Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 22. 9h:59' EZ A 163. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD 164. játékheted kezdete: dec. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 1 7 | elmormolod az 1. varázslatot |
kf 1533 | kézbeveszed/felveszed az 1533. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
bb 239 9 | beraksz a bankba a 239. tárgyat (9 darabot) |
pbe 250 | beraksz a bankba 250 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
ve 2 20 | megveszed a 2. tárgyat 20 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a tetemember fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [102,80] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vérfürdető magszim nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 32, gyógyulás: 19, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [103,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő nektoraf nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nektoraf bal karját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. A nektoraf mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 16, összesen: +11 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [105,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 198 pontot kell rákölteni.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista nyakát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 15, gyógyulás: 9, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [106,80] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod az evaporőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 1, gyógyulás: 15, összesen: +14 ÉP}
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
in 3119 231 816 | leírod a 3119. kalandozónak a 231. szörnyet a 816. tárgyat |
in 3119 232 320 | leírod a 3119. kalandozónak a 232. szörnyet a 320. tárgyat |
in 3119 250 389 | leírod a 3119. kalandozónak a 250. szörnyet a 389. tárgyat |
in 3119 327 662 | leírod a 3119. kalandozónak a 327. szörnyet a 662. tárgyat |
in 3119 329 706 | leírod a 3119. kalandozónak a 329. szörnyet a 706. tárgyat |
szk 69 | keresed a 69. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz 10 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 34 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért |
HATTYÚTOLL VÁNKOS (1226. TÁRGY) Időnként a kalandozók is engedhetnek titkos vágyaiknak, mint például, hogy minden nap olyan kényelmek között hajthassák álomra fejüket, mintha egy puccos fogadó egyik szobájában tennék azt. Ágynemű és párnák közt. Erre azonban az eddigi, kalandozással telt mindennapokban nem volt lehetőség. Most azonban már semmi sem állíthat meg abban, hogy kispárnád legyen. A hattyútoll vánkos előállításának teendői a következők: fogj két királygyíkbőrt, és öltsd össze őket két acéltűvel (ezek ebben az esetben elhasználódnak, hiszen ezek fogják összefogni a huzatot). Ezután a szabadon maradt végén töltsd meg a királygyíkbőr huzatot hattyútollal, egészen pontosan 26 darabot kell erre felhasználnod. Ha nincs annyid az gond, mert a madártoll túl kicsi ahhoz, hogy azzal pótold a maradékot - ha ezt tennéd kemény, merev vánkost kapnál. Ezt nem szeretnénk! Tehát ha betömködted a hattyútollakat kész is a tárgy, ha jól csináltad, mindössze 32 TVP-nyi idő alatt. És mi történik, ha éjjelenként hattyútoll vánkosra hajtod le a fejed? A fordulód elején tapasztalati szinted függvényében több életpontot fogsz regenerálni. Ha férfi kalandozó vagy, nem fogsz olyan jól aludni, mint hölgytársaid (de azért jobban, mint a párna nélkül, csupán a párna által adott bónusz regeneráció nem lesz teljes), hiszen a tudatod hátsó szegletében ott fog motoszkálni a gondolat: "jaj, csak valaki meg ne lássa, hogy kispárnával alszom, mert még azt hinné, elpuhultam". Ha nemed nő, nem lesznek ilyen aggályaid. |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 266/286 | Jellem: | gonosz (313) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (34) | Varázspont: | 266/168 | Pénz: | 398 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 122/146 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/64 (+6%) | szúrófegyverek: | 1/0 | vágófegyverek: | 9/19 (+10%) |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 18/69 (+12%) | dobófegyverek: | 1/17 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << bunkó (#5) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/42 | 2. nyomkövetés: | 31/55 (+16%) | 3. mászás: | 6/53 |
4. csapdakészítés: | 12/74 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/78 | 6. gyógyítás: | 28/64 |
7. titkosírás: | 4/13 | 8. felderítés: | 11/28 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 2/0 |
10. teológia: | 20/49 (+13%) | 11. taumaturgia: | 22/58 (+6%) | 12. szerencsejáték: | 2/76 |
13. versengés: | 7/27 | 14. harcművészetek: | 11/0 | 15. zene: | 4/24 (+10%) |
16. szörnyismeret: | 4/80 | 17. pszi: | *19/100 | 18. vadászat: | 5/49 |
19. bányászat: | 14/46 | 20. főzés: | 8/17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5484. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), álomport (#396) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
244 | arany (#50) | 4 | acéltű (#334) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 9 | pular kristály (#239) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 16 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 4 | tünde nyíl (#554) |