Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 6. 12h:05' EZ A 464. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD 465. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2509 SZÁMLA : XXXX |
ek 7 17 7 | t. energia kisütése: 7 17 7 |
ek 116 72 313 | t. energia kisütése: 116 72 313 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
a 1570 1754 1 | átadod az 1570. tárgyat az 1754. kalandozónak (1 darabot) |
a 1552 1754 1 | átadod az 1552. tárgyat az 1754. kalandozónak (1 darabot) |
a 1539 1754 1 | átadod az 1539. tárgyat az 1754. kalandozónak (1 darabot) |
v 1 25 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
m 2 | mozogsz keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Már épp beugranál a vízbe, amikor közelebbről megfigyeled a vízfelszín fodrozódását, és ráébredsz, hogy nem a szél okozza, hanem szürke hátak sokasága. Vércápáktól nyüzsög a csatorna! És te még ide akartál bemenni... Falfehéren hátrálsz vissza.
(Továbbmész...) Már épp beugranál a vízbe, amikor közelebbről megfigyeled a vízfelszín fodrozódását, és ráébredsz, hogy nem a szél okozza, hanem szürke hátak sokasága. Vércápáktól nyüzsög a csatorna! És te még ide akartál bemenni... Falfehéren hátrálsz vissza. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
m 2 | mozogsz keletre |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
m 2 | mozogsz keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát.
(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
m 2 | mozogsz keletre |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát.
(Továbbmész...) Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következő pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízből, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésről.
(Továbbmész...) Már épp beugranál a vízbe, amikor közelebbről megfigyeled a vízfelszín fodrozódását, és ráébredsz, hogy nem a szél okozza, hanem szürke hátak sokasága. Vércápáktól nyüzsög a csatorna! És te még ide akartál bemenni... Falfehéren hátrálsz vissza. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
* 1. BP: | t. energia kisütése: 215 17 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 1 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
Erő: | 30 (32) | Szint: | 12 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 26 (27) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 16 (17) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 100/100 év |
Egészség: | 20 (21) | Életpont: | 272/246 | Jellem: | gonosz (128) | Tul. pont: | -5 |
Szerencse: | 24 (27) | Varázspont: | 241/7 | Pénz: | 692 arany | Kép. pont: | -2 |
Tudatpont: | 10/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/25 | szúrófegyverek: | 13/34 (+1%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 22/78 (+2%) | lőfegyverek: | 15/63 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/23 | 2. nyomkövetés: | 19/7 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 10/90 | 5. csapdakészítés: | 10/76 | 6. csapdaészlelés: | 2/52 |
7. gyógyítás: | 33/69 | 8. titkosírás: | 3/18 | 9. felderítés: | 12/19 |
10. teológia: | 20/66 (+7%) | 11. taumaturgia: | 15/13 | 12. zene: | 18/7 |
13. szörnyismeret: | 1/54 | 14. zárnyitás: | 9/97 | 15. vadászat: | 3/61 |
16. bányászat: | 11/84 | 17. úszás: | 1/91 (-700%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 72% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988), nómenklatúra (#158) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot. |
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 2) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a jelvény kiterj. (261) a butaság ára (273) harci mágia (334) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Kragoru tanításai (409) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1002 TU szükséges.) |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | sötét tekercs (#535) |