Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 25. 9h:29' EZ A 383. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD 384. játékheted kezdete: máj. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A 8 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 32, gyógyulás: 90, összesen: +58 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Nitmák pengével súrolod a qwarg rohamosztagos nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 28, gyógyulás: 88, összesen: +60 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 615. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 839. tárggyal |
d 92 3 | eldobod a 92. tárgyat (3 darabot) |
bb 189 17 | beraksz a bankba a 189. tárgyat (17 darabot) |
ek 215 20 | t. energia kisütése: 215 20 |
ek 40 14 | t. energia kisütése: 40 14 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 4 1 | képesség-növelés 4 |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
vv 19 28 53 | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
vv 70 88 364 | elmormolod a 70. varázslatot a 88. varázslatot a 364. varázslatot |
hh 1099 135 135 | használod az 1099. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 2 púderkő. 3326 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 99, gyógyulás: 65, összesen: -34 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és egy rókafarok. 3378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 57, gyógyulás: 66, összesen: +9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg parafenomén bal vállát. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 53, gyógyulás: 54, összesen: +1 ÉP}
kf 467 1158 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat az 1158. tárggyal |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 929 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 11, gyógyulás: 30, összesen: +19 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 20, gyógyulás: 39, összesen: +19 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2564 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 61, gyógyulás: 63, összesen: +2 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
kf 453 737 691 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 737. tárggyal a 691. tárgyat |
hu 327 186 131 | hulladék: 327 186 131 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
pbe 4000 4314 | beraksz a bankba 4000 aranyat a 4314. kalandozónak |
pbe 3500 5665 | beraksz a bankba 3500 aranyat az 5665. kalandozónak |
le 519 | leveszed/lerakod az 519. tárgyat |
be 712 | bemész a 712. épületbe |
fa 519 4309 1 | feladod az 519. tárgyat a 4309. kalandozónak (1 darabot) |
kb 456 1 | kiveszel a bankból a 456. tárgyat (1 darabot) |
bb 688 1 | beraksz a bankba a 688. tárgyat (1 darabot) |
kf 456 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ve 1345 1 | megveszed az 1345. tárgyat 1 |
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok jobb oldalát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg őrparancsnok bal lábát. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A quwarg őrparancsnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 66, gyógyulás: 104, összesen: +38 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő jobb első lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 5198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 40, gyógyulás: 88, összesen: +48 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A quwarg anyakirálynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 5273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 43, gyógyulás: 87, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [193,107] Még mindig bozótos. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Látsz egy elpusztított gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 6696 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 163, gyógyulás: 120, összesen: -43 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 167, gyógyulás: 83, összesen: -84 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fűszertartó tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan a másikra rohansz. Sárkányölő karddal épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2868 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [194,109] Továbbra is dombság. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 6772 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 154, gyógyulás: 147, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Sárkányölő karddal súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 6620 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1068 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 138, gyógyulás: 138, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 85 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a vadász quwarg torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2394 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 21, gyógyulás: 36, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [193,110] Amerre csak a szem ellát, dombok. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg parafenomén. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-40 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg tűzköpő nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-47 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Véres nyál csordul ki a quwarg tűzköpő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 160, gyógyulás: 74, összesen: -86 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga bal középső lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra rohansz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a Quwargamanga testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Quwargamanga fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Quwargamanga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg teleportgömb. 4831 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 0, gyógyulás: 96, összesen: +96 ÉP}
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 92 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-37 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-28 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 129, gyógyulás: 72, összesen: -57 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (52 életpontot vesztettél.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-40 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A quwarg tűzköpő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 116, gyógyulás: 73, összesen: -43 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Sárkányölő karddal megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 7, gyógyulás: 23, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [194,112] Továbbra is síkságon vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy Quwaxotix! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (55 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a Quwaxotix testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a Quwaxotix testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 368 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a Quwaxotix bal vállát. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a Quwaxotix testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A Quwaxotix csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 388 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 1482, sebződés: 874, gyógyulás: 399, összesen: -475 ÉP}
(Továbbmész...) [193,113] Továbbra is síkságon vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat qwarg rohamosztagos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 26, gyógyulás: 76, összesen: +50 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott tüskepajzs védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A quwarg őrparancsnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 68, gyógyulás: 92, összesen: +24 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal épp hogy megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
szk 241 242 | keresed a 241. szörnyet a 242. szörnyet |
ef 7 519 | energia fejlesztése 7 |
ef 10 526 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 615. tárgyat a 865. tárgyat |
* 5. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 839. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
THARR HARAGJA (145. VARÁZSLAT) A gyenge mágusok megpróbálták a Tharr haragját sűrítve kisütő papi mágiát Gigaököl nevű varázslatukkal leutánozni, de a próbálkozás - valljuk be - elég gyengére sikeredett. A Tharr haragja egy hatalmas, ököl alakú erőtér, amely lesújt a pap ellenfelére, és darabokra zúzza annak páncélját, balkezes tárgyát vagy sisakját. A kifejtett erő jóval nagyobb, mint a gigaökölnél, tehát a tárgyak nagyobb valószínűséggel mennek tönkre. Emellett komoly fizikai sebzést is okoz a varázslat az ellenfélnek. A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, és elmondása 16 VP-be kerül. Tharr haragja ellen a tompítás varázslat sajnálatos módon teljes védelmet nyújt. |
TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT) Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik. |
KÜKLOPSZ SZEM (643. TÁRGY) A küklopszok szemét gyakran félreteszik azok a nagyhatalmú kalandozók, akik képesek egy ilyen szörnyet legyőzni. Az alkimisták ugyanis jó pénz fizetnek érte, ezért a bolt is megadja az árát ennek az egyébként eléggé gusztustalan és hamar büdösödő ízének. |
TUDATI ISMÉTLÉS (519. TUDATI KÉPESSÉG) A kasztroplanáris síkon nem csak a kiterjedés, de az idő is új értelmet kap. A múlt a jelen és a jövő összemosódik. E fogalmak jelentősen átértékelődnek, és kicserélődnek attól függően, hogy egy-egy történés, vagy esemény milyen fontos az itt rekedtek számára. A jelentéktelen eseményekről szükségtelen tudni, hogy azok a múltban estek-e meg, éppen most zajlanak, vagy majd még csak ezután történnek meg, hiszen épp ezért jelentéktelenek. A fontos események azonban ezen a síkon majdnem mindig tárgyiasulnak, megtestesülnek. Mintha az élet nagy fordulópontjaiból, egy-egy megdermedt pillanat testet öltene. A közös tudatokat érintő legjelentősebb események is ugyanígy tárgyiasulnak. Trófeák, vagy szobrok formájában kerülnek be a tudati erőd dicsőségtermébe, hogy bárki rápillantva felidézhesse emlékeiből a történtetek. Néha tervek, és a jelen nagy eseményei is ugyanilyen, folyton változó, formálódó emlékoszloppá szilárdulnak. Ha kifejlesztettétek ezt a képességet, bármelyikőtök megkapja a jogot, hogy saját életének jelentős eseményeit megörökítse a dicsőség termében, és persze azt a jogot is, hogy ezeket az emlékeket megsemmisítse. Ha összetörsz egy korpuszt a kollektív emlékezet dicsőségtermében, az súlyos következményekkel jár a valóságban is! A megsemmisített emlék azonnal, végleg, és visszahozhatatlanul törlődik minden érintett elméjéből! [A képesség kifejlesztését követően a felsőbb beavatkozás (388) varázslat segítségével nem egy, hanem fél évente tudsz egy általad már teljesített, többszemélyes kalandot meg nem történtté tehetsz a saját magad szempontjából Emellett az EXT parancs egy kategóriával több lemaradáshoz juttatja a karakteredet, mint ami egyébként a fordulószámától függően járna. Tehát pl. 150. fordulónál 20 EXT járna, de ehelyett a 100 alatt adott 25 forduló jár. Maximális fordulószámnál is mindig 3 EXTet fogsz kapni, nem pedig csak kettőt.] |
Erő: | 35 (42) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 39 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (28) | Védekezés: | 75 (81) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/94 év |
Egészség: | 19 (20) | Életpont: | 381/516 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (61) | Varázspont: | 1062/588 | Pénz: | 15761 arany | Kép. pont: | 36 |
Vérpont: | 71/12 | Pszi pont: | 174/389 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/75 | szúrófegyverek: | 7/54 |
vágófegyverek: | 38/30 (+23%) | ütőfegyverek: | 7/42 | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 30/87 (+16%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -25.); mihlanil dobótőr (#599) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,113 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/26 (+4%) | 2. nyomkövetés: | 47/81 (+36%) | 3. lopás: | 4/7 |
4. mászás: | 15/74 (+100%) | 5. csapdakészítés: | 16/26 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/52 |
7. gyógyítás: | 1/99 | 8. titkosírás: | 1/8 | 9. felderítés: | 5/37 (-500%) |
10. szörnyidomítás: | 5/42 | 11. teológia: | 85/36 (+115%) | 12. taumaturgia: | 55/29 (+62%) |
13. versengés: | 2/24 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/60 |
16. szörnyismeret: | 28/25 (+57%) | 17. pszi: | 21/72 (+2%) | 18. zárnyitás: | 13/27 |
19. vadászat: | 3/88 | 20. bányászat: | 16/29 (+33%) | 21. testépítés: | 13/51 |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 11/86 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +23 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | tolvajvér (#364) | a lélek védelme (#57) | méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | |
hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1010, pontszámod: 12612. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 103 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2151 TU szükséges.) nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 2 | aranytű (#272) | 2 | bíbor erőöv (#291) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 11 | drótszőr (#37) | 1 | életvíz (#1500) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
9 | kerek kő (#19) | 3 | kötél (#92) | 1 | manakristály (#500) | |||
5 | mihlanil dobótőr (#599) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rubin fejék (#729) | 1 | ryuku sisak (#688) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szent jogar (#150) | 3 | tinta (#101) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | |||
2 | varázskő (#305) | 18 | vas dobónyíl (#189) | 17 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12105 | arany (#50) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | küklopsz szem (#643) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 3 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 86 | ugh méreg (#166) |