157. forduló, 159. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 22. 12h:15'
EZ A 323. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
324. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Ő Musashi Kenjiró felesége! Fairlight bíborosa. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy quwarg királynő trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lady Változás. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy quwarg harcos trófea és egy rücskös gigaféreg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Qu' Elfine Supinum. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Sheran követője. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tintacsiga trófea és egy mélységi grittang trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Arkyn Warenhoof. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 aranyló ugarhéj (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
A 3. napon összefutsz egy fekete hajú, zöld szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy köpködő bruhatag trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy pordémon trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy jégcsákányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított garokk. Málhásállata egy királygyík. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Ezüst Mágus. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon összefutsz Bitang Barnabás sal. Elenios püspöke. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Familiárisa egy őszapó. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (-1 poszogó mösze.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon összefutsz Cvalytiusszal. Tharr ministránsa. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy kérődző etra trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Egy sakál a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba! Meghallasz egy hangot! Mikor közelebb mész a hang forrásához és megérted, mit jelent az ének, szívedig hatol a fagyos érintés. A hang forrása egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Ő a Jégmágusok Szövetségének Majdnem költő, Majdnem író, Majdnem élő, Majdnem halott, Majdnem józan, Majdnem szerelmes Bárdja és énekese: Vemhes Guppi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vemhes Guppi. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 3. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve NaUgyanKii. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+54 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.) A lottó 695. hetének nyerőszámai: 27, 30, 28. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy orgyilkos nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 290.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 4. KP: TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 270.]

h 233 60 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [60 pontot használtál fel, van még 210.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 762 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 160.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 160.]

kt 249 5 elkészíted a 249. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 bumerángot. Ügyességed TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 100.]

bb 1601 2 34 beraksz a bankba az 1601. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 féregíz nyakpántot. Beraksz a bank széfjébe 14 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 ásót. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

a 396 5960 16 átadod a 396. tárgyat az 5960. kalandozónak (16 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 16 álomport Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 4 324 239 átadod a 4. tárgyat a 324. tárgyat a 239. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 botot Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüsthegyű lándzsát Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 10 pular kristályt Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 152 434 249 átadod a 152. tárgyat a 434. tárgyat a 249. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 12 vasércet Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 bányászcsákányt Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 15 bumerángot Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 696 1261 135 átadod a 696. tárgyat az 1261. tárgyat a 135. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku buzogányt Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 Ramirez feszítővasát Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 18 gyöngymangót Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 17 695 336 átadod a 17. tárgyat a 695. tárgyat a 336. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 szögletes követ Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku szablyát Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 8 pukkanó tűcsapdát Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 29 13 92 átadod a 29. tárgyat a 13. tárgyat a 92. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 8 smirglilevelet Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 kőkalapácsot Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 kötelet Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 677 153 247 átadod a 677. tárgyat a 153. tárgyat a 247. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 szulfagor agyart Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 19 pirkitet Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 fekete bőrcsizmát Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 19 43 16 átadod a 19. tárgyat a 43. tárgyat a 16. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 6 kerek követ Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 3 tükröt Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 2 bordacsontot Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 169 199 3 átadod a 169. tárgyat a 199. tárgyat a 3. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 5 uzbány csőrt Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 3 karbin plazmát Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 3 vizestömlőt Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 100 189 36 átadod a 100. tárgyat a 189. tárgyat a 36. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 6 aranyló ugarhéjat Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 6 vas dobónyilat Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 2 fáklyát Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 112 160 335 átadod a 112. tárgyat a 160. tárgyat a 335. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 60 madártollat Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 vassisakot Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 ollót Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 6 82 351 átadod a 6. tárgyat a 82. tárgyat a 351. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 kőkést Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 5 zöld üveget Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 5 tolmokov-koktélt Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 168 68 37 átadod a 168. tárgyat a 68. tárgyat a 37. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 5 sullár hólyagot Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 6 kék orchideát Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 9 drótszőrt Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

aa 137 114 165 átadod a 137. tárgyat a 114. tárgyat a 165. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 11 mérg. ubuk tüskét Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 21 kaktusztüskét Cvalytius részére.
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Cvalytius részére. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 97.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 19 TVP-t kell elköltened.] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 3 32 fejleszted a 3. tulajdonságodat 32 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [32 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 19, 10.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight kisebb papja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 16 Merészség: 9/5 Magasság: 174 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 15 Agresszió: 4 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 17 (21) Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 308/209 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 2
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 318/132 Pénz: 606 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 104/76 EFejl: 30
Eddig összesen 815 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 352 TP-t kaptál. Jelenleg 124895 TP-d van. A következő szinthez még 55105 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A Hófarkas tetoválását viseled. A 151. fordulódban 1002 arany került a bankszámládra. 1032 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: *21/100 vágófegyverek: 13/9
ütőfegyverek: 11/19 lőfegyverek: 8/28 dobófegyverek: *22/100

Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -15.); bumeráng (#249) (16 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/3 2. nyomkövetés: 20/10 3. lopás: 2/49
4. mászás: 9/20 5. csapdakészítés: 14/5 6. csapdaészlelés: 5/87
7. gyógyítás: 25/57 8. titkosírás: 4/83 9. felderítés: 12/63
10. szörnyidomítás: 8/50 11. teológia: 20/3 (+13%) 12. taumaturgia: 20/55 (+3%)
13. szerencsejáték: 1/36 14. versengés: 8/78 15. zene: 6/6 (+69%)
16. szörnyismeret: 14/63 (+20%) 17. pszi: 17/13 (+7%) 18. zárnyitás: 1/33
19. vadászat: 7/46 20. bányászat: 16/95 21. főzés: 10/80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz a törpéktől (3) bármit, az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
mászol max. 63 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), Zinthurg (#180), ryuku ostromteknős (#362)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> vérfürdető magszim (#148) tűzeső (#61) >> orgoró (#170)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> 14. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> epokitféreg (#147)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> vörös rakolits (#356)
tűzeső (#61) >> hadroszaurusz (#162) tűzeső (#61) >> degradátor (#210)
tűzeső (#61) >> kneopatikus mollusk (#209) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778) izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243)
energiatüskék (#29) >> homokféreg (#121)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243) varázsvédelem (#34) >> ryuku csapásvezető (#778)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 1)
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 álompor (#396) 6 aranyló ugarhéj (#100) 1 ásó (#34)
1 bányászcsákány (#434) 2 bordacsont (#16) 1 bot (#4)
10 bumeráng (#249) 9 drótszőr (#37) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
2 fáklya (#36) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 féregíz nyakpánt (#1601)
18 gyöngymangó (#135) 13 kaja (#2) 21 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 6 kék orchidea (#68) 6 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 kötél (#92)
5 lajhár csont (#236) 60 madártoll (#112) 1 mászókampó (#165)
11 mérg. ubuk tüske (#137) 1 olló (#335) 19 pirkit (#153)
8 pukkanó tűcsapda (#336) 10 pular kristály (#239) 16 ragasztó (#83)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 ryuku buzogány (#696) 1 ryuku szablya (#695)
23 smirglilevél (#29) 50 spiritusz (#170) 5 sullár hólyag (#168)
3 szögletes kő (#17) 1 szulfagor agyar (#677) 25 tinta (#101)
5 tolmokov-koktél (#351) 3 tükör (#43) 45 ugh méreg (#166)
5 uzbány csőr (#169) 6 vas dobónyíl (#189) 12 vasérc (#152)
1 vassisak (#160) 25 víz (#27) 3 vizestömlő (#3)
5 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), orgyilkos (#131)

Üzenet küldése a karakternek