Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. máj. 31. 12h:35' EZ A 384. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD 385. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 615. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 839. tárggyal |
kb 189 10 | kiveszel a bankból a 189. tárgyat (10 darabot) |
ek 215 20 | t. energia kisütése: 215 20 |
ek 7 5 16 | t. energia kisütése: 7 5 16 |
ek 40 14 | t. energia kisütése: 40 14 |
kf 1520 1 | kézbeveszed/felveszed az 1520. tárgyat a jobb kezedbe |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
kf 519 1345 1456 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat az 1345. tárggyal az 1456. tárgyat |
vv 19 28 53 | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
vv 88 364 | elmormolod a 88. varázslatot a 364. varázslatot |
ft 217 1 | támadod a 217. szörnyet |
h 1755 500 | használod az 1755. tárgyat |
hh 1099 135 135 | használod az 1099. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
m 6 1 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [193,112] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [194,111] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy kisebb quwarg isten! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a kisebb quwarg isten nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken, egy trófea nyaklánc, egy fűszertartó, egy kristálygömb (ld. enc.), egy réz papi karkötő, 30 arany, egy ametiszt medál, 2 vasérc és egy gyöngymangó. 14516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 347, gyógyulás: 146, összesen: -201 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 12, gyógyulás: 119, összesen: +107 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy ezüstdarab tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kicsit megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 49 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 54, gyógyulás: 104, összesen: +50 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 5338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 38, gyógyulás: 89, összesen: +51 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 7 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 22, gyógyulás: 81, összesen: +59 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem fejét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 150, gyógyulás: 69, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [194,109] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy ködmangó cserjét. Délkeletre egy gránátkaktusz van. Délnyugatra egy kazmár van. Nyugatra egy márványtorony van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 53 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 99, gyógyulás: 115, összesen: +16 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy és egy rókafarok. 3415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 82, gyógyulás: 34, összesen: -48 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Szerencsére nem hatott rád. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és 4 gyöngymangó. 3286 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 31, gyógyulás: 37, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [194,108] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 5511 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 39, gyógyulás: 92, összesen: +53 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod az ősquwarg bal oldalát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 82, gyógyulás: 103, összesen: +21 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 49 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és 2 csuklyavirág. 3546 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 80, gyógyulás: 40, összesen: -40 ÉP}
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
hh 135 135 | használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
kf 289 1 | kézbeveszed/felveszed a 289. tárgyat a jobb kezedbe |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 3169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 92, gyógyulás: 40, összesen: -52 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 69 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a Quwaxotix testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (56 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a Quwaxotix testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a Quwaxotix bal vállát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 341 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a Quwaxotix testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Quwaxotix testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 48 életpontot sebeztél. A Quwaxotix csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1339, sebződés: 797, gyógyulás: 348, összesen: -449 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal oldalát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 43 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 2 sallank karom. 3272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 87, gyógyulás: 37, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [193,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított raaba-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
kf 467 1158 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat az 1158. tárggyal |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
kf 737 453 456 | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 453. tárggyal a 456. tárgyat |
hu 166 | hulladék: 166 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy Arénagödröt. Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
fa 519 4309 1 | feladod az 519. tárgyat a 4309. kalandozónak (1 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
id 470 50 | idomítod a 470. szörnyet 50 pontért |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
szk 242 241 | keresed a 242. szörnyet a 241. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 615. tárgyat a 865. tárgyat |
* 5. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 839. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY) Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi. |
KYORG ÖVCSAT (1456. TÁRGY) Végre! Nagy vidáman akasztod le az övcsatot a hüllőpofájú kyorg derékszíjáról. Reméled legalább annyira értékes is, mint amennyire tündököl ez a tárgy. Amint kezed a felületére helyezed, a varázsenergia örvénylését is megérzed. Igen! A kyorgok mágiája járja át! Rögvest megtudod, hogy ez milyen tulajdonságokkal ruházza fel legújabb szerzeményed: ha az övedre csatolod, +1 védelmet kapsz és permanens esszenciavédelem vonja be tested: vagyis max. ÉP-det nem csökkenthetik szörnyek (persze léteznek brutálisabb szörnyek e világban, melyek képesek átszívni még az esszenciavédelmen is). Az övcsat használatához legalább 30. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY) Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét. |
Erő: | 36 (43) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 39 (42) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (32) | Védekezés: | 78 (84) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/94 év |
Egészség: | 19 (20) | Életpont: | 382/423 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (61) | Varázspont: | 1062/831 | Pénz: | 15334 arany | Kép. pont: | 36 |
Vérpont: | 71/3 | Pszi pont: | 174/406 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/75 | szúrófegyverek: | 7/54 |
vágófegyverek: | 38/42 (+12%) | ütőfegyverek: | 7/42 | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 30/95 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -25.); mihlanil dobótőr (#599) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
193,106 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/26 | 2. nyomkövetés: | 48/18 (+37%) | 3. lopás: | 4/15 (+8%) |
4. mászás: | 15/74 | 5. csapdakészítés: | 32/32 (+1606%) | 6. csapdaészlelés: | 4/52 |
7. gyógyítás: | 1/99 | 8. titkosírás: | 1/17 (+9%) | 9. felderítés: | 5/37 |
10. szörnyidomítás: | 5/42 | 11. teológia: | 86/0 (+64%) | 12. taumaturgia: | 55/68 (+39%) |
13. versengés: | 2/24 | 14. harcművészetek: | 3/85 | 15. zene: | 1/68 (+8%) |
16. szörnyismeret: | 28/51 (+26%) | 17. pszi: | 21/73 (+1%) | 18. zárnyitás: | 13/27 |
19. vadászat: | 3/88 | 20. bányászat: | 16/51 (+22%) | 21. testépítés: | 15/26 (+175%) |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 11/96 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +23 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | tolvajvér (#364) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | |
hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1025, pontszámod: 12792. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 103 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1709 TU szükséges.) nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
621 | arany (#50) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 6 | kerek kő (#19) | |||
5 | mihlanil dobótőr (#599) | 3 | tinta (#101) | 1 | tükörpáncél (#519) | |||
217 | ugh méreg (#166) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
3 | gernim balzsam (#1894) | 7 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 10 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | vasérc (#152) |