Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 28. 10h:30' EZ A 164. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD 165. játékheted kezdete: dec. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3454 SZÁMLA : XXXX |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az evaporőr hengertestét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal alaposan megvágod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 18 életpontot sebeztél. Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 1 7 | elmormolod az 1. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
kf 816 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat |
kf 813 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
kt 3 2 | elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [116,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [117,80] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy hadroszaurusz. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 14 életpontot sebeztél. A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 32, gyógyulás: 40, összesen: +8 ÉP}
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [119,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy legyengült tyrannoszaurusz rex. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [120,80] A síkságot ritka erdő váltja fel.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a hadroszaurusz bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a hadroszaurusz farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 22 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hadroszaurusz, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a hadroszaurusz jobb vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a hadroszaurusz fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A hadroszaurusz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 16, gyógyulás: 30, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [122,80] A terep továbbra is ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő hadroszaurusz nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hadroszaurusz testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. A hadroszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal súrolod a hadroszaurusz kacsacsőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 19, gyógyulás: 34, összesen: +15 ÉP}
kt 80 10 | elkészíted a 80. tárgyat (10 darabot) |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
szk 104 | keresed a 104. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kutatsz -3 pontért |
* 3. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat -3 pontért |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
Erő: | 20 (25) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 32 (36) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 274/374 | Jellem: | gonosz (315) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 31 (35) | Varázspont: | 289/139 | Pénz: | 476 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 122/150 | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/76 (+6%) | szúrófegyverek: | 1/0 | vágófegyverek: | 9/27 (+4%) |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 18/87 (+9%) | dobófegyverek: | 1/17 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << bunkó (#5) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/62 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 31/90 (+20%) | 3. mászás: | 6/59 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 12/84 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/78 | 6. gyógyítás: | 28/64 |
7. titkosírás: | 4/13 | 8. felderítés: | 11/38 | 9. szörnyidomítás: | 2/0 |
10. teológia: | 20/77 (+14%) | 11. taumaturgia: | 22/74 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 2/76 |
13. versengés: | 7/27 | 14. harcművészetek: | 11/0 | 15. zene: | 4/34 |
16. szörnyismeret: | 5/32 (+30%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. vadászat: | 5/49 |
19. bányászat: | 14/46 | 20. főzés: | 8/17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5484. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), álomport (#396) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 6 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 10 | kaktusztüske (#114) | 8 | lapkorong (#80) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vizestömlő (#3) |