148. forduló, 150. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 2. 10h:42'
EZ A 165. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
166. játékheted kezdete: jan. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,80] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+75 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 640. hetének nyerőszámai: 16, 14, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy trikornis nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 278.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 263.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 1223 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 233.]

v 1 7 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 228.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[123,80] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,80] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz jobb karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 22, gyógyulás: 19, összesen: -3 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ki energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 15 életpontot sebeztél. A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó jön feléd. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Találsz valamit: 1 púderkő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [50 pontot használtál fel, van még 178.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 148.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 118.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[125,80] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Észreveszel egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 8, gyógyulás: 21, összesen: +13 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...


(Továbbmész...) [127,80] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nektoraf került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nektoraf fejét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a nektoraf jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 14 életpontot sebeztél. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 101 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 108, gyógyulás: 12, összesen: -96 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tünde nyilat. IQ-d TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 82.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[128,80] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,80] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tüskés harci gromak. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-8 életpont.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 21, gyógyulás: 16, összesen: -5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)

(Továbbmész...) [130,80] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 9 életpontot sebeztél. Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Találsz egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 11, gyógyulás: 18, összesen: +7 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3496 23 553 leírod a 3496. kalandozónak a 23. szörnyet az 553. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy öreg varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tünde íjat. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3496 129 606 leírod a 3496. kalandozónak a 129. szörnyet a 606. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Lord Kovács József. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vörös zyelt. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3496 464 632 leírod a 3496. kalandozónak a 464. szörnyet a 632. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hótarantula. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arkog követ. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3496 470 650 leírod a 3496. kalandozónak a 470. szörnyet a 650. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pikkelyes ptog. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sámán erszényt. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3496 641 655 leírod a 3496. kalandozónak a 641. szörnyet a 655. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ulkor jéglény. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) liumbe hajtást. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3496 647 657 leírod a 3496. kalandozónak a 647. szörnyet a 657. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lábascet. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) aurach fogat. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3575 231 736 leírod a 3575. kalandozónak a 231. szörnyet a 736. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy woorgard. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jegygyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3575 636 848 leírod a 3575. kalandozónak a 636. szörnyet a 848. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sarki róka. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ében nyílvesszőt. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3575 637 1071 leírod a 3575. kalandozónak a 637. szörnyet az 1071. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jegesmedve. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) féregbelet. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3575 642 1220 leírod a 3575. kalandozónak a 642. szörnyet az 1220. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hópárduc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kir.érd.műv. kitűzőt. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3575 665 1232 leírod a 3575. kalandozónak a 665. szörnyet az 1232. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mouthlan. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pondróvért. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

in 3575 746 1263 leírod a 3575. kalandozónak a 746. szörnyet az 1263. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csontlepke. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tünde tegezt. [0 pontot használtál fel, van még 37.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 34.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [10 pontot használtál fel, van még 24.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 9.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [9 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 22, 25.
Megtapogatod hasadat, és döbbenten állapítod meg, hogy küszöbön áll a szülés. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 290 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah hittérítője vagy. Papi hited: 65. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 149. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 18 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 274/288 Jellem: gonosz (317) Tul. pont: 1
Szerencse: 32 (36) Varázspont: 289/88 Pénz: 516 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 122/132 EFejl: 26
Eddig összesen 447 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5894 TP-t kaptál. Jelenleg 188736 TP-d van. A következő szinthez még 71264 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, quwarg királynő, élőholt quwarg. A 146. fordulódban 3477 arany került a bankszámládra. 3546 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/88 (+12%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 9/31 (+4%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 19/8 (+21%) dobófegyverek: 1/17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << bunkó (#5)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/62 2. nyomkövetés: 31/95 (+5%) 3. mászás: 6/59
4. csapdakészítés: 12/89 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/78 6. gyógyítás: 28/64
7. titkosírás: 4/13 8. felderítés: 11/63 (+25%) 9. szörnyidomítás: 2/0
10. teológia: 20/97 (+20%) 11. taumaturgia: 22/86 (+12%) 12. szerencsejáték: 2/76
13. versengés: 7/27 14. harcművészetek: 11/0 15. zene: 4/43 (+9%)
16. szörnyismeret: 5/50 (+18%) 17. pszi: *19/100 18. vadászat: 5/49
19. bányászat: 14/46 20. főzés: 8/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), álomport (#396) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acéltű (#334) 6 kaja (#2) 1 madártoll (#112)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 gromak bőr (#268) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 sötét tekercs (#535) 3 ugh méreg (#166)
49 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(123,80) Sheran rúnaköve
(124,80) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska
(125,80) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(126,80) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720)
(127,80) nektoraf (#355), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(128,80) ragyás burástya (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(129,80) tüskés harci gromak (#156), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, 46. jellempróba
(130,80) arató csattanatok (#144), gumifa (#38), tavacska, Chara-din oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek