bûze kellemetlen számodra.
(-6 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán elmormol egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid
elsorvadnak (-8 méretükre). Megtámadod az orgling kutyát. Gyorsan felé
lendítesz jobb karmoddal.
(8 ép-t sebeztél). Felé ütsz bal karmoddal.
(7 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Felé döfsz bal karmoddal.
(6 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Az orgling kutya téged
támad. Elõre szúr bal karmával.
(25 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bûze
fojtogat.
(-5 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az orgling sámán ellõ egy életszívás varázslatot.
18 életpontnyit
sebzõdsz. Az orgling kutyát próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Paralizálod. Felé döfsz bal karmoddal.
(7 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+2%). Lesújtasz bal karmoddal.
(6 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 5. KÖR *** Az orgling sámán elmond egy életszívás varázslatot. Nem hat
rád. Az orgling kutyát próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(9 ép-t sebeztél). Paralizálod. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(9 ép-t sebeztél). Rávágsz bal karmoddal.
(5 ép-t sebeztél). Az orgling
kutya hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 185 sebzést okoztál, és 92 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Újra a 2,7-es mezõn vagy. Nincs annyi varázspontod,
hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+82 életpont.)
(M 2,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszatérsz szállásodra.
[84 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]
Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél
(#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6)
3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap,
harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap,
mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, ében láncing (#134) 72 ap, üvegszimbólum
(#138) 27 ap, barna manakõ (#149) 28 ap, pirgamit (#152) 14 ap, pikkelypáncél
(#223) 54 ap, törpe balta (#224) 7 ap, ratifikátor agy (#236) 108 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 540 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap, elit lemezpáncél
(#1003) 332 ap, pikkelyvért (#1015) 36 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69
ap, díszes pikkelyvért (#1017) 123 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, mellvért
(#1045) 63 ap, bõr mellvért (#1046) 112 ap, bronz mellvért (#1047) 177
ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, nagy pajzs (#1062)
86 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 41 ap, szárnyas sisak (#1077)
86 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092)
69 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap, csillogó
fejpánt (#1108) 138 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122)
69 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 62 ap, zöld köntös
(#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 69 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû
íj (#1271) 41 ap, hosszú íj (#1272) 86 ap, kõrisfa íj (#1273) 159 ap, könnyû
nyílpuska (#1286) 69 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 123 ap, harci nyílpuska
(#1288) 203 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302)
69 ap, görbekard (#1316) 41 ap, hosszúkard (#1317) 86 ap, fogazott kard
(#1318) 159 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, a
tudás könnyû pikkelyvértje (#1916) 244 ap, a tudás kerek pajzsa (#1961)
216 ap, a titán kék köpenye (#5637) 397 ap, a gladiátor könnyû pikkelyvértje
(#5966) 302 ap, a hatalom rövid tõre (#7152) 403 ap, a kobra díszes fejpántja
(#7406) 259 ap, az entek barbár lándzsája (#9881) 274 ap, a szívósság barbár
lándzsája (#14831) 274 ap, a szellemek csontamulettje (#15147) 403 ap,
a sas szárnyas sisakja (#15927) 421 ap, a sas kõamulettje (#16046) 259
ap, a sas háromszögszimbóluma (#16062) 414 ap, a természet nehéz nyílpuskája
(#17037) 457 ap, a bérmágus könnyû íja (#17471) 274 ap, a kígyó lovagi
lemezpáncélja (#19002) 565 ap, a kígyó szárnyas sisakja (#19077) 421 ap,
a ragadozó vas lemezpáncélja (#19901) 388 ap, a ragadozó zöld köntöse (#20051)
259 ap, a küzdelem vándorcsizmája (#20471) 259 ap, a küzdelem malachit
karkötõje (#20591) 259 ap, a túlélés könnyû íja (#21521) 274 ap, a tökéletesség
vassisakja (#21776) 390 ap, a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) 375
ap, a tûz utazóköpenye (#22286) 138 ap, az enyészet márványgyûrûje (#23276)
142 ap, az enyészet görbekardja (#23366) 157 ap, a villám csonttõre (#23801)
142 ap, a méreg bõr mellvértje (#23996) 228 ap, a méreg csatos öve (#24116)
138 ap, a sün díszes pikkelyvértje (#24867) 324 ap, a sün kõamulettje (#25046)
142 ap, a teknõs nagy pajzsa (#25362) 287 ap, a teknõs csatos öve (#25466)
138 ap, a teknõs malachit karkötõje (#25541) 142 ap, a teknõs díszes karkötõje
(#25542) 270 ap, a szalamandra bõr mellvértje (#25796) 228 ap, a sav díszes
fejpántja (#26756) 142 ap, a sav márványgyûrûje (#26876) 142 ap, a légzés
sárgaréz nyaklánca (#27731) 151 ap, a légzés malachitgyûrûje (#27777) 270
ap, a légzés hosszú íja (#27822) 71 ap, a bûz szöges pajzsa (#28964) 743
ap, a bûz utazóköpenye (#29036) 138 ap. Eladsz 1 díszes fejéket 5 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
bb 1 |
több épület meglátogatása |
Visszamész a barlangodba.
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Kissé elgondolkozva
turkálgatsz a bolt akciós árukészletében. Elõször meg sem hallod, hogy
a boltos megszólít. Csak akkor figyelsz fel, amikor megbökdösi a válladat.
- Hé, figyelj csak. Azok csak selejetes bóvlik, gondolhatod, hogy nem adnám
õket ilyen olcsón, ha bármire is lehetne használni. De Te tetszel nekem.
Íme egy személyre szabott akciós ajánlat! Ezt a varázsgyûrût megkapod ingyen,
egy kis szívességért cserébe.
- És mit kéne csinálnom?
- Ezt csak akkor
mondhatom el, ha el is vállalod a feladatot, de biztosíthatlak, hogy semmi
veszélyes nincs benne. És a gyûrû tulajdonságait is csak akkor ismerheted
meg, ha megtetted, amit kérek. De bennem megbízhatsz, még soha nem csaptam
be senkit!
(8. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
ho 5 |
hõsiesség pont használata |
Visszamész a barlangodba. Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot
költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
(8. kaland:) Bár nem bízol meg teljesen a boltosban, túlságosan csábító
az ajánlat ahhoz, hogy elutasítsd.
- Itt vagyok, és kíváncsian várom,
hogy milyen feladatot találtál nekem.
- A helyzet a következõ: az egyik
alkalmazottam elment, hogy találkozzon egy beszállítómmal, aki egy igen
értékes és keresett fûszert hozott volna. Sajnos az alkalmazottat azóta
sem láttam, könnyen elõfordulhat, hogy meglépett a szállítmánnyal. Persze
az is lehet, hogy megölték a torzszülöttek. Csak magunk között jegyzem
meg, hogy nagy szerencséje van, ha ez történt. Szóval a feladat: keresd
meg hozd el nekem a fûszert! Itt egy térkép, ezen be van jelölve a találkozóhely.
Ahhoz képest, hogy ez valami szimpla kereskedelmi ügylet volt, kicsit furcsa
a találkozó helyszíne: a csatornaszint egy eldugott pontja. Már láttál
térképet a csatornáról, de úgy emlékszel, hogy ez a rész csak egy fehér
folt volt.
Legalább egy órát tart, mire a hely közelébe érsz. Útközben
igyekszel elkerülni a harcot, most a fûszer keresésére kell koncentrálni,
egy hirtelen haláleset ebben nem segítene.
Megtalálod a találkozó helyszínét.
Elsõ pillantásra semmi különöset nem látsz. Hmm.., itt az ideje, hogy alaposabban
is szemügyre vedd a nyomokat.
[Nyomkeresés próba 14-es küszöbre: 2 hõsiesség
pont árán sikeres]
Már jó ideje vizsgálgatod a helyszínt, és kis híján feladod az egészet,
amikor végre megpillantasz valamit, ami talán fontos lehet.
[Gyógynövények
próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Az egyik sarokban a por egy egész picit más színû, mint a többi részen.
A gondos vizsgálat igazolja a sejtésedet, valóban a boltos fûszerébõl hullott
ide néhány szemnyi. Tehát valóban járt itt a szolga. Harcnak nincs nyoma,
de talán pusztán gondolati úton is ki tudod találni mi történhetett.
[IQ próba 16-os küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Átgondolod a szituációt. Furcsa ez a találkozóhely. A boltosról is hallottál
már egy-két furcsa dolgot. Tegyük fel, hogy valamilyen úton-módon a boltos
megoldotta, hogy egy másik szintrõl csempésszék ide neki a fûszert. Ha
ez történik, arról a hatóság is tudomást szerezhet. Esteleg el is próbálhatják
kapni. Ha van egy kis szerencséd, akkor a szolga elég profi, és mielõtt
elkapnák (vagy elmenekülne) volt ideje eldugni a cuccot. Ha így tett, akkor
megtalálhatod, ha nem, akkor a boltosnak le kell mondania a fûszerérõl.
A fûszer nyomait keresed, és hamarosan találsz is néhány újabb szemet a
sziklán, majd felette fél méterrel újabb apró nyomokat. Ha minden igaz,
akkor a szolga a fal egy hasadékába rejtette a zsákot, mielõtt elszaladt.
Már csak meg kell találni! Túl magasra nem rakhatta, arra nem juthatott
ideje. Aprólésan végigvizsgálod az összes fejmagasságban és valamivel a
felett levõ hasadékot. És megvan!! Ez egyikben valami puhát érzel, ami
nem lehet más mint a fûszerzsák! Óvatosan kiveszed. Hirtelen kiáltásokat
hallasz:
- Forduljon a fal felé! Kezeket a magasba!
Vagy egy tucatnyi
katona vesz körül. Nincs esélyed harcba szállni velük, így engedelmeskedsz.
- A másik ugyan meglépett, de legalább az újabb futárt elkaptuk. Húsz év
egy sötét, nedves cellában vízen, és kenyéren. Nem hiszem, hogy bárki túlélné.
Te mit gondolsz?
- Én semmi rosszat nem tettem, csak megkért a boltos,
hogy keressek meg neki valamit.
- Ha akarom elhiszem, ha akarom nem. De
tudod mit? Már régóta el akarjuk kapni a boltost. Ha segítesz, és rávallasz,
akkor mehetsz isten hírével.
Gondolkodás nélkül beleegyezel a dologba.
Arra kéred a katonákat, hogy akkor csapjanak le, ha megkaptad a gyûrût.
A boltos örömmel fogad:
- Látom, meg van a zsák. A szolgáról tudsz valamit?
Nem volt semmi gond útközben?
- A szolgád nem volt ott. A zsákot elrejtette,
alig találtam meg. Kérem a gyûrût!
- Tessék itt van, add a zsákot!
Átadod
a zsákot, a gyûrût gyorsan a zsebedbe csúsztatod. A következõ pillanatban
a katonák ellepik a boltot, és megbilincselik a boltost. - Végre elkaptunk,
Te fõcsempész. Ezt nem úszod meg. Te pedig, hiszékeny kifutófiú tûnj innen.
Egy pislantásnyi idõ alatt eltûnsz a boltból. Alaposan megvizsgálod a gyûrût:
egy a hiszékenység gyûrûje.
[ld. enc.]
(+4 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
ho 0 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
bb 1 4 7 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lebattyogsz a boltba.
[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
Már kezdi furdalni az oldaladat a kíváncsiság, vajon mire készülnek az
akadémián. Sajnos a szokásokkal ellentétben nem szivárog ki semmi. Ennek
a rossz nyelvek szerint azaz oka, hogy ha a nép nem tudja mi a végcél,
akkor az esetleges kudarcot is sikernek lehet majd eladni. És amekkora
felhajtás mostanában van, a kudarc nyilván nem lenne elfogadható végeredmény.
Mire idáig jutsz a gondolataidban már ismét kedvenc gyakornokod elõtt állsz:
- Üdvözöllek az akadámia nevében. Az új feladatod öö...ööö... na, igen
megvan végre: szóval biztos ismered a Myrda járat végén azt a tavat, aminek
olyan forró a vize. Annak az alján különleges növények élnek. Azokból kéne
az egyik: név szerint a kék mitinda. A színérõl fel fogod ismerni. Három
kék mitindára lesz szükségünk.
(13. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. Mivel nincs jobb dolgod, benézel a helytartói
hivatalba. Megtudod, hogy hamarosan egy érdekes versenyt fognak rendezni.
Minden versenyzõ egy kõvel teli zsákkal fut két vagy három kört a szinten,
és minden kör végén célba kell lõni egy távoli, mozgó célpontra. Nevezni
a verseny napján a fõtéren lehet. (Lõfegyver és szívósság szakértelem szükséges.)
(19. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
[Fekete özvegy torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész.
Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal
is nehezen boldogulsz. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben
1
sárkányvirágot. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan
a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeleid
2 káoszkígyó (#146).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az 1. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy elemi védelem! Az 1. káoszkígyó ellõ egy sötétség varázslatot. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Magában motyogva, a 2. káoszkígyó létrehoz
egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Megrohamozod az 1. káoszkígyót. Támadod
az 1. káoszkígyót. Felé ütsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Rávágsz bal
karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Kimeresztve, elõre suhintasz bal
karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Méreg marja tested.
Sebzõdsz 12 ép-t. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. káoszkígyó elvarázsol
egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Heves kézmozdulatok közepette az 1.
káoszkígyó elmormol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Az 1. káoszkígyót
próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. Fürgén elhajolt. Rávágsz
bal karmoddal. El sem találtad. Odacsapsz bal karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Méreg marja tested.
36 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a 2. káoszkígyó létrehoz egy mérges csípést.
A varázslat nem hatott rád. Az 1. káoszkígyó mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy mérges csípést. Ezt most megúsztad. Megtámadod az 1. káoszkígyót.
Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal.
(29 ép-t sebeztél). Gyorsan felé
lendítesz bal karmoddal. Félrehajolt. Rávágsz bal karmoddal.
(21 ép-t
sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). Mérgezõdsz.
36 ép-t sebzõdtél.
Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. káoszkígyó létrehoz egy
életszívás varázslatot.
17 életpontnyit sebzõdsz. Összegyûjtve mágikus
energiáit, az 1. káoszkígyó elvarázsol egy életszívást. Ellenállsz a varázslatnak.
Támadod az 1. káoszkígyót. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(32 ép-t sebeztél).
Paralizáltad! Rávágsz bal karmoddal.
(26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+18%). Felé suhintasz bal karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát
szívsz el (+10%). Az 1. káoszkígyó halálos sebet kapva a földre zuhan.
Méreg!
Sebzõdsz 36 ép-t. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 137 sebzést kaptál.] A küzdelem
eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+125 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
[Fekete özvegy torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz,
egy élvezetes vadászat. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy
elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Ahogy
leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat
egy torzszülött. Egy igazi ritkaságot pillantasz meg: egy neborhaud-fát!
Ez a vastag, pórusos törzsû óriásgomba nagyrészt kipusztult, mert a galetkik
kivágták a kiválóan használható anyaga miatt. Azonban ez a hatalmas példány
nyilvánvalóan évtizedek óta itt áll, érintetlenül, csupasz ágainak sokasága
kész labirintust alkot. Hopp, mintha valami megcsillant volna odafent!
Lehet, hogy érdemes lenne megvizsgálni.
(287. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz
a vadászzsákmányra. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét
elf nekromanta (#142).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta létrehoz
egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy titánok szele! Megrohamozod a halál sekrestyését.
A halál sekrestyése feléd mozog. A halál sekrestyését próbálod megsebezni.
Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Elhibáztad. Lesújtasz bal
karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-6 ép)
Lélekenergiát szívsz el (+18%). Felé döfsz bal karmoddal.
(20 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez
(-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+10%). Illatozol
(5 sebzés). A halál sekrestyése téged támad. Pofáját nagyra tátva harap
fogával.
(19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Odacsap neked jobb
karmával.
(16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+2
ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf nekromanta mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy gyógyító szellõt. A halál sekrestyése visszanyer 24 életpontot. A sötét
elf nekromanta a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sötétség!
Ezt most megúsztad. Megtámadod a halál sekrestyését. Elõre szúrsz jobb
karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-6 ép) Odacsapsz bal karmoddal.
El sem találtad. Felé suhintasz bal karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). A bõrén
levõ tüskék felsértenek
(-6 ép) Lélekenergiát szívsz el (+10%). Fantasztikus
illatod hat rá
(4 sebzés). A halál sekrestyése téged támad. Kitátja száját,
harapni próbál fogával.
(22 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lesújt rád
jobb karmával.
(11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol
egy gyógyító szellõt. Gyógyítja a halál sekrestyését (+19 ép). A sötét
elf nekromanta ellõ egy sötétség varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak.
A halál sekrestyését próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(25 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-6 ép) Paralizálod. Felé ütsz
bal karmoddal.
(20 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-6
ép) Lélekenergiát szívsz el (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-6 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Illatod zavarja
(4 sebzés). A halál sekrestyése hörögve
elterül. Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf nekromanta elmormol
egy életszívást.
Sebzõdsz 14 ép-t. Megindulsz a sötét elf nekromanta felé.
Már ott is vagy! A sötét elf nekromantát próbálod megsebezni. Gyorsan felé
lendítesz jobb karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Teljesen
lebénul. Elõre szúrsz bal karmoddal. Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+18%). Lecsapsz bal karmoddal.
(28 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+10%). Megérzi illatodat
(3 sebzés). Regenerálsz
(+2 ép)
[A csatában összesen 197 sebzést okoztál, és 124 sebzést kaptál.] Huh,
nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+120 életpont.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]
[Fekete özvegy torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen
a sötét alsó szintekre vezet. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán
azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Nocsak, mit
találtál! 1
muskil ! Óvatosan begyûjtöd. Szimatot fogva, elindulsz egy
folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy mélységi
ent (#133).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A mélységi ent irányába mozogsz. A mélységi ent odajön hozzád.
Támadod a mélységi entet. Lesújtasz jobb karmoddal.
(8 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-8 ép) Paralizáltad! Felé döfsz bal karmoddal.
(9 ép-t
sebeztél). Tüskés a bõre
(-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+18%). Felé ütsz
bal karmoddal.
(4 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+10%). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A mélységi entet próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Paralizáltad! Lesújtasz
bal karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+18%). Elõre szúrsz bal karmoddal.
(6 ép-t sebeztél). Tüskés
a bõre
(-8 ép) Lélekenergiát szívsz el (+10%). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a mélységi entet. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(10
ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-8 ép) Teljesen lebénul. Lecsapsz bal karmoddal.
(8 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) Lélekenergiát
szívsz el (+4%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj
egy képességpontot. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(5 ép-t sebeztél).
A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a mélységi entet. Odacsapsz jobb karmoddal.
(7 ép-t
sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Elõre szúrsz bal karmoddal.
(8
ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Kimeresztve, elõre suhintasz
bal karmoddal.
(5 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8
ép) A mélységi ent halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2
ép)
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 96 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+85%).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+59 életpont.)
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
k 432 261 339 |
kaland elvállalása |
(432. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(261. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát
látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz
az ajtón. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ,
hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy káoszkígyó (#146).
*** 1. KÖR *** A káoszkígyó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elemi
védelmet. A káoszkígyó elmond egy sötétség varázslatot. Rezisztálod a varázslatot.
A káoszkígyó irányába mozogsz. Támadod a káoszkígyót. Odacsapsz jobb karmoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Felé döfsz bal karmoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+18%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Felé
suhintasz bal karmoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%).
Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszkígyót próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(29 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(24 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+18%). Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal.
(24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+10%). A káoszkígyó kileheli
lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+95%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed
a zsákmányt, ami egy fehér gyógyital, egy káoszkígyó pikkely és 29 arany.
[ld. enc.]
Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Elõkapod
a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba
10-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót!
Várakozva lépsz be rajta.
Hurrá, kincset találtál, ami 2 méregellenállás itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 42% lélekenergia.
(339. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Izgatottan lépkedsz.
Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen
más) galetkiket rejtve! Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába
ess. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz befelé.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó,
Mikanno Hosi Kanpokusan, egy szivárvány
bõrû, fekete, hosszú hajú, csillogó szemû, csábos hangú, igézõ nõ. A Pszionicisták
klánjának asztrális utazó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Ulthaodron
karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, hõsi
jelvény, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, szent templomi
maszk, a mentát gyöngye, az óriás csatos öve, ozin fülkarika, az Örökkévalóság
Rubinja, az energia köpenye, arany pszi váll-lap, a bûz könnyû láncinge,
a yeti vándorcsizmája. Zsebre raksz 4 asztrálesszenciát. Még mindig alszik!
Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült
csórni! (+10% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
pv 4 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát
viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha
egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már
mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány
fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal
veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket.
(-3 TVP.) Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat.
A titán fogazott kardja:
értéke 296 arany #5818 (3 dukát), a sebzése 2D8+4. A tárgy érdekes tulajdonságokkal
rendelkezik: +6% támadás ezzel a fegyverrel, +3 erõ, +3 intelligencia.
A sav keresztszimbóluma: értéke 218 arany #26863 (3 dukát). Viselésekor
a következõ hatásokra számíthatsz: +4 savimmunitás.
A merénylõ keresztszimbóluma:
értéke 292 arany #11113 (3 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz:
+3 intelligencia, +6% támadás.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt
akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2004. jún. 14. hétfõig.
Az olimpiai fordulókat a jún. 19-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún.
21-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak,
aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos
kategóriában ezúttal szolgáid is harcolni fognak az oldaladon!
[ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 972 sebzést
okoztál, és 594 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -1 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
302 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Menõ Csaj, egy intelligens, szõke, jópofi, magas, gyönyörû,
kiegyensúllyozott, bombázó nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6.
szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 145. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (11) / 6.48 |
[2] IQ: |
10 / 9.30 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 2.63 |
[4] egészség: |
14 / 3.84 |
[5] mágia: |
7 / 3.56 |
[6] gyorsaság: |
25 (27) / 0.61 |
[9] Méret/ép: |
140 (141) / 116 |
Min. méret: |
143 |
Barlangméret: |
146 |
|
|
Varázspont: |
104 / 4 |
Képességpont: |
28 / 78% |
Hõsi pont: |
25 (0) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
9% |
Galetki erõ: |
690 / 216 |
Hírnév : |
858 |
Jóllakottság: |
60% |
Életkor: |
14
/ 14 |
|
|
Galetki csaták: |
152 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
37 (0) |
Torzsz. csaták: |
829 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
658 (4) |
Leölt torzszülött: |
1051 (8) |
Pszi csaták: |
72 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
42
(0) |
Ájulások száma: |
82 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: mutáns-jelölt (35)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 45%-os szorzó. +1 minden végtag speciális
képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el 7 fekete özvegyet.
[számláló: 2] 2.) Hajtsd végre a 91-es klánkalandot (KK 91)! (összesen
40 TVP-t igényel) 3.) Ölj öt görényteknõcöt! [számláló: 1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
1 / 0.40 |
[11] jéglehelet: |
25 (28) / 7.64 |
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0.40 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 1 |
[19] hidegimmunitás: |
2 / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
2 / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
2 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
2 / 0 |
[24] rezisztencia: |
12 (17) / 0 |
[25] illat: |
5 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 4.41 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 0.60 |
[47] zárnyitás: |
8 / 1.62 |
[48] mászás: |
8 / 2.11 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.35 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 / 1.45 |
[51] transzformáció: |
12 / 1 |
[52] auraészlelés: |
5 / 0.35 |
[53] ékszerészet: |
3 / 1.45 |
[54] kereskedelem: |
7 / 3.11 |
[55] szívósság: |
6 / 0.15 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 1.25 |
[57] gyógynövények: |
6 / 2.05 |
[58] nyomkeresés: |
8 (10) / 0.42 |
[59] vezetõkészség: |
1 / 0.10 |
[60] pszi támadás: |
12 / 5.92 |
[61] pszi energia: |
15 / 3.22 |
[62] lopás: |
10 / 2.59 |
[63] éberség: |
4 / 0.35 |
[64] átokszórás: |
12 (14) / 11.25 |
[65] álcázás: |
25 / 0.43 |
[66] lopakodás: |
4 (6) / 1.38 |
[67] régészet: |
8 / 2.63 |
[68] zene: |
5 / 2.95 |
[69] tanulás: |
6 / 4.28 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
4 / 0.25 |
[72] építés: |
7 / 5.19 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
12 (13) / 0 |
[101] szakért.: |
12 (13) / 3.51 |
[102] paraliz.méreg: |
16
(18) / 0 |
bal karom |
[103] méret: |
11 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 4.44 |
[105] energiaszívás: |
24
(26) / 0 |
bal karom |
[106] méret: |
11 / 0 |
[107] szakért.: |
11 / 3.72 |
[108] energiaszívás: |
12
(14) / 0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.16 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.48 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[160] esszenciaelnyelés: |
10 / 7.64 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[31] féreg érintése: |
9 / 7.76 |
[172] gázpajzs: |
3 / 0.08 |
[17] gránitbõr: |
4 / 0 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.22 |
[15] jégpajzs: |
5 / 1.82 |
[163] kineport: |
8 / 1.44 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 2.28 |
[129] mentális robbanás: |
13 / 1.78 |
[148] méregsemlegesítés: |
2 / 0.04 |
[171] savpajzs: |
3 / 0.24 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
8 / 1.68 |
[16] tûzpajzs: |
3 / 0.40 |
[170] villámpajzs: |
2 / 1.96 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA) |
1. lista (300%): |
16 tûzpaj |
171 savpaj |
172 gázpaj |
15 jégpaj |
170 villá |
|
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 6 |
ism 3 |
p |
pv 4 8 |
ism 3 |
p |
|
2. Makró |
le 15087 20877 |
kf 175 22752 22826 194 |
ism 4 |
vd 95 |
le 175 22752
22826 194 |
kf 15087 20877 |
|
|
4. Makró |
hp 3 160 14 0 198 |
hp 3 31 14 0 198 |
ism 4 |
vd |
ht 0 0 0 0 198
|
|
5. Makró |
bsz |
e 10 |
ad 10 |
v 148 1 |
be 30 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 197. |
3: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #121. Prioritás: 199. |
4: jéglehelet használata ha ellenfeled #121. Prioritás: 199. |
5: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #129. Prioritás: 199. |
6: jéglehelet használata ha ellenfeled #129. Prioritás: 199. |
7: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #169. Prioritás: 199. |
12: féreg érintése v.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 220. |
8: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 220, és ha ellf.
képessége: "egyedi lény" (241) |
10: gránitbõr v.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 220, és ha ellf. képessége:
"egyedi lény" (241) |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 20 10;
PV 4 8;
PSZ 65 51;
BA 15040 15002
15013 15021 15038;
L 5 154 2 1;
HE 2;
PTA 129 131 131 131 131;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 14.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #13 (4. épület), #16 (9. épület),
#19 (7. épület), #23 (2. épület), #33 (8. épület), #432 (142. forduló),
#339 (143. forduló), #287 (145. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 5216. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Dt'azzrax, ében íjász. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz gyíkbõr öve (#29069) |
|
1 a gladiátor utazóköpenye (#6086) |
|
1 a gyõzelem szárnyas sisakja (#20877) |
|
1 a jég nagy pajzsa (#22662) |
|
1 a kobra sisakja (#7375) |
|
1 a kobra
zöld köntöse (#7451) |
|
1 a lich díszes fejpántja (#11906) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) |
|
1 a remete köpenye (#12385) |
|
1 a sólyom átlátszó köntöse (#29502) |
|
1 a sün díszes fejpántja (#24956) |
|
1 a teknõs vas lemezpáncélja (#25301) |
* |
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
|
1 az ellenállás halotti maszkja (#28541) |
|
1 az energia halotti maszkja
(#18641) |
|
1 az enyészet átlátszó köntöse (#23202) |
|
1 bronz porontyköpeny (#357) |
|
2 csatos öv (#1166) |
|
1 csizma (#1120)
|
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
3 díszes köpeny (#1138)
|
|
18 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 fejpánt (#1105)
|
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 mellvért (#1045) |
|
1 öv (#1165) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 sisak (#1075) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
25 törpe
pikkelyvért (#4) |
|
2 utazóköpeny (#1136) |
|
2 vándorcsizma (#1121) |
|
1 zöld köntös (#1151)
|
Ékszerek, kincsek |
|
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) |
|
1 a jég kõamulettje (#22796) |
|
1
a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a légzés karikaszimbóluma (#27761) |
|
1 a mágia szimbóluma (#3460)
|
* |
1 a mutáció gyémántja (#162) |
|
1 a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) |
|
1 a sólyom csepp fülbevalója (#29606)
|
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a yeti háromszögszimbóluma (#26412) |
|
2003 arany (#1) |
|
1 az angyalok
karikaszimbóluma (#28211) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás márványgyûrûje (#28676)
|
|
1 az erõ kõamulettje (#1646) |
|
1 bronz amulett (#1198) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló
(#1256) |
|
65 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
2 kõamulett (#1196) |
|
1 malachit karkötõ (#1241)
|
|
3 nyaklánc (#1180) |
* |
1 orgling fétis (#269) |
|
1 óriás fülbevaló (#225)
|
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szimbólum
(#1210) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
33 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 fekete dukát (#218)
|
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19)
|
|
1 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a gepárd csonttõre (#15701) |
|
1 a harcos gyalogos lándzsája (#8082)
|
|
1 a jég csonttõre (#22901) |
|
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a kobra görbekardja (#7616) |
|
1 a tolvaj csonttõre
(#9401) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
2 barbár lándzsa (#1331) |
|
5 csonttõr
(#1301) |
|
16 ében nyílpuska (#133) |
|
18 ében tündekard (#132) |
|
1 fogazott tõr
(#6) |
|
11 harci fejsze (#12) |
|
1 kard (#1315) |
|
6 kerek kõ (#11) |
|
4 kés (#5) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 nyílpuska (#1285) |
|
3 parittya (#10) |
|
17 rozsdás kard (#131) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
17 elfu moha (#33) |
|
12 elonotichlan (#31) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
12 gyilkos boróka
(#27) |
|
3 hatalom kék itala (#58) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
3 jéglehelet itala
(#54) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
7 liánvirág (#24) |
|
12 mátekel gomba (#21)
|
|
5 méregellenállás itala (#51) |
|
7 mézfû (#29) |
|
10 mitulen fû (#20)
|
|
3 muskil (#37) |
|
6 óriásnövés itala (#60) |
|
9 ragálygomba (#26) |
|
5 rémcserje (#34) |
|
8 sárkányvirág (#32) |
|
18 sötét mák (#23) |
|
8 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
17 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
2 velparaj (#35) |
|
10 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
4 asztrálesszencia (#154) |
|
11 barna manakõ (#149) |
|
3 bolhedor szárny
(#15) |
|
24 ekinda haj (#147) |
|
8 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
1 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
19 mandibula
(#157) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
5 nohnetár gumó (#212) |
|
9 nordkristály (#146)
|
|
27 õsi relikvia (#17) |
|
17 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236)
|
|
1 szójer csáprágó (#231) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a teknõs
utazóköpenye #25436 (5), a teknõs könnyû pikkelyvértje #25316 (6), a harcmûvész
malachit karkötõje #13841 (9), a jég átlátszó köntöse #22752 (9), a jég
bõr mellvértje #22646 (8), a jég márványgyûrûje #22826 (5), a szellemek
kék köpenye #15087 (11), az ellenállás karikaszimbóluma #28661 (5), a küzdelem
aranyozott fülbevalója #20608 (14).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A HISZÉKENYSÉG GYÛRÛJE (251. TÁRGY) A hiszékeny galetkit sok bosszúság
érheti. Olyan dolgokra is rá lehet venni, amit magától eszébe sem jutna
megtenni. Egyes galetkik már nem ilyen könnyen becsaphatók. Viszont õk
is meggyõzhetõk, ha megfelelõ mágikus segítséget veszel igénybe belõlük
is egyszerû, hiszékeny galetki válik. A gyûrû a meggyõzõkészség szakértelmedhez
+4-et ad.
KÁOSZKÍGYÓ (146. LÉNY) Ezek a lila pikkelyû, intelligens kígyók mesterei
a mágiának. Általában párban vadásznak, pillanatok alatt felmérik az ellenfelük
gyengéjét, és kiváló csapatmunkával kivégzik a náluk nagyobb és erõsebb
ellenfelet is. Fel vannak készülve a mágiát, a lõfegyvert és a leheletet
használó ellenfél ellen is. Ha sikerül legyõznöd õket, kiváló lakomát jelentenek
egy mágiafaló számára.
MÉLYSÉGI ENT (133. LÉNY) Hajdan óriási fák nõttek a felszínen, a napsütésben.
Akkoriban éltek Ghallán olyan teremtmények, amelyek a fákhoz voltak hasonlatosak,
de intelligenciával bírtak, és képesek voltak a helyváltoztatásra. A fákkal
együtt azonban az entek is kipusztultak, hiszen napfény nélkül képtelenek
létezni - kivéve a mélységi enteket, amelyek még az Ellenség megérkezése
elõtt a sötét utat választották, tiszta aurájukat beszennyezték és nemhogy
nem volt szükségük a napfényre, hanem irtóztak tõle. Ezek az irdatlan vastag
kérgû, lassan mozgó, de borzalmas erejû teremtmények visszahúzódtak a hegyek
mélyére, és csak nemrégiben bukkantak rájuk a mélyebb járatokban vadászó
galetkik. A mélységi ent irdatlanul kemény ellenfél, egyetlen csapásával
képes péppé zúzni a lárva szintû galetkiket - úgyhogy vigyázz, ha ezzel
a lénnyel kezdesz!
KÁOSZKÍGYÓ PIKKELY (230. TÁRGY) Ez a csillogó, bíborlila farokpikkely
értékes trófea, bizonyítva, hogy képes voltál gyõzedelmeskedni egy igazi
és nagyhatalmú káoszkígyó felett. És ki tudja, idõvel talán még használni
is tudod valamire!
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. jún. 19. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
(és csak ott!) szolgáid is részt vesznek a csatában, úgy, ahogy a jelentkezés
pillanatában voltak. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden
körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van.
A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban
az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb
gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok,
és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban
az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba
nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára
beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy
varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni.
Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat
nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik.
Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción
az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör
elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban
részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott
lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges
tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a
karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3
fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 11:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag
harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget
akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és
tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát
és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal
a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle.
Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ
idõben, eltérõ felszereléssel.