Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. aug. 10. 12h:03' EZ A 264. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD 265. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2274 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
ba 255 | nem támadod a 255. szörnyet |
kf 1214 | kézbeveszed/felveszed az 1214. tárgyat |
v 96 185 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
188 | 189 | 190 | |
16 | |
|
|
17 | |
|
|
18 | |
|
|
[185,31] Épületek tűnnek fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.
be 630 6 | bemész a 630. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
vtn 155 | varázslat tanulás: a 155. varázslatot |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [183,31] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
ee 127 49 237 | eladod a 127. tárgyat a 49. tárgyat a 237. tárgyat |
ee 247 317 125 | eladod a 247. tárgyat a 317. tárgyat a 125. tárgyat |
ve 153 40 | megveszed a 153. tárgyat 40 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
f 114 | kísérletezel a 114. tárggyal |
kt 334 2 | elkészíted a 334. tárgyat (2 darabot) |
f 429 | kísérletezel a 429. tárggyal |
kt 430 12 | elkészíted a 430. tárgyat (12 darabot) |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
v 1 15 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
kt 2323 | elkészíted a 2323. tárgyat |
lm 65 | mozogsz 65 |
|
lm 10 18 24 | mozogsz 10 18 24 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
TŰZGOLYÓ (155. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása 25 VP-t és egy pirkitet igényel. |
KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY) Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni. Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak. |
ACÉLTŰ (334. TÁRGY) Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységű tűhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyű, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza. |
BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY) A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
PSZI KRISTÁLY (618. TÁRGY) A pszi kristályok apró, csillogó tárgyak, amelyeket halványan vibráló asztrális ragyogás leng körül. Bár önmagukban nem jók semmire, ha sikerül belőlük többet összegyűjteni, egy nagyhatalmú pszionikus tárgyat kovácsolhatsz esetleg belőlük. |
ADÓ Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned. Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent. A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít. |
Erő: | 27 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 31 (44) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 37 kg |
Ügyesség: | 30 (42) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 165/165 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 441/441 | Jellem: | gonosz (150) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (43) | Varázspont: | 660/124 | Pénz: | 2454 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/12 | Pszi pont: | 119/89 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/88 | ökölvívás: | 17/45 | szúrófegyverek: | 26/62 |
vágófegyverek: | 9/47 | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 25/0 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
183,31 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 189,17 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1375 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/51 | 2. nyomkövetés: | 29/49 | 3. lopás: | 1/78 |
4. mászás: | 14/95 | 5. csapdakészítés: | 10/48 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/9 (-588%) |
7. gyógyítás: | 19/59 | 8. titkosírás: | 2/61 | 9. felderítés: | 14/33 |
10. teológia: | 20/15 (+6%) | 11. taumaturgia: | 32/84 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 2/65 |
13. versengés: | 13/92 | 14. harcművészetek: | 7/0 | 15. zene: | 6/37 |
16. szörnyismeret: | 7/33 | 17. pszi: | 14/19 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/86 |
19. vadászat: | 9/65 | 20. bányászat: | 15/75 | 21. testépítés: | 9/78 |
22. úszás: | 8/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz az 1115. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer), karmos tankány (#137) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (15,10) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | mérges pók (#20) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
mágiatörés (#35) | >> | élőholt mágus (#175) | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | autentikus vámpír (#154) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 72, 73. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 160.80 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
955 | arany (#50) | 2 | fekete bőrcsizma (#247) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
1 | kaja (#2) | 12 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | kaktusztüske (#114) | |||
26 | khatiszon kristály (#2322) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 2 | rákfatty váladék (#333) | 1 | tankány karom (#237) | |||
36 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csizma (#317) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | acéltű (#334) | 4 | áldott kő (#642) | 12 | bogyógránát (#430) | |||
4 | mihlanil nyíl (#597) | 33 | pirkit (#153) | 1 | pszi kristály (#618) | |||
10 | spiritusz (#170) | 4 | varázskő (#305) | 21 | víz (#27) |
182 | 183 | 184 | 185 | 186 | |
29 | |
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|