Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 3. 9h:20' EZ A 226. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD 227. játékheted kezdete: aug. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4959 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 23 0 0 | elmormolod a 23. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 6 4 11 | elmormolod a 6. varázslatot |
mak 1 | makró 1 |
v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 1 10 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 65 2 0 | használod a 65. pszi képességet |
h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 6 20 15 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 12 131 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 131. tárggyal |
flh 15 108 | felt. lőfegyver haszn. 15 a 108. tárggyal |
flh 18 249 | felt. lőfegyver haszn. 18 a 249. tárggyal |
flh 21 189 | felt. lőfegyver haszn. 21 a 189. tárggyal |
flh 24 176 | felt. lőfegyver haszn. 24 a 176. tárggyal |
fkt 447 3 1 | felt. készítesz a 447. tárgyat (3 darabot) |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éjkornis jobb első lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed az éjkornis bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs, 2 borostyán függő és egy fűszertartó. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 3 086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 51, gyógyulás: 29, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [176,40] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy kputtyintó csalán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 341-390.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 28, gyógyulás: 56, összesen: +28 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vámpírkarddal felnyitod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [176,39] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt. Észreveszel egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített tyrannoszaurusz rex. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) 1 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg szellem testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 222, gyógyulás: 65, összesen: -157 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 6 q. rohamosztagos. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 2 q. rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A 2 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 64, gyógyulás: 71, összesen: +7 ÉP}
be 713 | bemész a 713. épületbe |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a roguena testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a roguena testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a roguena testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [174,40] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal kicsit megbökdösöd a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 26, gyógyulás: 59, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [173,40] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy kihívás tornya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ekharion ragyás testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (4 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod az ekharion bal vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion jobb karját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod az ekharion jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az ekharion testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 38 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [171,42] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drakolich bal hátsó lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a drakolich bal oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a drakolich testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt hadúr bal oldalát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az élőholt hadúr testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt hadúr jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
(Továbbmész...) [171,43] Továbbra is alacsonyhegység.
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux bal lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [170,44] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő és egy Eldaran karkötője. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 96, gyógyulás: 63, összesen: -33 ÉP}
ef 6 506 | energia fejlesztése 6 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: lot 6 16 17 | lottózol 6 16 17 |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 0 TVP és 1 tinta szükséges. |
TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY) Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
Erő: | 24 (40) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 22 (50) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 42 kg |
Ügyesség: | 21 (35) | Védekezés: | 75 (80) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 146/146 év |
Egészség: | 26 (35) | Életpont: | 482/209 | Jellem: | gonosz (158) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 20 (55) | Varázspont: | 691/3 | Pénz: | 1495 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 30/14 | Pszi pont: | 79/18 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/0 | ökölvívás: | 15/91 (+11%) | szúrófegyverek: | 22/89 (+20%) |
vágófegyverek: | 25/66 (+12%) | ütőfegyverek: | 8/74 (+9%) | lőfegyverek: | 25/40 (+1%) |
dobófegyverek: | 13/69 (+50%) |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -14.); nyílvessző (#108) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
170,44 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1360 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/13 (+72%) | 2. nyomkövetés: | 34/26 | 3. lopás: | 4/93 (-590%) |
4. mászás: | 12/1 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 13/98 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/89 |
7. gyógyítás: | 19/45 | 8. titkosírás: | 3/66 | 9. felderítés: | 20/19 |
10. szörnyidomítás: | 7/89 | 11. teológia: | 26/21 (+18%) | 12. taumaturgia: | 28/55 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 2/34 | 14. versengés: | 11/18 | 15. harcművészetek: | 1/64 |
16. zene: | 4/68 | 17. szörnyismeret: | 11/47 | 18. pszi: | 9/81 (+18%) |
19. zárnyitás: | 4/5 | 20. vadászat: | 6/10 | 21. bányászat: | 8/45 (+124%) |
22. testépítés: | 4/47 | 23. úszás: | 8/21 | 24. főzés: | 4/98 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), csontgólem (#392) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
jellemrejtés (#23) | hadiszerencse II (#24) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | vércápa (#193) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 81, 99, 129, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 17 (limit: 995), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1700. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 224, v 1 10, v 182, p 71, p 65 2, h 1133. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 37 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1507 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | méregfog (#1553) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | ||
2 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
4 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | 1 | moa ravatalozó (#1328) | |||
1 | * | vámpírkard (#358) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | kőkalapács (#13) | 4 | szöges bunkó (#8) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | moa stuki (#413) | ||
1 | parittya (#18) | 2 | rövid íj (#107) | |||||
Lövedékek | ||||||||
11 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 10 | kerek kő (#19) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
36 | nyílvessző (#108) | 2 | sallank nyíl (#129) | 10 | tüske (#22) | |||
8 | ubuk tüske (#131) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
8 | bogyógránát (#430) | 8 | bumeráng (#249) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
5 | jégpasztilla (#1566) | 13 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
2 | rákpajzs (#98) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | haramaki (#1367) | 1 | Métely páncélja (#1562) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | * | tükörpáncél (#519) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | rémbőr tarkóvédő (#737) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
9 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | * | igazgy. fülbevaló (#197) | |
8 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
2 | * | denevér szimbólum (#140) | 5 | ezüst nyaklánc (#117) | 5 | * | gólem talizmán (#811) | |
5 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 4 | korinthai talizmán (#814) | ||
1 | nap szimbólum (#141) | 2 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
4 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | Eldaran karkötője (#373) | 4 | ezüst karkötő (#158) | 3 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | |||
5 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | háború gyűrűje (#722) | ||
1 | * | kráken gyűrű (#1165) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Nyergek | ||||||||
1 | trikornis nyereg (#1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 55] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [bennük 1 korty sötét ital (#284), fér még: 9] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 58] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
12 | uzbány csőr (#169) | [bennük 76 csepp ugh méreg (#166), fér még: 68] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 17] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 66 csepp ragasztó (#83), fér még: 34] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 10 | áldott kő (#642) | 7 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 5 | cirkuszi pergamen (#1233) | 7 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | dobóháló (#221) | 3 | ezüst kulcs (#184) | 9 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
3 | fáklya (#36) | 2 | fiatalság itala (#473) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 18 | kaja (#2) | ||
3 | kötél (#92) | 13 | kristályfolyadék (#449) | 25 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | lant (#238) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | moa antigrav (#2204) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nerub gyógyital (#1873) | |||
1 | olló (#335) | 1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | sáfránykő (#979) | 1 | súlyzó (#347) | |||
2 | szeksztáns (#32) | 8 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | védőkristály (#2240) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 2 | alligátorbőr (#661) | 45 | álompor (#396) | |||
2 | amniosz (#203) | 11 | aurach fog (#657) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
4 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
5 | darázsszárny (#652) | 1 | dentor bőr (#551) | 16 | drótszőr (#37) | |||
1 | elf csont (#664) | 13 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
5 | ezüstdarab (#326) | 11 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
29 | gyöngymangó (#135) | 10 | halcsont (#390) | 1 | hattyútoll (#1222) | |||
2 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
9 | karbin plazma (#199) | 5 | kék orchidea (#68) | 12 | kőszem (#304) | |||
4 | kvazár (#244) | 1 | liumbe bimbó (#656) | 3 | liumbe hajtás (#655) | |||
150 | madártoll (#112) | 60 | mákrózsa virág (#56) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | medúzacsáp (#703) | 1 | moa burát (#384) | 2 | moa gyöngy (#378) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa smaragd (#377) | 4 | moa üveggömb (#383) | |||
17 | mocsári penke (#148) | 6 | móri gyümölcs (#116) | 11 | mutáns csont (#331) | |||
6 | nektoraf faggyú (#667) | 9 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
37 | pirkit (#153) | 5 | púderkő (#119) | 11 | purifikátor háj (#269) | |||
89 | quwarg tojás (#360) | 1 | rakolits por (#669) | 1 | remák szív (#264) | |||
20 | rézdarab (#70) | 4 | rinóbőr (#651) | 9 | rókafarok (#124) | |||
1 | Salamon esszenciája (#952) | 12 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | |||
22 | sünmedve tüske (#14) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szuperkötél (#209) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
1 | vapár ág (#110) | 6 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
7 | vasérc (#152) | 9 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 299.97 kg | Megterheltség: 128% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
133 | amniosz (#203) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | csontpálca (#329) | |||
1 | gyenge méreg (#26) | 3 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
2 | pirkit (#153) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
182 | arany (#50) | 8 | bogyógránát (#430) | 3 | borostyán függő (#162) | |||
5 | cirkuszi pergamen (#1233) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 7 | kerek kő (#19) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
3 | óndarab (#85) | 4 | quwarg tojás (#360) | 7 | ragasztó (#83) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
3 | ugh méreg (#166) |
169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | |
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|