150. forduló, 152. forduló, Griffhor siefu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. okt. 17. 9h:10'
EZ A 752. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
753. játékheted kezdete: okt. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1629
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

GRIFFHOR SIEFU KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [6,22] koordinátán.
A táborozás 3. napján összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy olimpiai rézmedált, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy tükörpáncélt visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar iszákos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy spagulár! Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult.
A táborozás 3. napján összefutsz egy hosszú aranyhajú, piros szemű troll férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy elit csatavértet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy vark. nekromanta trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
A 4. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku köpenyt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány!
A 4. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy északi tűzsárkány trófea, egy zafír sárkány trófea és egy sötét ölész trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Az 5. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy olimpiai rézmedált, egy q. demoralizátort, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar iszákos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

m 3 mozogsz délkeletre
[7,23] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [12 pontot használtál fel, van még 299.]

ea 665 2 eladod a 665. tárgyat 2
Eladtál 2 elkarog szőrt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ea 123 1 eladod a 123. tárgyat 1
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ea 237 2 eladod a 237. tárgyat 2
Eladtál 2 tankány karmot. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ea 655 1 eladod a 655. tárgyat 1
Eladtál 1 liumbe hajtást. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ea 269 1 eladod a 269. tárgyat 1
Eladtál 1 purifikátor hájat. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ea 124 2 eladod a 124. tárgyat 2
Eladtál 2 rókafarkat. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ea 657 3 eladod a 657. tárgyat 3
Eladtál 3 aurach fogat. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ve 225 2 megveszed a 225. tárgyat 2
Vásároltál 2 orgyilkos tőrt. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ve 90 2 megveszed a 90. tárgyat 2
Vásároltál 2 bronzpáncélt. 128 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 299.]

kf 90 kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat
Lecsatolod a rőtmanó kacagányt, majd magadra öltöd a bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

ve 172 2 megveszed a 172. tárgyat 2
Vásároltál 2 téfea-agyat. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 299.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[8,22] Továbbra is síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [9,21] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manifesztátor közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [9,20] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted az erszényes elkarog testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megérinted az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot.
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [72 pontot használtál fel, van még 227.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[9,19] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ragyás burástya. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Vemhes Guppi. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [9,18] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy elpusztított álomvirágot. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz Silverlarddal. Sheran hittérítője. Egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy örökkéval. rubinját, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy Öregsámán Krough trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy tüskés harci gromak trófea ékesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[42 pontot használtál fel, van még 185.]

a 225 5750 2 átadod a 225. tárgyat az 5750. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 orgyilkos tőrt Silverlard részére. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

a 90 5750 1 átadod a 90. tárgyat az 5750. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzpáncélt Silverlard részére. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

a 708 5750 1 átadod a 708. tárgyat az 5750. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ritualista amulettet Silverlard részére. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

a 50 5750 250 átadod az 50. tárgyat az 5750. kalandozónak (250 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 156 aranyat Silverlard részére. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[10,18] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított szent tölgyfát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Jo-Lee a Mágus előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ongóliant. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő vadász varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [11,18] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy királyi őrsáncot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított szent tölgyfát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Hayamu Oyabura, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran bíborosa. Egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy Földrengető trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz.
[24 pontot használtál fel, van még 161.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 158.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 118.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 78.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a pókvadász. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következő körben tehát 322 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

KARAKTERLAP

Griffhor siefu, egy copfos ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon tanítványa vagy. Ez a 151. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 145 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 21 Menekülés: 50 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 25 Életpont: 261/261 Jellem: gonosz (101) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 235/141 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 457 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1791 TP-t kaptál. Jelenleg 128065 TP-d van. A következő szinthez még 51935 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, élőholt quwarg, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5 szúrófegyverek: * 19 lőfegyverek: 17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,102 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 31 (+1) 3. lopás: 15
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 70 8. titkosírás: 1 9. teológia: 5
10. taumaturgia: 8 11. harcművészetek: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 3 14. vadászat: 14 15. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37), jók (#990) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Mágusaim egyik legnagyobb ellensége a téfea magoflux: áldozd fel oltáromnál kettőnek az agyát!
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!

Összsúly: 76.10 kg Megterheltség: 118%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
287 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 elkarog szőr (#665)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 liumbe hajtás (#655) 1 purifikátor háj (#269)
1 ritualista amulett (#708) 1 rókafarok (#124) 2 tankány karom (#237)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpáncél (#90) 1 kaja (#2) 29 mákrózsa virág (#56)
3 mocsári penke (#148) 1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
2 téfea-agy (#172) 6 tüske (#22) 1 uzbány csőr (#169)
11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(6,22) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(7,23) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(8,22) Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(9,18) uzbányok (#102), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Silverlard (5750. kalandozó)
(9,19) ragyás burástya (#111), 27. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720)
(9,20) erszényes elkarog (#354), Leah rúnaköve, 29. jellempróba, oltár
(9,21) manifesztátor (#124), Raia oltár, 28. jellempróba
(10,18) Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159), vadász varkaudar (#108)
(11,18) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), 47. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99), egy ember férfi

Üzenet küldése a karakternek