Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 10. 9h:14' EZ A 199. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD 200. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
kt 116 3 | elkészíted a 116. tárgyat (3 darabot) |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Összefutsz Magician Kbb-vel. Raia hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy bunthar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy csontváz lord trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Sötét fellegen áttörő dicsfényt körbeálló alakok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Továbbmész...) [140,63] Tovább barangolsz a fák között. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1333 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 97 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a burástya királynő testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 950 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,62] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [140,60] A síkságot ritka erdő váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt városépítkezést. Utad során felfedezel egy elf kósza házát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy vércápa formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
(Továbbmész...) [140,59] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar behemót. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 87 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,57] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a törpemammut testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [140,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember rotható húsát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a tetemember jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra egyik csápját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1228 | használod az 1228. tárgyat |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
v 6 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöfködöd a vércápa uszonyát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
RIKÁCSOLÓ KOLIBRI (483. SZÖRNY) A mendemondák szerint egy rikácsoló kolibri egyszer egy egész századnyi to'aghant futásra kényszerített. Ha a múltkutatók igazat beszélnek, mindezt azzal az idegesítően magas hanggal érhette el, amit ez az apró testű madár képes kibocsátani magából. Nagyon szívós madár, ha a rikácsolásával nem éri el a kívánt célt (hogy az ellenfél hátat fordít, és futásnak indul), akkor hosszú csőrét próbálja áldozata testébe mártani. Ártalmatlanná tételére szúrófegyver a legalkalmatlanabb. |
PIKOLÓ (7010. SZÖRNY) Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is... |
ALLIGÁTORFOG (663. TÁRGY) Ritkán, de előfordul, hogy egy levadászott alligátor szájában egy tökéletesen ép harapófogat találsz elöl, a legnagyobbak között. Ilyenkor ezt elteszed trófea gyanánt, és nem válnál meg tőle semmi áron! |
AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY) A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved. - Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra. - A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed. - Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd. - Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet. Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el. |
Erő: | 23 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 29 (32) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 21 (24) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 327/177 | Jellem: | jó (529) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (38) | Varázspont: | 792/89 | Pénz: | 8655 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 172/243 | EFejl: | 89 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 24 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 24 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 31 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 13 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 22 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 15 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 23 | 11. taumaturgia: | 44 | 12. versengés: | 4 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | * 21 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 2 | 20. bányászat: | 5 | 21. úszás: | 9 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs II (#63) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | Majtika (#5317) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
2.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
52 | arany (#50) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | spiritusz (#170) | |||
2 | szent jogar (#150) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | gyíkfű (#201) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 7 | ubuk tüske (#131) |