160. forduló, 162. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 14. 9h:06'
EZ A 269. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
270. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [176,28] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+8 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+161 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+58 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 306.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301. Kapsz 1 VP-t.]

v 263 elmormolod a 263. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hősi babérok varázslatot! Bőröd megkeményedik (+50 max. ép.) [-500 varázspont.] Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 10 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 1 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 236. Kapsz 2 VP-t.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 241.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 246.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 251.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 2 VP-t.]

lm 20 5 27 mozogsz 20 5 27
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [5. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [25. PONTON vagy.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [27. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [15 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 3 VP-t.]

lm 23 47 45 mozogsz 23 47 45
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz előre. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérted a következő kanyart. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [41. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy védelmező morf lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf fejét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a védelmező morf bal karját. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel megdöföd a védelmező morf bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 4 áldott kő. 2 131 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [45. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 49 43 44 mozogsz 49 43 44
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [48. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy lomha morf az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a lomha morf jobb lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Agyartőrrel eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 10 tinta. 2 363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 87, gyógyulás: 26, összesen: -61 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [49. PONT.] Hirtelen egy halálos morfot veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a halálos morf testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf bal első lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a halálos morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 22 életpontot sebeztél. A halálos morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a halálos morf feléd löki, de eredménytelenül. A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 sáfránypor. 2 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 jégpasztilla, 18 madártoll, 6 bogyógránát, 3 ryuku védőkenőcs és 1 tapasztalatkő (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 2 61 44 51
53 52
54 62
4 3 41 43
7 55 49 50
42
5 6
45 46
56 63 60 47 48
37
64 30 36
38 39
57
58 59 31 32
40
20 19 18 35
11 10 17 34
12 33
8 27
21 22 26
9 16 29
24 23 14 25
13 15 28

Ez a Végzet Vermének 6. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [30 pontot használtál fel, van még 175. Kapsz 6 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[175,28] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardszárnyú pocok. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel eltalálod a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvével a kardszárnyú pocok eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy smaragd drakón. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [174,28] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy márvány drakón. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [173,28] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo sámán. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 30, gyógyulás: 38, összesen: +8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. [15 pontot használtál fel, van még 160. Kapsz 3 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[172,28] A terep továbbra is sűrű erdő. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Scipio vigyorog kajánul. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szőrös bozsó közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szőrös bozsó testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mancsával a szőrös bozsó végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 11, gyógyulás: 21, összesen: +10 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy darázsfelhő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyartőrrel többször eltalálod a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 2 életpontot sebeztél. Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Farokcsapások csattannak a hasadon. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 196, gyógyulás: 0, összesen: -196 ÉP}


(Továbbmész...) [171,28] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szőrös bozsó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szőrös bozsó testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a szőrös bozsó szőrös mellkasát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szőrös bozsó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szőrös bozsó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 867 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 4, gyógyulás: 25, összesen: +21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő agyagelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az agyagelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [170,28] Az erdőt síkság váltja fel. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bazaltelementál került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bazaltelementál bazalttestét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a bazaltelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bazaltelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tyrannoszaurusz rex közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 49 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 145. Kapsz 3 VP-t.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[169,29] Dombos terepre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Brujeria. Utad során felfedezel egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 139. Kapsz 1 VP-t.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 134. Kapsz 1 VP-t.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy agyagelementál van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd az agyagelementál testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az agyagelementál nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy agyagelementál lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod az agyagelementál fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az agyagelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű... [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A terem, ahová belépsz, egyfajta raktárszobának tűnik. [11. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 4 moa üveggömb, 1 moa obszidián (ld. enc.), 2 gyógykenőcs, 1 szent jogar és 2 kvazár. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[56 pontot használtál fel, van még 78. Kapsz 11 VP-t.]

lm 17 18 20 mozogsz 17 18 20
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű... [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. [12. PONT] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bazaltelementál. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a bazaltelementál testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bazaltelementál testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a bazaltelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bazaltelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Nyomulsz. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Továbbmész. [19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Bekukkantasz ebbe az apró cellába, hátha találsz valamit. [18. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Továbbmész. [19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Rossz előérzettől kísérve lépsz be az utolsó szobácskába. [20. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bazaltelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál jobb karját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bazaltelementál testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a bazaltelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs, 1 moa gyöngy és 1 ezüst kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[70 pontot használtál fel, van még 8. Kapsz 14 VP-t.]

lm 29 31 33 mozogsz 29 31 33
Továbbmész. [19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [7 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 1 VP-t.]

lm 36 39 5 mozogsz 36 39 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 5, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a szellő szilmill. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 300 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŐSI BABÉROK (263. VARÁZSLAT)
Eljött az idő, hogy istened méltóképp megjutalmazzon eddigi áldozatos munkádért. A hősi babérok varázslatot potom 500 varázspontért és 50 TVP árán elmondva, maximális életpontod megnő 50-nel! Nagy kár, hogy ezt a varázslatot csak egyszer alkalmazhatod, és utána elillan fejedből...

TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY)
Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható.

MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY)
A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni.

MOA OBSZIDIÁN (380. TÁRGY)
Ezt a követ egy mesteri tudású Moa ékszerész faragta tökéletes gömb alakúra egy bizonyára jóval nagyobb obszidián darabból. Kiváló dísze lehet bármely ékszernek.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 31 (42) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 65 Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 624/503 Jellem: gonosz (166) Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (48) Varázspont: 755/567 Pénz: 11210 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/8 Pszi pont: 150/86 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1466 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 283 TP-t kaptál. Jelenleg 1 391 530 TP-d van. A következő szinthez még 8 470 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Blounther apó, ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 57 az új rendszer szerint. A 151. fordulódban 2437 arany került a bankszámládra. 2583 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 17/45 szúrófegyverek: 29/21 (+12%)
vágófegyverek: 9/47 ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 26/79 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
169,29 mezőn táborozol, a 70. labirintusban, 1. szinten, 19. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/68 (+24%) 2. nyomkövetés: 29/79 3. lopás: 1/93
4. mászás: 15/41 5. csapdakészítés: 11/46 (+7%) 6. csapdaészlelés: 8/37 (+24%)
7. gyógyítás: 22/9 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 20/88 (+12%)
10. teológia: 20/80 (+20%) 11. taumaturgia: 39/31 (+32%) 12. szerencsejáték: 2/65
13. versengés: 14/10 14. harcművészetek: 7/9 15. zene: 6/37
16. szörnyismeret: 7/60 17. pszi: 17/41 (+23%) 18. zárnyitás: 1/95
19. vadászat: 9/65 20. bányászat: 16/59 (+24%) 21. testépítés: 17/27
22. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 43, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1700 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 196.86 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36)
2 gyíkfű (#201) 2 khatiszon kristály (#2322) 1 khatiszon kulcs (#2323)
1 sáfránypor (#211) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 áldott kő (#642) 6 bogyógránát (#430) 3 darázsszárny (#652)
1 ezüst kulcs (#184) 2 gyógykenőcs (#313) 4 jégpasztilla (#1566)
17 kaja (#2) 2 kvazár (#244) 18 madártoll (#112)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380) 4 moa üveggömb (#383)
1 nagy aranykulcs (#246) 3 ryuku védőkenőcs (#1154) 1 szent jogar (#150)
1 tapasztalatkő (#975) 10 tinta (#101) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

168 169 170 171 172 173 174 175 176 177
27
28
29
30
(169,29) a 70. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), oltár, 21. jellempróba, érclelőhely, agyagelementál (#203), bazaltelementál (#204)
(170,28) Dornodon rúnaköve, 30. jellempróba, Tharr oltár, bazaltelementál (#204), tyrannoszaurusz rex (#160)
(171,28) szőrös bozsók (#149), agyagelementál (#203)
(172,28) művészi porolit (#720), szőrös bozsó (#149), darázsfelhő (#763)
(173,28) zoloboo sámán (#230), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(174,28) 25. jellempróba, művészi porolit (#720), márvány drakón (#322)
(175,28) kardszárnyú pockok (#152), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), 45. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, smaragd drakón (#321)
(176,28) védelmező morf (#7622), lomha morf (#7621), halálos morf (#7618)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.09.14 09:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (H‹si babérok -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek