Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. dec. 1. 9h:07' EZ A 185. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD 186. játékheted kezdete: dec. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2563 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 15 135 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
dd 12 64 9 | eldobod a 12. tárgyat a 64. tárgyat a 9. tárgyat |
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 10 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 59, gyógyulás: 7, összesen: -52 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [115,35] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 32 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a kétfejű troll bal fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll jobb fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a kétfejű troll bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 85, gyógyulás: 14, összesen: -71 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz. 34 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll jobb oldalát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a kétfejű troll jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával eltalálod a kétfejű troll testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a kétfejű troll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-21 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 97, gyógyulás: 16, összesen: -81 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Tüzet köpsz. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a jégtroll testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a jégtroll jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 67, gyógyulás: 10, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [113,36] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kolompár Elvira vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll jobb karját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a kétfejű troll bal karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszúrod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-14 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 99, gyógyulás: 18, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [112,36] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Utad során felfedezel egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kétfejű troll lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a kétfejű troll testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a kétfejű troll testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 100, gyógyulás: 18, összesen: -82 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a jégtroll testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a jégtroll jeges testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a jégtroll bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 74, gyógyulás: 10, összesen: -64 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [110,36] A sík vidéket bozótos váltja fel.
(Továbbmész...) [109,36] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a garokk testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 116 3 | elkészíted a 116. tárgyat (3 darabot) |
h 116 | használod a 116. tárgyat |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [109,34] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
ef 5 514 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
SZÖRNYIDÉZÉS (84. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal megidézhetsz egy bizonyos fajtájú szörnyet. Az anyagi komponens egy alkatrész, amelyet az adott szörnyfajból vágófegyverrel lehet kinyerni (pl. tigroszlán esetén egy tigroszlán fog). Nyilvánvaló tehát, hogy a varázslattal nem lehet olyan szörnyet megidézni, amelynek nincs kinyerhető alkotórésze ill. annak kinyeréséhez valamilyen speciális tárgy szükséges. A varázslat elmondása a V 84 <idézendő szörny száma> paranccsal történik, 72 VP-ért és 10 TVP-ért. A szörny 99% valószínűséggel jelenik meg, azon a mezőn, ahol a varázslat ki lett adva (de tenger mezőn, valamint labirintusban és egyéb zárt helyen nem működik). A megidézett szörny nem engedelmeskedik hívójának, de akár azonnal kiadható rá egy FT vagy FOG parancs is, feltéve, hogy azon a mezőn, abban a körben nem öltél már meg egy ugyanolyan fajú lényt. Figyelem: a szörnyidézés varázslatot egy körben max. háromszor használhatod, és a megidézett szörny leöléséért tapasztalati pont nem jár! |
JÉGTROLL (164. SZÖRNY) A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést... |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 19 (21) | Támadás: | 18 (19) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 18 (23) | Védekezés: | 25 (28) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 288/266 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (28) | Varázspont: | 229/92 | Pénz: | 883 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/33 | szúrófegyverek: | 24/8 (+6%) | vágófegyverek: | 10/3 |
ütőfegyverek: | 17/34 (+17%) | lőfegyverek: | 12/10 (+4%) | dobófegyverek: | 7/82 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzkard (#2083) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
109,34 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 131 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 164 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/31 | 2. nyomkövetés: | 20/19 | 3. mászás: | 11/76 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 14/68 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 3/9 | 6. gyógyítás: | 32/37 |
7. titkosírás: | 6/79 | 8. felderítés: | 8/32 | 9. szörnyidomítás: | 6/12 |
10. teológia: | 13/50 (+21%) | 11. taumaturgia: | 8/45 (+31%) | 12. versengés: | 4/101 (+9%) |
13. zene: | 5/48 | 14. szörnyismeret: | 17/101 | 15. zárnyitás: | 4/94 |
16. vadászat: | 4/48 | 17. bányászat: | 20/30 (+40%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ) |
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó (#96), óriás patkány (#42), tetemember (#123) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (számláló: 1) |
2.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 46, 47, 48, 49, 65. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 79 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 178 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 119.48 kg | Megterheltség: 147% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | bunkósbot (#9) | 2 | csontszablya (#64) | |||
1 | csontszurony (#12) | 3 | kerek kő (#19) | 3 | madártoll (#112) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | Szent Kulacs (#285) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | pular kristály (#239) |
108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|