Karakterszám: |
2378 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
147 |
Játékhét: |
165 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
497 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. jún. 7. 9h:17' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. jún. 10. |
|
E-mail!
MARÓ SAVARIN KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának
muzsikus rangú tagja. Felszerelése: a Kõ Kardja, khaldoran öv, a sav fülbevalója,
Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, az entek háromszögszimbóluma, a sebesség
könnyû láncinge, a tárgyalás gyûrûje, ében nyílpuska, a sólyom utazóköpenye,
az egyensúly gyûrûje, a sólyom amulettje, a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály,
a káosz mesés szimbóluma, a lich szárnyas sisakja, ozin fülkarika. Már
amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "De egy ronda egy baromnak születtél!" Nem késel a válasszal:
"Te szerencsétlen orgling fattyú!" A következõt mondja neked: "Te idétlen
torszülött-karikatúra!" Nem késel a válasszal: "Az óriáscsótány szebben
böfög, mint ahogy te énekelsz." Ezt mondja neked: "Amikor világra jöttél,
a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Ezt
kiáltod vissza: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál."
Így szól hozzád: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés
is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Vörösödik
a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Shai-Hulud
a férgek ura a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
**
1. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ
hangon szólal meg. "Landrina a Hercegnõ vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója,
az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik.
Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még
az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni
és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj
engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
**
3. NAP ** Cass ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, a
balek zsákja!
**
3. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû,
karcsú nõ. [aura: 1-es gránitbõr.] A Katonák klánjának fegyverhordozó rangú
tagja. Viselt tárgyai: Behemót kerek pajzsa, Rogan karkötõje, az egyensúly
gyûrûje, suhanó csizma, ezüst lárvaköpeny, a harcmûvész könnyû láncinge,
az erõ szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a gladiátor csepp fülbevalója,
a bûz halotti maszkja, a túlélés öve, kék gömb, a tudós márványgyûrûje,
a harcos díszes karkötõje, a védekezés karikaszimbóluma, ozin fülkarika,
a ragadozó könnyû íja. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Casst. Cass odajön hozzád. Megtámadod Casst.
Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(51 ép-t sebeztél). Cass téged
támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Bõröd roncsolódik. ( -2 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) Harapásra nyitja száját,
támad fogával.
(66 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lecsap rád farkával.
(32 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Illatozik
(-19 ép.) Ájultan a földre
zuhansz.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 147 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve,
hogy méltó ellenfél voltál. Cass meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
3. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig
nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának énekes
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Trollagyar, bronzmedál, a kalmár
nyaklánca, az élet utazóköpenye, szivárványkristály, kék gömb, ében nyílpuska,
a lich malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság amulettje,
a káosz árnyéköve, Örökkévalóság Gyémántja, a kígyó bõr mellvértje, a tökéletesség
csepp fülbevalója, a merénylõ márványgyûrûje, spanyolcsizma. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Lesprinteltek a
boltba. Mindketten felszerelési tárgyakat vásároltok, majd összehasonlítjátok,
ki tudta az árukat jobban lealkudni (ezután persze a tárgyakat visszaadjátok
a boltosnak, hogy mégsem kellenek, selejtesek). Hát bizony gyengén szerepeltél!
Elkh Alhan Dozo sokkal jobb kereskedõ, mint te.
**
7. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû,
karcsú nõ. A Katonák klánjának fegyverhordozó rangú tagja. A következõket
látod nála: Behemót kerek pajzsa, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje,
suhanó csizma, ezüst lárvaköpeny, a harcmûvész könnyû láncinge, az erõ
szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a gladiátor csepp fülbevalója, a bûz halotti
maszkja, a túlélés öve, kék gömb, a tudós márványgyûrûje, a harcos díszes
karkötõje, a védekezés karikaszimbóluma, ozin fülkarika, a ragadozó könnyû
íja. Egy-egy elleni, nemes küzdelemre hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Cass irányába mozogsz. Cass közelebb jön, hogy támadhasson.
Megtámadod Casst. Savat lehelsz ellenfeledre.
(52 ép-t sebeztél). Cass
rád támad. Lecsap rád jobb mancsával.
(27 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr, -2 vastag bõr.) Beléd próbál marni
fogával. Ez mellément. Villámgyorsan elõrevág farkával. Elhibázta. Illatozik
(-15 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod Casst. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(56 ép-t sebeztél). Cass rád veti magát. Bever egyet jobb mancsával. El
sem talált, haha. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(61 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Meglóbálva zúz farkával. Félrehajoltál. Illatát
döbbenten szippantod be
(-17 ép.)
*** 3. KÖR *** Casst próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(46 ép-t sebeztél). Cass ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 170 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Cass megköszöni
a küzdelmet, majd távozik.
**
7. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Kajás, egy örökké éhes és büdös férfi.
[aura: átokszórás: 9.] A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja. A Fényhozók
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: bõrpáncél, bronzmedál, az entek köntöse,
az Örökkévalóság Rubinja, a tudás karikaszimbóluma, szivárvány karkötõ,
a remete görbekardja, az elfek vassisakja, a tárgyalás gyûrûje, Xantin
ezüstöve, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, spanyolcsizma, Enyészmester.
Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Kajást, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Miután alaposan
belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról,
a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó.
Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged
végül feláll, és elköszön. (+7% jóllakottság)
**
11. NAP ** Felkeresi barlangodat
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig
nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. [aura: 4-es elektromos
kéz.] A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. Viselt tárgyai: Trollagyar,
bronzmedál, a kalmár nyaklánca, az élet utazóköpenye, a tökéletesség csatos
öve, szivárványkristály, kék gömb, ében nyílpuska, a lich malachit karkötõje,
a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság amulettje, Örökkévalóság Gyémántja, a
kígyó bõr mellvértje, a tökéletesség csepp fülbevalója, a merénylõ márványgyûrûje,
spanyolcsizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Lesprinteltek a
boltba. Mindketten felszerelési tárgyakat vásároltok, majd összehasonlítjátok,
ki tudta az árukat jobban lealkudni (ezután persze a tárgyakat visszaadjátok
a boltosnak, hogy mégsem kellenek, selejtesek). Hát bizony gyengén szerepeltél!
Elkh Alhan Dozo sokkal jobb kereskedõ, mint te.
**
11. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Malior az Éjben Kacagó, egy fekete hajú,
fekete bõrû, piros szemû galetki férfi. A Tisztogatók klánjának takarító
rangú tagja. Viselt tárgyai: khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, az egyensúly
gyûrûje, a bénaság fülbevalója, a túlélés szürke maszkja, a lich márványgyûrûje,
a harcmûvész kõamulettje, vándorcsizma, kék gömb, a háború köve, a kalmár
nyaklánca, az angyalok vas lemezpáncélja, Rogan karkötõje, bronz porontyköpeny,
üvegszimbólum. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Malior az Éjben Kacagó |
Tudati méreg |
+1 méreg |
(-8)27 |
(-2)38 |
Maró Savarin |
Tudati méreg |
+2
méreg |
(-7)33 |
(-1)39 |
2. |
Malior az Éjben Kacagó |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-17)10 |
(-22)16 |
Maró Savarin |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)20 |
(-21)18 |
3. |
Malior az Éjben Kacagó |
Tudati méreg |
kudarc |
(-8)2 |
(-16)0 |
Maró Savarin |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-13)7 |
(-1)17 |
Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+18% pszi támadás,
+18% pszi energia.)
**
12. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Jelena, egy ábrándos teremtés.
Hosszú haja a derekát és a szivedet is verdesi. Üde nõ. A Mutánsok klánjának
teremtmény rangú tagja. Tárgyai: az ellenállás malachitgyûrûje, az elektromosság
barbár lándzsája, Rogan karkötõje, Enyészmester, a tökéletesség vas lemezpáncélja,
a füvész köpenye, bronzmedál, a villám vassisakja, a villám malachit karkötõje,
a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a villám
csepp fülbevalója, ezüstmedál, a tökéletesség hosszú íja, a tárgyalás gyûrûje,
díszes villámöv, a lich kerek pajzsa, a tudós fülbevalója, a mutáció gyémántja,
spanyolcsizma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve. [Látogatód zsebébõl kipottyant
a spanyolcsizma de ezt sajnos
csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Köszönés helyett ezt mondja: "Verjen meg a búbánat!" Így válaszolsz: "Te
ocsmány féreg!" A következõt mondja neked: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre
kapta el az összes ismert betegséget." Ezt kiáltod vissza: "Igaz, hogy
amikor a bélgázod távozik, szükségállapotot rendelnek el a szinten?" Így
szól hozzád: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az
egész barlangot!" Így válaszolsz: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen
is indulhatnál." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Igaz, hogy amikor
anyád, a púpos molad kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe
a kevéske agyadért?" Rögtön visszavágsz: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet?
Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Átkoddal
fájó pontot érintettél, mert Jelena csak tátog válasz helyett. Micsoda
fényes gyõzelmet arattál! Jelena dühös pillantást vet rád. (+8% lélekenergia.)
**
17. NAP ** Eljön barlangodba
Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû,
karcsú nõ. A Katonák klánjának fegyverhordozó rangú tagja. Felszerelése:
Behemót kerek pajzsa, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma,
ezüst lárvaköpeny, a harcmûvész könnyû láncinge, az erõ szimbóluma, a tárgyalás
gyûrûje, a gladiátor csepp fülbevalója, a bûz halotti maszkja, a túlélés
öve, kék gömb, a tudós márványgyûrûje, a harcos díszes karkötõje, a védekezés
karikaszimbóluma, ozin fülkarika, a ragadozó könnyû íja. Egy-egy elleni,
nemes küzdelemre hív ki téged.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Cass felé. Már ott is vagy! Cass feléd rohan.
Megtámadod Casst. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(50 ép-t sebeztél). Cass téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(26 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés
bõr, -4 vastag bõr.) Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(55 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -3 tüskés bõr.)
Odacsap neked farkával.
(35 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megérzed
illatát
(-16 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 132 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Cass meghajol elõtted,
majd elhagyja a barlangodat.
**
18. NAP ** Bezörget hozzád
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig nyitott,
néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. A Bárdok klánjának énekes rangú
tagja. Tárgyai: Trollagyar, bronzmedál, a kalmár nyaklánca, az élet utazóköpenye,
a tökéletesség csatos öve, szivárványkristály, kék gömb, ében nyílpuska,
a lich malachit karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság amulettje,
a torony vándorcsizmája, Örökkévalóság Gyémántja, a kígyó bõr mellvértje,
a tökéletesség csepp fülbevalója, a merénylõ márványgyûrûje. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Mindketten felmarkoltok
egy marék homokot, és megpróbáljátok eladni az arra járó galetkiknek. Aki
elõször jár sikerrel, az a nyertes! Hát bizony gyengén szerepeltél! Elkh
Alhan Dozo sokkal jobb kereskedõ, mint te.
ÿMilgandoltás elõtt valamivel hegymélyi kürtök hangja szólítja egybe a
szint lakóit. A helytartó áll ki palotája erkélyére és dörgõ hangon kihirdeti:
- Amilyen mély szomorúság lakozott szívünkben néhány napja, oly nagy
a vígasság ismét köztünk! A népünket oly szomorúan megosztó klánháborúk
után az orgling veszedelem ismét eggyé kovácsolt bennünket. Minden galetki
szintjétõl és klánjától függetlenül elismerést érdemel, mert feladatát
elvégezte, a harcát megvívta a maga módján. Az orglingok szétszéledtek
és csak egy-két elszórt esetben találkoztak vadászaink elvarázsolt
orglingokkal. A császár elismerését fejezi ki mindenkinek, és hatalmas
lakomát rendez a gyõzelem megünneplésére. Telezabáljátok magatokat a
sok finomsággal, és közben örömmel szívjátok magatokba a felszabaduló
lélekenergiát.
(+8 KNO.) Csak azt sajnálod, hogy az orgling varázsitalokat és orglinggyökereket
be kellett szolgáltatnod, nem tarthattad meg õket.
A hatalmas lakoma
közepette a császári biztos nyilvánosan felsorolja azon galetkik neveit,
akik a legtöbb orglinggal végeztek a lázadás ideje alatt.
Szinteden a legügyesebb, a legtöbb mocskos orglingot kiirtó galetki Cass
volt, aki 40 orglinggal végzett! A hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú
galetki nõ meghatódva veszi át jutalmát, ami Földanya vándorcsizmája, egy
õskõ és az orgling lázadás emlékérme. A második legtöbb orglingot leölõ
galetki ezen a szinten Szivató volt, aki 28 orglinggal végzett! A szemüveges,
hosszúhajú, gyámoltalan kinézetû, állandóan szívó galetki férfi meghatódva
veszi át jutalmát, ami a harcos díszes köpenye és az orgling lázadás emlékérme.
Aki pedig harmadikként került ki az orglingok pusztításából, az Guppina
volt, aki 28 orglinggal végzett! A leírhatatlanul gyönyörû, testét csak
lángokkal takaró, vadóc, örökifjú galetki nõ meghatódva veszi át jutalmát,
ami a sebezhetetlenség fekete csizmája és az orgling lázadás emlékérme.
ÿ *** 5.20. ***
Acélidegzetesszencia (#2190) belépését kérte a szövetségetekbe.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig
tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve
20782.) A te szinteden a legnevesebb
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. (hírneve 4116.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*ápr. 16.* Shai-Hulud a férgek ura és Hooded pszi párbajt vívtak. Shai-Hulud
a férgek ura került ki gyõztesen.
*ápr. 16.* Tintilla, a Derûs teljesítette
a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*ápr. 16.* Tintilla, a
Derûs és Jelena pszi párbajt vívtak. Tintilla, a Derûs került ki gyõztesen.
*ápr. 16.* Tintilla, a Derûs csatában legyõzte Böfikét.
*ápr. 27.* Ogremoch-ot
kis híján megölte egy arhomad varangy.
*ápr. 28.* Jelena teljesítette
a 12. küldetést, amit a palotában kapott.
*máj. 4.* Shai-Hulud a férgek
urát legyõzte harcban egy orgling kutya.
*máj. 4.* Brutusz pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Halál Hozó felett.
*máj. 5.* Tintilla, a Derûs
felköltözött a következõ szintre.
*máj. 14.* Shai-Hulud a férgek ura új
végtagot növesztett!
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 13.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen
felett.
*ápr. 16.* Endyrt legyõzte harcban egy túlfejlett elmanakh.
*ápr.
19.* Theo elsõként ért el 43-as mágia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*ápr. 23.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen.
*ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda
Yogit.
*ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák és Dark Selina pszi párbajt vívtak.
Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*máj. 3.* Alba Regina pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Galarin Thorfel felett.
*máj. 7.* A 15103
szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett!
*máj. 10.* Köpködõ
Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Heliort.
*máj. 17.* Alba Regina
és Zordon pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet!
Leveszed a gladiátor vándorcsizmáját. Felveszed a spanyolcsizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]
kno 9 12 |
9. képességre 12 képességpont |
Elköltesz 12 képességpontot a méreted növelésére (+6 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]
kno 12 7 |
12. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a savlehelet harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a savlehelet szakértelmed 31. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 342.]
t 50 24 |
50. szakértelem tanulása 24 TVP-ért |
Vitatkozni kezdesz egy szomszédoddal a világ dolgairól. Végül egyikõtök
sem fogadja el a másik igazát, de azért érzed, hogy a te érveid igazán
meggyõzõek voltak.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 318.]
bb 3 4 5 8 9 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal.
Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható
új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is
ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma,
a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12,
180ap) villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) méregfelhõ (#34, IQ15, 260ap) mágiatörés
(#35, IQ16, 250ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140,
IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148,
IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16,
300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap)
{Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Megjegyzés: Itt
csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ
torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál,
és biccent. Kifizeted a beugrót, 20 aranyat, és az arénamester elõkészíti
a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Lépkaparó Holy, ameddig
õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid
2 görényteknõc (#134) [aura: imm. méregre: 10.].
*** 1. KÖR *** Megrohamozod az 1. görényteknõcöt. Az 1. görényteknõc feléd
rohan. A 2. görényteknõc feléd rohan. Az 1. görényteknõcöt próbálod megsebezni.
Savat lehelsz ellenfeledre.
(51 ép-t sebeztél). Az 1. görényteknõc téged
támad. Megpróbál megmarni fogával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Bûze kellemetlen számodra.
(-30 ép.) A 2. görényteknõc téged támad. Harapni
próbál fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Nehezen bírod a szagát.
(-33
ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. görényteknõcöt. Kitátod a szádat, és fekete
savat köpsz rá!
(55 ép-t sebeztél). Az 1. görényteknõc rád támad. Kitátja
száját, harapni próbál fogával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Szagától
fuldoklasz.
(-32 ép.) Az 1. görényteknõc hörögve elterül. A 2. görényteknõc
rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
szúrja. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Bûze kellemetlen számodra.
(-30 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 133 sebzést okoztál, és 167 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos
fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért
kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos
így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni!
Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 18 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 18 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 16 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-3
vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 17 életpontot.
(-3 vp.) Gyógyulsz 19 életpontot. (-3 vp.)
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík
cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy csak látogatóba
jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. Yworlitch mentát
régi ismerõsként üdvözöl.
- Barátom! Nagyon hálásak vagyunk azért, amit
eddig értünk tettél. Cserébe meghívlak egy asztrális vadászatra, amelynek
nem titkolt célja egy legendás idõkristály megszerzése. Ha alkalmas, akár
már most is indulhatunk!
(25. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb
küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} A szolgáltatások
aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 30 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év.
III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás
30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése
100 arany x szint.
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]
k 443 305 251 |
kaland elvállalása |
(443. kaland:) A kötél még mindig ott lóg, ahol hagytad. Úgy tûnik, mintha
minden fogásnál le akarna szakadni, de te bízol abban, aki a kötelet ideaggatta.
Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] A kötél
egy barlangnyílásból nyúlt ki. Felhúzod magad, és belépsz.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeled egy orgling disznó (#84).
*** 1. KÖR *** A tûzgyík az orgling disznó felé mozog. Megindulsz az orgling
disznó felé. Már ott is vagy! A tûzféreg megközelíti az orgling disznót.
Az orgling disznó feléd rohan. A tûzgyík az orgling disznót támadja. Támadod
az orgling disznót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(27 ép-t sebeztél). A tûzféreg az orgling disznót támadja. Az orgling disznó
rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. Ez mellément. Bûze fojtogat.
(-9 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling disznót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(21 ép-t sebeztél). A tûzgyík az orgling disznót
támadja. A tûzféreg az orgling disznót támadja. Az orgling disznó halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 24/0, a tûzgyík:
6/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+21%). Szolgáidnak is jut 9%. A tûzféreg kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 14
életpontot. (-3 vp.)
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset
is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(305. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A
fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó.
Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre:
sikeres] Bemászol a barlangba.
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet
találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia.
(251. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Az árnyékok megmozdulnak.
Ellenfeleid 2 zombi mester (#80) és egy zombi (#29) [aura: 3-as méretû
6-os szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** A tûzgyík elindul a zombi felé. Megindulsz az 1. zombi mester
felé. Már ott is vagy! A tûzféreg a 2. zombi mester felé mozog. A 2. zombi
mester a tûzféreg irányába megy. Az 1. zombi mester odajön hozzád. A zombi
a tûzgyík irányába megy. A tûzgyík és a zombi egymással harcolnak. Az 1.
zombi mestert próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz
rá!
(49 ép-t sebeztél). A tûzféreg és a 2. zombi mester egymással harcolnak.
Az 1. zombi mester téged támad. Feléd döf jobb karmával.
(14 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A tûzgyík és a zombi egymással harcolnak. A zombi kileheli
lelkét. A tûzféreg és a 2. zombi mester egymással harcolnak. Megtámadod
az 1. zombi mestert. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(49 ép-t
sebeztél). Az 1. zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. A tûzféreg
halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. zombi mester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy animáció! A tûzféreg csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan
zombiként). Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához.
(agyatlan zombiként). A tûzgyík és a tûzféreg egymással harcolnak. Megtámadod
az 1. zombi mestert. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(48 ép-t
sebeztél). Az 1. zombi mester rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával.
Mellétrafált a balfácán. Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. zombi mester elvarázsol
egy animációt. A zombi csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan
zombiként). Az 1. zombi mestert próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és fekete savat köpsz rá!
(53 ép-t sebeztél). Az 1. zombi mester zombija
hangtalanul összecsuklik. A tûzgyík és a tûzféreg egymással harcolnak.
A zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. El sem talált,
haha.
*** 5. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. zombi mester elmormol
egy animációt. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához.
(agyatlan zombiként). Támadod az 1. zombi mestert. Savat lehelsz ellenfeledre.
(52 ép-t sebeztél). A tûzgyík és a tûzféreg egymással harcolnak. A tûzgyík
hörögve elterül. Az 1. zombi mester rád veti magát. Rád vág jobb karmával.
Félrehajoltál. A zombi téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával.
Mellétrafált a balfácán. Az 1. zombi mester regenerálódik.
A tûzféreg zombija hangtalanul összecsuklik. Az 1. zombi mester zombija
hangtalanul összecsuklik. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. [A
csatában összesen 260 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid ill.
szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 52/55, a tûzgyík:
58/43.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, tûzféreg újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és
egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 14 életpontot.
(-3 vp.)
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a
rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Idelent valamiért sokkal
hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb
legyen. Egy fenyegetõ tömeg emelkedik fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen
ez csak egy szobor! Egy hatalmas, õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi
civilizációból. A szobor három izmos karjával egy óriási kõtányért tart.
Vajon mi lehet benne? Meg kéne lesni...
(453. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Útközben észreveszel egy
mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz
a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot.
Sebzõdsz
4 ép-t. A tûzféreg ellenállt a varázslatnak. A tûzgyík ellenállt a varázslatnak.
Az árnyékmester irányába mozogsz. A tûzgyík megközelíti az árnyékmestert.
A tûzféreg az árnyékmestert rohamozza. Az árnyékmestert próbálod megsebezni.
Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(41 ép-t sebeztél).
Az árnyékmester halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 0/0, a tûzgyík:
0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+18%). Szolgáidnak 7% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 30 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A délkeleti tornyokban
kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek
lakóhelyét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját
szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz
vadat. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla
ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy warnök (#73).
*** 1. KÖR *** A tûzgyík a warnök irányába megy. A tûzféreg elindul a warnök
felé. A warnök felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A warnök közelebb jön,
hogy támadhasson. A tûzgyík a warnököt támadja. A tûzféreg a warnököt támadja.
Megtámadod a warnököt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz
felé.
(44 ép-t sebeztél). A warnök hörögve elterül.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 15/0, a tûzgyík:
9/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+18%). Szolgáidnak 7% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 2 drágakõ. A tûzgyík
kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom
lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói
közé. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve
leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl
elõugorhat egy lény. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
1
csótánylábat. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad
belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely!
Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).
*** 1. KÖR *** A tûzgyík elindul a tûzszalamandra felé. A tûzféreg megközelíti
a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra irányába mozogsz. A tûzszalamandra
feléd rohan. A tûzgyík a tûzszalamandrát támadja. A tûzféreg a tûzszalamandrát
támadja. Támadod a tûzszalamandrát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(55 ép-t sebeztél). A tûzszalamandra halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzféreg: 22/4, a tûzgyík:
8/4.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%).
Szolgáidnak is jut 7%. Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. A tûzféreg
kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A közelben van egy
kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van,
könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
mézfüvet. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján
vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Szertartásosan üdvözöl
Jelena, egy ábrándos teremtés. Hosszú haja a derekát
és a szivedet is verdesi. Üde nõ. A Mutánsok klánjának növekmény rangú
tagja. Viselt tárgyai: az ellenállás malachitgyûrûje, Rogan karkötõje,
Enyészmester, a tökéletesség vas lemezpáncélja, a füvész köpenye, bronzmedál,
a villám vassisakja, a villám malachit karkötõje, ozin fülkarika, a kalmár
nyaklánca, a ragadozó sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány
karkötõ, a villám csepp fülbevalója, a villám csizmája, a sólyom vívótõre,
a tökéletesség hosszú íja, a tárgyalás gyûrûje, díszes villámöv, a lich
kerek pajzsa, a mutáció gyémántja. Számodra észrevétlenül a földre esik
a ruhádból a bénaság fülbevalója. - Gyõzzön a jobb! - mondod, és támadsz.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod Jelenát. Jelena feléd rohan. Jelenát próbálod
megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(46 ép-t sebeztél). Jelena téged
támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni
feléd.
(39 ép-t sebzõdtél). Csodás illata hatással van rád
(-18 ép.)
*** 2. KÖR *** Jelena felhörpint valamilyen kék italt. Jelena felhajt valamiféle
barna italt. Támadod Jelenát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(41 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod Jelenát. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz
rá!
(44 ép-t sebeztél). Jelena összerogy.
[A csatában összesen 131 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+80%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 20
életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-3 vp.) Ennek
eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-3 vp.)
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles
ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Na végre, találtál egy
megfelelõ barlangot. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes
küzdelmet preferál.
Vendéglátód
Brutusz, egy szõrös, torzonborz, sörös üveget tartó punk férfi.
A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe
tartozik. Felszerelése: a hatalom könnyû nyílpuskája, fekete csizma, kék
gömb, a sas vassisakja, ezüstmedál, az energia könnyû láncinge, bronzmedál,
Enyészmester, a védekezés sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, nagyobb
pókcsatos öv, a kobra csepp fülbevalója, a ragadozó hosszúkardja, a szakács
üstje, a tárgyalás gyûrûje, ezüst porontyköpeny, Örökkévalóság Smaragdja,
ozin fülkarika, a méreg díszes karkötõje, a tökéletesség vaspajzsa, arany
pszi váll-lap, vörös karkötõ, az energia malachit karkötõje. Melledet verve,
elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Brutusz máris elõtted terem! Megindulsz Brutusz felé. Már
ott is vagy! Brutusz rád veti magát. Brutusz mérgezõ gázt fúj rád.
(36
ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-25 ép.) Megtámadod
Brutuszt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(50 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Brutusz rád támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád.
(39 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar.
(-29 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 129 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz
19 életpontot. (-3 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 20 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 17 életpontot. (-3 vp.) 21 ép-t gyógyított
rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-3 vp.) Ennek
eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-3 vp.)
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Izgatottan
lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy
teljesen más) galetkiket rejtve! Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy
barlangnyílást. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet
preferál.
Szertartásosan üdvözöl
Halál Hozó, egy halál szegú, csuklyát viselõ, csatabárdot
lengetõ galetki férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. A Fény
Apostolai szövetségbe tartozik. Felszerelése: bronzmedál, ozin fülkarika,
a yeti kerek pajzsa, az egyensúly gyûrûje, a törpék köpenye, a bûz barbár
lándzsája, a tárgyalás gyûrûje, a kobra karkötõje, az elfek sárgaréz nyaklánca,
khaldoran öv, az enyészet halotti maszkja, az enyészet sárgaréz nyaklánca,
Enyészmester, a sólyom ezüst fülbevalója, a ragadozó hosszú íja, a lich
könnyû láncinge, ezüst nadrág, Rogan karkötõje, a mágia malachitgyûrûje,
ezüst pszi váll-lap, kék gömb, vörös karkötõ, a kígyó csizmája. Epikus
csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Halál Hozó feléd mozog. Megközelíted Halál Hozót. Halál Hozó
téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(34 ép-t
sebzõdtél). Bûze zavar.
(-30 ép.) Halál Hozót próbálod megsebezni. Savat
lehelsz ellenfeledre.
(54 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Halál Hozó rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát
köp feléd.
(31 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-32 ép.) Támadod
Halál Hozót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(51 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Halál Hozó téged támad. Halál Hozó savat lehel rád.
(32 ép-t
sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-35 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az
eszméletedet.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 194 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg.
[-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 18 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-3
vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-3 vp.) 21 ép-t gyógyított
rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-3 vp.) Ennek
eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-3 vp.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem
lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki
farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet
kapsz. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek
az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le
legkésõbb 2004. jún. 14. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 19-i TF/ÖV
találkozón veheted át, ill. jún. 21-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni,
és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ
olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgáid is
harcolni fognak az oldaladon!
[ld. enc.]
A fordulódban rekordot értél el: te vagy az elsõ a szinteden, akinek savlehelet
tulajdonsága 31 lett!
Ebben a körben +6 galetki erõt és +33 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1177 sebzést okoztál, és 973 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 59 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
364 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Maró Savarin, egy lófarokba fogott fekete hajú, kénsárga
szemû, körszakállas férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4.
szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 147. fordulód.
|
[1] erõ: |
14 (15) / 3.34 |
[2] IQ: |
14 / 7.45 |
[3] ügyesség: |
13 (21) / 1.45 |
[4] egészség: |
13 (20) / 6.93 |
[5] mágia: |
13 / 10.45 |
[6] gyorsaság: |
14 (12) / 2.54 |
[9] Méret/ép: |
124 (129) / 118 |
Min. méret: |
120 |
Barlangméret: |
125 |
|
|
Varázspont: |
124 / 49 |
Képességpont: |
17 / 59% |
Hõsi pont: |
14 (3) |
Tám.bónusz: |
2% |
Véd.bónusz: |
44% |
Galetki erõ: |
562 / 283 |
Hírnév : |
2192 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
185 (6) |
Galetki gyõzelmek: |
94 (2) |
Torzsz. csaták: |
867 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
687 (4) |
Leölt torzszülött: |
1150 (7) |
Pszi csaták: |
82 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
32
(1) |
Ájulások száma: |
73 (3) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: növekmény (29)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 39%-os szorzó. +1 minden végtag speciális
képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt kék ekindát, csakis lehelettel.
2.) Ismerd az esszencia elnyelése varázslatot legalább 5-ös szinten!
3.) Hajtsd végre a 42-es Klánkalandot (KK 42)! (összesen 35 TVP-t igényel)
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
31 (34) / 2.97 |
[16] tüskés bõr: |
9 / 4 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
6 (10) / 0.80 |
[19] hidegimmunitás: |
1 (2) / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (2) / 0.40 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 4.56 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.74 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.87 |
[48] mászás: |
10 / 6.27 |
[49] rugalmasság: |
6 / 4.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 4.22 |
[51] transzformáció: |
6 / 2 |
[52] auraészlelés: |
4 / 3.60 |
[53] ékszerészet: |
15 / 0.51 |
[54] kereskedelem: |
6 / 1.30 |
[55] szívósság: |
12 / 3.15 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 1.15 |
[57] gyógynövények: |
8 / 2.62 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 4.07 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.45 |
[60] pszi támadás: |
8 / 1.61 |
[61] pszi energia: |
8 / 1.61 |
[62] lopás: |
5 / 0.20 |
[64] átokszórás: |
9 (11) / 5.75 |
[65] álcázás: |
8 / 0.20 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.36 |
[67] régészet: |
6 / 0.34 |
[68] zene: |
3 / 0.45 |
[69] tanulás: |
6 / 0.93 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
10 / 1.12 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
4 (2) / 1.33 |
[101] szakért.: |
9 / 1.05 |
[102] sebzõ méreg: |
10
(12) / 0 |
|
fog |
[103] méret: |
2 (0) / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 1.86 |
[105] sebzõ méreg: |
7 (9)
/ 0 |
|
bal mancs |
[106] méret: |
1 (0) / 0 |
[107] szakért.: |
6 / 0.98 |
|
|
a tûz
fogazott kardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[36] csábmosoly: |
3 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.24 |
[11] elektromos kéz: |
10 / 1.04 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[10] energiatüske: |
1 / 0 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[31] féreg érintése: |
2 / 0.48 |
[17] gránitbõr: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
9 / 1.22 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[27] kisebb gyógyítás: |
13 / 3.67 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0 |
[157] láthatatlanság: |
1 / 0 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[162] mágikus csapda: |
1 / 0 |
[38] parancs: |
3 / 0.06 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
9 / 1.57 |
[132] tudati méreg: |
7 / 1.58 |
[16] tûzpajzs: |
6 / 1.14 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.44 |
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] tûzféreg |
27/23 |
195% |
200% |
8 / 3.17 |
harcol |
[2] tûzgyík |
41/37 |
195% |
195% |
4 / 0.78 |
harcol |
lélekenergia rész |
30% |
jóllakottság határ |
30% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #91. Prioritás: 90. |
2: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #91. Prioritás: 90. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 0 27;
VI erõ:180% ép:30%;
PV 2 3 4 5
7;
PSZ 45 48 54 57 66;
BA 5314 15127;
HE 3;
PTA 132 131 131 131 132;
PTB 132 131 131 131 132;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 7796 14322 1;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 10.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #25 (8. épület), #453 (147. forduló), #251 (124.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
15127 (#15127). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 7796. karakternél van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz vas lemezpáncélja (#28901) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1
a gladiátor vándorcsizmája (#6071) |
|
1 a harcos halotti maszkja (#7841) |
|
1 a hatalom díszes fejpántja (#6956)
|
|
1 a jég vassisakja (#22676) |
|
1 a káosz lordjának láncinge (#17244) |
|
1 a lich köpenye (#11935) |
*
|
1 a majom könnyû láncinge (#14081) |
|
1 a méreg vassisakja (#24026) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a regenerálódás fejpántja (#24505) |
* |
1 a sas csatos öve (#16016) |
|
1 a sav halotti maszkja (#26741) |
* |
1 a szalamandra szárnyas sisakja (#25827) |
* |
1 a természet zöld köntöse (#16901) |
|
1 a titán halotti maszkja (#5591)
|
|
1 a yeti bõr mellvértje (#26246) |
|
1 az egészség zöld köntöse (#2951) |
* |
1 az elefánt nagy pajzsa (#16362)
|
|
2 csatos öv (#1166) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
4 ében láncing (#134)
|
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
3 fejpánt (#1105)
|
|
1 fekete nadrág (#171) |
|
2 kék köpeny (#1137) |
|
1 kemény bõrpáncél
(#3) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 könnyû láncing (#1031)
|
|
1 köntös (#1150) |
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 láncing (#1030) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 öv (#1165) |
|
2 sárga öv (#1167) |
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
24 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
2 utazóköpeny (#1136) |
|
2 vándorcsizma (#1121) |
|
1 vassisak (#1076)
|
|
4 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a bénaság fülbevalója (#199) |
|
1 a jég kõamulettje (#22796) |
|
1
a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz õsi szimbóluma (#29574) |
* |
1 a mutáció gyémántja (#162) |
|
1 a sav nyaklánca (#26830) |
* |
1 a sebesség karikaszimbóluma (#13361) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
|
1 a törpék csepp fülbevalója (#6656) |
|
1 a tudás csontamulettje (#2097) |
|
1 amulett (#1195) |
|
2334 arany (#1)
|
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás kõamulettje (#28646)
|
* |
1 az ügyesség nyaklánca (#2530) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 csontamulett (#1197)
|
|
134 drágakõ (#2) |
* |
2 ezüst fülbevaló (#1257) |
|
1 fülbevaló (#1255)
|
|
1 gyûrû (#1225) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
2 karikaszimbólum
(#1211) |
|
1 karkötõ (#1240) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
2 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 márványgyûrû
(#1226) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 sárgaréz nyaklánc
(#1181) |
|
2 szimbólum (#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 a balek zsákja (#205) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 fekete dukát
(#218) |
Fegyverek |
|
1 a gyõzelem kardja (#21115) |
|
1 a majom hosszú íja (#14322) |
|
1 a
sav barbár lándzsája (#26981) |
|
1 a sav görbekardja (#26966) |
* |
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 az enyészet kardja (#23365) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
4 ében tündekard
(#132) |
|
10 fogazott tõr (#6) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 hosszú lándzsa (#1333)
|
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 kard (#1315) |
|
16 kerek kõ (#11) |
|
7 kés (#5) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
2 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
2 parittya (#10) |
|
11 rozsdás kard (#131) |
|
13 sziklarepesz (#13) |
|
2 tõr (#1300) |
|
1 Végzetpenge (#215) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
26 csótányláb (#25) |
|
13 elfu moha (#33) |
|
12 elonotichlan (#31) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gázlehelet itala
(#57) |
|
26 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
18 hónakkupók
(#30) |
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
1 kincskeresés itala
(#64) |
|
29 liánvirág (#24) |
|
29 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás itala
(#51) |
|
17 mézfû (#29) |
|
26 mitulen fû (#20) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
21 ragálygomba (#26) |
|
21 sárkányvirág (#32) |
|
3 savlehelet itala (#55)
|
|
26 sötét mák (#23) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
1 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
26 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
19 ekinda haj (#147)
|
|
8 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151) |
|
4 lemúr hártya (#161)
|
|
32 mandibula (#157) |
|
10 molad púp (#16) |
|
9 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
13 nordkristály (#146) |
|
16 õsi relikvia (#17)
|
|
32 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng
Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII.
ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál
kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az
ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal.
Vetélkedõk, arany dukátos árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési
lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön,
középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat
kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A
találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való
jelentkezés határideje 2004. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én!
A Beholder Kft. munkatársai.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. jún. 19. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
(és csak ott!) szolgáid is részt vesznek a csatában, úgy, ahogy a jelentkezés
pillanatában voltak. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden
körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van.
A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban
az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb
gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok,
és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban
az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba
nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára
beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy
varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni.
Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat
nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik.
Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción
az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör
elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban
részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott
lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges
tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a
karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3
fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 11:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag
harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget
akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és
tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát
és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal
a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle.
Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ
idõben, eltérõ felszereléssel.