Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. okt. 31. 12h:05' EZ A 180. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD 181. játékheted kezdete: nov. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2563 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 15 135 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
kno 8 2 | képesség-növelés 8 |
tps 244 | TVP spórolása: 244 pontért |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar felderítő bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar pálinka (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis élőholt quwarg trófeát, és kiszedsz egy varkaudar felderítő trófeát. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tpf 244 | TVP elővétele: 244 pontért |
im 0 2 | imádkozol |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg jobb első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [125,33] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [124,33] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [122,33] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat nyakát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az arató csattanat testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [121,33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [119,33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [118,32] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bundás csirmáz jobb vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bundás csirmáz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
ef 10 507 | energia fejlesztése 10 |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY) Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani. |
ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT) Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem. |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 18 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 19 (21) | Támadás: | 17 (18) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 18 (23) | Védekezés: | 19 (22) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 297/294 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (27) | Varázspont: | 203/3 | Pénz: | 700 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 27/10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 23/67 (+4%) | vágófegyverek: | 10/3 |
ütőfegyverek: | 15/25 (+19%) | lőfegyverek: | 11/90 | dobófegyverek: | 7/70 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzkard (#2083) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
117,32 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 131 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 164 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/97 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 19/77 (+14%) | 3. mászás: | 11/55 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 14/1 | 5. csapdaészlelés: | 3/4 | 6. gyógyítás: | 32/15 |
7. titkosírás: | 6/19 | 8. felderítés: | 5/39 (+211%) | 9. szörnyidomítás: | 6/12 |
10. teológia: | 12/66 (+20%) | 11. taumaturgia: | 7/70 (+14%) | 12. versengés: | 4/47 (+9%) |
13. zene: | 5/48 | 14. szörnyismeret: | 16/37 | 15. zárnyitás: | 4/94 |
16. vadászat: | 4/48 | 17. bányászat: | 18/83 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), óriás patkány (#42) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 46, 47, 48, 49, 65. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 831 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 103.08 kg | Megterheltség: 127% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
30 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
12 | madártoll (#112) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |
116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | |
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|