Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 12. 9h:10' EZ A 199. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD 200. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 63. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember rotható húsát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 115 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
a 50 5145 8000 | átadod az 50. tárgyat az 5145. kalandozónak (8000 darabot) |
a 1 5145 1 | átadod az 1. tárgyat az 5145. kalandozónak (1 darabot) |
a 415 5145 1 | átadod a 415. tárgyat az 5145. kalandozónak (1 darabot) |
aa 188 225 201 | átadod a 188. tárgyat a 225. tárgyat a 201. tárgyat |
a 210 5145 2 | átadod a 210. tárgyat az 5145. kalandozónak (2 darabot) |
a 563 5145 1 | átadod az 563. tárgyat az 5145. kalandozónak (1 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [140,58] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku csapásvezető nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 107 életpontot sebeztél. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 123 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[139,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [139,59] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,60] A terep továbbra is ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [140,61] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Üdvözlünk Biztosrévben, az első szabad városban, Kalandozó! A Sheran Múmiák. " Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 550 TVP épült bele.)
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal megdöfködöd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 2.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Erő: | 23 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 29 (32) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 21 (24) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 21 (24) | Életpont: | 327/20 | Jellem: | jó (531) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (38) | Varázspont: | 792/83 | Pénz: | 8793 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 172/262 | EFejl: | 95 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7 (+1) | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 24 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 24 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 31 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 13 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 22 |
7. titkosírás: | 3 | 8. felderítés: | 15 | 9. szörnyidomítás: | 2 |
10. teológia: | 23 | 11. taumaturgia: | 44 | 12. versengés: | 4 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 10 |
16. szörnyismeret: | 5 | 17. pszi: | * 21 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 2 | 20. bányászat: | 5 | 21. úszás: | 9 |
22. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs II (#63) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | Majtika (#5317) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
2.) Borzalmas veszélyt jelentenek a világunkba özönlő Thargodanok és az esszenciájuk segítségével folytatott rituális mágia. Égess el oltáromnál öt Thargodan esszenciát! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | elkarog szőr (#665) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
18 | víz (#27) |