156. forduló, 165. forduló, Musashi Akira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 21. 12h:06'
EZ A 193. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
194. játékheted kezdete: nov. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5378
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI AKIRA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,71] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ). Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A teremtés zsákja létrehozott 1 póklábat. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tesh alligátor nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tesh alligátor lapos fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) Rövid karddal megcsapod a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tesh alligátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tesh alligátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 alligátorfog (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 321.]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

d 255 2 eldobod a 255. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 1 tatu ködmönt. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

p 69 használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 286.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[125,72] A terep vált: bozótos területen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áeratikus hasnyák lehet. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák jobb csápját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Rövid karddal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 27 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 15 tigroszlán fog. Elteszed őket. [9 pontot használtál fel, van még 277.]

h 1602 30 20 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 16 varányszemet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 16 kaktusztüske. [3 pontot használtál fel, van még 274.]

be 61 bemész a 61. titkos labirintusba
Amint kiejted a jelszót, zajos dübörgéssel félrecsusszan egy kőlap a padlón. Alatta feltárul a sejtelmes félhomály, a mínosz-kúp mélye. A járatban sötétség van. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Hosszú, hosszú lépcsősor vezet szűken és meredeken lefelé. Amikor, hosszú idő elteltével, leérsz a lépcső aljára, egy feliratot pillantasz meg: "Életed leghatalmasabb kincse vár e labirintus mélyén - kincs, melyet SEHOL MÁSHOL nem szerezhetsz meg. Jól vigyázz azonban, melyik utat választod, mert a háromból kettő a biztos halálba vezet". [5 pontot használtál fel, van még 269.]

lm 2 905 3 mozogsz 2 905 3
Lassan óvakodsz előre. A folyosó széltében egy hatalmas, fészekszerű képződmény van építve. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kardfogú fülemüle. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 30 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Rövid karddal megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Hihetetlenül hosszú ez a folyosó! Legalább nem lehet eltévedni. De elfutni is nehezen! [3. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
[15 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 900 5 905 mozogsz 900 5 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Totyizol a mindinkább kincsrejteknek tűnő helyen. [4. PONT.]
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fémbontó szójer. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Rövid karddal megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő óndarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 765 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 9, összesen: +4 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [10 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 11 900 5 mozogsz 11 900 5
Kellemetlen, fanyar szagot érzel a folyosó végéből, ahogy továbbmész. [10. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
Elérted a folyosó végét. Iszonyú büdös van itt! A földön egy halálosztó kain rothadó teteme hever. [11. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 igazgy. fülbevaló, 1 vassisak, 42 arany és 1 kis aranykulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Kellemetlen, fanyar szagot érzel a folyosó végéből, ahogy továbbmész. [10. PONT.]
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.]
[30 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 905 8 900 mozogsz 905 8 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A keleti járaton mész tovább. [8. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 9 1 mozogsz 9 1
Elérted a keleti folyosó végét! Rossz előérzet kerít hatalmába. [9. PONT.] Egy orgorót pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgoró jobb lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az orgoró fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 15, gyógyulás: 13, összesen: -2 ÉP}


A keleti járaton mész tovább. [8. PONT.]
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.]
Totyizol a mindinkább kincsrejteknek tűnő helyen. [4. PONT.]
Hihetetlenül hosszú ez a folyosó! Legalább nem lehet eltévedni. De elfutni is nehezen! [3. PONT.]
Lassan óvakodsz előre. A folyosó széltében egy hatalmas, fészekszerű képződmény van építve. [2. PONT.]
Elhagyod az átkozott rejtekhelyet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [44 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[126,72] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Észreveszel egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy Tguarkhan lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,72] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,72] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 125.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[129,72] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,73] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 21, gyógyulás: 9, összesen: -12 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy piromenyét formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 98.]

kut 35 kutatsz 35 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó támad rád.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó bal oldalát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzsisak. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a csontváz jobb lábát. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 55 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 27 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal karját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az élőholt mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 42, gyógyulás: 8, összesen: -34 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy díszes rézpajzs, egy bronzhegyű lándzsa, egy bakkura csizma, egy ubuk dobónyíl és 5 ubuk tüske. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Keresni, kutatni kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [35 pontot használtál fel, van még 63.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[132,75] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Északra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [133,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét.

Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 17 tüskét.

(Továbbmész...) [133,77] Még mindig bozótos.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ramirez Espanza formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Belebotlasz valamibe: 1 bronzsisak. Elrakod. Alaposan körülnézel a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Yorakh-kal. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy velociraptor trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy részeg kalandozó trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított goldugar. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te szörnyismeret szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[47 pontot használtál fel, van még 16.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

30
22 24 33
26 28
31
25 27 29 32
23 21
10 8 6 7
14
20
9 2
15 13 5
19 17
3
11
16 1
18 12 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 134. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 63, délre 99 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

kut 20 kutatsz 6 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munka nem volt hiábavaló! Megvizsgálod, mit találtál: 1 orgyilkos tőr. Elrakod. [6 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 115. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 25, 21.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. 2 kaját fal föl a nektoraf. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ALLIGÁTORFOG (663. TÁRGY)
Ritkán, de előfordul, hogy egy levadászott alligátor szájában egy tökéletesen ép harapófogat találsz elöl, a legnagyobbak között. Ilyenkor ezt elteszed trófea gyanánt, és nem válnál meg tőle semmi áron!

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Musashi Akira , egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr püspöke vagy. Papi hited: 196. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 20 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 53 Menekülés: 35 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 375/272 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: -3
Szerencse: 25 (33) Varázspont: 301/4 Pénz: 9676 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/7 Pszi pont: 160/127
Eddig összesen 890 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7227 TP-t kaptál. Jelenleg 274224 TP-d van. A következő szinthez még 65776 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, pókkirálynő, renegát törpe. A 137. fordulódban 5786 arany került a bankszámládra. 6393 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/68 (+24%) szúrófegyverek: 7/2 vágófegyverek: 23/64 (+3%)
ütőfegyverek: 7/14 lőfegyverek: 23/56 (+6%) dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kvazár kard (#297)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 .); vashegyű nyíl (#176) (15 -19.); Kaldor varázspora (#1272) (20 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/17 2. nyomkövetés: 34/92 (+26%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 12/3 5. csapdakészítés: 17/81 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/94 (+52%)
7. gyógyítás: 5/18 8. titkosírás: 2/71 9. felderítés: 6/72 (+28%)
10. szörnyidomítás: 13/46 11. teológia: 20/99 (+12%) 12. taumaturgia: 18/24 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/57 14. versengés: 8/36 15. harcművészetek: 15/26
16. zene: 14/11 17. szörnyismeret: 32/65 (+40%) 18. pszi: 23/34 (+9%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 5/87 21. bányászat: 19/29 (+17%)
22. főzés: 8/26 23. csapatmunka: 3/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
Chara-din hívők (#987), Vértestvérek (#9146), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
9302. szövetség (#9302), Tharr hívők (#996), semlegesek (#989), Lady Változás (#5098), Musashi Kenjiró (#1367)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (987) vadítás (#81) (987) hadiszerencse II (#24) erőpajzs II (#63)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gigaököl (#49) >> férfiak (#998) gigaököl (#49) >> nők (#999)
tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985) izomernyesztés (#33) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
varázsvédelem (#34) >> Mallon (#960) fehér glóbusz (#47) >> fagyféreg (#640)
varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301) varázsvédelem (#34) >> udvari mágus (#142)
varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
varázsvédelem (#34) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)
védelem sav ellen (#36) >> fémbontó szójer (#150) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> szutykos remák (#191) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)
varázsvédelem (#34) >> Jerome (#956) varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve)
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 89 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 16 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 tatu ködmön (#255) 16 varányszem (#30) 1 varkaudar látógömb (#1107)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
71 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663)
1 aranytű (#272) 1 bakkura csizma (#96) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
2 bronzsisak (#88) 1 díszes rézpajzs (#84) 2 fülemüle agyar (#267)
3 gyenge méreg (#26) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 16 kaktusztüske (#114)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kőszem (#304) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 3 óndarab (#85) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 pirkit (#153) 1 pókláb (#1378) 5 spiritusz (#170)
1 szvó-ektoplazma (#151) 15 tigroszlán fog (#63) 1 ubuk dobónyíl (#138)
5 ubuk tüske (#131) 2 vasérc (#152) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(125,72) a 61. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, 40. jellempróba, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), áeratikus hasnyák (#243), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), orgoró (#170)
(126,71) tesh alligátor (#353)
(126,72) olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(127,72) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484)
(128,72) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tündöklő szobor (#1587), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(129,72) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(130,73) nukleáris cickány (#155), friss csatamező (#262), Fairlight oltár, 26. jellempróba, művészi porolit (#720)
(131,74) ősi csatamező (#263), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szintszívó (#96), csontváz (#48), élőholt mágus (#175)
(132,75) oltár
(133,76) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, barátság szent tüze (#484)
(133,77) az 56. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Yorakh (4976. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek