158. forduló, 160. forduló, Noah Mebere összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 25. 15h:44'
EZ A 424. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD
425. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4675
SZÁMLA : XXXX

NOAH MEBERE KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Hínárhajúval. Tharr főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bronzsisakot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Myotis Canis. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?"
Az 1. napon találkozol egy tüsi aranyhajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ilrilyn-Theft. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összefutsz egy barna hajú, kék szemű alakváltó férfival. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Simaagyú Bocibogár. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok"
Az 1. napon összeakadsz Surranókezű Thiefivel. Leah tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy Yurk, a profi trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy kardszárnyú pocok trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy ragyás burástya cipeli. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon Aquerons Rakir lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 3. napon újból összeakadsz Hínárhajúval. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve NaUgyanKii. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?"
A 3. napon Cassandra megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 6. napon Cassandra megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A 6. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy csillogó karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy lábascet trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy ragyás burástya. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Verminya. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok"
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+162 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal megcsapod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 304.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 279.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 264.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 63 elmormolod a 63. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 259.]
[A parancs tárolásra került.]

fu udvarolsz parancsok törlése
Minden fu parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

fu 3525 udvarolsz a 3525. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 254.]

ff 28 696 516 felt. fegyverváltás: 28 696 516
Felt. fegyverváltás: << ököl << ryuku buzogány << varkaudar szablya. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

hu 276 98 hulladék: 276 98
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

t 99 támadod a 99. szörnyet
FT 99 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a piromenyét farkát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a piromenyét testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[102,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt mirg közeledik. {max. életpontja: 39-44.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 4 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 1x 2d15+4.}

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok intéz feléd kihívást. {támadása: 24.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy patak van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Immortalis Viatorral. Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bronzpáncélt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ekharion trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 58.} Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [103,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon templomot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az uzbány bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar mágus. {támadása: 7.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Dornodon templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Bakacsinnal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... {ereje: 36.} Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[85 pontot használtál fel, van még 164.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[105,99] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon templomot. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. {támadása: 24.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb vállát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolgatod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 18, gyógyulás: 24, összesen: +6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,98] Még mindig füves síkságon vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy élőholt mirg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mirg fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy márványtorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,98] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Apa Tifusz formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar kölyök támad rád. {egyik sebzési módja: 1x 2d15+4.}

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sallank nyíl és egy ezüsthegyű nyíl. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 31-34.}

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 31-34.}

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar bajnok támad rád. {max. életpontja: 86-175.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok bal karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyű lándzsa, egy mandibulakasza, egy lánckesztyű, egy szöges páncél, 3 nyílvessző, egy rézpáncél és egy varkaudar pálinka. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy márványtorony van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar bajnok közeledik. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 22 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a varkaudar bajnok bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy kopasz, piros szemű, körszakállas troll férfi táborát. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. {legmagasabb egyéb szakértelme: gyógyítás (55).} Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz Ezüsthajú Balival. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {max. varázspontja: 603; max. pszije: 7.} Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [75 pontot használtál fel, van még 89.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[108,97] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar behemót. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,96] A sík vidéket bozótos váltja fel. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Zanthia egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar íjász. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,95] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy királyi őrsánc van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 53.]

m 3 mozogsz délkeletre
[111,96] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy alpesi tehén volt a rémület okozója. {védettsége: 4 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 41.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

ek 122 202 t. energia kisütése: 122 202
Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. [20 pontot használtál fel, van még 21.]

id 202 100 idomítod a 202. szörnyet 21 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

ef 1 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 2456 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 11.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Iszol a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 29 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 11, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 300 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Noah Mebere, egy barna, tüsi hajú, félszemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr felszentelt papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 159. fordulód.

Erő: 20 (31) Szint: 18 Merészség: 6/2 Magasság: 163 cm
IQ: 30 (31) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 25 Életpont: 277/45 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (29) Varázspont: 434/1 Pénz: 441 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 11/3 Pszi pont: 125/163 EFejl: 3
Eddig összesen 815 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10016 TP-t kaptál. Jelenleg 330510 TP-d van. A következő szinthez még 9490 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, hadroszaurusz, jégtroll. A 146. fordulódban 5035 arany került a bankszámládra. 5362 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 12/70 vágófegyverek: 23/13 (+5%)
ütőfegyverek: 12/96 (+64%) lőfegyverek: 9/26 dobófegyverek: 18/97 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << ryuku buzogány (#696) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 11 időszaki: 8

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/41 (+11%) 2. nyomkövetés: 42/94 (+45%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 5/65 5. csapdakészítés: 13/60 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/46
7. gyógyítás: 6/64 8. titkosírás: 1/78 9. felderítés: 12/56 (+50%)
10. szörnyidomítás: 4/42 11. teológia: 26/54 (+17%) 12. taumaturgia: 23/59 (+6%)
13. szerencsejáték: 2/16 14. versengés: 2/33 15. szörnyismeret: 8/35 (+30%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 3/25 18. vadászat: 5/27
19. bányászat: 7/83

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 3525. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: nagyon éhezik
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 lánckesztyű (#230) 6 madártoll (#112)
1 mandibulakasza (#127) 4 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153)
1 rézpáncél (#71) 1 sallank nyíl (#129) 1 szöges páncél (#65)
1 uzbány csőr (#169) 3 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,101) élőholt mirg (21135), varkaudar (242164), varkaudar kölyök (#685), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), #. jellempróba, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Immortalis Viator (#. kalandozó)
(103,100) szopógödör (#177), patak, Chara-din monolitja (#534), oltár, uzbányok (#102)
(104,100) varkaudar mágus (2795128), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, Bakacsin (#. kalandozó)
(105,99) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt quwarg (#202)
(106,98) élőholt mirg (28135), oltár, #. jellempróba
(107,98) művészi porolit (2641720), Dornodon oltár, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), egy troll férfi, Ezüsthajú Bali (#. kalandozó)
(108,97) varkaudar behemót (#189), Fairlight oltár
(109,96) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), varkaudar íjász (#687)
(110,95) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(111,96) alpesi tehenek (#91), oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek