Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jan. 20. 9h:02' EZ A 215. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD 216. játékheted kezdete: jan. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4647 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat az 1546. tárgyat |
m 1 8 2 | mozogsz északkeletre, északra, keletre |
(Továbbmész...) [133,44] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bunthar. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 Kaldor varázspora. Az ellenfél hiába küzd az üvegpor szemcséi ellen. (-6 támadás, -6 védekezés.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Az összes nálad levő víz elpárolgott! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az érző szívű dromedár nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az érző szívű dromedár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 686 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [134,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Andezit Tódor vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy érző szívű dromedár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 Kaldor varázspora. Az ellenfél átmenetileg megvakul a képébe csapódó üvegszemcséktől. (-3 támadás, -3 védekezés.) A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az érző szívű dromedár rúgása elől. Az érző szívű dromedár nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 686 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits nyakát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 3 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 14 életpontot vesztettél. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits farkát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [136,46] Füves síkságra érkeztél. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy tavacska van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [137,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 3 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog jobb vállát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a dögkeselyű testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 50 életpontot sebeztél. Megcsipkedi a dögkeselyű a jobb válladat. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a zombi nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 24 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb karját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 25 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Kitátod a szádat, és lehelsz. 3 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [139,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Xantorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Pásztorbottal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [140,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely M.C. Silverhand formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
v 22 699 | elmormolod a 22. varázslatot |
kb 65 2 135 | kiveszel a bankból a 65. tárgyat (2 darabot) |
ef 11 519 | energia fejlesztése 11 |
ek 2 2956 | t. energia kisütése: 2 2956 |
a 65 2956 1 | átadod a 65. tárgyat a 2956. kalandozónak (1 darabot) |
aa 383 1272 327 | átadod a 383. tárgyat az 1272. tárgyat a 327. tárgyat |
aa 1894 667 122 | átadod az 1894. tárgyat a 667. tárgyat a 122. tárgyat |
aa 733 658 1233 | átadod a 733. tárgyat a 658. tárgyat az 1233. tárgyat |
aa 1629 1100 347 | átadod az 1629. tárgyat az 1100. tárgyat a 347. tárgyat |
aa 20 101 135 | átadod a 20. tárgyat a 101. tárgyat a 135. tárgyat |
aa 37 669 651 | átadod a 37. tárgyat a 669. tárgyat a 651. tárgyat |
aa 657 654 665 | átadod a 657. tárgyat a 654. tárgyat a 665. tárgyat |
in 2956 142 1241 | leírod a 2956. kalandozónak a 142. szörnyet az 1241. tárgyat |
in 2956 167 1240 | leírod a 2956. kalandozónak a 167. szörnyet az 1240. tárgyat |
in 2956 181 274 | leírod a 2956. kalandozónak a 181. szörnyet a 274. tárgyat |
in 2956 81 701 | leírod a 2956. kalandozónak a 81. szörnyet a 701. tárgyat |
aa 379 124 189 | átadod a 379. tárgyat a 124. tárgyat a 189. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
KRAGORU ISZÁKJA (2058. TÁRGY) Sutor Kragorut, a mestermágust sokan ismerik a Csatornán innen, és túl, a hatalom csúcsán lévők, a varázslók, a kalandozók és még a köznapi polgárok közül is. Leginkább arról híresült el, hogy felhúzta két mágustornyát Erdauin vadonjában, és némi segítségért cserébe bárkit hajlandó a varázslás tudományára oktatni. Azt azonban már sokkal kevesebben tudják róla, hogy önfejűsége, és nyakassága miatt gyakorlatilag az összes varázslórendből kizárták, és évekig vándorolt szerte a kontinensen, hontalan csavargóként, miközben a puszta megélhetéséért cserébe bárkinek áruba bocsátotta a varázshatalmát. Persze ez még jóval a Világégés előtt történt, és csakis azért hoztam szóba, mert ebből az időből való ez a csodálatos varázstárgy is. Kragoru ugyanis sosem cipelt magával sok csomagot, mégis mindig, minden szükséges holmit elő tudott kapni megbűvölt iszákjából. A bűbáj mibenlétét sokan próbálták megfejteni, de a rúna, amit a csalafinta gnóm alkalmazott ezen az egyszerű, vállra vethető szövetzsákon, kifürkészhetetlennek bizonyult. Ha valamilyen módon szert tettél rá, becsüld meg nagyon az iszákot, mert igen ritka jószág! Csakis Kragoru képes elkészíteni. Ha nálad van, 20 tárggyal lehet több a zsákodban (feltesszük, hogy menten telepakolod, ezért használata sem KF, sem H parancsot nem igényel), és a beléje tett holmid súlya mintha egyszerűen semmivé lenne! (Megterheltségedet 20 kg-mal csökkenti, de több iszák hatása nem adódik össze.) Az iszák mágiája megakadályozza ugyan azt, hogy ellopják tőled, de ha szabad akaratodból válsz meg tőle, akkor nem teleportál vissza hozzád. |
TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel. |
ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY) A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd. |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 25 (26) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 34 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 22 (24) | Életpont: | 354/243 | Jellem: | gonosz (133) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (30) | Varázspont: | 383/20 | Pénz: | 2014 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 18/6 | Pszi pont: | 104/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 15/60 (+15%) | vágófegyverek: | 4/25 | ütőfegyverek: | 18/50 (+14%) |
lőfegyverek: | 6/70 (+30%) | dobófegyverek: | 22/76 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (120%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); bumeráng (#249) (12 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
140,45 mezőn táborozol |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 65, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 198 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/17 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 18/30 (+28%) | 3. lopás: | 1/93 |
4. mászás: | 9/59 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 11/60 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/14 (+6%) |
7. gyógyítás: | 31/109 | 8. titkosírás: | 3/55 | 9. felderítés: | 3/104 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 7/101 | 11. teológia: | 20/23 (+16%) | 12. taumaturgia: | 18/3 (-5%) |
13. szerencsejáték: | 3/25 | 14. versengés: | 8/82 | 15. zene: | 4/92 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 5/41 | 17. pszi: | 13/17 (+20%) | 18. zárnyitás: | 6/96 |
19. vadászat: | 4/77 | 20. bányászat: | 17/96 (+11%) | 21. testépítés: | 6/69 |
22. főzés: | 10/37 (+10%) | 23. csapatmunka: | 3/77 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
lopsz a törpéktől (3) varányszemet (#30), a trolloktól (5) varányszemet (#30), az alakváltóktól (7) varányszemet (#30) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 9 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 6 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
káoszcsapás (#200, 10 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) | ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mosolygó rettenet (#97) | lángcsóva (#31) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | sírlidérc (#172) | |
káosz szava (#207) | >> | 20. szintű lényekre | lángcsóva (#31) | >> | tormikus egér (#218) | |
lángcsóva (#31) | >> | tetemember (#123) | agykorbács (#97) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar behemót (#189) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt mágus (#175) | |
tüskepajzs (#30) | >> | varkaudar mágus (#128) | hhaar burka (#32) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
varázsvédelem (#34) | >> | szeppent rákfatty (#186) | varázsvédelem (#34) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mostanra már jelentős kasztroplanáris hatalommal kell, hogy rendelkezz. Ennek bizonyítékaként tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 6 TU-t! Cserébe megtanítalak a káosz burjánzását segítő varázslatra. |
2.) A tormikus egerek akkor teszik számomra a legnagyobb szolgálatot, ha szétfröccsenő vérük terjeszti a kórt. Ölj meg közülük hármat! (számláló: 0) |
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 270 TVP áll rendelkezésedre! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 50, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 5 125. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a kapcsolat (248) |
a monolit imádása (264) |
a butaság ára (273) |
ima a monolitokért (276) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
isteni áldás (318) |
monolit érzékelés (341) |
a mágia szeretete (393) |
káoszmágia (400) |
a káosz elszabadul (410) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 71 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 553 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | aurach fog (#657) | 2 | cirkuszi pergamen (#1233) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
5 | dözmöng szív (#122) | 38 | drótszőr (#37) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | |||
7 | elkarog szőr (#665) | 5 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fúvócső (#20) | |||
2 | Kaldor varázspora (#1272) | 2 | kerek kő (#19) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
1 | moa rubin (#379) | 3 | moa üveggömb (#383) | 16 | nektoraf faggyú (#667) | |||
5 | rakolits por (#669) | 4 | rinóbőr (#651) | 3 | rókafarok (#124) | |||
1 | sötét kámzsa (#699) | 1 | súlyzó (#347) | 12 | tinta (#101) | |||
6 | tüske (#22) | 6 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
91 | arany (#50) | 137 | kaja (#2) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézsisak (#72) | 5 | szöges páncél (#65) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) |
131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|