144. forduló, 146. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 20. 9h:08'
EZ A 196. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
197. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,66] koordinátán.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+121 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+208 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 786. hetének nyerőszámai: 21, 14, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 181% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 270.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

ef 6 energia fejlesztése 6
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] A befejezéshez még 395 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 210.]

dd 239 299 119 eldobod a 239. tárgyat a 299. tárgyat a 119. tárgyat
Elhajítasz 1 pular kristályt. Elhajítasz 1 bev formázó mintát. Elhajítasz 4 púderkövet. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

h 1602 36 11 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 11 fáklyát. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 11 tükröt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 207.]

p 105 használod a 105. pszi képességet
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a pszi képesség használatához (1 xirnox szív). [0 pontot használtál fel, van még 207.]

p 74 226 2 használod a 74. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 2 pirkit molekuláit, előállítottál 2 ramit követ. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 202.]

p 74 232 2 használod a 74. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 2 vasérc molekuláit, előállítottál 2 ilkin ércet. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 197.]

m 1 mozogsz északkeletre
[135,65] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a quwarg harcos torát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó jobb oldalát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával megcsapod a kék rothasztó nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a kék rothasztó jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 440 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Illúziósárkány, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Sötét halál, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Garokk, 1 Mákrózsa főzet, 1 Tisztítótűz, 1 Sötét halál, 1 Vérfürdető magszim. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 440 tapasztalati pontot kaptál. 50 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 440 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 152.]

v 6 3 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 147.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy elektromos angolna!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal megdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 127.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 107.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a trosnyogó szakóca. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
28 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Nem volt szerencséd! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 87.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[136,66] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Dornodon hitvány talpnyalói! Porig rombolom ocsmány oltáraitokat! Lord Rochford. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,66] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[136,67] A sík vidéket bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy áeratikus hasnyák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,68] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 97 életpontot sebeztél. A kardfogú fülemüle még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [136,69] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.

[15 pontot használtál fel, van még 62.]

v 6 3 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 57.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal kicsit megsebzed az elektromos angolna testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 37.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [20 pontot használtál fel, van még 17.]

usz 20 úszol 17 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[135,69] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,70] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Találsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié.

[10 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 17, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia bíborosa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 23 (26) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (32) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 21 (24) Védekezés: 41 Menekülés: 15 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 18 (21) Életpont: 327/258 Jellem: jó (510) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (38) Varázspont: 786/12 Pénz: 8481 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 172/138 EFejl: 47
Eddig összesen 891 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5702 TP-t kaptál. Jelenleg 517699 TP-d van. A következő szinthez még 82301 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 96. fordulódban 12450 arany került a bankszámládra. 15500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 24 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 23
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 31 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 13 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 14 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 22 11. taumaturgia: 43 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 21 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 2 20. bányászat: 5 21. úszás: 7
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)
áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
2.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 29050. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
70 arany (#50) 1 bev formázó minta (#299) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
11 fáklya (#36) 2 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
3 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 2 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fülemüle agyar (#267) 2 ilkin érc (#232) 2 ramit kő (#226)
4 spiritusz (#170) 10 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(134,70) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár
(135,65) quwarg harcos (#201), tavacska, oltár, kék rothasztó (#421), elektromos angolna (#196), hínárevő piranha (#194), trosnyogó szakóca (#192)
(135,69) friss csatamező (#262), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(136,66) ősi csatamező (#263), oltár, szent tölgyfa (#393)
(136,67) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), áeratikus hasnyák (#243)
(136,68) Leah rúnaköve, művészi porolit (#720), kardfogú fülemülék (#146)
(136,69) tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár, elektromos angolna (#196)
(137,66) ősi csatamező (#263), oltár, 22. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A templomszenteléshez mostantól már nyugaton is elegendő a korábbi öt helyett csupán három hívő jelenléte.

Üzenet küldése a karakternek