155. forduló, 157. forduló, Griffhor siefu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. nov. 26. 9h:08'
EZ A 757. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
758. játékheted kezdete: nov. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1629
SZÁMLA : XXXX

GRIFFHOR SIEFU KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [6,19] koordinátán.
A táborozás 2. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány!
A táborozás 3. napján összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult.
A táborozás 5. napján összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló.
A táborozás 5. napján összefutsz Silverlarddal. Sheran hittérítője. Egy aranygyűrűt, egy aranyláncot, egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar felderítő trófea színesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy garokk a hátasa. Holmiját egy sóhajtó dorony cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
A 7. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
A 8. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
A 10. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány!
A 12. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány!
A 13. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet és egy ryuku nadrágot visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
A 14. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult.
A 15. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
A 16. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló.
A 19. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult.
A 19. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy esszenciakristály. Egy spagulár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány!
A 19. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy olimpiai rézmedált, egy q. demoralizátort, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ében hadúr trófea, egy kronotapír trófea és egy varkaudar iszákos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Egy spagulár a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
A 21. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult.
A 21. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult.
A 21. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy olimpiai rézmedált, egy q. demoralizátort, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ében hadúr trófea, egy kronotapír trófea és egy varkaudar iszákos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány!
A 23. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű alakváltó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy kronotapír trófea és egy Rodrig trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult.
A 23. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy q. demoralizátort, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar iszákos trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló.
A 23. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy olimpiai rézmedált, egy q. demoralizátort, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy kronotapír trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

ff 28 182 felt. fegyverváltás: 28 182
Felt. fegyverváltás: << ököl << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

d 56 45 eldobod az 56. tárgyat (45 darabot)
Elhajítasz 45 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[7,18] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben.

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [8,17] Fák, mindenütt csak fák. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szőrös bozsó került az utadba. Itt csata lesz.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a szőrös bozsó fejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szőrös bozsó bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrös bozsó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a szőrös bozsó bal lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a szőrös bozsó jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [9,16] Az erdőt dombvidék váltja fel. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot!

[38 pontot használtál fel, van még 278.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 278.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[10,15] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadtroll került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vadtroll nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-10 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bundás Süsin. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [11,14] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [12,13] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pattanóböde került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a pattanóböde testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a pattanóböde testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [61 pontot használtál fel, van még 217.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[13,12] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Mindenfelé állati csontokat látsz: sok állat nem volt képes idejében elmenekülni az előözönlő quwargok elől. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy királyi őrsáncot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy élőholt quwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy élőholt quwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt quwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...) [14,11] A sík vidéket bozótos váltja fel. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt quwarg volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy quwarg királynő. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg szabotőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrod figyelmet követel.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [53 pontot használtál fel, van még 164.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vaskardot. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 154.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 144.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 141.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 94 TVP-t kell elköltened.] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg felderítő került az utadba. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg felderítő torát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 101.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 61.]

tf 4 31 fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

VASKARD (2084. TÁRGY)
A rövid karddal történt tapasztalataidat felhasználva megpróbálhatsz elkészíteni egy nagyobb, veszélyesebb vas vágófegyvert. A vaskard elkészítése 60 TVP-t vesz igénybe, és a vaskohón és kalapácson kívül fel kell használnod hozzá 7 vasércet, 14 pirkitet és 1 vadász tatu bőrt. A használatához legalább 10-es vágófegyver szakértelem szükséges.

QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

KARAKTERLAP

Griffhor siefu, egy copfos ősz hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon tanítványa vagy. Ez a 156. fordulód.

Erő: 26 (27) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 145 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 21 Menekülés: 50 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 28 Életpont: 261/261 Jellem: gonosz (116) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 235/176 Pénz: 66 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 475 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1970 TP-t kaptál. Jelenleg 136984 TP-d van. A következő szinthez még 43016 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, élőholt quwarg, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5 szúrófegyverek: * 19 lőfegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
104,95 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 (+1) 2. nyomkövetés: 31 3. lopás: 15
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 70 8. titkosírás: 1 9. teológia: 6
10. taumaturgia: 8 11. harcművészetek: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 3 14. vadászat: 14 15. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37), jók (#990) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), Silverlard (#5750)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Mágusaim egyik legnagyobb ellensége a téfea magoflux: áldozd fel oltáromnál kettőnek az agyát!
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1, pontszámod: 15.

Összsúly: 43.82 kg Megterheltség: 68%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 mákrózsa virág (#56) 3 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 6 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(8,17) szőrös bozsó (#149)
(9,16) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(10,15) vadtrollok (#70), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110)
(11,14) fémbontó szójer (#150), világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(12,13) pattanóböde (#145), 40. jellempróba, érclelőhely
(13,12) királyi őrsánc (#1140), 47. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(14,11) Dornodon oltár, 46. jellempróba, élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), quwarg felderítő (#299)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Hatabubu amulett ára 900 aranyra nőtt, a behemót amuletté 150-re csökkent.
* - Bekerült a játékba a lényegformázó metagyűrű.

Üzenet küldése a karakternek