Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 9. 9h:36' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 150. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4471 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a láplidérc nyakát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
v 6 9999 14 | elmormolod a 6. varázslatot |
kf 1065 | kézbeveszed/felveszed az 1065. tárgyat |
m 2 8 7 | mozogsz keletre, északra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 792 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a xirnox fejét. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (26 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a xirnox testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a xirnox bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra jobb vállát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nómenklatúra testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [128,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.
(Továbbmész...) [127,69] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy xirnox. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a xirnox jobb első lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a xirnox fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a xirnox testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Telibe kapod a savadagot. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigvágod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [124,67] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy sziklafészket. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy nyuhaj karbin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a nyuhaj karbin. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [123,66] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Találsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Johnnyu Lee formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
ek 7 8 6 | t. energia kisütése: 7 8 6 |
tim 100 | titkosírás megfejtése 100 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a massza fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a massza fekete fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a massza jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A massza felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 óndarabot. [óndarab ->eldobod] 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
v 22 94 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [124,65] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
(Továbbmész...) [124,64] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
le 1065 | leveszed/lerakod az 1065. tárgyat |
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
kb 124 1 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (1 darabot) |
f 124 | kísérletezel a 124. tárggyal |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
h 449 1 | használod a 449. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY) Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka! |
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? Egy biztos - semmi pénzért nem leszel hajlandó odaadni senkinek ezt a csodát! |
MASSZA (217. SZÖRNY) A massza nem egy bizonyos szörny, hanem egy gyűjtőfogalom mindazokra a borzalmakra, amelyek a phua-kúpokban megtalálhatóak. A massza egy speciális Moa mágikus eljárás, a Génmancipulcánió, (vagy valami hasonló) eredményeképp létrejött lény. A legtöbb phua-kúpban megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, amely tökéletesen véletlenszerű paraméterek alapján MASSZÁT állít elő. A massza alakja, színe, formája, végtagjainak száma, és nem utolsósorban hatalma nagymértékben változó. Van, amelyik rendelkezik mágikus képességgel, másoknak kővéváltoztató pillantása, esetleg tulajdonságcsökkentő érintése van. Némelyik ellen az ütő, mások ellen a szúrófegyver a jó. Éppen ezért nem túl biztonságos dolog FT-t kiadni egy MASSZÁRA, hiszen lehet, hogy képességei egy gonyolékénél is gyengébbek, de az is előfordulhat, hogy még egy borzalmas varkaudar is megfutamodna előle. Ezért bízd csak az életedet a viselkedésben megadott merészségedre, az majd eldönti, hogy az adott formájú és méretű MASSZA milyen szintű szörny, és érdemes-e vele kikezdeni - és persze nem árt tulajdonságpajzsot, lélek védelmét vagy hasonlót is felrakni. A phua-kúpok szörnygenerátora minden alkalommal új szörnyet állít elő. Érdekesség: a phua-kúpokban talált masszákról szerezhetsz információt a pszi-ernyővel. Sok masszából érdekes komponens nyerhető ki, mindegyikből más és más! |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
ROPOGÓS RÓKAFAROK (16. RECEPT) Foszd meg a ravaszdi farkát a vörös és fehér szőrszálaktól, majd az így kapott húscafatot dobd az üstbe. Remélhetőleg előtte 2 csepp vizet is öntöttél alá, ez feltétlenül szükséges ahhoz, hogy a készülő étel oda ne kozmáljon. Lefedett üstben kell főzni, kb. 2 TVP-nyi ideig. Az eredmény elfogyasztása különös hatással lesz szervezetedre: a köröd végéig sokkal szerencsésebb leszel! Ez amellett, hogy +4 szerencsét kapsz, abban is megmutatkozhat, hogy elvesztett pénzt találsz a fordulódban. |
Erő: | 18 (22) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/2 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 24 | Életpont: | 253/178 | Jellem: | jó (298) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 24 (26) | Varázspont: | 254/83 | Pénz: | 610 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 14/5 | Pszi pont: | 61/9 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/61 | vágófegyverek: | 21/49 (+21%) | ütőfegyverek: | 18/56 |
lőfegyverek: | 22/99 (+24%) | dobófegyverek: | 7/30 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%) << vasalt bunkó (#181) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/53 | 2. nyomkövetés: | 46/63 (+24%) | 3. lopás: | 3/29 |
4. mászás: | 6/40 | 5. csapdakészítés: | 11/12 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/39 |
7. gyógyítás: | 22/84 | 8. titkosírás: | 7/71 (+648%) | 9. felderítés: | 1/91 |
10. szörnyidomítás: | 5/19 (-200%) | 11. teológia: | 17/50 (+35%) | 12. taumaturgia: | 20/16 (+11%) |
13. versengés: | 4/34 (+27%) | 14. zene: | 31/88 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 13/7 (+30%) |
16. pszi: | 9/12 (+27%) | 17. zárnyitás: | 2/95 | 18. vadászat: | 13/56 |
19. bányászat: | 8/22 (+36%) | 20. főzés: | 4/96 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 35 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
elf (#2), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | áldomás (#6) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 7 | spiritusz (#170) | |||
3 | tünde nyíl (#554) | 18 | víz (#27) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 2 | darázsszárny (#652) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 2 | xirnox szív (#213) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | gazda (#24) | grákó denevér (#25) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) |
sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
gitonga (#76) | zoloboo (#77) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) |
légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) |
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) |
sötét gnóm (#132) | élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) |
epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) |
autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) |
kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) | borzalmas varkaudar (#166) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) |
óriás csontváz (#176) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) | szutykos remák (#191) |
quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) |
joviális m.szockó (#211) | kisebb quwarg isten (#213) | massza (#217) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) |
woorgard (#231) | vadász quwarg (#241) | áeratikus hasnyák (#243) | viharóriás (#278) | manaelementál (#290) |
zafír sárkány (#329) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) |
halálmadár (#351) | láplidérc (#352) | tesh alligátor (#353) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) |
vörös rakolits (#356) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) |
ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) |
smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) |
lajhárlord (#757) | Jerome (#956) | Poomr Ko (#957) | Mallon (#960) | gigaféreg lárva (#7037) |
csupasz gigaféreg (#7038) | rücskös gigaféreg (#7039) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | $bot (#4) | $bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
$csontkés (#11) | $csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | $varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | $lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
$grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | $királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | $antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | $bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) |
ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) |
$csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | $szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | $rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | $rézpajzs (#73) |
csontkulcs (#74) | $rézkulcs (#75) | $bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
díszes rézpajzs (#84) | $óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) |
$bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | $bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) |
fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | $magszim bél (#103) |
fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | $fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) |
vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) |
$mandibulapenge (#125) | $bronzpenge (#126) | $mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) |
$hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | $denevér szimbólum (#140) |
nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) |
hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) |
vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) |
karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) |
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) |
harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) |
grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | $vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) |
nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | vas dobónyíl (#189) | $aranygyűrű (#193) |
$arany karperec (#194) | $trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | karbin plazma (#199) | amniosz-fa (#202) |
amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) |
xirnox szív (#213) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | smaragd védőgyűrű (#223) |
$varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) |
acélpengőke (#231) | furulya (#233) | $lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) |
pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | tüskecsapda (#242) | fekete bőrcsizma (#247) |
pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) |
isteni könnycsepp (#260) | friss csatamező (#262) | remák szív (#264) | kvazár sisak (#266) | gromak páncél (#270) |
szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) | sárga erőöv (#276) | jégszív (#282) | zan indukátor (#288) |
bíbor erőöv (#291) | $varkaudar páncél (#294) | bev formázó minta (#299) | varázskő (#305) | galachmit (#310) |
gyógykenőcs (#313) | ezüsttőr (#322) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | mutáns csont (#331) |
huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | pukkanó tűcsapda (#336) | kinemfogyó tegez (#368) |
phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | városépítkezés (#398) | főutca (#399) | ház (#400) | $kígyóbőr öv (#410) |
aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) |
kristályfolyadék (#449) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) |
sárkánytanya (#492) | kihívás tornya (#502) | varkaudar szablya (#516) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) |
kisebb zan (#544) | nyílpuska lövedék (#547) | mérg. nyílp.lövedék (#548) | tünde íj (#553) | tünde nyíl (#554) |
főnixtoll (#563) | Fortuna szentélye (#645) | Eldaran ékköve (#647) | kulcskarika (#648) | sámán erszény (#650) |
rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) | $aurach fog (#657) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) |
lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | sáfránykristály (#675) | szulfin (#676) | $szulfagor agyar (#677) |
hibátlan gyémánt (#680) | orvosságos zacskó (#682) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | ryuku nadrág (#691) |
berzerker tüske (#713) | $rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | gólem talizmán (#811) | vortex talizmán (#812) |
teremtés zsákja (#818) | aranytermő erszény (#819) | örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) | csodák kútja (#1096) |
varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar csont (#1113) | varkaudar pálinka (#1137) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
vark. pecsétgyűrű (#1171) | malomkő (#1205) | régészeti lelőhely (#1208) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
tünde tegez (#1263) | nodonrod kitűző (#1533) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | illatos rózsaszál (#1595) |
féregíz nyakpánt (#1601) | ezüstszelence (#1602) | krónika (#1725) |
főtt étel (#1) | ropogós rókafarok (#16) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |