Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling disznó
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-06-19 21:27:46 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4067-161

Karakterszám: 4067 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 161 Játékhét: 544
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 499
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. jún. 9. 16h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2024. jún. 10.

E-mail!

NICODEM KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 2. NAP ** Bejön a barlangodba Törp Eszti, egy tünci-bünci nõ. [aura: rugalmasság: 14.] A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. A Feltámadás Hírnökei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed a felszerelését: Örökkévalóság Zafírja, vámpírtõr, ében láncing, ében nyílpuska, kék gömb, mintrogi erõöv, az egészség ezüst fejpántja, ében tündekard, a ragadozó csepp fülbevalója, a szívósság háromszögszimbóluma, a gyõzelem csontamulettje, a pók smaragdgyûrûje, a harcos ónix karkötõje, xenomorf csuklópánt, a harcos vándorcsizmája, õsgyémánt, fogazott kard, a sav nagy pajzsa, a küzdelem zöld köntöse, a gepárd malachit karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Törp Eszti is hozzájárult. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Huh, jól elszaladt az idõ! Törp Eszti is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Törp Eszti által meséltekbõl, megtudod, mi az a zsugorító gyûrû. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 349.]

j 7123 9672 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a hatalom kõrisfa íját. Kemény munka árán megjavítod az entek fekete csizmáját. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

kf 7123 9672 21882 bekészíted a 7123. tárgyat
Bekészíted a hatalom kõrisfa íját. Felveszed az entek fekete csizmáját. Felveszed a tökéletesség ezüst nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

var 155 35 155. varázslatra 35 képességpont
Elköltesz 35 képességpontot nagyobb erõpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen nagyobb erõpajzs varázslatod ereje 14. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

h 8 17 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 23. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

m 7 9 3343 3433 2232 2232 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,9) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 7,10) A négy égtáj közül délt választod. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 7,11) Délre mész tovább. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy lélektáncos (#227).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. (-6 vp.) Abdul varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. Abdul ellõ egy tombolás varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf harcos elvarázsol egy csendvarázst. A lélektáncost védi rezisztanciája. Magában motyogva, a lélektáncos létrehoz egy elektromos falat. A savelementál a lélektáncost rohamozza. A savelementál sebzõdik 66 ép-t az elektromos faltól. Jimmy a lélektáncos felé mozog. Jimmy sebzõdik 66 ép-t az elektromos faltól. A savelementál a lélektáncost támadja. Jimmy a lélektáncost támadja. A lélektáncos holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 99/76, a savelementál: 62/76, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak 32% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy bronz korong, egy vándorcsizma és 58 arany. A sötét elf harcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 6,11) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel... (+1 méret.)
(M 6,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,11) Nyugat felé mész az útvesztõben. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy xenomorf bébi (#204) [aura: 14-es méretû 20-as szintû jobb karom, 12-es roncsolás.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése! (-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-11 vp.) A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a xenomorf bébit. (3 lövéssel 45 ép-t sebzett.) Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Abdul elõhív egy tombolás varázslatot. A xenomorf bébi megközelíti Jimmyt. A savelementál megközelíti a xenomorf bébit. Jimmy a xenomorf bébi felé mozog. A xenomorf bébi és Jimmy egymással harcolnak. Jimmy hörögve elterül. A savelementál és a xenomorf bébi egymással harcolnak. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A xenomorf bébi 113 sebzést kap. (-10 vp.) Magában motyogva, a sötét elf harcos létrehoz egy vakító fényt. A xenomorf bébi megtántorodik. Abdul megközelíti a xenomorf bébit. A xenomorf bébi és a savelementál egymással harcolnak. A xenomorf bébi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 0/52, a savelementál: 56/76, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 45/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 28% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 51 arany.
(M 5,12) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 5,13) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 6,13) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy óriás rák (#218) [aura: elkt.immunitás: 18.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy a forrás érintését. (-6 vp.) A sötét elf harcos az óriás rákot próbálja távolról eltalálni. Mellé! Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. A savelementál elindul az óriás rák felé. Az óriás rák megközelíti a savelementált. A savelementál és az óriás rák egymással harcolnak. A savelementál kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. Az óriás rák 113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és az óriás rák felé lõ. Mellé! Abdul az óriás rákot rohamozza. Az óriás rák és Abdul egymással harcolnak. az óriás rák testébe kontaktméreg hatol. Az óriás rák halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a savelementál: 55/51, Abdul: 53/35, a sötét elf harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak is jut 27%. Viszed, ami mozdítható: egy kihívás itala és 47 arany. A sötét elf harcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 7,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,14) A következõ terem délre van, így arra mész. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 7,14) A térkép szerint itt jobbra mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy monozoid (#135) [aura: imm. méregre: 10.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-11 vp.) Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a monozoid felé lõ. (3 találattal 62 sebzést okozott.) Heves kézmozdulatok közepette a monozoid elmormol egy fürgülést. A monozoid öregedett 1 évet. A monozoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A monozoid 113 sebzést kap. (-10 vp.) A monozoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 62/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak 42% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 3 drágakõ. Abdul eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 8,14) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: 73 arany és az elektromosság csatos öve.
(M 9,14) Kelet felé mész a labirintusban. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy monozoid (#135) [aura: méret: 160.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. (-6 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy féreg érintését. Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy tombolás varázslatot. Magában motyogva, a monozoid létrehoz egy fürgülést. A monozoid öregedett 1 évet. Heves kézmozdulatok közepette a monozoid elmormol egy féreg érintését. A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a monozoidot. (3 lövéssel 58 ép-t sebzett.)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A monozoid 113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A monozoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 58/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak 42% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy xenópete. Abdul eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 9,15) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 10,14) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid egy szondamester (#228) [aura: 14-es méretû 23-as szintû jobb csáp.] és 2 manaszonda (#229) [aura: 5-ös méretû 10-es szintû jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Elmormolsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. Abdul elmormol egy tombolás varázslatot. A sötét elf harcos az 1. manaszondát lövi. (3 találattal 81 sebzést okozott.) Az 1. manaszonda hörögve elterül. A szondamester közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. manaszonda a sötét elf harcost rohamozza. A szondamester rád támad. Lesújt rád jobb csápjával. (13 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 10 vp-det. Lesújt rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elszívja 10 vp-det. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elszívja 10 vp-det. Tekergetve suhint bal csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 10 vp-det. A 2. manaszonda a sötét elf harcost támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A szondamester 113 sebzést kap. (-10 vp.) A sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy vakító fény. A szondamestert védi rezisztanciája. A 2. manaszondát védi rezisztanciája. Abdul a 2. manaszondát támadja. A 2. manaszonda halálos sebet kapva a földre zuhan. A szondamester rád támad. Odacsap neked jobb csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 10 vp-det. Tekergetve suhint bal csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 10 vp-det. Lesújt rád jobb csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 10 vp-det. Odacsap neked bal csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 10 vp-det. A szondamester holtan terül el. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 201 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Abdul: 88/0, a sötét elf harcos: 81/43.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak 46% jut. Viszed, ami mozdítható: 40 arany.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, savelementál újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 60 aranyat. Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította sötét elf harcost!
[63 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 176 155 több varázslat elmondása
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [V 176 0 0:] Magadban motyogva, létrehozol egy szélpajzsot. (-59 vp.)
[V 155 0 0:] Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+48% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

kf 250 103 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

ep 16 20 15 építed a 16. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a regeneráció tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a katonai gyakorlópálya felhúzását. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 49 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

kf 214 103 bekészíted a 214. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy szerelmeseknek szóló számot adsz elõ, amelyet sokszor énekelnek szerenádokkor, vagy esküvõn. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját. Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés. (+59 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás volt számodra. (visszakaptál 225 varázspontot.) A pénz mellett találsz egy kincskeresés italát, kedves ajándék egy galetkitõl.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 154 vadászat
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (329. kaland, összköltsége 10 TVP.) Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) [aura: regeneráció: 8.] és egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a szójer királynõ létrehoz egy sötétséget. A sötét elf harcos megtántorodik. Elõhívsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy a forrás érintését. (-6 vp.) A sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. A szójer királynõ ellenáll a varázslatnak. Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy tombolás varázslatot. Abdul varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. A savelementál a pusztító szójert rohamozza. A pusztító szójer a savelementál felé mozog. Jimmy megközelíti a szójer királynõt. A savelementál és a pusztító szójer egymással harcolnak. Jimmy a szójer királynõt támadja. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ varázshatalma segítségével elmond egy sötétséget. Abdul megtántorodik. Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A szójer királynõ sebzõdik 113 ép-t. (-10 vp.) A szójer királynõ holtan terül el. A sötét elf harcos elmond egy vakító fény varázslatot. A pusztító szójer megtántorodik. Abdul a pusztító szójer felé mozog. Jimmy a pusztító szójer felé mozog. A savelementál és a pusztító szójer egymással harcolnak. Abdul a pusztító szójert támadja. a pusztító szójer kontaktmérget kapott. A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 42/0, a savelementál: 79/10, Abdul: 63/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 40%. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ, 2 szójer csáprágó és egy xenópete.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

vd 154 vadászat
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 gyászoló mourg (#224) [aura: 5-ös méretû 20-as szintû nyelv.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Magában motyogva, Abdul létrehoz egy féreg érintését. Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy tombolást. A sötét elf harcos a 2. gyászoló mourgot lövi. (3 lövéssel 43 ép-t sebzett.) A savelementál a 2. gyászoló mourg irányába megy. Jimmy az 1. gyászoló mourgot rohamozza. A 2. gyászoló mourg megközelíti a savelementált. Az 1. gyászoló mourg Jimmy irányába megy. A savelementál és a 2. gyászoló mourg egymással harcolnak. Jimmy és az 1. gyászoló mourg egymással harcolnak. Regenerálsz (+12 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. gyászoló mourg 113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf harcos létrehoz egy vakító fény varázslatot. Az 1. gyászoló mourg megtántorodik. A 2. gyászoló mourg megtántorodik. Abdul a 2. gyászoló mourgot rohamozza. A savelementál és a 2. gyászoló mourg egymással harcolnak. Jimmy és az 1. gyászoló mourg egymással harcolnak. Az 1. gyászoló mourg holtan terül el. Abdul a 2. gyászoló mourgot támadja. A 2. gyászoló mourg halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 188/10, a savelementál: 147/17, Abdul: 66/0, a sötét elf harcos: 43/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak is jut 42%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy kék köpeny és 89 arany. Abdul eszik. (+25% jóllakottság.) A sötét elf harcos habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

vd 154 vadászat
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-11 vp.) A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a pusztító szójert. (3 lövéssel 55 ép-t sebzett.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Abdul elvarázsol egy féreg érintését. Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy tombolást. A savelementál a pusztító szójer felé mozog. Jimmy megközelíti a pusztító szójert. A pusztító szójer Jimmy irányába megy. A savelementál a pusztító szójert támadja. Jimmy és a pusztító szójer egymással harcolnak. A pusztító szójer holtan terül el.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 77/0, a savelementál: 41/0, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 55/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak 16% jut. Viszed, ami mozdítható: egy szójer csáprágó és 36 arany.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]

be 3 150 meglátogatod a 3. épületet
Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 150. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 200 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a tárgyvédelem varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

be 3 171 meglátogatod a 3. épületet
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 171. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a savpajzs varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]

k 15 30 479 489 278 kaland elvállalása
(15. kaland:) Emöreth csapdamester nagydarab, hájas, szuszogó galetki, épp ezért igencsak meglepõ, hogy mennyire fürgén mozog. Három másik galetkivel együtt veszel részt a tanfolyamon.
[Tárgyhasználat: 400 arany]
A csapdamester elõször is elméleti bemutatót tart arról, hogy milyen fajta csapdák léteznek. Megismered az egyszerû fedett vermet, a karócsapdát, a kifeszített kötélcsapdát. Aztán jönnek a rafináltabbak, a lezuhanó kõ, a billenõ csapda, a hálócsapda, amelyek felállítása jóval több szakértelmet igényel. Végül a nyilakat kilövõ, dárdával szúró, mérget permetezõ, tüskékek szóró csapdák jönnek, ezek készítéséhez már tényleg komoly tudás kell.
[Tanulás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Mindent megjegyzel és elraktározol az elmédben. A következõ leckében Emöreth a tolvajokról beszél. Milyen technikákat használnak a csapda felderítésére, semlegesítésére vagy kikerülésére. Ezután elmondja, hogyan lehet egy-egy csavart vinni a már ismert csapdákba, hogy a tolvaj mégse vegye észre, vagy rosszul lásson a hatástalanításához. Másféle felszerelés, egyedi elhelyezés, különbözõ rejtõ módszerek.
[Tanulás próba 9-es küszöbre: sikeres]
Értesz mindent, hisz pofonegyszerû. Csak reménykedhetsz, hogy mestertolvajokat nem engednek be a tanfolyamra! Kis szünet után következik a gyakorlati oktatás. Elõször is ki kell próbálnotok a csapdákat - ez elkerülhetetlen, ha tudni akarjátok, pontosan hogy is mûködnek! Jajgatva sétálsz végig az Emöreth által épített akadálypályán. [80 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 22 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Gyógyulsz 52 életpontot. (-5 vp.)
Egészen belelkesedsz: ha te is ilyen csapdákat tudsz építeni, jaj lesz a tolvajoknak! Most ti jöttök: csapdákat kell készítenetek. Elõször hagyományos csapdákat kell építenetek.
[Csapdakészítés próba 10-es küszöbre: sikeres]
Jól megy a dolog, de persze Emöreth rámutat, milyen könnyû õket kikerülni. Most jön a nehezebb rész: egy kis extra rejtést, szokatlan elhelyezést vinni a csapdákba.
[Csapdakészítés próba 12-es küszöbre: sikeres]
Nagyon élvezed a dolgod, és döbbenten látod, ezek az apróságok mennyivel hatékonyabbá teszik a csapdádat! Tudásod jelentõsen gyarapodott (+2 csapdakészítés). Megköszönöd Emöreth mesternek az oktatást, és távozol.

(30. kaland:) Jelentkezel Wargar idézõnél, aki nem vesztegeti rád a szavakat, rögtön int, hogy induljatok. Megdöbbensz, miféle szövevényes útvesztõ van a mágustorony alatt. Jól látható, hogy nem természetes barlangok ezek, még csak nem is galetkikéz vagy csáp alkotta: bizony, misztikus mágikus erõk vájták ki ezeket a furcsán egyenes és sima falú járatokat! Egy nagy, lelakatolt ajtó elé értek. Az idézõ kulcscsomót halászik elõ a zsebébõl, és kinyitja a lakatot. Az ajtó nyikorogva kitárul. Döbbenten eltátod a szád, ahogy a mögötte levõ szobában körülnézel. Ládák, asztalok, polcok mind tele varázstárgyakkal.
- Köszönöm, nagymester, most már egyedül is boldogulni fogok. - mondod, remélve, hogy egyedül maradhatsz itt. Azonban reményed szertefoszlik, amikor Wurgar gúnyosan mosolyogva, elõremutat, egy óriási, ocsmány lyuk felé a falon.
- Majd én itt megvárlak. Ott, abban a járatban kell lemásznod, ha ki akarod füstölni az ocsmány rovarokat. Kénytelen kelletlen, bemászol a járatba, és ereszkedni kezdesz. Hamarosan neszezésre leszel figyelmes. Valamit felriasztott a milgandod fénye! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-11 vp.) A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a pusztító szójer felé lõ. (3 lövéssel 53 ép-t sebzett.) Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot. Magában motyogva, Abdul létrehoz egy tombolást. A savelementál a pusztító szójer felé mozog. Jimmy a pusztító szójer irányába megy. A pusztító szójer Jimmy felé mozog. A savelementál a pusztító szójert támadja. Jimmy és a pusztító szójer egymással harcolnak. A pusztító szójer holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 64/0, a savelementál: 40/0, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 53/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak is jut 16%. Elrakod a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó és 41 arany.
Odébbrúgod az ocsmány dögöt, és ereszkedsz tovább. Növekszik a levegõ páratartalma. A falakat itt valamilyen ocsmány nyálka borítja. Fúj! Ahogy tovább mászol, le-le csöppen belõle. Sisteregve marja szét alattad a sziklát. Ennek fele se tréfa! Rádcsöppen egy, és a varázstárgyaidnak búcsút mondhatsz. Legalább egy tárgyvédelemmel biztosítanod kellene magadat, legalább 4-es szinten. Elmormolsz egy tárgyvédelem varázslatot. (-4 vp.)
Ja, és ha már itt tartunk: talán a saját védelmedrõl is gondoskodni kellene, egy 4-es szintû savpajzzsal. Elmondasz egy savpajzs varázslatot. (-5 vp.)
Óvatosan mászol tovább, mert nem akarsz térdig merülni a nyálkában. Hamarosan újabb rovar támad rád. Ellenfeled egy mutáns szójer (#174) [aura: gyorsaság: 18.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-11 vp.) Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a mutáns szójer felé lõ. (3 lövéssel 46 ép-t sebzett.) A savelementál megközelíti a mutáns szójert. Jimmy a mutáns szójer felé mozog. A mutáns szójer elindul Jimmy felé. A savelementál a mutáns szójert támadja. Jimmy és a mutáns szójer egymással harcolnak. A mutáns szójer halálos sebet kapva a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 74/0, a savelementál: 27/0, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 46/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+8%). Szolgáidnak is jut 20%. Viszed, ami mozdítható: egy szójer csáprágó és 40 arany.
Pfúj! A nyálkában már szinte képtelenség elõrehaladni. [Gyorsaságod itt nullának számít.] (-99 gyorsaság.)
A barlangfolyosó kiszélesedik, és egy ocsmány keltetõfészekben találod magad! Tucatnyi lüktetõ petét látsz, amelyek mindegyikébõl bármikor kikelhet egy szójer. És ekkor megpillantod a királynõt! Összetett szemével úgy méreget téged, mint egy intelligens teremtmény. A hideg futkos a hátadon a belõle sugárzó gonoszságtól. Ideje cselekedned, mielõtt még magához hívja az összes szójert! Támadásba lendülsz. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) [aura: mágia: 20.] és egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** A szójer királynõ elõhív egy sötétség varázslatot. A sötét elf harcost védi rezisztanciája. Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy tombolást. Abdul varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a pusztító szójert. (3 találattal 55 sebzést okozott.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése! (-6 vp.) Ellõsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) A savelementál elindul a pusztító szójer felé. A pusztító szójer a savelementál irányába megy. Jimmy a szójer királynõ irányába megy. A savelementál és a pusztító szójer egymással harcolnak. Jimmy a szójer királynõt támadja.
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sötétséget. Abdul megtántorodik. Magában motyogva, a sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázst. A szójer királynõt védi rezisztanciája. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A szójer királynõ 113 sebzést kap. (-10 vp.) A szójer királynõ kileheli lelkét. Abdul a pusztító szójert rohamozza. Jimmy a pusztító szójer felé mozog. A savelementál és a pusztító szójer egymással harcolnak. A pusztító szójer hörögve elterül.
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 40/0, a savelementál: 82/22, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 55/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 40%. Elrakod a zsákmányt, ami 2 szójer csáprágó és 53 arany.
Igyekszel kifelé az ocsmány helyrõl.
- Kész vagyok. - jelented Wargar idézõnek.
- Rendben - biccent õ. - felpörköljük és lezárjuk a járatot. Kérlek, fogadd el jutalmul ezt az apróságot. Ezzel levesz egy asztalról egy tárgyat, ami a gepárd hosszúkardja.
Rövid töprengés után átnyújt még egy tárgyat. A jég csontamulettje. - Biztos voltak veszteségeid a szójerekkel vívott csatában - mondja megértõen. Megköszöni a segítségedet, te pedig egy utolsó, reménytelen pillantást vetve a kincseskamrára, távozol.
(+5 képességpont.) (+3 hõsiesség pont.)

(479. kaland:) Ismét felkutatod a cseppkövekre épített házikót, és körbejárod, hol lehetne a legkönnyebben feljutni. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Felérkezel, és belépsz a házikóba. A kék fény kialszik!
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 32% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(489. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(278. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)
[91 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

be 20 20 22 meglátogatod a 20. épületet
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
be 29 20 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 100 aranyat kívánsz eljátszani, 1 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1800 arany.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel egy parafüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Vortex, egy csupa tüske és szõr kidolgozott izmú , akaratos és konok férfi. [aura: bûz: 11.] A Mutánsok klánjának kifejlett mutáns rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: Förtelmes maszk, a mutáció gyémántja, arany orgling fétis, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, roxati üvegszem, Rogan karkötõje, Noxoth csizmája, xenóbõr karkötõ, a királynõ karkötõje, xenomorf csuklópánt, az Örökkévalóság Rubinja, a pók smaragdgyûrûje, mintrogi erõöv, káoszkígyó vért, Eldereth kristály, orgling fétis, quwarg amulett. Elsõ mondatod: "Potyogjanak ki a fogaid!" Dühösen kiabálja vissza: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" Jól odamondasz neki: "Te idétlen torzszülött-karikatúra!" Dühösen kiabálja vissza: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Jól odamondasz neki: "Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint téged." Dühösen kiabálja vissza: "Tûzúr lángjai süssék a zsíros, nyálkás és kiütéses bõrödet ropogósra!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Ha nem lenne ilyen hatalmas krumpli az orrod helyén, észrevennéd, hogy a szájadból a nyál az otromba pókhasadra folyik." Vortex csak annyit nyög ki: "Te... !" Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+43% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 16 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy szirénhaj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy xenó élõsködõ (#420) [aura: rezisztencia: 15.] és egy xenomorf bébi (#204) [aura: 14-es méretû 20-as szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy a forrás érintését. (-6 vp.) Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Abdul varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. A sötét elf harcos a xenomorf bébit próbálja távolról eltalálni. (3 lövéssel 39 ép-t sebzett.) A xenó élõsködõ megközelíti Jimmyt. A xenomorf bébi elindul a savelementál felé. A savelementál a xenomorf bébit rohamozza. Jimmy a xenó élõsködõ irányába megy. A xenó élõsködõ és Jimmy egymással harcolnak. Jimmy lebénult. Jimmy megtántorodik. A xenomorf bébi és a savelementál egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A xenó élõsködõ sebzõdik 113 ép-t. (-10 vp.) A sötét elf harcos elmormol egy vakító fény varázslatot. A xenó élõsködõ ellenáll a varázslatnak. A xenomorf bébi megtántorodik. Abdul megközelíti a xenomorf bébit. A xenomorf bébi és a savelementál egymással harcolnak. A savelementál halálos sebet kapva a földre zuhan. A xenó élõsködõ és Jimmy egymással harcolnak. Jimmy paralizálódott. Jimmy megtántorodik. Abdul és a xenomorf bébi egymással harcolnak. a xenomorf bébi testébe kontaktméreg hatol. A xenomorf bébi halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A xenó élõsködõ 113 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A xenó élõsködõ halálhörgés közepette a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! Jimmy 40 ép-t sebzõdik. Abdul 41 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 226 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 0/108, a savelementál: 32/111, Abdul: 48/41, a sötét elf harcos: 39/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak is jut 58%. Összegyûjtöd a "kincset": 98 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 15 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
*** A fordulód során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.97).
Ebben a körben +9 galetki erõt és +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1218 sebzést okoztál, és 144 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 20 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 353 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: felderítõ (2.97). Ez a 161. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (16) / 8.80
[2] IQ: 15 (24) / 5.48
[3] ügyesség: 11 (17) / 1.25
[4] egészség: 14 (17) / 2.98
[5] mágia: 17 (33) / 13.88
[6] gyorsaság: 21 (22) / 4.39
[9] Méret/ép: 221 / 221
Min. méret: 161
Barlangméret: 221
PONTJAID
Varázspont: 451 / 153
Képességpont: 33 / 67%
Hõsi pont: 119 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 1026 / 327
Hírnév : 2427
Jóllakottság: 92%
Életkor: 15 / 30
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 44 (0)
Galetki gyõzelmek: 28 (0)
Torzsz. csaták: 1262 (13)
Torzsz. gyõzelmek: 1136 (13)
Leölt torzszülött: 1942 (19)
Pszi csaták: 82 (0)
Pszi gyõzelmek: 46 (0)
Ájulások száma: 32 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (42)
Speciális képességeid:
+42 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Ölj meg 7 pusztító szójert! [ok]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 25 (34) / 5.33 [15] regeneráció: 20 (24) / 0.69 [16] tüskés bõr: 11 / 0
[17] vastag bõr: 23 / 0.40 [18] tûzimmunitás: 8 (17) / 1 [19] hidegimmunitás: 6 (15) / 0.60
[20] savimmunitás: 5 (14) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 4 (13) / 0.80 [22] imm.mérg.gázra: 6 (15) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 11 / 0 [24] rezisztencia: 18 / 0.20 [25] bûz: 11 / 0
[26] lõfegyver: 6 / 0.88 [31] áttörés: 0 (3) / 0 [34] párbajozás: 8 / 0.30
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 11 / 0.55 [46] csapdaészlelés: 10 / 4.88 [47] zárnyitás: 11 / 6.49
[48] mászás: 10 / 6.89 [49] rugalmasság: 9 / 0.68 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 5.57
[51] transzformáció: 8 / 0.15 [52] auraészlelés: 11 (15) / 9.51 [53] ékszerészet: 8 / 0.40
[54] kereskedelem: 12 (15) / 0.05 [55] szívósság: 13 / 1.38 [56] varázsitalfõzés: 10 / 0.80
[57] gyógynövények: 9 / 2.16 [58] nyomkeresés: 11 / 6.46 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 1.45
[60] pszi támadás: 13 / 0.60 [61] pszi energia: 18 / 2.65 [62] lopás: 10 / 2.45
[63] éberség: 10 (8) / 1.50 [64] átokszórás: 12 / 0.40 [65] álcázás: 25 / 1.01
[66] lopakodás: 11 / 1.19 [67] régészet: 10 / 0.62 [68] zene: 12 / 4.17
[69] tanulás: 8 / 2.30 [70] idézés: 6 (11) / 0.55 [71] javítás: 14 / 2.95
[72] építés: 13 / 5.14 [73] felderítés: 9 / 5.28    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 4 (5) / 0.35 [101] szakért.: 4 (5) / 3.63     a tudós kardja
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.73     Trollagyar
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 1.05     rubin mágusbot
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     a sebesség hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 8 (14) / 5.27 [147] alkímia: 1 (5) / 0 [142] átok: 2 (8) / 0.06
[36] csábmosoly: 1 (7) / 0.06 [42] csendvarázs: 3 (9) / 0.12 [164] dermesztés: 3 (9) / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 (9) / 0.18 [37] egokínzás: 3 (9) / 0 [44] elbájolás: 9 (15) / 3.92
[11] elektromos kéz: 6 (10) / 1.10 [48] ellenáll.megtörése: 9 (15) / 5.40 [10] energiatüske: 5 (9) / 3.38
[29] életszívás: 6 (10) / 0.18 [152] felejtés: 6 (12) / 2.56 [172] gázpajzs: 2 (6) / 0.06
[17] gránitbõr: 4 (8) / 3.67 [13] jégcsóva: 2 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (8) / 1.06
[163] kineport: 3 (9) / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 1 (7) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 11 (15) / 8.44
[146] kontakt.õseiddel: 8 (14) / 0.96 [158] láth. észlelése: 3 (9) / 0.36 [157] láthatatlanság: 7 (13) / 0.36
[165] manafókuszálás: 4 (8) / 0.42 [35] mágiatörés: 2 (8) / 0.06 [162] mágikus csapda: 2 (6) / 1
[129] mentális robbanás: 9 / 0.96 [155] nagyobb erõpajzs: 14 (20) / 0.56 [38] parancs: 1 (7) / 0.12
[166] pengefal: 1 (7) / 0 [133] pszi acéltorony: 1 / 0 [171] savpajzs: 1 (5) / 0
[30] sorvasztás: 5 (9) / 1.92 [131] sz.áll.roncsolása: 8 / 2.28 [159] szellemidézés: 3 (7) / 2.96
[140] szellemkalapács: 25 (31) / 5.90 [176] szélpajzs: 8 (14) / 2.56 [150] tárgyvédelem: 1 (5) / 0
[132] tudati méreg: 15 / 1.38 [16] tûzpajzs: 1 (5) / 0.06 [14] vakító fény: 2 (6) / 0.24
[170] villámpajzs: 4 (8) / 0.08        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (200%): 140 szelle 173 a forr 17 gránit 48 ellená            

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (2), szélpajzs (14).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Jimmy, a barlangi troll 81/16 166% 40% 14 / 8.27 harcol
[2] savelementál 160/0 188% 60% 12 / 3.56 ájult
[3] Abdul, az arhomad varangy 86/10 198% 200% 12 / 9.13 harcol
[4] sötét elf harcos 70/70 198% 200% 9 / 3.81 harcol
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
vv 176 155
kf 250 103
ep 16 20 15
kf 214 103
z 167 20
x 10
2. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
h 517

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150.
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 10 27; VI erõ:400% ép:25%; PV 4 1 5 6; PSZ 48 65; PT 3; PTA 132 132 129 131 131; PTB 129 129 129 129 129; I 100 5 10;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #18 (4. épület), #51 (20. épület), #312 (160. forduló), #329 (161. forduló), #290 (158. forduló), #352 (158. forduló), #489 (159. forduló), #248 (159. forduló), #404 (160. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén dolgozol, eddig 151 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz csábító sisakja (#26739) 1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a titán fekete csizmája (#5622)
1 a tûz vassisakja (#22226) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 az elektromosság csatos öve (#27266)
* 1 az entek fekete csizmája (#9672) 1 bíbor pikkelyvért (#1018) 2 díszes fejpánt (#1106)
1 díszes köpeny (#1138) 6 ében láncing (#134) 1 ezüst láncing (#1033)
* 1 káoszkígyó vért (#271) 1 kék köpeny (#1137) * 1 Õsmágus köpenye (#322)
1 pikkelypáncél (#223) * 1 platina villámöv (#187) * 1 Pszichoklenész sisakja (#263)
1 szent templomi maszk (#232) 1 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076)
1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a bölcsesség ezüst nyaklánca (#17832) 1 a gladiátor karikaszimbóluma (#6161) 1 a jég csontamulettje (#22797)
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz nagyúri fülbevalója (#20169) 1 a káosz túlvilági fülbevalója (#16119)
* 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) * 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a mágus malachit karkötõje (#10241)
1 a méreg márványgyûrûje (#24176) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) * 1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882)
1 a villám malachitgyûrûje (#23727) * 1 a villám ónix karkötõje (#23743) 17695 arany (#1)
1 aranyozott nyaklánc (#1183) 2 asztrálgyöngy (#233) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 bronzmedál (#207)
1 császári dekrétum (#254) 2 csepp fülbevaló (#1256) 2 díszes karkötõ (#1242)
561 drágakõ (#2) 1 ezüst fülbevaló (#1257) 3 ezüst nyaklánc (#1182)
* 1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255) * 1 galetki érdemérem (#276)
1462 hamis arany (#809) 1 háromszögszimbólum (#1212) 2 kék gömb (#143)
1 kék mutációs gyûrû (#190) 1 kõamulett (#1196) 2 malachit karkötõ (#1241)
* 1 manapoid fülbevaló (#294) 1 ónixgyûrû (#1228) 1 opilíchium gyûrû (#298)
1 orgling fétis (#269) 2 õsgyémánt (#237) 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárkányamulett (#292) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
22 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
3 arany tóken (#764) 5 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
3 ezüst tóken (#763) 13 fekete dukát (#218) 2 Fortuna kiskorsója (#521)
1 furulya (#167) 1 garling kristály (#209) 2 hebrencs csapda (#582)
2 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 2 kötél (#128)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lant (#166) 1 mandolin (#19)
1 Morgan kristálya (#525) 1 Morgan pálcája (#511) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a gepárd hosszúkardja (#15717) * 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123) 1 a káosz hatalmának íja (#24684)
1 a mágus hosszúkardja (#10317) * 1 a sebesség hosszúkardja (#13467) 1 a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637)
1 a szalamandra barbár lándzsája (#26081) * 1 a tudós kardja (#11665) 1 ében nyílpuska (#133)
2 ében tündekard (#132) 2 fogazott kard (#1318) 1 hosszúkard (#1317)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 nehéz nyílpuska (#1287) * 1 rubin mágusbot (#261)
6 sziklarepesz (#13) * 1 Trollagyar (#214) 1 vívótõr (#1303)

Varázsitalok és füvek
10 bajnokok itala (#62) 2 csapdaészlelés itala (#65) 12 csótányláb (#25)
20 elfu moha (#33) 15 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50)
16 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77) 4 hatalom kék itala (#58)
10 hónakkupók (#30) 35 hõsiesség itala (#52) 2 immunitás itala (#71)
2 javítás itala (#108) 1 kalmárok itala (#66) 6 kihívás itala (#68)
5 kincskeresés itala (#64) 25 liánvirág (#24) 2 mágiaellenállás (#76)
32 mátekel gomba (#21) 10 méregellenállás itala (#51) 18 mézfû (#29)
21 mitulen fû (#20) 10 muskil (#37) 8 óriásnövés itala (#60)
3 õsmágus szájvize (#69) 1 parafû (#41) 2 pontosság itala (#72)
28 ragálygomba (#26) 5 rémcserje (#34) 11 sárga gyógyital (#61)
17 sárkányvirág (#32) 19 sötét mák (#23) 8 szemani gomba (#36)
27 tejfonál (#28) 3 tokin kaktusz (#40) 10 üvegcse (#14)
10 védelem itala (#59) 18 velparaj (#35) 9 waarkin (#38)
21 winropu moha (#22) 7 xita uborka (#39) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 20 barna manakõ (#149) 5 bronz korong (#297)
1 démonlidérc esszencia (#272) 3 duzzadt xenópete (#479) 61 ekinda haj (#147)
21 elektronit (#141) 12 húsevõ bibe (#151) 19 káoszkígyó pikkely (#230)
3 kõtroll szem (#274) 40 mandibula (#157) 10 molad púp (#16)
18 molitár háj (#165) 7 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480)
38 õsi relikvia (#17) 13 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236)
14 smaragd esszencia (#229) 2 szirénhaj (#293) 50 szójer csáprágó (#231)
2 xenópete (#278) 24 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1651 arany (#1), 3 drágakõ (#2), 7 szójer csáprágó (#231), 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123), 1 vándorcsizma (#1121), 1 az entek fekete csizmája (#9672), 1 kincskeresés itala (#64), 1 szirénhaj (#293), 1 bronz korong (#297), 1 az elektromosság csatos öve (#27266), 1 kék köpeny (#1137), 1 a gepárd hosszúkardja (#15717), 1 a jég csontamulettje (#22797), 1 parafû (#41), 1 kihívás itala (#68).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ZSUGORÍTÓ GYÛRÛ (200. TÁRGY)
Igazi balszerencse ezzel az átkozott gyûrûvel találkozni. Amint hozzádkerül, úgy érzed magad, mint ha Te is egy lennél a törpének nevezett torzszülöttek közül. A méreted hárommal csökken. Szerencsére van esély a szabadulásra, ha egy másik galetkivel találkozol, akkor a gyûrû bizonyos eséllyel átpattan hozzá.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.