Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 27. 9h:13' EZ A 372. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD 373. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2477 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot.
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ez mellément.
Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Kavargó pengefalként zúdul rád a nitmák lord. (4 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.)
Nem találtad el! Kavargó pengefalként zúdul rád a nitmák lord. (4 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 538, gyógyulás: 109, összesen: -429 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A csata nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.)
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (250 életpontot vesztettél.) Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 250, gyógyulás: 0, összesen: -250 ÉP}
En' Laos egy szingulár. védelem védekező rúna felrakásával nyit. En' Laos hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormol. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot.
En' Laos néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy őstűz. 154 életpontot sebzett. En' Laos néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy Asylux csapdája. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz En' Laos felé, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot.
En' Laos vas dobónyilat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a nitmák lord kitinpáncélját. (9 támadással 444 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Nem találtad el.
Biethlan pöröllyel En' Laos többször kegyetlenül megüti a nitmák lord testét. (9 támadással 1369 életpontot sebezve.) En' Laos néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy őselemi savcsapás. 303 életpontot sebzett. Fagyott kalapáccsal En' Laos megpöccinti a nitmák lord egyik karját. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Nem találtad el! En' Laos mellett jobbra-balra szökkenve osztja a nitmák lord nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 56 életpontot vesztett.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 2444, összes sebződés: 56}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
kf 649 | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kyorg hosszúpengével végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kyorg hosszúpengével néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 66, gyógyulás: 105, összesen: +39 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 710 213 138 | bemész a 710. épületbe |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [192,63] A bozótost ritka erdő váltja fel. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Iron Cross egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Kyorg hosszúpengével végigvagdosod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal súrolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 121, gyógyulás: 77, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [192,64] Tovább barangolsz a fák között. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rohansz. Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
v 96 186 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,62] Lakott területre érkeztél.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bal vállát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálhozó bal szárnyát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a halálhozó fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 104, gyógyulás: 51, összesen: -53 ÉP}
be 763 | bemész a 763. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 130.]
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [193,65] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.
kut 40 | kutatsz 40 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rohansz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 38, gyógyulás: 45, összesen: +7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a pszi őselementál testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 30, gyógyulás: 53, összesen: +23 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kyorg hosszúpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Kyorg hosszúpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Kyorg hosszúpengével megvagdalod a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner kultúrmasztodon trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Chara-din fattya trófeát. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 87, gyógyulás: 150, összesen: +63 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi jobb oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a Notermanthi testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Óriásölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi nyakát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Notermanthi jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy, egy nagy bronzkulcs, egy obszidián függő, egy obszidián karkötő és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Elhajítod a vacak Orkhan Thai trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 57, gyógyulás: 86, összesen: +29 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [193,67] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kultúrmasztodon. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal vállát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kyorg hosszúpengét a másikra rontasz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon bal első lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal súrolod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 133, gyógyulás: 83, összesen: -50 ÉP}
kut 40 | kutatsz 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre rontasz. Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a pszi őselementál testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 32, gyógyulás: 54, összesen: +22 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel párszor kilyukasztod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 29, gyógyulás: 54, összesen: +25 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a Mnebolath bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 arany és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 59, gyógyulás: 51, összesen: -8 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Megmarkolva az óriásölőt a másikra rontasz. Óriásölővel kegyetlenül összevagdalod a Tguarkhan testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a Tguarkhan fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 67, gyógyulás: 45, összesen: -22 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kultúrmasztodon bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Kyorg hosszúpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon nyakát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 128, gyógyulás: 74, összesen: -54 ÉP}
szk 227 159 361 | keresed a 227. szörnyet a 159. szörnyet a 361. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 215 2 |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 853. tárggyal az 531. tárgyat |
HUDDENS KESZTYŰJE (649. TÁRGY) Az egykori kobudera mesternek, Huddensnek mára már ritkán viselt mágikus kesztyűje is legendává vált. Az ősi korokból csak néhány maradt fent ebből a Huddens mesterről elhíresült relikviából, készítésének titka is rég elveszett. Ez a puha, zöldes bőrből készült kesztyű tökéletesen simul a kézre! Védettségedet öttel növeli meg, pusztakezes harc esetén a sebzésedhez +10-et ad. Ezenkívül, ha kobudera viseli, van rá 15% esély, hogy szörnyek elleni harcban eggyel több támadást ad le. Természetesen, aki Huddens kesztyűjét viseli, pusztakezes harcban is képes a mágikusan védett lényeket megsebezni. A kesztyűt 20-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem húzhatja a kezére, ezzel a Mester emlékét sértené. És ha esetleg nem érdekel a harcművészet... valószínűleg akkor is álmaid legfantasztikusabb varázstárgyaira tudod ezt a legendás kesztyűt cserélni. |
SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY) Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni. |
ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY) A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is. |
MÁRVÁNY SÁRKÁNY (328. SZÖRNY) A havas hegycsúcsok között megbúvó, óriási sziklának tűnő márvány sárkányok mozdulatlanul lesnek áldozatukra, egy-egy arra járó óvatlan viharóriásra. Mozdulatlanságuk ellenére hihetetlenül gyorsak tudnak lenni: egyetlen csapás farkával vagy hatalmas állkapcsával, és az áldozat máris magatehetetlenül hever a földön. Hatalmasabb ellenfeleikkel szemben képesek bevetni lehelet fegyverüket, ha kitátják a pofájukat, olyan irtózatos fagyot képesek lehelni, amely minden élő szervezetet elpusztít. Egy sárkánnyal legfeljebb egy mágus képes szembeszállni, de persze a sárkánynak is megvannak a maga mágikus képességei. |
RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY) Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni. |
FOLRANG (331. SÁRKÁNY) Folrang, az ősöreg rubin sárkány nagyúr egyesek szerint már akkor a Sötét Földön élt, amikor azt még nem a Thargodanok uralták, hanem egy békés civilizáció. Folrang a létező legravaszabb és leghatalmasabb sárkány. Az elmúlt ezer év során mégis több alkalommal próbálták mágusok, óriások és Thargodanok megszerezni legendás kincsét, de hiába, főként azért, mert az öreg hüllő az elmúlt évek során teljesen immúnissá vált a sajátján kívül mindenféle mágiára. Egyesek szerint Folrang halhatatlan, ha valaki képes is lenne elpusztítani a fizikai testét, hamarosan újramaterializálódna. Mindenesetre tény, hogy ha a Sötét Földön egy 40. szintű kalandozónak kedve támad öngyilkosságot elkövetni, keresve sem találhat gyorsabb és fájdalommentesebb halálnemet, mint meglátogatni Folrang barlangját. Hogy nehogy inadba szálljon a bátorságod az utolsó pillanatban, nem árt egy FT 331 parancsot kiadnod. |
YLGOROTH (332. THARGODAN) A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz. Ylgoroth gyakorlatilag elpusztíthatatlan, és hiába áhítozol a fején viselt ősi relikviára, a lidérckoronára, bizony nem fogod megszerezni, amíg magad is félisten hatalmúvá nem válsz! Természetesen, Ylgorothot csak a mágikus fegyverek képesek megsebezni, és immúnis a halandók mágiájára. Csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá. |
SIR RASOLPHIUS (334. ELLENFÉL) Balga az, aki Sir Rasolphiust, ezt a magasrangú szent lovagot kihívja maga ellen. Egyrészt, kevés halandónak van esélye egy 40. szintű pap-lovag ellen, másrészt, Sir Rasolphius olyan nagy kegyben áll Raiánál, hogy ha egy démonherceg molekulákká dizintegrálná, még akkor is feltámasztanák valamilyen módon. És egy dühösen feléledő Rasolphiussal utána már hiába is próbálnál tárgyalni... Ha pedig a lovag oldalán fityegő démonölőre fáj a fogad, nos, annak van békésebb módja is, hogy megszerezd. |
ERUOL (378. SZÖRNY) Eruol nagyhatalmú Thargodan nagyúr, sötét fellegvárában Thargodan mágusok, berzerkerek és egyéb fenevadak serege szolgálja. Gyors gyarapodása, és túlzott mohósága sok Thargodan herceg figyelmét felkeltette, akik mind trónjukat féltik, és Eruol pusztulását kívánják. Így, ha megsemmisíted Eruolt, még szövetségeseket is szerezhetsz - kérdés, megvan-e a hatalmad ahhoz, hogy szembeszállj ezzel a félelmetes sötét úrral. |
TECHIULAN (400. SZÖRNY) Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang. Igazi alakja hat méter magas, ébenfekete testű, kosfejű szörnyeteg. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószínű, hogy akad két-háromnál több olyan kalandozó, aki képes lesz legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható... |
RODGER ÜSTJE KEZDŐKNEK (1167. TÁRGY) A gnóm mesélni kezd: - Nos, ha te is szeretnél ilyen finomakat enni, Rodger üstje az, ami kell neked. Már egy éve, hellyel-közzel mindennap az ebben főzött ételekkel táplálkozom, és nézz rám!... Persze nem láttál előtte, de megizmosodtam. Manapság már a Túlélők Földje szörnyei csak úgy menekülnek előlem, nem úgy, mint annak előtte, amikor még a rejtőzködés volt a legkiemelkedőbb szakértelmem. Teljesen meghatnak a szavak, és vágyakozásteljes tekintettel méregeted a fényesre suvickolt üstöt, ami a gnóm lábánál fekszik. - Szeretnél egy ilyet te is? Hajlandó vagyok neked adni, magamnak majd átcsempésztetek egy újabbat a csatornán keresztül. Van egy ismerősöm a folyóőrök között. Szóval, ha tényleg szeretnéd, csak pár dolgot kérnék tőled cserébe azokból az alapanyagokból, amik elengedhetetlenek egy-egy jó főzőcskézéshez! Hozz hát 6 álomport, 6 móri gyümölcsöt, 1 grifftojást és 1 ormánygőte csontot, és ha ezt megteszed, az üst a tied lehet. Cserébe még az első, és egyben legegyszerűbb étel receptjét is neked ajándékozom. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1167 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik tűzrakó helynél. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1167 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. A kezdőüst remek választás azoknak, akik el akarnak kezdeni főzőcskézni. Bár a bonyolultabb fogásokhoz egy jobb üst kell majd, az ételek többségét ebben is elkészítheted. Az üst nem átadható. |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
A LORDOK ÖVE (530. TÁRGY) Nem csoda, hogy a lordok öve olyannyira keresett varázstárgy, hiszen alapvető egy sokat csatázó kalandozó számára! Sajnos, hozzájutni sem túlzottan egyszerű: megszerzéséhez minimum egy félisten hatalmú lényt kell legyőzni. Ha azonban megszerzed... A lordok öve minden sebzést, amely téged ér a közelharcban, 33%-al csökkent! Az, hogy emellett még ad +5 védettséget, már igazán apróság... 25.-nél alacsonyabb szintű kalandozó persze fel sem öltheti, mert rögvest elhamvad. És persze ilyen értékes relikviát soha nem fogsz elajándékozni... |
TROLL KLOPFOLÓ (552. TÁRGY) Egy kis munkával és hozzáértéssel a troll dorong irtózatos hatékonyságú troll klopfolóvá alakítható át egy troll által 30 TVP árán. Először is, valahogyan növelni kell a dorong sebző potenciálját: erre a legegyszerűbb, ha beborítod egy dentor bőrrel. Ezután az acéltűket érdemes beezüstözni (ehhez 8 db ezüstöt kell felhasználni), és a troll klopfoló máris alkalmas csak ezüstfegyverrel megsebezhető lények megsebzésére, és ezenkívül a sebzése is megnőtt hárommal. Ha mindez nem lenne elég, a troll klopfoló megnöveli a védelmedet kettővel, hiszen az ellenfél óvatosabban fog feléd ugrálni, ha egy dentor bőrrel bevont oszlopot kell kerülgetnie. |
GRAVIA ÖVE (594. TÁRGY) A nagy hősszerelmes, Do'Nhuan legnagyobb találmánya, mely egészen megkönnyítette a hölgyek meghódítását, végre ismét előkerült! A nagy mágus és szívrabló ezt a mágikus övet hosszas munkával a Gravia-fa könnyen lehántható kérgéből készítette. A fa nedvének gyógyító ereje ismert, minden vajákos férfi előtt, akik bizonyos problémáikat sikeresen tudták kúrálni vele. Az öv a mágikus eljárás során a hatóanyagot megsokszorozta, így képes egyfajta különleges varázslatra, hogy a viselője könnyebben találkozhasson szíve hölgyével... [Ha kiadod a H 594 <kalandozó> parancsot szíved hölgyére, és kölcsönösen van FU parancsotok, az aktus létrejön anélkül, hogy egy mezőn kellene táboroznotok. Egy körben csak egyszer használhatod.] Kevésbé hódító férfiak általában csak az öv azon erejét érzékelik, hogy a viselője valamennyivel erősebb lesz (+2 erő). Gravia övét nem lehet átadni vagy ellopni. |
ÓRIÁS FÜLBEVALÓ (614. TÁRGY) Nagy ritkán az óriások megajándékoznak egy-egy halandót ezzel a különleges mágikus eljárással készített, a füledet alaposan lehúzó igazgyöngy fülbevalóval. A pletykák szerint a varázstárgy elkészítésében egy isteni hatalmú mágikus lénynek is része van. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriás fülbevaló hattal megnöveli a támadásodat, és kettővel a védekezésedet. Az ajándék természeténél fogva nem adható át, mert akkor azonnal elvesztené mágikus erejét. |
NITMÁK LORD (498. SZÖRNY) Ínséges időszakok a pengekarú nitmákok életében is léteztek. Amikor a faj túlzott mértékben elszaporodott, a mutakok - kedvenc eledelük - száma pedig aggasztóan lecsökkent, a nitmákok végső lépésként, erőiket összevonva további potenciális eleség után néztek. A csapatok élén a nitmák lord állt, aki rendkívül okos stratégának bizonyult. Állítólag egyszer még egy mennydörgő titánt is leterítettek, majd felfaltak, de ezt még a roealothi történelemírók tekercsei is csak másodkézből hallott hírként említik. |
SSHREAKZA (496. SZÖRNY) A testzabálók legöregebbike. Fajtársai szürkeségével ellentétben az ő pikkelyei a szivárvány minden színében tündökölnek. Már a roelaothi tudósok is megemlítették kódexeikben különös kinézetét, és úgy vélték, a barlanglakó nép urával van dolguk. Nos, Sshreakzát tényleg valami ilyesminek tekinthetjük, hiszen amellett, hogy testi erejével a többiek fölé emelkedik, neki köszönhető, hogy a testzabálók nem szóródtak szét Ghallán, hanem még mindig egy zárt és összetartó közösségben élnek a volt Roealoth erdeiben. |
SALAMON ESSZENCIÁJA (952. TÁRGY) Dranadáni Salamon szívós, gigantikus termete különös esszenciát rejt magában. Megszerzése nem egyszerű, de annál több haszonnal jár, ha magadnál tartod: a kör elején kapható, egészségből származó ÉP regenerációd megnégyszereződik. Ennek ismeretében nem csoda, hogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika egészen az utolsó pillanatig kicsattant az egészségtől. |
REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY) A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle! |
Erő: | 32 (43) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 37 (41) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 25 (26) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/6 év |
Egészség: | 25 (28) | Életpont: | 351/379 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (45) | Varázspont: | 821/54 | Pénz: | 1735 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 185/92 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/28 | ökölvívás: | 18/78 | szúrófegyverek: | 7/92 |
vágófegyverek: | 27/50 (+26%) | ütőfegyverek: | 7/98 | lőfegyverek: | 10/9 |
dobófegyverek: | 27/50 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << kyorg hosszúpenge (#917) (50%) << óriásölő (#528) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk tüske (#131) (4 -6.); bumeráng (#249) (7 .); bumeráng (#249) (8 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 43 győzelmeid: 15 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/10 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 58/73 (+31%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 7/61 | 5. csapdakészítés: | 17/14 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/83 |
7. gyógyítás: | 1/44 | 8. titkosírás: | 3/85 | 9. felderítés: | 14/41 (+46%) |
10. szörnyidomítás: | 4/23 | 11. teológia: | 38/99 (+46%) | 12. taumaturgia: | 35/11 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 2/7 (+11%) | 14. versengés: | 4/22 (+27%) | 15. harcművészetek: | 10/32 |
16. szkanderozás: | 17/3 (+16%) | 17. zene: | 1/20 | 18. szörnyismeret: | 25/19 (+26%) |
19. pszi: | 21/56 (+1%) | 20. zárnyitás: | 5/13 | 21. vadászat: | 1/30 |
22. bányászat: | 27/6 (+22%) | 23. úszás: | 2/91 | 24. csapatmunka: | 1/38 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
vérfürdető magszim (#148), ryuku légiós (#361), epokitféreg (#147), szintszívó lények (#9097), pszi elementál (#221), jégtroll (#164) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), kronokukac (#285), kronotapír (#286), áeratikus hasnyák (#243), noth szellem (#250), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
fürkésző szemek (#213) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
tűzeső (#61) | >> | borzalmas varkaudar (#166) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
247 | arany (#50) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
12 | spiritusz (#170) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 2 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | féregbél (#1071) | 26 | kaja (#2) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 9 | rézgolyó (#343) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) |