155. forduló, 157. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 17. 9h:13'
EZ A 322. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
323. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 4. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 aranyló ugarhéjat (150 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 4 mocsári penke (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 2 dorony tüdő (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 sullár hólyag (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Éppen vacsorádat próbálod becserkészni, amikor az egyik bokorból egy hatalmas farkas vágódik ki, egyenesen feléd. Ledönt a lábadról. A melleden állva a szemedbe néz. Te elmerülsz a smaragdzöld lángokban, majd elsötétül minden előtted... Mikor felébredsz, új dolgokat tudsz. Elmondták neked, milyen is a halálosztó kain (ld. enc.), a szutykos remák (ld. enc.) és a borzalmas varkaudar (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) káosz szimbólumot (ld. enc.), fagyöngy füzért (ld. enc.), tyrex csontot (ld. enc.) és mérgezett vasnyilat (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+69 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 4. KP: TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 273.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 273.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ftv 50 147 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 147. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ftv 34 243 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 243. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ftv 61 778 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 778. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ftv 33 243 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 243. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ftv 50 356 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 356. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ftv 61 189 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 189. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

ftv 50 176 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 176. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 15 felt. lőfegyver haszn. 15
FLH 15 188 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

flh 16 249 felt. lőfegyver haszn. 16 a 249. tárggyal
Ok, FLH 16 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a sötét kámzsát, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

p 74 232 2 használod a 74. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 2 vasérc molekuláit, előállítottál 2 ilkin ércet. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

p 74 232 2 használod a 74. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 2 vasérc molekuláit, előállítottál 2 ilkin ércet. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

v 22 137 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. ubuk tüskét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 gyenge méreg, 1 ubuk tüske. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

v 22 137 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. ubuk tüskét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 gyenge méreg, 1 ubuk tüske. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

lm 11 13 15 mozogsz 11 13 15
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [7. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. [9. PONT.]
Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Egy csupasz gigaférget veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csupasz gigaféreg testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal épp hogy eltalálod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csupasz gigaféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csupasz gigaféreg van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csupasz gigaféreg testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Brrr. Ez a holttest félig a falba préselve, félig szétszakítva hever előtted. Hátborzongató halála volt a szerencsétlennek! [11. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 kígyóbőr öv (ld. enc.) és 1 bakkura csizma. Felpakolsz.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [9. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.]
Folytatod az utat. Egy kereszteződéshez érkeztél. [12. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csupasz gigaféreg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 24 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csupasz gigaféreg szelvényes testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal eltalálod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [13. PONT]
Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosót egy másik járat keresztezi. [12. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Egy gigaféreg lárva lakik itt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-5 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [15. PONT]
[70 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 17 19 24 mozogsz 17 19 24
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.]
A járat itt olyannyira összeszukül, hogy képtelen vagy átpréselni magad rajta. Nincs más lehetoséged, mint visszafordulni. [17. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 ezüstszelence (ld. enc.). Felpakolsz. Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve oldás. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.)
Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.]
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó férfival. Sheran hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy rücskös gigaféreg trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy vérfürdető magszim trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Találkozol egy rubinvörös szemű, hófehér bundájú, kis termetű farkassal. Magatartása barátságos, úgy tűnik telepatikus képességeivel kommunikál. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Yodin Almaren. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy homokféreg! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a homokféreg testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A homokféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a homokféreg testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 18. pontnál vagy.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gigaféreg lárva van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva szelvényezett hátát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a gigaféreg lárva farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gigaféreg lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [21. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [22. PONT.]
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [24. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 szent kehely. Felpakolsz.
[50 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 28 30 25 mozogsz 28 30 25
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [27. PONT.]
Itt van tehát Teodor Principal, a troll fűszerkereskedő holtteste. Nem sok minden maradt épen belőle. [28. PONT]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [27. PONT.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [26. PONT.] Egy gigaféreg lárvát veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 varázskő (ld. enc.). Felpakolsz.
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy homokféreg! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a homokféreg ízelt testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a homokféreg testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 29. pontnál vagy.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [31. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-0 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út ismét kanyarodik. [32. PONT.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.]
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight bíborosa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy quwarg királynő trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi.
Egy rubinvörös szemű, hófehér bundájú, kis termetű farkas toppan eléd! Kicsit ledermedsz amikor körbeszaglászik, majd mentálisan üdvözöl. Összeismerkedtek. Az ő neve Lady Változás. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [34. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [35. PONT.] Egy gigaféreg lárvát veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva farkát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal eltalálod a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [36. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 varázskő. Felpakolsz.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csupasz gigaféreg! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csupasz gigaféreg bal oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal csak érinted a csupasz gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [39. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-4 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [41. PONT.] Hirtelen süllyedni kezdesz, bokád már el is tűnt a helyiség homokpadlójában! Sajnos már nincs időd elugrani, súlyod menthetetlenül lehúz. Próbálsz evickélni kicsit, de csak annál jobban elnyel a futóhomok. Inkább nem mozdulsz, és úgy ötleteled ki, mi legyen (-6 TVP). Miután ez megvan, módszeresen széles karmozdulatokkal feltornászod minden testrészed a felszínre. Huh, ezt most megúsztad!
Továbbsuhansz a folyosón. [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy dűnekukac. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a dűnekukac testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a dűnekukac, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ryuku szablyával alaposan megvágod a dűnekukac testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki a dűnekukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


[85 pontot használtál fel, van még 33.]

lm 42 40 43 mozogsz 42 40 43
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.]
Ezek szerint a karaván többi tagja mind itt lelte a halálát. A férgek szabályosan megágyaztak a testükkel! Gyomorforgató látvány! [42. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gigaféreg lárva bal oldalát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gigaféreg lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gigaféreg lárva. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gigaféreg lárva jobb vállát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gigaféreg lárva testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gigaféreg lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy csupasz gigaférget veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csupasz gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal megcsapod a csupasz gigaféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csupasz gigaféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csupasz gigaféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 2 csepp sáfrányport. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 323 arany, 1 bronzpajzs és 1 bányászcsákány. Gyorsan kiüríted a ládát.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [41. PONT.]
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [40. PONT.]
Folytatod az utat. [39. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [37. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 45 50 1 mozogsz 45 50 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [8 pontot használtál fel, van még -5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 21, 20.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a nektoraf. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 297 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLOSZTÓ KAIN (168. SZÖRNY)
Képzelj el egy közel három méteres, masszív, nyak nélküli fekete tömeget, amelyből hatalmas tüskék állnak ki és két sárgán izzó szem. Igen, a halálosztó kain az a szörny, ami semmi másra nem alkalmas, csak gyilkolásra. Egyetlen kézmozdulatára hatalmas csontpengék csúsznak elő a karja húsából, szájából fél méterre is ki tudja lőni belső állkapcsát, farka iszonyatos méregtüskéket tartalmaz. Emellett pillantásával képes kővé változtatni ellenfelét és ismer néhány trükkös varázslatot is. Érző lény ez? Aligha. Rendelkezik intelligenciával? Ki tudja. Nagyon ritkán bukkan fel, egy-egy ütközetben, átgázolva a lovagok során, kettéroppantva a győzedelmeskedő hadvezér gerincét, vagy egy koronázás során előlép a függöny mögül és a trónban ülő királyfi vérét szétkeni a padlón. Néha főmágusok kincsét őrzi, barikádot építve maga körül a szerencsevadászok és kóbor szörnyek csontjaiból. Ha esetleg néhány pillanatra megpróbálsz vele szembeszállni, nem árt, ha valamilyen ütőfegyverre hagyatkozol. Arra sem árt ügyelned, hogy ez a gonosz lény aránylag ellenálló energiatámadásokkal szemben. Kobuderák könnyen felsérthetik az öklüket a tüskéken!

SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)
A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod.

BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY)
A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak.

KÁOSZ SZIMBÓLUM (361. TÁRGY)
A káosz szimbólum Chara-din híveinek szent szimbóluma. Mielőtt Chara-din hívei kapcsolatba léptek volna istenükkel, a szimbólumot bárki hordhatta és használhatta gyógyításra. Jelenleg a káosz szimbólumot csak Chara-din hívei hordhatják, és külön gyógyításra nem használható. A káosz szimbólum használójának ad +2 támadást és +1 védettséget. A káosz szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

FAGYÖNGY FÜZÉR (342. TÁRGY)
A legendák szerint ezt a különleges varázstárgyat maga Sheran, a földanya készítette leghatalmasabb követői számára. Tehát kizárólag Sheran hívők hordhatják, és nyakláncként KF-elhető. Amíg viseled, a kör eleji varázspont regenerálódáskor valamivel több pontot nyersz vissza (ez kb. +30%, de maximum 20 VP), és megnöveli a szörnyismeret szakértelmet 3-al.

TYREX CSONT (280. TÁRGY)
Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni.

MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

CSUPASZ GIGAFÉREG (7038. SZÖRNY)
Most, hogy kezdenek teljessé válni előtted a gigaférgek kifejlődésének fázisai, nemhogy megnyugodni nincs okod, de én a helyedben csak most kezdenék idegeskedni igazán! Ezek az óriási, csupasz egyedek tulajdonképpen csak degeszre hízott lárvák. Semmivel sem okosabbak, vagy agresszívebbek fejletlen testvéreiknél, inkább csak méretükben múlják felül azokat. Azért jobb, ha tudod: ha megjelennek valahol, szinte biztos, hogy a sivatag pár éven belül teljesen elnéptelenedik majd! Ez a szörnyeteg ugyanis már csak néhány apróságban különbözik a tüskés változattól, és falánkság dolgában nyugodtan versenyezhetnének! Szerencsére viszonylag vékony bőréből még nem merednek elő alkarnyi tüskék, így vágó és szúrófegyverrel is könnyedén felnyársálhatod. Izmos, nyálkás testét ütőfegyverrel támadni merő esztelenség.

KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni (mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot).

GIGAFÉREG LÁRVA (7037. SZÖRNY)
Nyilván hallottál már a tüskés gigaférgekről, netán pontos leírást is kaptál már róluk, ezért biztosan nem fogsz csodálkozni, hogy ezeknek a tényleg gigantikus szörnyeknek a lárvái is hatalmasak. Ha egy dűnekukac elegendő táplálékhoz jut, és megéri a bebábozódást, homokféreggé válik, ezt minden zöldfülű kalandozó tudja. A baj akkor van, ha a körülmények túlságosan is kedvezőek, és a kukacok százai egy helyre gyűlnek, és a sivatag homokja mélyén fészket alkotva, együtt bábozódnak be! Ilyenkor a bábokból - ki érti, hogyan? - nem homokférgek, hanem gigaféreg lárvák bújnak elő! Bár ezek nem tüskések, és mind szemük, mind szájszervük igen fejletlen, azért ne légy felelőtlen! Hiába lárva, mégiscsak egy gigaféreggel van dolgod, nem holmi nagyra nőtt földigilisztával! Ha sikerül elkerülnöd ragacsos váladékát, amivel a föld alatti járatok oldalfalát szilárdítja, már nem sok kárt tud tenni benned. Csapkodd fel apró szeletkékre bátran egy jóféle vágófegyverrel!

EZÜSTSZELENCE (1602. TÁRGY)
Mikor megpillantod ezt a tenyérnyi, lapos ezüstdobozkát, azonnal el kezd motoszkálni benned az érzés, hogy láttál már ilyet valahol! De sehogyan sem tudsz rájönni, hogy hol. Aztán hirtelen beugrik az emlékkép. Hát persze! A mágustoronyban, a magiszter asztalán láttál egy ilyet! Vajon mire jó? Kíváncsian felnyitod a fedelét, de csak az ezüstbe vésett, porszemnél is apróbb rúnák tömkelegét látod. Teljesen elborítják a szelence belső felületét. A dobozka varázsereje nem is lehet kétséges, és nyilván belé kell helyezni valamit, hiszen teljesen üres. A szelencébe az általad ismert varázslatok elhasználódó anyagi komponenseiből helyezhetsz párat a H 1602 <komponens> <darab> paranccsal, 3 TVP árán, fordulónként egyszer. Más tárgyakkal hiába is próbálkozol. A megadott mennyiségi paraméter nem lehet nagyobb, mint az általad ismert varázslatok száma/4. Ekkor ugyanakkora értékben egy másik varázslatodhoz felhasználható komponenst kapsz. Kezdő varázslóknál az ezüstszelence általi transzformáció általában kudarcot vall. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

OLDÁS (372. VARÁZSLÓI VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Bosszantó dolog látni, ha egy nehezen beszerzett, fontos tárgyad megy tönkre egy kóbor technokolin vagy náthás rákfatty orrváladékától. Még bosszantóbb, hogy erre eddig nem is volt orvosságod - de immár van! Harcban FTV vagy TV paranccsal, 1 spiritusz és 15 VP árán olyan oldószeres varázspajzsot húzhatsz magad köré, ami az ilyen köpetek kártékony hatása ellen garantált védelmet nyújt!

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight kisebb papja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 15 Merészség: 9/5 Magasság: 174 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 14 Agresszió: 4 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 299/180 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 301/110 Pénz: 492 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 96/10 EFejl: 25
Eddig összesen 801 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6275 TP-t kaptál. Jelenleg 119029 TP-d van. A következő szinthez még 971 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A Hófarkas tetoválását viseled. A 151. fordulódban 1002 arany került a bankszámládra. 1022 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: *21/100 vágófegyverek: 13/3 (+3%)
ütőfegyverek: 10/79 (+40%) lőfegyverek: 8/23 dobófegyverek: *22/100

Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -15.); bumeráng (#249) (16 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/3 2. nyomkövetés: 20/1 3. lopás: 2/49
4. mászás: 9/20 5. csapdakészítés: 13/99 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/75 (+24%)
7. gyógyítás: 25/57 8. titkosírás: 4/83 9. felderítés: 12/63
10. szörnyidomítás: 8/50 11. teológia: 19/57 (+210%) 12. taumaturgia: 20/29 (+16%)
13. szerencsejáték: 1/36 14. versengés: 8/78 15. zene: 5/37
16. szörnyismeret: 14/43 17. pszi: 16/99 (+21%) 18. zárnyitás: 1/33
19. vadászat: 7/46 20. bányászat: 16/95 21. főzés: 10/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz a törpéktől (3) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
mászol max. 63 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), Zinthurg (#180), ryuku ostromteknős (#362)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> vérfürdető magszim (#148) tűzeső (#61) >> orgoró (#170)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> 14. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> epokitféreg (#147)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> vörös rakolits (#356)
tűzeső (#61) >> hadroszaurusz (#162) tűzeső (#61) >> degradátor (#210)
tűzeső (#61) >> kneopatikus mollusk (#209) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243) varázsvédelem (#34) >> ryuku csapásvezető (#778)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0)
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 főnixtoll (#563) 1 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 4 vasérc (#152) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
323 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 bányászcsákány (#434)
1 bronzpajzs (#89) 1 ezüstszelence (#1602) 2 gyenge méreg (#26)
4 ilkin érc (#232) 1 kerek kő (#19) 1 kígyóbőr öv (#410)
16 sáfránypor (#211) 2 spiritusz (#170) 1 szent kehely (#257)
2 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,66) a 170. labirintus bejárata, csupasz gigaféreg (#7038), gigaféreg lárva (#7037), Yodin Almaren (5068. kalandozó), homokféreg (#121), Lady Változás (5098. kalandozó), dűnekukac (#357)

Üzenet küldése a karakternek