145. forduló, 147. forduló, Griffhor siefu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. okt. 11. 9h:11'
EZ A 751. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
752. játékheted kezdete: okt. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1629
SZÁMLA : XXXX

GRIFFHOR SIEFU KALANDJAI


58 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [10,-4] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Abdullal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy királyi lovag trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy szőrös azuka! Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
Az 1. napon találkozol Salander D'Iachy. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy élőholt mágus trófea és egy quwarg királynő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
A 2. napon találkozol egy kopasz, kék szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy nekrofun medált, egy q. demoralizátort, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy tükörpáncélt, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy éjkornis trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Mallon botját tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy olimpiai rézmedált, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy Földrengető trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy sullár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.
A 3. napon egy kopasz, kék szemű gnóm férfi lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Az őrségért kiáltasz. A mindenhol jelenlevő éber őrök egykettőre elkapják a tolvajt, és elhurcolják!
A 7. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű a hitvány! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat. Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod, mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe, a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Jóságos Kodó. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Otthagyod a másik kalandozót. Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod, mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe, a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Jóságos Kodó. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 13. napon ismét találkozol Abdullal. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
Minden varázserőd visszatért. (+15 varázspont.)

m 3 mozogsz délkeletre
[11,-3] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Moloch lábát masszírozza.

Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [12 pontot használtál fel, van még 304.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Teleeszed magad. (-1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a purifikátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis erszényes elkarog trófeát, és kiszedsz egy purifikátor trófeát. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 264.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

[40 pontot használtál fel, van még 224.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[11,-2] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Látsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [12,-1] A bozótos terep dombvidékbe megy át.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 75 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [13,0] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Látsz egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 170.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[12,1] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.


(Továbbmész...) [11,2] Még mindig füves síkságon vagy. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy piromenyét. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (23 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Továbbmész...) [11,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított rát-fát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [51 pontot használtál fel, van még 119.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

m 4 mozogsz délre
[11,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [27 pontot használtál fel, van még 92.]

v 7 396 16 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 89.]

v 7 148 4 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 86.]

d 331 5 eldobod a 331. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

v 7 212 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 83.]

v 7 106 2 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 80.]

v 7 30 1 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 1 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 77.]

v 7 166 15 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 30 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 74.]

v 7 124 1 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 3 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 71.]

v 7 168 2 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 68.]

v 7 169 4 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 65.]

v 7 33 6 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 62.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 117 TVP-t kell elköltened.] [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a pókvadász. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 287 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)
A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel.

PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY)
Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik.

KARAKTERLAP

Griffhor siefu, egy copfos ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon tanítványa vagy. Ez a 146. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 15 Merészség: 5/3 Magasság: 145 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 12 Menekülés: 50 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 23 Életpont: 251/251 Jellem: gonosz (90) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 215/136 Pénz: 328 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 435 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2329 TP-t kaptál. Jelenleg 116707 TP-d van. A következő szinthez még 3293 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, epokitféreg, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5 szúrófegyverek: * 19 lőfegyverek: 17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,88 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 30 (+1) 3. lopás: 15
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 70 8. titkosírás: 1 9. teológia: 5
10. taumaturgia: 8 11. harcművészetek: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 3 14. vadászat: 14 (+1) 15. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Mágusaim egyik legnagyobb ellensége a téfea magoflux: áldozd fel oltáromnál kettőnek az agyát!
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!

Összsúly: 60.52 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 2 fabontó (#106)
6 lapockacsont (#33) 4 mocsári penke (#148) 5 mutáns csont (#331)
1 rókafarok (#124) 2 sullár hólyag (#168) 15 ugh méreg (#166)
3 uzbány csőr (#169) 1 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
110 arany (#50) 14 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 1 rézdarab (#70) 7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(10,-4) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
(11,-3) művészi porolit (#720), purifikátor (#157)
(11,-2) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), nekrofun (#173), Sheran oltár
(11,2) patak, Raia oltár, 47. jellempróba, piromenyét (#99)
(11,3) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, alpesi tehén (#91)
(11,4) szürke rinocérosz (#346), oltár, Chara-din monolitja (#534), 33. jellempróba
(12,-1) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár
(12,1) Elenios rúnaköve, Tharr oltár
(13,0) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 46. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), uzbányok (#102)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Négy új többszemélyes kaland került be a Kiégett Földekre.
* - Eddig a tudatturbó, tudatpajzs, kí-koncentráció (EK 37) hármasból egyszerre egy lehetett a karakteren. Ha bármelyiket felrakta valaki, az leszedte róla az előzőt. Ezt mostantól megszűntettük, tehát mindhárom lehet egszerre a karakteren. A tudatturbó azonban továbbra is felülírja az előzőleg felrakott tudatturbót, így egyszerre egy képesség lehet turbózva.
* - A keleti quwarg rajzás mélyén ülő kisebb q. isten gyengült a rajzás csökkenésével. Ahogy csökken a rajzás, tovább fog gyengülni.

Üzenet küldése a karakternek