236. forduló, Trisaf Odnalmor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 8. 5h:47'
EZ A 650. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD
651. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5309
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 17

TRISAF ODNALMOR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,111] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+164 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1336. hetének nyerőszámai: 13, 3, 19. 9 db 0 találatos szelvényed volt. 7 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 84 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[127,111] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Felfedeztél egy óriás liánt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a halálhozó testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a halálhozó bal lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a halálhozó bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 12 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 3 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 226, gyógyulás: 0, összesen: -226 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a madártoll a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 8 szopókő, 5 acélpengőke, 5 vashegyű nyíl, 27 smirglilevél, 8 mákrózsa virág.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy halálos morf áll veled szemben.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a halálos morf testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a halálos morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a halálos morf néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy brutális morf.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a brutális morf bal oldalát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 tintát.

(Továbbmész...) [126,111] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy változatos morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a változatos morf testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a változatos morf testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Második ellenfeled egy domináns morf.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a domináns morf testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával végigvágod a domináns morf bal szárnyát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a domináns morf bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Beléd öklel a domináns morf! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 6 tintát.

(Továbbmész...) [125,111] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [38 pontot használtál fel, van még 280.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[124,111] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy változatos morf.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf nyakát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a változatos morf testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a változatos morf testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzkulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy harcias morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a harcias morf testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a harcias morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nyelvével a harcias morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 110 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 7 varányszemet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [123,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr templomot. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 268.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Egyelőre még semmi. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó támad rád. (ld. enc.) Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [30 pontot használtál fel, van még 238.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[122,111] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku gárdista. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista bal oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy halálos morf száll szembe veled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf bal lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával végigmetszed a halálos morf farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a halálos morf fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyarával a halálos morf a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy halálos morf.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf bal lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával végigvágod a halálos morf testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a halálos morf jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Beléd öklel a halálos morf! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 sámán gyógykenőcsöt.

(Továbbmész...) [121,111] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy brutális morf.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf farkát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a brutális morf jobb oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a brutális morf testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálos morf farkát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a halálos morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Beléd öklel a halálos morf! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,111] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy változatos morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf jobb vállát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a változatos morf testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a változatos morf bal középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a változatos morf csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy brutális morf.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a brutális morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a brutális morf fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A brutális morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A brutális morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 3 gernim balzsamot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 220.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[119,111] A terep továbbra is ritka erdő. Ezt a fasort II. Ulem, az ötven évvel ezelőtt uralkodott Yaurr király fia ültette. Azóta már kisebb erdővé nőtte ki magát.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy brutális morf.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a brutális morf testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a brutális morf fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a brutális morf bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A brutális morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A brutális morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy domináns morf.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf jobb szárnyát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával megvágod a domináns morf testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a domináns morf bal szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a domináns morf. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 1 manakristályt. Oldalt pillantva, meglátsz egy ork kunyhót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [118,111] Még mindig az erdőben vagy. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY!

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy brutális morf száll szembe veled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a brutális morf nyakát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a brutális morf fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a brutális morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A brutális morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 170 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 35 aranyat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 208.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 545 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 201.]

* 3. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+17 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 161.]

* 4. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 141.]

* 5. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 131.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 91.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 51.]

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 98 TVP-t kell elköltened.]

[21 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 5, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 300 pontot. A következő körben tehát 330 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]

KARAKTERLAP

Trisaf Odnalmor, egy hosszú ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 122. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 159. fordulód.

Erő: 27 (41) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 31 (42) Támadás: 41 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 19 (31) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 110/110 év
Egészség: 27 (38) Életpont: 675/488 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 15
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 916/617 Pénz: 1327 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 36/34 Pszi pont: 177/187 EFejl: 15
Eddig összesen 1729 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 403 TP-t kaptál. Jelenleg 1 331 114 TP-d van. A következő szinthez még 68 886 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, varkaudar felderítő, ryuku csapásvezető. A 92. fordulódban 1063 arany került a bankszámládra. 1116 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 27/78 (+5%) vágófegyverek: *19/101 (+24%)
ütőfegyverek: 6/0 dobófegyverek: 24/24 (+19%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); dárda (#10) (3 -7.); nyu-shuriken (#157) (8 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
118,111 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 910 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/6 2. nyomkövetés: 36/12 (+5%) 3. mászás: 6/23
4. csapdakészítés: 27/42 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/24 6. gyógyítás: 27/56
7. titkosírás: 2/32 8. felderítés: 16/33 (+19%) 9. szörnyidomítás: 3/18
10. teológia: 20/43 (+9%) 11. taumaturgia: 21/17 12. szerencsejáték: 3/9
13. versengés: 12/61 (+18%) 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 43/92 (+50%)
16. szörnyismeret: 6/24 17. pszi: *19/100 (+9%) 18. zárnyitás: 1/18
19. vadászat: 3/27 20. bányászat: 31/2 21. főzés: 11/88 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
elfogod tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 124, 127, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 580, az összesen kapott pontszám: 60950. (összesen ölhető: 588 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 377 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17) 1 vasalt bunkó (#181)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) $2 nyílvessző ($108) 1 sallank nyíl (#129)
$6 ubuk tüske ($131) 12 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
6 bumeráng (#249) 4 esszenciakristály (#350) 3 ezüstshuriken (#327)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 nyu-shuriken (#157)
18 ubuk dobónyíl (#138) 6 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * bronzpáncél (#90) $1 szöges páncél ($65)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578)
Övek
$1 sárga erőöv ($276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$2 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) $3 ezüst nyaklánc ($117) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 * gránit szimbólum (#144) 2 * korinthai talizmán (#814)
1 ritualista amulett (#708) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) $1 ezüst papi karkötő ($308)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
29 * angyalok gyűrűje (#529) $1 aranygyűrű ($193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 22 csepp tinta (#101), fér még: 8]
4 fűszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 80 csepp spiritusz (#170), fér még: 40]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 60]
4 vizestömlő (#3) [bennük 62 korty víz (#27), fér még: 18]
1 zöld üveg (#82) [benne 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Eszközök, használati tárgyak
3 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
5 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 2 bronzkulcs (#76)
1 destabilizátor (#1275) 3 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
6 Fairlight szütyője (#2108) 2 fáklya (#36) 6 fenőkő (#1618)
18 gernim balzsam (#1894) 34 gyógykenőcs (#313) 136 kaja (#2)
4 keg gomba (#1615) 4 kötél (#92) 25 krónika (#1725)
2 kronokristály (#1636) 10 leviatán hólyag (#2182) 3 manakristály (#500)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 5 megsemmisítő (#1540)
5 morf esszencia (#2452) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
30 ork csodaszer (#1228) 3 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
4 rum (#1419) 12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
4 tapasztalatkő (#975) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
3 titanitdukát (#1480) 11 varázskő (#305) 7 varkaudar pálinka (#1137)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
71 álompor (#396) 3 amniosz (#203) 56 átlátszó morfplazma (#2451)
21 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 59 bíbor morfplazma (#2450)
15 csillezsályalevél (#1253) 3 darázsfarok (#654) 5 eknozol (#540)
1 elkarog szőr (#665) 4 etra hályog (#712) 6 ezüstdarab (#326)
42 fehér morfplazma (#2445) 5 fekete gyöngy (#99) 58 fekete morfplazma (#2446)
4 fülemüle agyar (#267) 3 galachmit (#310) 1 grifftojás (#179)
$2 gromak bőr ($268) 18 gyöngymangó (#135) 2 hattyútoll (#1222)
2 hibátlan tűzopál (#1642) 16 ilkin érc (#232) 5 jégszív (#282)
50 kék morfplazma (#2442) 5 kreiton esszencia (#892) 61 lila morfplazma (#2448)
10 madártoll (#112) 341 mákrózsa virág (#56) 9 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa obszidián (#380) 26 mocsári penke (#148) 1 Morgan kristálya (#659)
20 mutáns csont (#331) 63 narancs morfplazma (#2449) 3 nektoraf faggyú (#667)
$2 óndarab ($85) 5 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
9 pular kristály (#239) 11 purifikátor háj (#269) 20 quwarg tojás (#360)
14 ramit kő (#226) 2 raptor karom (#281) 22 remák szív (#264)
4 rinóbőr (#651) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 2 sámán erszény (#650)
52 sárga morfplazma (#2447) 2 smaragdkő (#678) 5 smirglilevél (#29)
16 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209)
3 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 3 vadász tatu bőr (#15)
1 vámpírfog (#1221) 7 varányszem (#30) 41 vasérc (#152)
43 vörös morfplazma (#2443) 46 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 244.03 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
34 madártoll (#112) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
61 arany (#50) 2 átlátszó morfplazma (#2451) 3 bíbor morfplazma (#2450)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 fekete morfplazma (#2446) 2 fülemüle agyar (#267)
3 gernim balzsam (#1894) 2 gromak bőr (#268) 5 kaja (#2)
2 kék morfplazma (#2442) 3 lila morfplazma (#2448) 1 manakristály (#500)
1 narancs morfplazma (#2449) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 sárga morfplazma (#2447)
11 tinta (#101) 7 varányszem (#30) 1 vörös morfplazma (#2443)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129
110
111
112
(118,111) brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), Tharr rúnaköve
(119,111) brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), ork kunyhó (#1683)
(120,111) változatos morf (#7626), brutális morf (#7620)
(121,111) élőholt quwarg (#202), brutális morf (#7620), halálos morf (#7618), 34. jellempróba, Raia oltár
(122,111) Leah oltár, ryuku gárdista (#360), halálos morf (#7618)
(123,111) ősi csatamező (#263), oltár, alpesi tehén (#91), sírlidérc (#172)
(124,111) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 31. jellempróba, tüskés harci gromak (#156), változatos morf (#7626), harcias morf (#7619)
(125,111) ryuku légiós (#361), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), 23. jellempróba
(126,111) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Raia oltár, tüskés harci gromak (#156), változatos morf (#7626), domináns morf (#7624)
(127,111) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), halálhozó (#419), kardfogú fülemüle (#146), halálos morf (#7618), brutális morf (#7620)

Üzenet küldése a karakternek