Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jún. 28. 12h:07' EZ A 388. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD 389. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 6 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 615. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 839. tárggyal |
tno 6 5 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 215 20 | t. energia kisütése: 215 20 |
ek 40 8 | t. energia kisütése: 40 8 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
vv 53 28 70 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 70. varázslatot |
hh 1099 841 | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat |
h 1755 900 135 | használod az 1755. tárgyat |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Épületek tűnnek fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
ee 643 133 390 | eladod a 643. tárgyat a 133. tárgyat a 390. tárgyat |
ee 151 68 304 | eladod a 151. tárgyat a 68. tárgyat a 304. tárgyat |
kb 689 688 693 | kiveszel a bankból a 689. tárgyat (688 darabot) |
ee 689 688 693 | eladod a 689. tárgyat a 688. tárgyat a 693. tárgyat |
ee 690 158 687 | eladod a 690. tárgyat a 158. tárgyat a 687. tárgyat |
ee 2 691 1549 | eladod a 2. tárgyat a 691. tárgyat az 1549. tárgyat |
ve 233 2 | megveszed a 233. tárgyat 2 |
ve 21 2 | megveszed a 21. tárgyat 2 |
ve 30 2 | megveszed a 30. tárgyat 2 |
ve 41 1 | megveszed a 41. tárgyat 1 |
ve 51 1 | megveszed az 51. tárgyat 1 |
ve 92 3 | megveszed a 92. tárgyat 3 |
ve 99 10 | megveszed a 99. tárgyat 10 |
ve 138 1 | megveszed a 138. tárgyat 1 |
ve 176 1 | megveszed a 176. tárgyat 1 |
ve 231 1 | megveszed a 231. tárgyat 1 |
ve 236 1 | megveszed a 236. tárgyat 1 |
ve 268 2 | megveszed a 268. tárgyat 2 |
ve 326 2 | megveszed a 326. tárgyat 2 |
ve 101 70 | megveszed a 101. tárgyat 70 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [188,108] Folytatod sétádat a házak közt.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[195,108] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos torát. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A 9 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3294 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 44, gyógyulás: 91, összesen: +47 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vadász quwarg nyakát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a vadász quwarg jobb első lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a vadász quwarg nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 23, gyógyulás: 34, összesen: +11 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő bal középső lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A quwarg anyakirálynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 6804 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 173, gyógyulás: 154, összesen: -19 ÉP}
m 4 6 3 | mozogsz délre, nyugatra, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 6750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 161, gyógyulás: 143, összesen: -18 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod az ősquwarg fejét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 8423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 136, gyógyulás: 129, összesen: -7 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 86 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A 9 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3142 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 41, gyógyulás: 86, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [194,109] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 7, gyógyulás: 19, összesen: +12 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem bal oldalát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 153, gyógyulás: 99, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [195,110] Amerre csak a szem ellát, dombok. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). Találsz egy elpusztított gránátkaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy ködmangó cserje van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és egy xirnox szív. 3935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 60, gyógyulás: 52, összesen: -8 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus rücskös torát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és egy kék orchidea. 3987 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 99, gyógyulás: 39, összesen: -60 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (40 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a quwarg szellem jobb oldalát. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg szellem testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 157, gyógyulás: 162, összesen: +5 ÉP}
hh 135 135 135 | használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
m 6 3 6 | mozogsz nyugatra, délkeletre, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 6 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 16, gyógyulás: 83, összesen: +67 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő fejét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. 5262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 40, gyógyulás: 87, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [195,111] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-12 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 6503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 128, gyógyulás: 135, összesen: +7 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 8043 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 133, gyógyulás: 121, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kicsit megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [194,111] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy gránátkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy kazmár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi hatás! Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 mocsári penke és 4 pirkit. 3571 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 80, gyógyulás: 34, összesen: -46 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a vadász quwarg testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1969 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 6, gyógyulás: 32, összesen: +26 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg szellem testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3953 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 144, gyógyulás: 70, összesen: -74 ÉP}
h 1755 600 | használod az 1755. tárgyat |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és egy rókafarok. 3363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 84, gyógyulás: 36, összesen: -48 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 5596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 41, gyógyulás: 95, összesen: +54 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő fejét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (57 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő bal vállát. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-28 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A quwarg tűzköpő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 114, gyógyulás: 116, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [195,113] Szűnni nem akar a zöld síkság. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy szekérkaraván van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy friss csatamező van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a vadász quwarg jobb első lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 20, gyógyulás: 35, összesen: +15 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2907 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-33 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 9, gyógyulás: 43, összesen: +34 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüst karkötő felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kicsit megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2868 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
ef 8 526 | energia fejlesztése 8 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 615. tárgyat a 865. tárgyat |
* 5. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 839. tárgyat |
ERŐDÍTMÉNY (488. ÉPÍTMÉNY) Hatalmas fákat vágnak ki, gallyaznak le, és ásnak a földbe egymás mellé. Köveket faragnak le szögletesre, és illesztenek egymáshoz kaputornyot és egyéb épületeket alkotva. Nem vitás, itt egy erődítmény épül! Serény munkások ássák körülötte az árkot, egy sor ló pedig egy hatalmas katapultot vontat a készülő falak mögé. A kész erődítmény, falain többszázadnyi katonával, félelmetes látvány: mindenféle gyülevész inváziós hordát elriaszt, büszkén védelmezi városát és az uralkodó akaratát. Ha te is segíteni akarsz a munkában, használd az ÉP 488 <TVP> parancsot. Érdemes 20-al osztható TVP-t elkölteni, mert a munkának csak 20 TVP-nként van látszatja. Az erődbe csak a helyőrség katonái léphetnek be. Ha esetleg meg akarod támadni az erődöt, 10-es agresszióval adj ki BE 488 parancsot, ez a parancs 20 TVP-be kerül. |
Erő: | 37 (44) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 41 (44) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (32) | Védekezés: | 78 (85) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 4/124 év |
Egészség: | 19 (20) | Életpont: | 398/533 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (63) | Varázspont: | 1119/737 | Pénz: | 3838 arany | Kép. pont: | 26 |
Vérpont: | 81/5 | Pszi pont: | 174/416 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/75 | szúrófegyverek: | 7/54 |
vágófegyverek: | 39/83 (+25%) | ütőfegyverek: | 7/42 | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 31/86 (+20%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
195,113 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/30 | 2. nyomkövetés: | 50/51 (+40%) | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 15/83 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 16/68 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/57 |
7. gyógyítás: | 2/17 (+9%) | 8. titkosírás: | 1/35 (+9%) | 9. felderítés: | 5/37 |
10. szörnyidomítás: | 14/2 | 11. teológia: | 93/50 (+101%) | 12. taumaturgia: | 59/11 (+46%) |
13. versengés: | 2/24 | 14. harcművészetek: | 4/11 | 15. zene: | 13/68 |
16. szörnyismeret: | 29/60 (+26%) | 17. pszi: | 21/93 (+2%) | 18. zárnyitás: | 10/27 |
19. vadászat: | 3/88 | 20. bányászat: | 18/33 (+44%) | 21. testépítés: | 17/35 |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 12/46 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +25 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | |
hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1185, pontszámod: 14922. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 80 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 713 TU szükséges.) nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1327 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
2 | aranylánc (#191) | 6 | csuklyavirág (#133) | 14 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 13 | kaja (#2) | 6 | kék orchidea (#68) | |||
1 | királyi korona (#338) | 1 | kőszem (#304) | 2 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | |||
1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 98 | ugh méreg (#166) | |||
14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bőrpáncél (#51) | |||
1 | életvíz (#1500) | 2 | ezüstdarab (#326) | 8 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fokhagyma (#403) | 2 | furulya (#233) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | gromak bőr (#268) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | kötél (#92) | 1 | lajhár csont (#236) | 5 | mithril (#352) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
2 | sötét tekercs (#535) | 70 | tinta (#101) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | varányszem (#30) | 1 | xirnox szív (#213) |