Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 1. 12h:04' EZ A 226. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD 227. játékheted kezdete: aug. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 6 4 11 | elmormolod a 6. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 1 10 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
ek 7 3 6 | t. energia kisütése: 7 3 6 |
ef 8 506 | energia fejlesztése 8 |
flh 22 176 | felt. lőfegyver haszn. 22 a 176. tárggyal |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion ragyás testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megbököd az ekharion bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 34 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 30, gyógyulás: 17, összesen: -13 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a kék rothasztó testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a kék rothasztó testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 4 073 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 53, gyógyulás: 54, összesen: +1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 23 életpontot sebeztél. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 7 életpontot sebeztél. A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [174,46] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kputtyintó csalán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megcsapod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 40, gyógyulás: 50, összesen: +10 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csontpálcával megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [173,45] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku csapásvezető. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető bal vállát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra támadsz. Csontpálcával többször eltalálod a ryuku csapásvezető fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a ryuku csapásvezető jobb vállát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy fekete gyöngy. 1 905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 13, gyógyulás: 12, összesen: -1 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich jobb hátsó lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drakolich bal első lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a drakolich jobb hátsó lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a drakolich testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A drakolich belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
a 695 1889 1 | átadod a 695. tárgyat az 1889. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 34 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 31 életpontot vesztettél. A darázsfelhő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 558 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 184, gyógyulás: 31, összesen: -153 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich bal vállát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a drakolich testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a drakolich fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [175,43] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gort Grán előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku ostromteknős. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős feléd rúg, de nem talál el. A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az óriás csontváz testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus bal karját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az áeratikus hasnyák jobb csápját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 39 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 0.]
im | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
be 713 | bemész a 713. épületbe |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY) "Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!" A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok. A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád. |
KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY) Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő. |
BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY) A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus. |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
Erő: | 24 (40) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 22 (50) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 21 (35) | Védekezés: | 75 (80) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/146 év |
Egészség: | 25 (34) | Életpont: | 481/250 | Jellem: | gonosz (155) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 20 (55) | Varázspont: | 691/2 | Pénz: | 1313 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 30/15 | Pszi pont: | 79/16 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 15/80 | szúrófegyverek: | 22/69 (+16%) |
vágófegyverek: | 25/54 (+6%) | ütőfegyverek: | 8/65 (+44%) | lőfegyverek: | 25/39 (+5%) |
dobófegyverek: | 13/19 (+30%) |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 .); vashegyű nyíl (#176) (17 .); ubuk dobónyíl (#138) (18 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (19 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
175,42 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/41 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 34/26 | 3. lopás: | 10/83 (+600%) |
4. mászás: | 11/87 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 13/91 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/89 |
7. gyógyítás: | 19/45 | 8. titkosírás: | 3/66 | 9. felderítés: | 20/19 (+19%) |
10. szörnyidomítás: | 7/89 (+7%) | 11. teológia: | 26/3 (+29%) | 12. taumaturgia: | 28/49 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 2/34 | 14. versengés: | 11/18 (+9%) | 15. harcművészetek: | 1/64 |
16. zene: | 4/68 | 17. szörnyismeret: | 11/47 | 18. pszi: | 9/63 (+26%) |
19. zárnyitás: | 4/5 | 20. vadászat: | 6/10 | 21. bányászat: | 7/21 (+11%) |
22. testépítés: | 4/47 | 23. úszás: | 8/21 | 24. főzés: | 4/76 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az 1889. karaktertől (1889) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), csontgólem (#392) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | vércápa (#193) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 81, 99, 129, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 15 (limit: 985), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1500. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, v 1 10, v 182, p 71, p 65 2, h 1133. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 43 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1575 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | ||
2 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
4 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | |||
1 | * | vámpírkard (#358) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 2 | kőkalapács (#13) | 4 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | ||
1 | parittya (#18) | 2 | rövid íj (#107) | |||||
Lövedékek | ||||||||
11 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 3 | kerek kő (#19) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
36 | nyílvessző (#108) | 2 | sallank nyíl (#129) | 10 | tüske (#22) | |||
8 | ubuk tüske (#131) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | bumeráng (#249) | 3 | ezüstshuriken (#327) | 5 | jégpasztilla (#1566) | |||
13 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
6 | ubuk dobónyíl (#138) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
2 | rákpajzs (#98) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | haramaki (#1367) | 1 | Métely páncélja (#1562) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | * | tükörpáncél (#519) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | rémbőr tarkóvédő (#737) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
6 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | * | igazgy. fülbevaló (#197) | |
8 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
2 | * | denevér szimbólum (#140) | 5 | ezüst nyaklánc (#117) | 5 | * | gólem talizmán (#811) | |
5 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 4 | korinthai talizmán (#814) | ||
1 | nap szimbólum (#141) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
4 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 4 | ezüst karkötő (#158) | 3 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | |||
5 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | háború gyűrűje (#722) | ||
1 | * | kráken gyűrű (#1165) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 18 csepp tinta (#101), fér még: 52] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [bennük 1 korty sötét ital (#284), fér még: 9] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 21 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 19] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 56] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
12 | uzbány csőr (#169) | [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 59 csepp ragasztó (#83), fér még: 41] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 10 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
7 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 6 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 3 | ezüst kulcs (#184) | 9 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
3 | fáklya (#36) | 2 | fiatalság itala (#473) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 21 | kaja (#2) | ||
3 | kötél (#92) | 14 | kristályfolyadék (#449) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | moa antigrav (#2204) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nerub gyógyital (#1873) | 1 | olló (#335) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | ryuku amfora (#1153) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | súlyzó (#347) | 2 | szeksztáns (#32) | |||
8 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | védőkristály (#2240) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 45 | álompor (#396) | |||
135 | amniosz (#203) | 11 | aurach fog (#657) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
4 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 16 | drótszőr (#37) | 1 | elf csont (#664) | |||
13 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
10 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | fokhagyma (#403) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | 29 | gyöngymangó (#135) | |||
10 | halcsont (#390) | 1 | hattyútoll (#1222) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jégszív (#282) | 5 | kaktusztüske (#114) | 9 | karbin plazma (#199) | |||
5 | kék orchidea (#68) | 12 | kőszem (#304) | 4 | kvazár (#244) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 3 | liumbe hajtás (#655) | 150 | madártoll (#112) | |||
60 | mákrózsa virág (#56) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | medúzacsáp (#703) | |||
1 | moa burát (#384) | 2 | moa gyöngy (#378) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
1 | moa smaragd (#377) | 4 | moa üveggömb (#383) | 17 | mocsári penke (#148) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 11 | mutáns csont (#331) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | |||
6 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 39 | pirkit (#153) | |||
5 | púderkő (#119) | 11 | purifikátor háj (#269) | 85 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | remák szív (#264) | 20 | rézdarab (#70) | |||
4 | rinóbőr (#651) | 9 | rókafarok (#124) | 1 | Salamon esszenciája (#952) | |||
12 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 22 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 2 | szuperkötél (#209) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | téfea-agy (#172) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vapár ág (#110) | 6 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
7 | vasérc (#152) | 9 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 300.13 kg | Megterheltség: 128% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 3 | kaja (#2) | 5 | pirkit (#153) | |||
1 | ryuku szablya (#695) | 3 | tinta (#101) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpáncél (#90) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | quwarg tojás (#360) | 8 | ragasztó (#83) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | szöges páncél (#65) |
172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | |
41 | |
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|