Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jan. 12. 9h:09' EZ A 214. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD 215. játékheted kezdete: jan. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4647 SZÁMLA : XXXX |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 1 életpontot sebeztél.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát.
Vashegyű lándzsával megdöfködöd a velociraptor bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.)
Vashegyű lándzsával megdöfködöd a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
Vashegyű lándzsával megdöfködöd a velociraptor bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
Vashegyű lándzsával többször eltalálod a velociraptor bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1357 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}
Ch'Lorani gyorsan felrak egy tüskepajzs varázslatot.
Kitátod a szádat, és lehelsz. Ch'Lorani egy izomernyesztés varázslattal köszönti a másikat. Nem hatott az ellenfélre.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Ch'Lorani megveti a lábát, és a fúvócsővel az ellenfélre lő. Elrepül 5 tüske. Lövedékeivel perforálja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.)
Pásztorbottal párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Vashegyű lándzsával Ch'Lorani nagy lendületekkel át- meg átszúrja a tyrannoszaurusz rex lábát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Rövid karddal Ch'Lorani néhányszor meglegyinti a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.)
Pásztorbottal gyengén megütöd a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél.
Vashegyű lándzsával Ch'Lorani megböki a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal Ch'Lorani súrolja a tyrannoszaurusz rex farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1295 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. {Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP, összes sebzés: 585, összes sebződés: 145}
Ch'Lorani védekezésképp villámgyorsan felhúz egy tüskepajzs varázst.
Jade Apmot mentális támadást alkalmaz: bevet egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebzett. Tüzet köpsz. 1 életpontot sebeztél. Ch'Lorani egy izomernyesztés varázslatot dob az ellenfélre. Nem hatott az ellenfélre.
Jade Apmot vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Pipacs ezüstshurikent küld az ellenfél felé. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó lábát. (6 támadással 356 életpontot sebezve.) Ch'Lorani, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny farkával támad rátok! Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-52 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Nem te voltál az egyedüli szenvedő alany, mások is a földre kerültek! Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP, összes sebzés: 1075, összes sebződés: 1756}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat az 1546. tárgyat |
le 1653 | leveszed/lerakod az 1653. tárgyat |
kf 811 | kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat |
h 1406 | használod az 1406. tárgyat |
tv 207 | támadó/véd. varázslat a 207. varázslatot |
szm 101 | megölöd a 101. szörnyet |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sullár bal első lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a sullár testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [124,52] A bozótost ritka erdő váltja fel. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő Pikoló nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Tüzet köpsz. 1 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Pikoló borzalmas agyarát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [125,51] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Tüzet köpsz. 1 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az üvegpor szemcséi beterítik az ellenfelet. (-6 támadás, -6 védekezés.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Tüzet köpsz. 3 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-6 támadás, -6 védekezés.) Elszántan a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [127,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Találsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!
Odakint is körülnézel.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar felderítő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Tüzet köpsz. 3 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar felderítő bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1454 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [128,50] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy goblin. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Tüzet köpsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal megütöd a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [130,48] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Johnnyu Lee irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Továbbmész...) [131,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
m 1 | mozogsz északkeletre |
a 1107 2956 1 | átadod az 1107. tárgyat a 2956. kalandozónak (1 darabot) |
a 390 2956 3 | átadod a 390. tárgyat a 2956. kalandozónak (3 darabot) |
in 2956 129 218 | leírod a 2956. kalandozónak a 129. szörnyet a 218. tárgyat |
in 2956 134 1272 | leírod a 2956. kalandozónak a 134. szörnyet az 1272. tárgyat |
kf 1562 | kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat |
ek 116 85 187 | t. energia kisütése: 116 85 187 |
ek 116 55 187 | t. energia kisütése: 116 55 187 |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
kf 253 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
tk 47 3887 | többszemélyes kaland 47 3887 |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 337. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 24 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
DÍSZES NYEREG (1645. TÁRGY) Ehhez hasonló, gazdagon díszített nyerget terített Torgon is a hátasára, miközben a tehéncsorda terelésével voltatok elfoglalva. Hogy honnan szedett még egy ugyanilyet azt konkrétan nem láttad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy a csapat még egy ilyen mesés kinccsel gazdagodhatott (történetesen te kaptad, de a közös teljesítményeteket dícséri a jutalom). A díszes nyerget KF paranccsal terítheted hátasállatodra, ami így +2 védettséget ad majd a "lóhátról" vívott harcokban. |
EXTRA TAKARMÁNY (1360. TÁRGY) Nemrégiben gnóm tudósok befejezték egy, az amnioszénál sokkal nagyobb tápanyagértékű takarmány kifejlesztését. Szinte azonnal, a Túlélők Földje összes kereskedője bejelentette igényét a takarmány iránt, s mára már Ghalla összes boltjában kapható belőle. A takarmánynak köszönhetően a vele megetetett állatok csak úgy kicsattannak az egészségtől, és szervezetük termelni kezdi az olyan komponenseket, melyeket gazdájuk is hasznosítani tud. (Pl. a sörényes ubuk elhullajt pár remekül felhasználható ubuk tüskét, a tintacsigából lefejhető néhány csepp tinta, vagy a gitonga megszabadítható néhány meglazult madártolltól stb.) Az extra takarmányt automatikusan adod oda olyan állatodnak, amelynél efféle hatás tapasztalható. Ezt a szokásos kajaadagon felül kapja, éhségét nem csökkenti. Ezután rögtön le is szüretelhetsz pár, számára felesleges komponenst róla. |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
PIKOLÓ (7010. SZÖRNY) Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is... |
TÉRKAPU (452. TÁRGY) Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.) |
Erő: | 29 (36) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 25 (26) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 34 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 22 (24) | Életpont: | 354/323 | Jellem: | gonosz (131) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (30) | Varázspont: | 377/13 | Pénz: | 1938 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 18/18 | Pszi pont: | 96/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 15/45 (+9%) | vágófegyverek: | 4/25 | ütőfegyverek: | 18/36 (+4%) |
lőfegyverek: | 6/40 (+12%) | dobófegyverek: | 22/74 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); bumeráng (#249) (12 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
132,46 mezőn táborozol |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 65, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 198 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/6 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 18/2 (+32%) | 3. lopás: | 1/93 (-300%) |
4. mászás: | 9/51 | 5. csapdakészítés: | 11/54 (-294%) | 6. csapdaészlelés: | 4/8 (-300%) |
7. gyógyítás: | 31/109 | 8. titkosírás: | 3/55 | 9. felderítés: | 3/93 (-263%) |
10. szörnyidomítás: | 7/101 | 11. teológia: | 19/107 (+11%) | 12. taumaturgia: | 17/108 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 3/25 | 14. versengés: | 8/82 | 15. zene: | 4/81 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 5/41 | 17. pszi: | 12/97 (+15%) | 18. zárnyitás: | 6/96 (-300%) |
19. vadászat: | 4/77 | 20. bányászat: | 17/73 (+11%) | 21. testépítés: | 6/69 (+27%) |
22. főzés: | 10/27 (+10%) | 23. csapatmunka: | 3/43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
lopsz a törpéktől (3) varányszemet (#30), az elfektől (2) varányszemet (#30), a trolloktól (5) varányszemet (#30), az alakváltóktól (7) varányszemet (#30) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mosolygó rettenet (#97) | lángcsóva (#31) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | sírlidérc (#172) | |
káosz szava (#207) | >> | 20. szintű lényekre | lángcsóva (#31) | >> | tormikus egér (#218) | |
lángcsóva (#31) | >> | tetemember (#123) | agykorbács (#97) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt mágus (#175) | |
tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | hhaar burka (#32) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | szeppent rákfatty (#186) | varázsvédelem (#34) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra. |
2.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 0) |
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 270 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 50, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 125. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
isteni áldás (318) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 82 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 599 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | agyértágító (#1406) | 2 | bumeráng (#249) | 3 | halcsont (#390) | |||
4 | Kaldor varázspora (#1272) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
38 | arany (#50) | 5 | álompor (#396) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | sallank karom (#128) | 4 | víz (#27) |
122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|