153. forduló, 155. forduló, Debbie O'Connor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 27. 9h:11'
EZ A 264. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD
265. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4670
SZÁMLA : XXXX

DEBBIE O'CONNOR KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,-9] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+93 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 677. hetének nyerőszámai: 10, 17, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

tno 1 3 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Bekapod a móri gyümölcsöt. Néhány perc múlva megkezdődik a hasmenés! A következő szempillantásban már ki is jön minden. Még jó, hogy letoltad a nadrágodat. [2 pontot használtál fel, van még 294.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[105,-8] Tovább barangolsz a fák között.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 16, gyógyulás: 23, összesen: +7 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy khór darázs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a khór darázs fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a khór darázs bal középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 12, gyógyulás: 22, összesen: +10 ÉP}


(Továbbmész...) [105,-7] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 5 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Kisebb sebet ejt a kardfogú fülemüle agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 5, gyógyulás: 20, összesen: +15 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.

(Továbbmész...) [105,-6] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 264.]

m 4 mozogsz délre
[105,-5] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy mély kutat. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)
Összefutsz Bad G.-vel. Dornodon bíborosa. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: kopasz. Ruházatát egy ekharion bébi trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy Földrengető trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[25 pontot használtál fel, van még 239.]

a 37 4515 11 átadod a 37. tárgyat a 4515. kalandozónak (11 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 11 drótszőrt Bad G. részére. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

a 671 4515 1 átadod a 671. tárgyat a 4515. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 nyomkereső talizmánt Bad G. részére. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[105,-4] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 37, gyógyulás: 28, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [105,-3] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rőtmanó berzerker nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 20, gyógyulás: 21, összesen: +1 ÉP}

Látsz egy kazmárt. Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,-2] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. [68 pontot használtál fel, van még 171.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[105,-1] Még mindig bozótos.

Látsz egy mákrózsa bokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

(Továbbmész...) [105,0] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 151.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 148.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 108.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 68.]

tf 4 38 fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-5 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 23, 8.
Már olyan hatalmasra nőtt a hasad, hogy időnként a mozgásban is akadályoz. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 295 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Debbie O'Connor, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű ember nő vagy. Dornodon kisebb papja vagy. Papi hited: 122. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 154. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 17 Merészség: 4/2 Magasság: 175 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 21 Életpont: 265/297 Jellem: gonosz (189) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 243/107 Pénz: 658 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 10/0 EFejl: 15
Eddig összesen 652 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3326 TP-t kaptál. Jelenleg 188983 TP-d van. A következő szinthez még 71017 TP szükséges. Trófeáid: dehidrátor, velociraptor, quwarg harcos. A 149. fordulódban 1473 arany került a bankszámládra. 1546 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 22/60 (+11%) ütőfegyverek: 7/8
lőfegyverek: 19/51 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/49 2. nyomkövetés: 37/94 (+8%) 3. lopás: 23/55
4. mászás: 1/46 5. csapdakészítés: 11/36 (+5%) 6. csapdaészlelés: 14/94
7. gyógyítás: 32/67 8. titkosírás: 2/90 9. felderítés: 3/72
10. szörnyidomítás: 1/94 11. teológia: 20/75 (+20%) 12. taumaturgia: 5/85 (+16%)
13. szerencsejáték: 3/9 14. szörnyismeret: 7/24 15. zárnyitás: 5/45
16. vadászat: 12/15 17. bányászat: 6/80 (+26%) 18. főzés: 4/26 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
mérges nyukmár (#95) (csak egyszer), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
9366. szövetség (#9366)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> férfiak (#998) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 1 móri gyümölcs (#116)
1 nyomkereső talizmán (#671)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsszárny (#652) 4 fülemüle agyar (#267) 1 rézdarab (#70)
5 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(105,-8) kardfogú fülemüle (#146), khór darázs (#348)
(105,-7) kardfogú fülemüle (#146), egy ismeretlen isten rúnaköve
(105,-6) tavacska, Leah oltár
(105,-5) mély kút (#93), patak, 48. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Bad G. (4515. kalandozó)
(105,-4) ryuku légiós (#361)
(105,-3) rőtmanó berzerker (#369), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, 30. jellempróba, érclelőhely
(105,-1) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 40. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.
* A BB, KB bankművelet parancsoknál előfordulhatott, hogy 32000-nél több tárgy került a karakter birtokába, és ezen kiakadt a program. A hibát javítottuk, 32000-nél több egy tárgyból sem a karakternél, sem a bankszéfben nem lehet.

Üzenet küldése a karakternek