Karakterszám: |
4890 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
154 |
Játékhét: |
174 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
335 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. máj. 19. 9h:27' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. máj. 22. |
|
Számládra 300 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!
CELTIC ONMDIEN KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Karatekrokodil, egy magas testalkatú,
felnyírt, fekete hajú, zöld szemû, kreol bõrû férfi. A Katonák klánjának
zászlóvivõ rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Végignézed
a felszerelését: a tökéletesség csillogó fejpántja, a tökéletesség malachit
karkötõje, a kobra malachitgyûrûje, Enyészmester, a titán csatos öve, a
védekezés karkötõje, az ellenállás karikaszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje,
a küzdelem vándorcsizmája, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, a sebesség
hosszú íja, ozin fülkarika, a gólem karikaszimbóluma, a törpék díszes köpenye,
óriás fülbevaló, a gepárd vaspajzsa, a gyorsaság könnyû láncinge, a hatalom
márványgyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel
fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok
a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Közben beszélgettek mindenfélérõl,
meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj
jövõjét. Végül Karatekrokodil feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút
int. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból,
megtudod, mi az a taalru herceg.
[ld. enc.]
**
1. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült
tolvajt:
Pokolfajzat, egy lángvörös hajú, szarvakat viselõ, éjsötét bõrû,
félördög férfi. [aura: 1-es méretû 1-es szintû jobb karom.] A Halhatatlanok
klánjának sekrestyés rangú tagja. Felszerelése: a sólyom sárgaréz nyaklánca,
ozin fülkarika, díszes villámöv, kék gömb, zsugorító gyûrû, a sólyom kerek
pajzsa, az egyensúly gyûrûje, a tolvaj malachitgyûrûje, szent templomi
maszk, Enyészmester, a káosz különös karkötõje, a sólyom díszes karkötõje,
a sólyom háromszögszimbóluma, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom karikaszimbóluma,
ében láncing, az elfek rövid tõre, a sólyom átlátszó köntöse, szerencsekõ,
az elfek fekete csizmája, dobótõr, a gepárd csonttõre. - Gyõzzön a jobb!
- mondod, és támadsz.
*** 1. KÖR *** Dobótõrrel meglõ téged Pokolfajzat.
(4 lövéssel 197 ép-t
sebzett.) Ájultan a földre zuhansz. A tûzgyík Pokolfajzat felé mozog. A
kõzúzó megközelíti Pokolfajzatot. A tûzgyík Pokolfajzatot támadja. Pokolfajzat
ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 197 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 21/0, a kõzúzó:
0/0.] Gyõzelmet arattál! Sajnos harcképtelen vagy, így nem vagy képes magadba
szívni az elszabaduló lélekenergiát. Mire magadhoz térsz, a drága energia
már eltûnt. Pokolfajzat megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
1. NAP ** Bezörget hozzád
Elvis Prézly, egy elõrenyalt hajú, tésztaképû,
higanymozgású, szürke férfi. [aura: 1-es méretû 8-as szintû bal mancs.]
A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A következõket látod nála: a gyõzelem
csatos öve, az elektromosság keresztszimbóluma, a regenerálódás malachitgyûrûje,
a teknõs harci nyílpuskája, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, szivárványkristály,
szivárvány karkötõ, óriás fülbevaló, ében láncing, kék gömb, Trollagyar,
a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca, az elektromosság díszes karkötõje,
ozin fülkarika, a gyõzelem malachitgyûrûje, a káosz bíbor pajzsa, bronzmedál,
szerencsekõ, a gyõzelem szarvas sisakja. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Elvis Prézly elõcsomagolja az általa hozott
elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ
igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni
kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról...
Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok
egy kicsit. Végül Elvis Prézly feláll, megköszöni a finom vacsorát, és
búcsút int. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál,
megtudod, mi az a tenyészmanifesztáció.
[ld. enc.]
**
1. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Zhénia, egy barna, hosszú hajú, igézõ
kék szemû, formás alakú, kecses mozgású, vadóc nõ. A Bárdok klánjának énekes
rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
kék gömb, az egyensúly gyûrûje, malachitgyûrû, az óriás könnyû nyílpuskája,
vándorcsizma, a kalmár nyaklánca, vassisak, a tárgyalás gyûrûje, Rogan
karkötõje, a bûz bíbor láncinge, a szalamandra aranyozott nyaklánca, a
szalamandra díszes köpenye, szivárványkristály, hosszú lándzsa. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le
a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs
leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled
a másik oldalon kezd dolgozni. Bebizonyosodott, hogy sokkal jobb régész
vagy, mint Zhénia.
**
1. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny
cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. [aura:
építés: 10.] A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Protolisk
Hercegek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Õsmágus köpenye,
szent templomi maszk, a gyõzelem barbár lándzsája, a mágus sárgaréz nyaklánca,
az elefánt díszes pikkelyvértje, khaldoran öv, kék gömb, az egyensúly gyûrûje,
a regenerálódás hosszú íja, suhanó csizma, az élet pajzsa, a regenerálódás
sárgaréz nyaklánca, üvegszimbólum, a tökéletesség fogazott kardja, ozin
fülkarika, a mágia smaragdja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy
egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Süket vagy, mint egy agglomerátor!" Nem késel a válasszal:
"Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." A következõ átkot vágja a fejedhez:
"Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Ezt kiáltod
vissza: "Csak ilyen nyavalyás siránkozásra telik tõled?" Így szól hozzád:
"Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled."
Nem késel a válasszal: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy
neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Így szól hozzád: "Te
torzszülött! Ha képes lennél végtagot növeszteni, az is olyan korcsra sikeredne,
mint egy vízi hüvölvényé!" Ezt kiáltod vissza: "Az Ellenség vigyen el!"
- egy pillanatra megdermed a levegõ: ezt talán tényleg nem kellett volna.
Ezt mondja neked: "Hogy falt volna fel azon nyomban az anyád, amikor megszülöttél,
te galetkik szégyene, te vaksi aszalt zombi!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe
megfelelõ válasz. Lehajtott fejjel elismered, Maximilian Ûbertáp volt a
jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
Hazamész a boltból. *** 5.5. ***
Kronx (#3372) kilépett a szövetségbõl.
**
7. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 barna manakövet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség. [A barlangod
padlójára pottyant
a faragott idol de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
**
10. NAP ** Bejön a barlangodba
Pokoli Maximilián, egy sátáni külsejû,
lángoló hajú, tüzes leheletû, ördögi férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú
tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
Akadémiai nyaklánc, a tudós díszes karkötõje, a tudós átlátszó köntöse,
a kalmár nyaklánca, a gepárd aranyozott fülbevalója, a tudás zafírja, a
tudós könnyû íja, a harcmûvész sárga öve, a bûz vándorcsizmája, a tárgyalás
gyûrûje, a kígyó nagy pajzsa, a regenerálódás malachit karkötõje, a torony
díszes karkötõje, a szalamandra elit lemezpáncélja, a tökéletesség szárnyas
sisakja, ozin fülkarika, a tökéletesség ezüst nyaklánca, a bûz fogazott
kardja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze régészet szakértelemben való jártasságotokat. Együtt vonultok le
a legközelebbi ásatásra. A tét egyszerû: aki elõször talál valami jelentõs
leletet, az nyert! Ásni, kutatni kezdesz a gödör egyik felén, míg ellenfeled
a másik oldalon kezd dolgozni. Itt további vitának nincs helye: Pokoli
Maximilián tudása messze a tiéd fölött áll.
*** 5.8. ***
Gyudron (#7905) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
10 legenda pontja van.
*** 5.16. ***
ÁlomVándor (#5941) kilépett a szövetségbõl.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny
cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve
12527.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7078.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*ápr. 23.* Balu, az öreg csatában legyõzte Éjherceg Fekete Angyalát.
*ápr.
24.* Jimmu Palimadrakosz és Éjherceg Fekete Angyala megküzdöttek egymással,
és Jimmu Palimadrakosz gyõzött.
*ápr. 25.* Maximilian Ûbertáp teljesítette
a 8. küldetést, amit az akadémián kapott.
*ápr. 28.* Jimmu Palimadrakosz
és Karatekrokodil megküzdöttek egymással, és Jimmu Palimadrakosz gyõzött.
*ápr. 29.* Mikanno Hosi Kanpokusan teljesítette a 14. küldetést, amit
a palotában kapott.
*ápr. 30.* Gyudront majdnem felfalta egy manapoid.
*máj. 5.* Tömörgõ Sitty-Sutty csatában legyõzte Pokolfajzatot.
*máj. 6.*
Tömörgõ Sitty-Sutty teljesítette a 4. küldetést, amit a boltban kapott.
*máj. 8.* Gyudron szolgálatába állt egy nedonkutya.
*máj. 9.* Vivi Ornitier
lett az aréna bajnoka.
Egy futár távoli híreket hoz:
*ápr. 22.* El Tapod pszionikus párviadalban legyõzte Moha a "balfék"-et.
*ápr. 23.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Drákó, a
Zoral felett.
*ápr. 23.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott
Õsöreg Dorka felett!
*ápr. 28.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte
Böszmét.
*ápr. 28.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Ezékiel Professzor felett.
*máj. 5.* Don Frankót legyõzte harcban egy
Teissak, a káoszkígyó.
*máj. 5.* Alba Regina és Korillion Gwillenlath
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*máj. 5.* Ádázt
kis híján megölte egy Gramagan.
*máj. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus
párviadalban legyõzte Patissart.
*máj. 8.* Csendes Don pszionikus párviadalban
legyõzte Stanislavát.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
132. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész
hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget
kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka
szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál
fel, maradt még 253.]
ep 9 50 3 |
építed a 9. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a bányagép építését.
Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne
fel egy orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek,
legközelebb folytathatod más épülettel! [32 TVP-t használtál fel, maradt
még 221.]
ep 12 100 3 |
építed a 12. épületet 100 TVPért |
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez
50 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Úgy érzed,
neked is hozzá kell járulnod némi munkával a nagyobb barlang elkészültéhez.
Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Órákon át
dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét.
Az építés 43 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 257 TVP-nyit kell dolgoznod. [43 TVP-t használtál
fel, maradt még 178.]
kno 71 39 |
71. képességre 39 képességpont |
Elköltesz 39 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 10. szintre nõtt. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 178.]
j 22692 9747 |
tárgy javítása |
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a jég csontmaszkja újra használható.
Sajnos nincs elég magas javítás szakértelmed az entek csontamulettje megjavításához.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
kf 226920 24626 20593 225 22751 190 |
bekészíted a 65535. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. A regenerálódás márványgyûrûjét
már bekészítetted korábban. A küzdelem ónix karkötõjét már bekészítetted
korábban. Az óriás fülbevalót már bekészítetted korábban. Leveszed a füvész
köpenyét. Felveszed a jég zöld köntösét. Elõször el kell raknod egy gyûrût
(ld. LE parancs) ahhoz, hogy a kék mutációs gyûrût be tudd készíteni. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
olb 5 7 |
olimpiára való jelentkezés |
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet az 5. kategóriában.
Kifizeted a nevezési díjat, ami 50 arany. A pszi kategóriában is nevezel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]
m 6 7 896 4434 3322 3324 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,7) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8 96) A legközelebbi feladat megoldásánál 96 lesz a válaszod.
(M 5,7) Tovább nyugatra - biztatod magad. Egy szellem materializálódik elõtted.
Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek
megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Ha 6 tehemót 4 hét alatt 96 kiló
növényt fal fel, akkor 4 tehemót 6 hét alatt hány kiló növényt eszik meg?
Tisztelettudóan válaszolsz a kérdésre. [96] A szellem biccent, jelezve,
hogy jó volt a megfejtés. (+20% lélekenergia.)
(M 4,7) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egy óriási mancsokkal felszerelt,
fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát
kell kiállnod! - mondja. Le kell feküdnöd, és a galetki köveket pakol a
mellkasodra. Uh, milyen nehéz!
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ
is elismerõen nyilatkozik.
(M 4,8) A délre vezetõ folyosót követed. Egy szabályos kör alakú, kéken
világító vizû piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz
közelebb. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (sebzõdsz
19 ép-t.)
(M 3,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,9) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy sárga, rengeteg
csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol.
Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább,
ha leküzdöd az akadályt. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe!
A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba
11-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel
- bólint a figura.
(M 4,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,9) A négy égtáj közül keletet választod. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 6,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,10) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy sárga, rengeteg csáppal
és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve
közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd
az akadályt. A fickó kérdéseket tesz fel, amelyek intelligenciádat és emlékezõképességedet
teszik próbára.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod
elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 5,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [31 TVP-t használtál fel, maradt
még 137.]
k 276 21 22 12 |
kaland elvállalása |
Kimész a Csarnokból.
(276. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és
a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó
ajtaján. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz,
amikor támadás ér. Ellenfeled egy lidércláng (#85) [aura: imm.mérg.gázra:
9.].
*** 1. KÖR *** A lidércláng máris elõtted terem! A tûzgyík a lidérclángot
rohamozza. Megközelíted a lidérclángot. A kõzúzó a lidércláng irányába
megy. A lidércláng rád támad. A levegõ megtelik elektromossággal, és villámok
kezdenek szikrázni feléd.
(21 ép-t sebzõdtél). A tûzgyík a lidérclángot
támadja. A lidérclángot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel.
(30 ép-t sebeztél). A lidércláng halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 7/0, a kõzúzó:
0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+17%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 4% lélekenergiát. Elegendõ lélekenegiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut
16%. A tûzgyík eszik. (+25% jóllakottság.) A továbbjutást egy korhadt faajtó
zárja el. Se kilincs, se semmi, az ajtót be kell törnöd!
[Erõ próba 9-es
küszöbre: sikeres] A faajtó nagy dübörgéssel beszakad. A szoba, amelybe
belépsz, tele van zakatoló, forgó, nyekergõ gépezetekkel. Leizzadsz. Hogy
fogsz itt átjutni?
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség
pont árán sikeres] Hosszú idõt töltesz el a szerkezetek - mint hamarosan
rájössz, halálos csapdák - tanulmányozásával. Végül tudod, hogy mi az az
egyetlen útvonal, amelyen úgy mehetsz végig, hogy egyetlen óriási kalapács
sem zúzza be a koponyádat, egyetlen forgó pengesor sem vág darabokra. Rettenetesen
megkönnyebbülsz, amikor átérsz. Körbevizsgálódsz, hogyan tovább. Egy ajtó!
Sajnos zárva van. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem
jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 3 hõsiesség
pont árán sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó
nyitva van, továbbmehetsz. Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben
fortogó savtó tenyészik. Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton
növõ óriáscseppkövekre kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés
próba 10-es küszöbre: sikeres] Még jó, hogy ilyen éles a szemed! Látod,
hogy a kötelet középen annyira megszaggatták, hogy alig tart össze. Itt
nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába. Nem is olyan mély! Újabb
kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen lépkedve át tudsz menni.
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû
feladat! Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha
nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba
7-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva
lépsz be rajta. Nocsak, itt van valami: a gladiátor fekete csizmája és
a gladiátor barbár lándzsája. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad
1 hõsiesség pont és 2 képességpont.
(21. kaland:) Megkeresed az oktatót, aki a közös kincsvadászatra invitált.
Persze lehet, hogy nem is oktató, csak a fia valamelyiknek, ki tudja? Kölcsönösen
bemutatkoztok, megtudod, hogy õt Orglinglapító Muppnak hívják. Megegyeztek,
hogy a pénzt csak akkor kell kifizetned, ha meg tudjátok ölni a szörnyet,
és tényleg van varázstárgy. Mupp vezetésével útnak indultok. A csatorna
egyik nagyon távoli, nagyon eldugott szegletét közelítitek meg, igen sok
ideig tart az út. De végre ott álltok a barlang elõtt! Mupp jelzésére elõre
rohansz. Két sötét alak bontakozik ki elõtted: a sötét elf nekromantát
megismered, veszélyes ellenfél! Muppra hagyod. A másik, kámzsás alak lesz
a tied. Ellenfeled egy halál sekrestyése (#156).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megiszol 1 védelem italát. (+40% védekezés.) A halál sekrestyése
a tûzgyíkot rohamozza. A tûzgyík a halál sekrestyése felé mozog. A kõzúzó
a halál sekrestyése felé mozog. A halál sekrestyése és a tûzgyík egymással
harcolnak. A kõzúzó a halál sekrestyését támadja. A halál sekrestyése megtántorodik.
Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Megindulsz a halál sekrestyése felé. Már ott is vagy! A halál
sekrestyése és a tûzgyík egymással harcolnak. A tûzgyík holtan terül el.
Megtámadod a halál sekrestyését. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget
köpsz rá.
(42 ép-t sebeztél). A kõzúzó és a halál sekrestyése egymással
harcolnak. A halál sekrestyése megtántorodik. Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** A halál sekrestyése rád támad. A fogaival támad. Mellé! Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megtámadod
a halál sekrestyését. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá.
(46 ép-t sebeztél). A halál sekrestyése holtan terül el. Regenerálsz (+7
ép)
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 20/86, a kõzúzó:
25/16.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+18%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 4% lélekenergiát.
Szolgáidnak is jut 18%. Elteszed a zsákmányt, ami 45 arany. A kõzúzó táplálkozik.
(+25% jóllakottság.) Na, ez nem volt annyira nehéz! Látod, Mupp is végzett
az õ ellenfelével. Sõt, neki gyorsabban is ment, és máris a kincsek között
turkál!
- Nincs itt semmi - vonja meg a vállát. - Tévedtem.
[Éberség
próba 10-es küszöbre: sikertelen] - Kár - mondod. - Akkor hiába fáradtunk.
- Sebaj! - biztat Mupp. Legközelebb, ha van kedved, hozok új tippet,
mehetünk együtt ismét.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany] Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell
egy kicsit, mert egyszerre sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon
fontos, hogy különálló fattyat támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok,
ha többel küzdesz egyszerre, könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra
kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban suhansz. Lélegzetelállító, ahogy
mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények lebegnek! Kiválasztasz magadnak
egyet, és megindítod a támadást. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet
érzékelsz! Ellenfeled egy leviathán fatty (#159).
[ld. enc.]
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Celtic Onmdien |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)52 |
(+0)60 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)47 |
(+0)120 |
2. |
Celtic Onmdien |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)46 |
(+0)60 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
kudarc |
(-6)41 |
(-3)117 |
3. |
Celtic Onmdien |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)43 |
(+0)60 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-6)35 |
(-3)114 |
4. |
Celtic Onmdien |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-14)29 |
(-10)50 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+10
PE |
(-6)29 |
(-13)101 |
5. |
Celtic Onmdien |
Agyvihar |
-3 PE |
(-9)20 |
(-5)45 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-6)23 |
(-1)100 |
6. |
Celtic Onmdien |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)17 |
(+0)45 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-6)17 |
(-3)97 |
7. |
Celtic Onmdien |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)11 |
(+0)45 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
kudarc |
(-9)8 |
(-6)91 |
8. |
Celtic Onmdien |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)5 |
(+0)45 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
kudarc |
(-8)0 |
(-9)82 |
9. |
Celtic Onmdien |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)2 |
(+5)50 |
Leviathán fatty |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-14)68 |
10. |
Celtic Onmdien |
semmi |
semmi |
(+0)2 |
(+0)50 |
Leviathán fatty |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-9)59 |
A párviadalnak nincs gyõztese. Majd legközelebb megmutatod...
(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos
a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este
éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan
elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél
után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben.
Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva
magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb
tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör
egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést.
A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany] Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és
reménykedsz, hogy a produkció valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége
zsúfolásig meg van telve. Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz
rendelni, de a csapos azt mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik,
el is mehetsz.
- Akkor legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany] - 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi
kissé zavaros, enyhén bûzlõ folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit,
a mosogatóba öntenéd az egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása
irtózatos. Mintha savat ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár
perc múlva látásod homályossá válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] Néhány
percig kábultan ücsörögsz, majd úgy döntesz, hogy ha ma este még tenni
akarsz valamit, akkor meg kell szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól. Eltántorogsz
a mellékhelységig, és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan csúszik
a az elõtted itt jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség
próba 16-os küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerült talpon maradni,
az ujjadat kissé ledugod a torkodon, majd pár perc múlva teljesen felfrissülten
hagyod el a bûzök csarnokát. Közben elmúlt éjfél, megkezded a vadászatot.
Az utcákon keringve néha hortyogó részegekbe botlasz. Ezeknek sincs sok
esélye az életben maradásra - gondolod, még szerencse, hogy Te soha nem
hagyod el ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl, amikor a közeledbõl sikolyt
hallasz. Elindulsz a hang irányába, és látod amint három alak egy földön
fekvõ negyediket rugdos. Azonnal közbelépsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló
(#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150). [ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy
ellenáll.megtörését. Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy elemi
védelmet. A tûzgyík a törpe útonállót rohamozza. A kõzúzó a gnóm útonálló
felé mozog. A troll útonálló közelebb jön, hogy támadhasson. A törpe útonálló
megközelíti a tûzgyíkot. A troll útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A tûzgyík és a törpe útonálló egymással harcolnak. A kõzúzó a gnóm útonállót
támadja. A gnóm útonálló megtántorodik. A troll útonálló rád támad. Gyorsan
feléd lendít jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! Rád vág
bal karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Bûze kellemetlen
számodra. (-23 ép.) Megtámadod a troll útonállót. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel. (15 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+7 ép) A troll útonálló
regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy isteni harag! Sebzõdsz 24 ép-t. A tûzgyík 28 sebzést kap. A kõzúzó
sebzõdik 24 ép-t. A tûzgyík holtan terül el. A törpe útonálló rád támad.
Törpe baltával sújt rád. (20 ép-t sebzõdtél). A troll útonállót próbálod
megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (17 ép-t sebeztél).
A kõzúzó a gnóm útonállót támadja. A gnóm útonálló megtántorodik. A troll
útonálló rád támad. Rád vág jobb karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve,
elõre suhint bal karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát.
(-23 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 163 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 14/49, a kõzúzó:
42/24.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.]
(Feltételes gyógyítás
templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított
barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík
újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30
aranyat. [120 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
bb 1 1 4 8 7 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz,
végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit
ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4)
46 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, harci fejsze (#12)
18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15)
9 ap, molad púp (#16) 14 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap,
rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska
(#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, elektronit
(#141) 18 ap, húsevõ bibe (#151) 18 ap, mandibula (#157) 7 ap, lemúr hártya
(#161) 5 ap, ezüst nadrág (#176) 129 ap, nohnetár gumó (#212) 18 ap, pikkelypáncél
(#223) 55 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap,
vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, bíbor
pikkelyvért (#1018) 208 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, mellvért (#1045)
64 ap, vaspajzs (#1063) 164 ap, sisak (#1075) 18 ap, szárnyas sisak (#1077)
88 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092)
71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csizma
(#1120) 9 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, ezüstcsizma (#1124) 237 ap,
köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap,
díszes köpeny (#1138) 133 ap, köntös (#1150) 9 ap, díszes köntös (#1153)
142 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, kõrisfa íj (#1273) 164
ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, görbekard (#1316)
42 ap, fogazott kard (#1318) 164 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos
lándzsa (#1332) 88 ap, hosszú lándzsa (#1333) 164 ap, az erõ pikkelyvértje
(#1465) 129 ap, az erõ gyûrûje (#1675) 101 ap, a védekezés kék köpenye
(#4737) 339 ap, a titán sárga öve (#5667) 408 ap, a titán fülbevalója (#5755)
98 ap, a gladiátor vassisakja (#6026) 281 ap, az elfek könnyû pikkelyvértje
(#10466) 310 ap, a tudós díszes fejpántja (#11456) 266 ap, a harcmûvész
könnyû íja (#13871) 281 ap, a gepárd görbekardja (#15716) 281 ap, a bölcsesség
csatos öve (#17816) 261 ap, a küzdelem bíbor láncinge (#20382) 543 ap,
a gyõzelem vassisakja (#20876) 281 ap, a gyõzelem könnyû nyílpuskája (#21086)
310 ap, a gyõzelem gyalogos lándzsája (#21132) 432 ap, a tökéletesség díszes
karkötõje (#21942) 483 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 295 ap, a jég háromszögszimbóluma
(#22812) 288 ap, a jég díszes karkötõje (#22842) 277 ap, az enyészet csonttõre
(#23351) 146 ap, a villám fekete csizmája (#23622) 277 ap, a villám bronz
amulettje (#23698) 470 ap, a villám csepp fülbevalója (#23756) 142 ap,
a teknõs kerek pajzsa (#25361) 162 ap, a szalamandra szárnyas sisakja (#25827)
295 ap, a szalamandra csillogó fejpántja (#25858) 470 ap, a szalamandra
sárgaréz nyaklánca (#25931) 155 ap, a szalamandra ezüst nyaklánca (#25932)
288 ap, a yeti csontmaszkja (#26292) 277 ap, a yeti zöld köntöse (#26351)
146 ap, a yeti díszes karkötõje (#26442) 277 ap, a sav ezüst fejpántja
(#26757) 277 ap, a sav díszes köpenye (#26788) 461 ap, a sav köntöse (#26800)
55 ap, a sav sárgaréz nyaklánca (#26831) 155 ap, az elektromosság vaspajzsa
(#27163) 492 ap, az elektromosság csonttõre (#27401) 146 ap, a légzés kék
köpenye (#27687) 270 ap, a légzés csatos öve (#27716) 142 ap, a légzés
márványgyûrûje (#27776) 146 ap, a légzés malachitgyûrûje (#27777) 277 ap,
a légzés rövid tõre (#27852) 277 ap, az angyalok lemezpáncélja (#28000)
138 ap, az angyalok csontmaszkja (#28092) 277 ap, az angyalok nehéz nyílpuskája
(#28287) 333 ap, az ellenállás kardja (#28765) 64 ap, a bûz kõamulettje
(#29096) 146 ap, a sólyom kerek pajzsa (#29411) 162 ap, a sólyom görbekardja
(#29666) 162 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Lesétálsz a kereskedõhöz.
[be 4:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
[be 8:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
bb 1 1 4 8 7 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 4:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 8:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Ahogy belépsz egy barlangterembe, csodálatos látvány tárul eléd. Cseppkövek
sokasága nõ a teremben, érintetlenül, és a földi cseppkövek legmagasabbjaira
valaki egy furcsa házikót épített! A házikó belsejébõl kékes fény szûrõdik
ki. A cseppköveken felmászni a házikóhoz nehéz lenne, de nem lehetetlen.
(434. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó,
ez csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot.
A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A galetki, aki itt lakik Tömörgõ Sitty-Sutty, egy holdvilágképû, sunyi tekintetû,
nagyszemû, köpcös testalkatú sutyerák férfi. A Pszionicisták klánjának
tudatvizsgáló rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Tárgyai:
a tolvaj malachitgyûrûje, Rogan karkötõje, az óriás háromszögszimbóluma,
a bérmágus díszes köntöse, a gyõzelem csatos öve, a harcos ónix karkötõje,
a kobra csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, a sebezhetetlenség nagy
pajzsa, a kígyó díszes karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, a teknõs kõrisfa
íja, a kígyó szárnyas sisakja, a sün malachitgyûrûje, a teknõs díszes pikkelyvértje,
óriás fülbevaló, a gladiátor aranyozott nyaklánca, a harcmûvész vándorcsizmája,
asztrálgyöngy, a mentát gyöngye, ezüst pszi váll-lap, a gladiátor csontamulettje.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Celtic Onmdien |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)52 |
(-13)47 |
Tömörgõ Sitty-Sutty |
Pszi csáp |
+18
PE |
(-3)98 |
(+0)106 |
2. |
Celtic Onmdien |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)46 |
(+0)47 |
Tömörgõ Sitty-Sutty |
Pszi csáp |
kudarc |
(-6)92 |
(-3)103 |
3. |
Celtic Onmdien |
Pszi csáp |
+5 PE |
(-3)43 |
(-13)34 |
Tömörgõ Sitty-Sutty |
Pszi csáp |
+18
PE |
(-6)86 |
(+3)106 |
4. |
Celtic Onmdien |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-14)29 |
(-34)0 |
Tömörgõ Sitty-Sutty |
Pszi csáp |
+36
PE |
(-6)80 |
(+0)106 |
Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-22 életpont.)
Minden elfeketedett elõtted. Hosszú idõ múlva tész magadhoz. [-5 TVP] 1
életpontod van. [5 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
vee 22 24 14 25 3 |
sok-sok vásárlás |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
h 14 24 25 28 |
14. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
h 14 24 25 28 |
14. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
kf 193 |
bekészíted a 193. tárgyat |
Leveszed a jég zöld köntösét. Felveszed a füvész köpenyét. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még -3.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még -3.]
z 19 30 |
zenélsz 19. hangszeren 30 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta.
Igyekszel megcsillogtatni a zenei tudásodat: egy különösen nehéz számot
adsz elõ. Csak kevés bárd mer vele próbálkozni, mert könnyû elrontani.
Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza.
(+46 arany.) A zene számodra is spirituális élményt jelentett. (teljesen
meggyógyultál.) Ahogy megvizsgálod a kirakott kalapot, egy tárgyat is találsz
benne - egy elektronit! [30 TVP-t használtál fel, maradt még -33.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még -33.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -33.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki
erõt és +11 hírnevet kaptál. A kör során összesen 150 sebzést okoztál,
és 422 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -33 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 279 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Celtic Onmdien, egy szõke, tüsi hajú, szürke szemû, világoskék
bõrû, arcára skorpiót tetovált férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint
(5. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 154. fordulód.
|
[1] erõ: |
17 (19) / 1.91 |
[2] IQ: |
15 (17) / 8.62 |
[3] ügyesség: |
9 / 0.93 |
[4] egészség: |
8 / 2.49 |
[5] mágia: |
9 (10) / 4.50 |
[6] gyorsaság: |
10 (14) / 3.08 |
[9] Méret/ép: |
132 (136) / 136 |
Min. méret: |
116 |
Barlangméret: |
132 |
|
|
Varázspont: |
120 / 70 |
Képességpont: |
10 / 22% |
Hõsi pont: |
7 (10) |
Tám.bónusz: |
25% |
Véd.bónusz: |
38% |
Galetki erõ: |
647 / 232 |
Hírnév : |
1601 |
Jóllakottság: |
111% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
68 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
19 (1) |
Torzsz. csaták: |
801 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
653 (2) |
Leölt torzszülött: |
1191 (2) |
Pszi csaták: |
123 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
80
(0) |
Ájulások száma: |
39 (2) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (31)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +31% varázstárgy találására; 95%, hogy
v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban
fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Fõzz 3 kincskeresés italát.
2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát!
[számláló: 3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
20 (26) / 3.90 |
[15] regeneráció: |
12 (14) / 0 |
[17] vastag bõr: |
8 (10) / 2.20 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0.20 |
[26] lõfegyver: |
7 / 6 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 1.05 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 1.89 |
[47] zárnyitás: |
6 / 2 |
[48] mászás: |
9 / 5.98 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 3.61 |
[51] transzformáció: |
1 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
5 / 4.89 |
[53] ékszerészet: |
8 / 5.98 |
[54] kereskedelem: |
6 / 2.14 |
[55] szívósság: |
20 / 0.16 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 (12) / 3.22 |
[57] gyógynövények: |
11 (19) / 3.49 |
[58] nyomkeresés: |
8 / 4.83 |
[59] vezetõkészség: |
6 / 0.40 |
[60] pszi támadás: |
10 (11) / 2.59 |
[61] pszi energia: |
11 (12) / 0.69 |
[62] lopás: |
5 / 0.25 |
[64] átokszórás: |
11 (13) / 1.88 |
[65] álcázás: |
15 / 0.25 |
[66] lopakodás: |
7 / 2.95 |
[67] régészet: |
15 / 2.14 |
[68] zene: |
10 / 2.51 |
[69] tanulás: |
10 / 6.63 |
[70] idézés: |
4 / 3 |
[71] javítás: |
10 / 7 |
[72] építés: |
6 / 5.88 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
12 / 0 |
[101] szakért.: |
11 / 1.44 |
[102] roncsolás: |
6
/ 0 |
|
jobb karom |
[103] méret: |
7 / 0 |
[104] szakért.: |
9 / 1.43 |
[105] rothasztás: |
1
/ 0 |
a Kõ Kardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[43] agyroppantás: |
1 / 0 |
[130] agyvihar: |
1 / 0.02 |
[147] alkímia: |
4 / 1.96 |
[36] csábmosoly: |
4 / 1.06 |
[149] dimenziókapu: |
8 / 5.24 |
[37] egokínzás: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
9 / 0.84 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[10] energiatüske: |
1 / 0 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
4 / 3.06 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0 |
[40] gigaököl: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
3 / 0.06 |
[13] jégcsóva: |
4 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.62 |
[163] kineport: |
1 / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 / 1.28 |
[158] láth. észlelése: |
1 / 0 |
[157] láthatatlanság: |
1 / 0 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[35] mágiatörés: |
3 / 2.76 |
[162] mágikus csapda: |
1 / 0 |
[129] mentális robbanás: |
4 / 0.52 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 / 0 |
[28] óriáserõ: |
6 / 5.16 |
[38] parancs: |
1 / 0 |
[166] pengefal: |
10 / 0.48 |
[128] pszi csáp: |
5 / 0.59 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[30] sorvasztás: |
3 / 0.06 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
5 / 0.28 |
[159] szellemidézés: |
3 / 0 |
[140] szellemkalapács: |
1 / 0 |
[150] tárgyvédelem: |
1 / 0 |
[167] tombolás: |
3 / 1.96 |
[132] tudati méreg: |
10 / 1.73 |
[46] tudatrombolás: |
1 / 0.16 |
[16] tûzpajzs: |
4 / 1.76 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.12 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (10%): |
11 elektr |
51 |
15 jégpaj |
28 óriáse |
166
pengef |
|
|
|
|
|
2. lista (20%): |
166 pengef |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. lista (30%): |
54 |
59 |
51 |
60 |
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] tûzgyík |
46/46 |
79% |
130% |
6 / 1.88 |
harcol |
[2] kõzúzó |
44/4 |
148% |
135% |
7 / 2.09 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
50% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 5 3 8 |
kf 193 |
p 2883 |
vd 25 |
p |
pv 3 4 5 1 |
|
2. Makró |
pv 2 3 5 |
p 2883 |
vd |
pv 3 4 5 1 |
vd |
p |
|
3. Makró |
vee 22 24 14 25 3 |
h 14 24 25 28 |
h 14 24 25 28 |
|
4. Makró |
kf 193 |
p |
vd 55 |
vd 55 |
x 20 |
z 19 30 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. |
2: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #40. |
3: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. |
FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 4 20 50 9; VI erõ:200% ép:30%; PV 7 3 4
1 5; PSZ 57 67; HE 1; PT 3; PTA 128 132 128 131;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #12 (7. épület),
#17 (9. épület), #21 (4. épület), #22 (8. épület), #51 (20. épület),
#434 (154. forduló).
SZÖVETSÉGED: Quinta Essentia (#15072). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 7805. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol,
eddig 43 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 khaldoran
öv (#137) |
|
1 a mentát szöges öve (#12868) |
|
1 a jég zöld köntöse (#22751) |
* |
1
a füvész köpenye (#193) |
* |
1 a Tél aranylánca (#175) |
* |
3 ében láncing (#134) |
* |
1 bronz pszi
váll-lap (#290) |
* |
1 a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107)
|
|
1 a kígyó díszes köpenye (#19138) |
|
1 zangrozi csizma (#1123) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 a sebesség könnyû
pikkelyvértje (#13166) |
|
1 a lich halotti maszkja (#11891) |
|
1 szöges öv (#1168) |
|
1 a jég nagy
pajzsa (#22662) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 a sün maszkja (#24940) |
|
1 a gepárd vassisakja
(#15476) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 az elektromosság utazóköpenye (#27236)
|
|
1 a tökéletesség könnyû pikkelyvértje (#21716) |
|
1 a küzdelem pajzsa (#20410) |
|
1 az angyalok átlátszó köntöse (#28152)
|
|
1 az elefánt szárnyas sisakja (#16377) |
|
1 az entek sárga öve (#9717) |
|
1 az elefánt vassisakja (#16376) |
|
1
az egészség bíbor láncinge (#2832) |
|
1 a jég csontmaszkja (#22692) |
|
1 a gladiátor fekete csizmája (#6072)
|
Ékszerek, kincsek |
|
6510 arany (#1) |
|
1 a sebesség kõamulettje (#13346) |
|
1 malachitgyûrû
(#1227) |
|
2 keresztszimbólum (#1213) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 óriás fülbevaló
(#225) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csontamulett (#1197) |
|
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
2 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 amulett (#1195)
|
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
6 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 ezüst
nyaklánc (#1182) |
* |
1 a jég malachitgyûrûje (#22827) |
|
1 a tudás zafírja (#150) |
|
1 a
bérmágus kõamulettje (#17396) |
|
2 a sün karikaszimbóluma (#25061) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
2 kõamulett
(#1196) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 a harcmûvész csontamulettje (#13797) |
|
1 a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) |
|
1 a bölcsesség karkötõje (#17890) |
|
156 drágakõ (#2) |
* |
1 a regenerálódás
márványgyûrûje (#24626) |
|
2 szimbólum (#1210) |
|
2 az ellenállás karikaszimbóluma (#28661) |
|
1
a mentát csontamulettje (#12897) |
|
1 a gladiátor csontamulettje (#6147) |
|
1 gyûrû (#1225) |
* |
1 a küzdelem
ónix karkötõje (#20593) |
|
1 a légzés gyûrûje (#27775) |
|
1 a tûz amulettje (#22345) |
|
1 a méreg
aranyozott fülbevalója (#24208) |
|
1 a jég szimbóluma (#22810) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
1 a káosz
harmadik szimbóluma (#21924) |
* |
1 vörös karkötõ (#281) |
|
1 a túlélés fülbevalója (#21505) |
Felszerelés |
|
2 õskõ (#8) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
4 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 lant (#166) |
|
7 fekete dukát (#218) |
|
2 varázskõ (#210) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 energiagyûjtõ (#202)
|
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 faragott idol (#282) |
Fegyverek |
|
1 könnyû íj (#1271) |
* |
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a küzdelem könnyû nyílpuskája
(#20636) |
* |
1 harci nyílpuska (#1288) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
4 fogazott tõr
(#6) |
|
2 rozsdás kard (#131) |
|
6 sziklarepesz (#13) |
|
1 a titán rövid tõre
(#5802) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
1 ében tündekard
(#132) |
|
1 a szalamandra csonttõre (#26051) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1 az
erõ nehéz nyílpuskája (#1737) |
|
1 kõrisfa íj (#1273) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 a sólyom könnyû nyílpuskája
(#29636) |
|
1 a káosz elsõ kardja (#21129) |
|
1 a gladiátor barbár lándzsája (#6281)
|
Varázsitalok és füvek |
|
51 winropu moha (#22) |
|
16 sötét mák (#23) |
|
38 mitulen fû (#20) |
|
35 gyilkos boróka (#27) |
|
38 mátekel gomba (#21) |
|
101 üvegcse (#14)
|
|
35 ragálygomba (#26) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
27 elonotichlan (#31)
|
|
12 sárga gyógyital (#61) |
|
10 hõsiesség itala (#52) |
|
27 mézfû (#29)
|
|
35 hónakkupók (#30) |
|
5 hatalom kék itala (#58) |
|
28 csótányláb (#25)
|
|
3 bajnokok itala (#62) |
|
8 tejfonál (#28) |
|
11 sárkányvirág (#32) |
|
1 zöld manaital (#63) |
|
3 velparaj (#35) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
4 liánvirág (#24) |
Egyéb kacatok |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
8 nordkristály (#146) |
|
32 pirgamit (#152)
|
|
28 mandibula (#157) |
|
27 asztrálesszencia (#154) |
|
11 molitár háj (#165)
|
|
11 elektronit (#141) |
|
9 bolhedor szárny (#15) |
|
80 õsi relikvia (#17)
|
|
6 yeti csont (#160) |
|
7 molad púp (#16) |
|
9 húsevõ bibe (#151) |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
24 ekinda haj (#147) |
|
1 smaragd esszencia
(#229) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az entek
csontamulettje #9747 (11).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TAALRU HERCEG (107. LÉNY)
A taalru herceg nagyhatalmú Thargodan. Tetszése
szerinti alakot képes ölteni, de kedvence a nyolc póklábon járó, tigrisszerû
test. Mágikus hatalma félelmetes, de ha nem érzi magát komoly veszélyben,
jobban élvezi, ha ellenfeleit közelharcban pusztíthatja el - a szenvedésbõl
és fájdalomból élõ Thargodan számára egy élõlény széttépése sokkal több
energiát jelent, mintha egyszerûen csak elégeti egy tûzgolyóval. A taalru
herceg kegyetlensége az egyetlen gyenge pont, amelyen keresztül le lehet
gyõzni - hiszen ha megfelelõen fel vagy készülve, diadalmaskodhatsz felette,
ha nem veti be isteni hatalmú mágiáját.
TENYÉSZMANIFESZTÁCIÓ (122. PSZIONIKUS LÉNY)
A mutánsok olyan titkos és
bizarr rítusokat végeznek testükkel, amely még egy, a testének alakításához
szokott galetkit is elborzaszt. Nem csoda, hogy az ilyen szertartások -
különösen, ha komolyabbak - olyan mértékben szennyezik az asztrális teret,
hogy nevenincs borzalmakat vonzanak az asztrál legtávolabbibb csücskeibõl.
Mondani sem kell, az ilyen teremtmények néha bizarr és döbbenetes pszionikus
képességekkel rendelkeznek.
A HALÁL SEKRESTYÉSE (156. LÉNY)
Fekete csuhába öltözött, vörösen izzó
szemû teremtmények, a Sötétség Egyházának követõi. Egyesek szerint élõholt
árnymanók, akik a fiatal galetkik riogatásával, ijesztgetésével próbálják
elhitetni magukkal, hogy igazi hatalmuk van. Annyi bizonyos, hogy minél
idõsebb egy galetki, minél több idõt töltött el a hegyben, annál kevésbé
veszélyes számára a halál sekrestyése. Azonban egy törtetõ, a kellõ tapasztalat
megszerzése nélkül elõre költözõ galetki irtózatosnak fogja érezni a sekrestyés
csapásait. A sekrestyés anyaga zöldvérûek és tejivók számára emészthetõ.
LEVIATHÁN FATTY (159. PSZIONIKUS LÉNY)
Hatalmas pszionikus "kérõdzõk",
az asztrális világ ártalmatlan vándorai. Az utazók gyakran vadásszák õket
a testükben néha képzõdõ asztrálgyöngyért, amely azon kívül, hogy a pszionikus
képességeket erõsíti, sok más célra is felhasználható, fõleg képzett mentátok
kezében.
GNÓM ÚTONÁLLÓ (148. LÉNY)
A szolgaszintet egy hírhedt útonálló csapat
terrorizálja, amely egy gnómból, egy törpébõl és egy trollból áll. Bár
a galetkik legtöbbje könnyedén birkózik meg a csatornaszint torzszülöttjeivel,
ez a csapat eddig még minden galetkit legyõzött, úgyhogy ha találkozol
velük, futás! A gnóm a csapat "esze", és egyben a legveszélyesebb tag is,
hiszen ért a mágiához. Amennyiben az útonálló bandára akarsz vadászni,
a VD 148-at használd, ne a VD 149-et vagy VD 150-et.
TÖRPE ÚTONÁLLÓ (149. LÉNY)
A szolgaszintet terrorizáló rablóbanda második
tagja, rendelkezik a törpéktõl megszokott szívóssággal és mágiaellenállással.
Baltája nyelébe rovátkákat vés a gonosz bûnözõ, így számolja, hány ártatlan
galetki életét oltotta ki. Ki tudja, talán egyszer te leszel az, aki megállítod
ezt a sötétlelkû csapatot!
TROLL ÚTONÁLLÓ (150. LÉNY)
A szolgaszinten élõ rablóbanda harmadik tagja,
a csapat "izomembere". Közelharcban még egy jól fejlett galetkinek is kemény
ellenfél lenne, de a gnóm és a törpe támogatásával közel legyõzhetetlen.
Ha esetleg elbûvölve, saját társai ellen tudod fordítani, lehet esélyed
a gyõzelemre...