Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 3. 12h:04' EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 17. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat legkorábban a 17. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 29 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3493 SZÁMLA : XXXX |
t 10 31 33 | támadod a 10. szörnyet a 31. szörnyet a 33. szörnyet |
fkt 19 10 1 | felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot) |
fkt 22 10 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (10 darabot) |
f 14 | kísérletezel a 14. tárggyal |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
kt 78 | elkészíted a 78. tárgyat |
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a kavadu fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kavadu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
al 116 69 124 | áldozol: a 116. tárgyat a 69. tárgyat a 124. tárgyat |
kf 143 | kézbeveszed/felveszed a 143. tárgyat |
kt 10 2 | elkészíted a 10. tárgyat (2 darabot) |
gyj 0 200 -1 | felt. gyűjtés 200 -1 |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ep 146 40 | építed a 146. tárgyat 40 pontért |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
KAVADU (19. SZÖRNY) A kavadu egy magas, zöld tollú futómadár, hosszú, hegyes csőrrel. Nemcsak békákat, rovarokat eszik, hanem mérges pókokat is megtámad, és furcsa módon nem hat rá a mérgük, nem tudják megcsípni. A kavadu általában békés madár, de ha megtámadják, védekezik éles csőrével. |
KAVADU LEBENY (24. TÁRGY) Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat... |
VIRÁG SZIMBÓLUM (143. TÁRGY) Ez az egyszerű, fába faragott nyakba akasztható amulett, amely egy virágot ábrázol, Sheran szent szimbóluma. Amikor megtapintod, úgy érzed, mintha az erdők és virágok életereje áradna szét benned. Amíg viseled, kettővel magasabb az egészséged. A virág szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
Erő: | 18 | Szint: | 6 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 252 cm |
IQ: | 9 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 92/92 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << bunkósbot (#9) << kőhegyű lándzsa (#7) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); kerek kő (#19) (6 .); dárda (#10) (7 -); |
29,97 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. gyógyítás: | 7 | 5. felderítés: | 1 | 6. vadászat: | 2 |
7. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
vadász tatu (#10) (csak egyszer), woor-antilop (#31) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
Összsúly: 37.51 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | rókafarok (#124) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | dárda (#10) | 6 | drótszőr (#37) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | virág szimbólum (#143) |
28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
5 | |
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|