146. forduló, 148. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 23. 14h:33'
EZ A 164. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
165. játékheted kezdete: dec. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,80] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy evaporőr fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr hengertestét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal alaposan megvágod az evaporőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 18 életpontot sebeztél. Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 307.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 292.]

v 1 7 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 257.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 227.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 197.]

m 2 mozogsz keletre
[107,80] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [25 pontot használtál fel, van még 172.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [50 pontot használtál fel, van még 122.]

m 2 mozogsz keletre
[108,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr hűséges követője. Egy két kard szimbólumot visel. Felszerelését egy szeppent rákfatty trófea, egy karmos tankány trófea és egy sötét gnóm trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy kőkalapácsot tart. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Coller san Rafael. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Aztán elköszöntök egymástól. [10 pontot használtál fel, van még 112.]

kt 207 5 elkészíted a 207. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 ovimon-bogyót. IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 107.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[109,80] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Fairlight templomot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [110,80] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy Fairlight templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy amniosz-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy tavacskát. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg harcos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb középső lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 77.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[112,80] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Észreveszel egy phua-kúpot.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [113,80] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kardfogú fülemüle. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [114,80] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Felfedeztél egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy quwarg boly van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 13, gyógyulás: 13, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 47.]

szk 69 keresed a 69. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy evaporőrt. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 44.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [10 pontot használtál fel, van még 34.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 136 TVP-t kell elköltened.]

[15 pontot használtál fel, van még 19.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [10 pontot használtál fel, van még 9.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 26, 2.
Már olyan hatalmasra nőtt a hasad, hogy időnként a mozgásban is akadályoz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól profi, nagy tudású harcos helyett nagyhatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +23 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah hittérítője vagy. Papi hited: 63. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 18 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 274/324 Jellem: gonosz (315) Tul. pont: 2
Szerencse: 31 (35) Varázspont: 289/139 Pénz: 436 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/4 Pszi pont: 122/149 EFejl: 18
Eddig összesen 437 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2676 TP-t kaptál. Jelenleg 182090 TP-d van. A következő szinthez még 77910 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, quwarg királynő, élőholt quwarg. A 146. fordulódban 3477 arany került a bankszámládra. 3477 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/70 (+6%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 9/23 (+4%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 18/78 (+9%) dobófegyverek: 1/17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << bunkó (#5)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/42 2. nyomkövetés: 31/70 (+15%) 3. mászás: 6/56 (+3%)
4. csapdakészítés: 12/79 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/78 6. gyógyítás: 28/64
7. titkosírás: 4/13 8. felderítés: 11/38 (+10%) 9. szörnyidomítás: 2/0
10. teológia: 20/63 (+14%) 11. taumaturgia: 22/66 (+8%) 12. szerencsejáték: 2/76
13. versengés: 7/27 14. harcművészetek: 11/0 15. zene: 4/34 (+10%)
16. szörnyismeret: 5/2 (+22%) 17. pszi: *19/100 18. vadászat: 5/49
19. bányászat: 14/46 20. főzés: 8/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), álomport (#396) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 evaporőr háj (#105)
5 ovimon-bogyó (#207) 5 szárnyas hernyó (#69) 1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(106,80) evaporőrök (#69)
(107,80) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 40. jellempróba
(108,80) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, művészi porolit (#720), Coller san Rafael (1675. kalandozó)
(109,80) Tharr rúnaköve, Tharr oltár
(110,80) karmos tankány (#137), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár
(111,80) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), quwarg harcos (#201)
(112,80) phua-kúp (#372)
(113,80) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), kardfogú fülemüle (#146)
(114,80) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek