Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Doareg-idomítás
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Azt mondtam ülj le, nem azt, hogy pitizz" - bosszankodás a szörnyidomítással telt hosszú órákban, a Namíd sivatag forró ege alatt
Nézz szét a galériában!
Legendás cél: 1000 lap
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6673)
HKK kérdés? (47146)
Legendás cél: 1000 lap (13)
Lapötletek (64982)
HKK tiltások és nerfek 2024 július (62)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Delejes Kazimír 146. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 10. 15h:12'
EZ A 282. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
283. játékheted kezdete: okt. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3231
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 43
Extra forduló: 18

DELEJES KAZIMÍR KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. Kisebbfajta nyaralásnak is beillik a fogadóban eltöltött pihenésed. A kocsmában való tartózkodásod alatt idõnként lelátogattál a söntésbe, híreket hallgatni. A következõt hallottad: Ghalla leghatalmasabb kalandozó papja püspöki rangú, és az Irgalmas Nõvérek tagja. Újra itt az idõ a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve sorakozó. (ld. enc.) Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földrõl egy tüsi fekete hajszálat. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) A fogadóban töltött idõ jótékony hatása érezhetõ. (+ Varázserõd regenerálódik. (+69 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) A lottó 627. hetének nyerõszámai: 6, 19, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 5. KP: elmormolod a 90. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 311.]


h 335 1 5 használod a 335. tárgyat
Megnövesztett hajadat mostantól copfba kötöd. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

h 335 2 3 használod a 335. tárgyat
Mostantól körszakállat növesztesz. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

ba 146 nem támadod a 146. szörnyet
BA 146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

tv 89 31 támadó/véd. varázslat a 89. varázslatot a 31. varázslatot
89. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Megidézteda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 311.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+7 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 309.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkeresõ imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 309.]

bb 657 651 170 beraksz a bankba a 657. tárgyat (651 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezõn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,58] Folytatod sétádat a házak közt. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fõutcát.
(Vándorcirkusz:)
Mint egy különös látomás, úgy terül szét elõtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergõ tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetû férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. Megállsz a céllövölde elõtt összegyûlt tömegben, és az odabent fellelhetõ veszélyekrõl szóló prédikációt figyeled. - Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén elõrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következõ pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Teli erõbõl fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 fejsze. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: elõkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1075 tapasztalati pontot kaptál. Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A sátor elõtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képû árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával. - Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e gyõzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 1 Piromenyét, 1 Tisztítótûz, 1 Aranyesõ, 1 Déja vu, 1 Sötét motyogó. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 323 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 59 darab aranyérmét. [31 pontot használtál fel, van még 278.]

ve 127 1 megveszed a 127. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

ve 152 10 megveszed a 152. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

ve 243 megveszed a 243. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

ve 83 20 megveszed a 83. tárgyat 20
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[72,57] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,57] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Fejszét hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 fejsze. Pár lövedéked átjárja az útonálló jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fõutcát. Észreveszel egy szent tölgyfát. Összefutsz egy kontyos ezüsthajú, zöld szemû elf férfival. Bõre teljesen fehér! Sheran hittérítõje. Egy Eldaran karkötõjét, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy optiri agysisakot, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy trófea nyakláncot, egy tünde tegezt, egy virág szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy kardfogú fülemüle trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is semleges. Összeismerkedtek. Az õ neve Holdezüst Khítul. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy rézpáncél (ld. enc.)} Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Találkozol egy vörös, kontyos hajú, félszemû árnymanó nõvel. Fekete a bõre. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színû köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tûnõ, de nagyszerû állapotban lévõ fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: stratéga. Fegyverzetét egy sivatagi okerón trófea, egy Éjvadász trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve High Density. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.

Összeakadsz egy szõke, tüsi hajú, barna szemû ember férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Raia követõje. Egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy süvítõ rája trófea, egy mutáns pók trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kõkést, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az õ neve Geldor Mortalis. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Összeakadsz Bonus Mortalisszal. Fairlight fõpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy örökkéval.smaragdját, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Nem látszik valami barátságosnak. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy patak (ld. enc.)} Elfordulsz, és tovább totyogsz.

Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemû elf férfival. A bõre világosabb az átlagosnál. A nála lévõ tárgyak közül feltûnik számodra egy gyönyörûen feldíszített furulya. Õ Kripta Gitta férje! Sheran hûséges követõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy elit csatavértet, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd orrkarikát, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy törpe kovács trófea, egy bunthar trófea és egy élõholt quwarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy gyermek van vele. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Halatir Maurloth. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [74,57] Még mindig a városban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívõi építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fõutcát. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült orgyilkos került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fejszét küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 fejsze. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 240 tapasztalati pontot kaptál. [33 pontot használtál fel, van még 245.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek elsõ lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Találsz egy fõutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2200 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erõbõl fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 fejsze. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal alaposan megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.). Összefutsz egy szõke, hosszú hajú, kék szemû ember nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy császári kesztyût, egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Hátasállata egy trikornis! Málhásállata egy ragyás burástya. Terhesnek látszik! Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Simónia. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+9 életpont.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [74,59] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fõutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erõnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Nem mindig az erõ a nyerõ! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENÕ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENÕ! " A következõ épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Álljon-e tábla az õsi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Õsi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [73,60] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fõutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Õsi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy villát. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 5400 TVP épült bele.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [33 pontot használtál fel, van még 212.]
m 8 mozogsz északra
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erõbõl fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 fejsze. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal végigmetszed az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tõrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelõen cselekedtél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fõutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárõrség ügyel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tõle mégis? " A következõ épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülû Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemû árnymanó nõvel. Bõre bronzként csillog. Leah hittérítõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy nodonrod kitûzõt, egy szürke bõrkesztyût és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy kocsmai verekedõ trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Á la Moucie. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy csontkés (ld. enc.)} Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENÕK by U.M.A. " [11 pontot használtál fel, van még 201.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

v 83 30 elmormolod a 83. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

be 684 30 bemész a 684. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbûznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom. - Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! - Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Kifizetsz 16 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. A szoba komfortos, tiszta ággyal, mosdótállal. Átveszed a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A befejezéshez még 958 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 161.]


* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 159.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 159.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 119.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvõtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 79.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 39.]


tf 1 9 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 120 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 7, 25. Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerõ.) Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkõzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 287 pontot. A következõ körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SORAKOZÓ (401. TUDATI KÉPESSÉG)
Sokszor ugrottál már ki a jó meleg takaród alól a Strázsamester hajnali üvöltésére, amikor valamiért össze akarta gyûjteni a Kompánia tagjait. Olyan hangja van, hogy a tigroszlán vinnyogva húzódik vissza a bokrok sûrûjébe rekedt ordítását hallván. Sorakozó, sorakozó! - állandóan csak ezt tudja szajkózni. Persze, jó ügyért teszi, hiszen a Kapitánynak, és így a Szabad Kompániának van szüksége Rád. A sok-sok együtt eltöltött év alatt tudatod egyik eldugott zugában különös reakciók játszódtak le a sorozatos üvöltözések hatására. Képes vagy szinte bárhonnan, bármikor megjelenni a táborhelyed, priccsed mellett, és onnan soványmalac vágtában ügetni a sorakozóhoz. Bah, ezt a tudást meg kell osztanod bajtársaiddal! Mikor szóbahozod, kiderül, hogy nekik is dereng valami agyuk homályos rejtekeiben. Ezentúl, ha kell, rövid idõn belül össze tud gyûlni a sereg, ha a szükség úgy hozza! Csak egy közös helyet kell kijelölni táborozásra! Hogy mindez zökkenõmentesen menjen végbe, egy jelet helyezel el a sátradban, hogy oda vissza tudj térni. [A jel elhelyezéséhez az EK 401 parancsot kell kiadnod 20 TVP, és 6 TU elköltésével. (Vigyázz, mert egyszerre csak egy választott táborhelyed lehet! Ha új jelet teszel, a régi eltûnik!) A táborhely megközelítéséhez pedig az EK 401 <X> <Y> parancsot használd, ami alapesetben 3 TU-t, és 5 TVP-t emészt majd fel (második és harmadik paraméterként a táborhely abszolút koordinátáit add meg). Ha elég szorgalmas vagy, a TU költséget némileg csökkentheted. Minden 6 befejlesztett TU eggyel mérsékli, ám így sem mehet 1 TU alá. A képesség használata egyfajta teleportáció, ezért a mágia egyetemleges törvényei sajnos befolyásolják a mûködését. A dimenziók közti mozgásra, és az Alanori Csatornán való átkelésre nem használhatod, és nem mûködik akkor sem, ha valamely másfajta teleport hatása alatt állsz, vagy épületben, esetleg labirintusban tartózkodsz. Körönként egyszer látogathatsz a táborhelyedre, és mindaddig ott maradhatsz, amíg el nem mozogsz arról a mezõrõl.]

MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élõ kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy elõbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következõ forduló elejéig a mentális mentõdobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bõrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bõrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kõkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

PATAK (52. TEREPTÁRGY)
A Dornodoni világégés után a folyók kiszáradtak, de az elmúlt években a természet hozzálátott, hogy új életre keljen: itt is, ott is vékonyka patakok csörgedeznek, szorgalmasan szállítva a ritka esõk vizét a mélyedésekben kialakult apró tavacskák felé.

CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.



KARAKTERLAP
Delejes Kazimír, egy szõke, copfos hajú, szürke szemû törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bõröd kreolszínû. Fairlight püspöke vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (40). Ez a 146. fordulód.

 Erõ:27 (32)  Szint:17  Merészség:5/5 Magasság:118 cm 
 IQ:21 (27)  Támadás:16  Agresszió:3 Testsúly:74 kg 
 Ügyesség:21 (26)  Védekezés:34  Menekülés:30 % Életkor:60/60 év 
 Egészség:22 (24)  Életpont:289/277  Jellem: semleges (-8) Tul. pont:
 Szerencse:19 (21)  Varázspont:252/2  Pénz:279 arany Kép. pont:
 Tudatpont:10/0   Pszi pont:49/28      EFejl:
Eddig összesen 696 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2363 TP-t kaptál. Jelenleg 254634 TP-d van. A következõ szinthez még 5366 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, élõholt quwarg, szutykos remák. A 145. fordulódban 3383 arany került a bankszámládra. 3416 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  vágófegyverek: 13   ütõfegyverek: 22   lõfegyverek: 9
  dobófegyverek: 15       

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 18   2. nyomkövetés: 31   3. lopás: 1
  4. mászás: 3   5. csapdakészítés: 11   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 39   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 8
  10. szörnyidomítás: 6   11. teológia: 19   12. taumaturgia: 15
  13. szerencsejáték: 2   14. versengés: 12   15. zene: 3
  16. szörnyismeret: 8   17. pszi: 7 (+1)   18. vadászat: 6
  19. bányászat: 24       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
udvarolsz a 4047. karakternek
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fejszét (#1240) (max. 2 darabot , csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
sünmedve (#33), yeti poronty (#638) (csak egyszer), sakál (#28) (csak egyszer), trikornis (#104), érzõ szívû dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Fairlight hívõk (#997), fémbontó szójer (#150), szutykos remák (#191), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tûzesõ (#61, 16 VP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP)agyburok (#90, 11 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)felejtés (#68) (4047)felejtés (#68) (987)halálkapu (#126)
éber kakukk (#3)agyburok (#90)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417) villámsújtás (#89) >> férfiak (#998)
villámsújtás (#89) >> nõk (#999) villámsújtás (#89) >> 15. szintû lényekre
izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189) villámsújtás (#89) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 16. szintû lényekre     

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
tintacsiga (#74) (hátas: 11 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (teljesítve)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   fekete bõrcsizma (#247) 1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78)
1   rejtõköpeny (#277) 1 * sárga erõöv (#276) 1 * szirén köpenye (#820)
1   szürke bõrkesztyû (#271) 1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vas fejpánt (#408)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
2   bot (#4) 4   bronzhegyû nyíl (#94) 1   csatabárd (#555)
1   ezüsthegyû nyíl (#323) 1   ezüstshuriken (#327) 2 * fejsze (#1240)
1 * harci kalapács (#174) 1   kõkalapács (#13) 2   kõkés (#6)
3   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5   mérg. ubuk tüske (#137) 1   mérg. vas dobónyíl (#190)
7   nyílvesszõ (#108) 2   nyu-shuriken (#157) $4   orgyilkos tõr ($225)
1 * ryuku buzogány (#696) 3   tolmokov-koktél (#351) 40   tüske (#22)
1   ubuk dobónyíl (#138) 33   ubuk tüske (#131) 1   vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 1   borostyán függõ (#162) 2   ezüst gyûrû (#180)
2   ezüst nyaklánc (#117) 1   ezüst papi karkötõ (#308) 2 * gólem talizmán (#811)
1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1   nodonrod kitûzõ (#1533)
1 * umbatari karkötõ (#278) 1 * villám szimbólum (#145) 1 * vortex talizmán (#812)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1 + ásó (#34) 2   bájital (#261)
1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 11   kaja (#2)
1   kis vaskulcs (#40) 1   kristálygömb (#265) 1   olló (#335)
1 + piranha zsákvédõ (#337) 1   rézkulcs (#75) 1   shinai gömb (#348)
1   szeksztáns (#32) 1   tatu dob (#234) 1   távcsõ (#42)
2   varkaudar pálinka (#1137)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
4   huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
5   kavadu iszák (#25) [bennük 29 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 21]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
1   szent kehely (#257) [benne 7 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 3]
13   uzbány csõr (#169) [bennük 55 csepp ugh méreg (#166), fér még: 101]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
24   álompor (#396) 11   aurach fog (#657) 12   csillezsályalevél (#1253)
9   csuklyavirág (#133) 1   darázsfarok (#654) 7   darázsszárny (#652)
6   dorony tüdõ (#212) 2   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712)
4   ezüstdarab (#326) 19   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563)
17   gyöngymangó (#135) 2   ilkin érc (#232) 1   jegesmedve bunda (#1067)
1   kazmár gyökér (#205) 52   madártoll (#112) 5   magszim bél (#103)
3   manifeszt.nyúlvány (#214) 6   móri gyümölcs (#116) 2   mutáns csont (#331)
2   óndarab (#85) 1   ormánygõte csont (#21) 42   pirkit (#153)
3   pular kristály (#239) 2   purifikátor háj (#269) 3   ramit kõ (#226)
1   remák szív (#264) 9   rézdarab (#70) 1   rinóbõr (#651)
2   rókafarok (#124) 19   smirglilevél (#29) 3   trikornis szarv (#198)
1   tükör (#43) 5   varányszem (#30) 1   varkaudar tekercs (#653)
10   vasérc (#152) 3   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 76.32 kgMegterheltség: 90%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
9   aurach fog (#657) 2   fekete bõrcsizma (#247) 1   láncing (#222)
8   nektoraf faggyú (#667) 3   rakolits por (#669) 5   rinóbõr (#651)
13   varkaudar csont (#1113)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 isteni könnycsepp (#260)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 2 kaja (#2) 3 orgyilkos tõr (#225)



E körben tett lépéseid térképe

(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), fõutca
(#399), kék rothasztó (#421)
(73,57) útonálló (#130), fõutca (#399), szent tölgyfa (#393), Holdezüst Khítul (1097. kalandozó), High Density (1949.
kalandozó), Geldor Mortalis (4021. kalandozó), Bonus Mortalis (5143. kalandozó), Halatir Maurloth (5484. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), orgyilkos (#131), fény szentélye (#376), fõutca
(#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Á la Moucie (3848. kalandozó)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), fõutca (#399), oltár, ház (#400)
(74,57) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), tavacska, Raia oltár, fõutca (#399), orgyilkos (#131)
(74,58) Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), fõutca (#399), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), orgyilkos
(#131), Simónia (3699. kalandozó)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698),
vaskohó (#155), fõutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.