Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. júl. 6. 14h:22' EZ A 146. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD 147. játékheted kezdete: júl. 10. A következő fordulódat legkorábban a 147. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
v 1 3 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 7 2 2 | mozogsz északnyugatra, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [139,70] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar kósza. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza nyakát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza bal lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 45, gyógyulás: 14, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [140,70] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász varkaudar. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 9, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [140,72] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ryuku köpeny (ld. enc.). 889 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 29, gyógyulás: 12, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [140,73] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy partravetett medúza közeledik. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a partravetett medúza fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a partravetett medúza testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A partravetett medúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a partravetett medúza lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
SZŐRÖS AZUKA (903. SZÖRNY) Ha megpihenve kicsit végigtekintesz a rónán, azonnal feltűnik a különbség. A Királyságban mindenütt látni a civilizáció nyomait, de itt az érintetlen természettel nézhetsz farkasszemet. Vagy, ha nem figyelsz, egy kiéhezett azukával! Ez az ostoba ragadozó gyakorlatilag bármit megtámad, még akkor is, ha nincs semmi esélye a győzelemre. Fegyverként csupán hüvelykujj méretű agyarait, és erős, mozgékony farkát használja. Csökevényes mellső végtagjai csak a jellegzetes azuka násztánc idején kapnak szerepet. Rőt-vörös szőrzete viszonylag jó védelmet jelent számára saját fajtársai, és a bennszülöttek ellen, akik általában nem is megölni, hanem inkább elfogni akarják. Hogy milyen céllal? De hisz a testalkata alapján ez nyilvánvaló, nem? |
RYUKU KÖPENY (693. TÁRGY) A ryuku díszöltözék elengedhetetlen kelléke a kék selyemköpeny, ezüsthímzéssel. Inkább a mágikus természetének, mint fizikai képességeinek köszönhető, hogy kettővel megnöveli a védettségedet, sőt, még egyet ad az intelligenciádhoz is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY) Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni. |
Erő: | 38 | Szint: | 18 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 25 | Életpont: | 268/268 | Jellem: | gonosz (274) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (20) | Varázspont: | 74/7 | Pénz: | 356 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | * 19 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -); |
140,124 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 4 |
4. gyógyítás: | 46 | 5. felderítés: | 1 | 6. teológia: | 9 |
7. szerencsejáték: | 1 | 8. versengés: | 2 | 9. harcművészetek: | 19 |
10. szörnyismeret: | 3 | 11. zárnyitás: | 3 | 12. vadászat: | 13 |
13. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | ||
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 11 | * | tankány karom (#237) | |
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | |||
4 | * | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | vadászkés (#1264) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 3 | borostyán függő (#162) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | |||
4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | ||
1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | obszidián függő (#195) | ||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | dobóháló (#221) | |||
2 | fáklya (#36) | 32 | kaja (#2) | 4 | kötél (#92) | |||
2 | megsemmisítő (#1540) | 4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
2 | sáfránykő (#979) | 4 | titanitdukát (#1480) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 54] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 13 korty víz (#27), fér még: 47] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 2 | elkarog szőr (#665) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 9 | óndarab (#85) | |||
13 | pirkit (#153) | 3 | purifikátor háj (#269) | 6 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | smirglilevél (#29) | 2 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 4 | vasérc (#152) |
Összsúly: 65.88 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | dárda (#10) | 3 | kaja (#2) | 1 | ryuku köpeny (#693) |
137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
69 | |
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|