72. forduló, 167. forduló, Sir Gilbert Erail összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 11. 9h:03'
EZ A 544. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD
545. játékheted kezdete: jún. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3481
SZÁMLA : XXXX

SIR GILBERT ERAIL KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,61] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+120 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) A lottó 767. hetének nyerőszámai: 7, 3, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy láplidérc fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 311.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 3. KP: elmormolod a 16. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 296.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1567 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 276.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+61 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy mocsári ácsorgó.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mocsári ácsorgó bal első lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a mocsári ácsorgó testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a mocsári ácsorgó sárfoltos bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 32 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 38, gyógyulás: 2, összesen: -36 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 246.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(95,61) mocsári ácsorgó (#774)

[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 3 lajhár csontot 9 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 231.]

ve 87 1 megveszed a 87. tárgyat 1
Vásároltál 1 bronzhegyű lándzsát. 20 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 87 1 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a varkaudar szablyát, majd a jobb kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

v 57 elmormolod az 57. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 373 998 felt. tám/véd. varázslat a 373. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

ftv 373 999 felt. tám/véd. varázslat a 373. varázslatot a nőket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kf 516 1 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a bronzhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db,
szuperkötél (#209) 4 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
márványkulcs (#245) 32 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db,
kobudera csont (#705) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, hűségérme (#1141) 4800 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
alligátorbőr (#661) 10 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db,
bruhatagnyelv (#1230) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db,
dorony tüdő (#212) 8 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, elf csont (#664) 4 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
etra hályog (#712) 25 ap /db, gnóm csont (#706) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyíkfű (#201) 1 ap /db,
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, ilkin érc (#232) 3 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kobudera csont (#705) 4 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, kristálygömb (#265) 10 ap /db, lant (#238) 15 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rinóbőr (#651) 5 ap /db,
rókafarok (#124) 3 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent jogar (#150) 50 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, tatu dob (#234) 4 ap /db,
távcső (#42) 16 ap /db, troll csont (#704) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
vasérc (#152) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 226.]

m 2 4 7 mozogsz keletre, délre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,61] Lápos, ingoványos területet jársz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy phua-kúp van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.
Összefutsz Miss Hardraadával. Fairlight személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csontamulettet, egy ezüst papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd koszorút, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy bányarém trófea, egy óriásféreg trófea és egy renegát törpe trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. (Csábmosoly.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [95,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a rókafarok a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 3 karbin plazma, 10 fekete gyöngy, 1 szent jogar, 2 rakolits por, 1 szulfagor agyar. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Orzag bilincse, 2 Tisztítótűz, 1 Sötét halál. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Orzag bilincse, 2 Tisztítótűz. Ez full! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 3 Aranyeső, 1 Illúziópalota, 1 Vérfürdető magszim. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Szerencsejáték, 2 Sötét motyogó, 1 Illúziósárkány. Ez két pár!
- Egyszer élünk - gondolod, és merészen licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodva tartja a tétet egy darabig, de nem számol kitartásoddal. Megelégelve pénzéhségedet, bosszúsan az asztalra hajítja használhatatlan lapjait. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Temető, 2 Sötét motyogó, 1 Orbitális mackósajt. Ez két pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 1 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Temető, 2 Sötét motyogó, 1 A bajnok manifesztációja. Semmi változás. Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 3 Sötét motyogó, 2 Sötét halál. Ez full! Vesztettél. 360 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 90 darab aranyérmét.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,61] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Látsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy köpködő bruhatag! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a köpködő bruhatag nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A köpködő bruhatag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő gyíkember mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gyíkember nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gyíkember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[55 pontot használtál fel, van még 171.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+61 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy xirnox.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a xirnox lila hasát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a xirnox farkát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a xirnox lila hasát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A xirnox megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 141.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[93,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy lápi hajlék van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Csak egy szintszívó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy lápi hajlék van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lápi hajlékot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[30 pontot használtál fel, van még 111.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+61 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy szintszívó.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó jobb lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [30 pontot használtál fel, van még 81.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[92,63] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [93,64] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Észreveszel egy nekrofunt. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy lápi hajlékot. Nyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 56.]

szk 352 keresed a 352. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy láplidércet. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 8, 4.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 307 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sir Gilbert Erail, egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Elenios hittérítője vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 166. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 18 Merészség: 10/3 Magasság: 171 cm
IQ: 21 (25) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 88 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 288/257 Jellem: jó (70) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 203/82 Pénz: 860 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 14/8 EFejl: 30
Eddig összesen 870 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3143 TP-t kaptál. Jelenleg 268861 TP-d van. A következő szinthez még 71139 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, élőholt quwarg, mocsári ácsorgó. A 163. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 11/71 vágófegyverek: 23/85 (+3%)
ütőfegyverek: 2/37 lőfegyverek: 17/72 (+21%) dobófegyverek: 3/68

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/41 2. nyomkövetés: 30/98 (+4%) 3. mászás: 5/61
4. csapdakészítés: 10/38 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/77 6. gyógyítás: 40/15
7. titkosírás: 1/95 8. felderítés: 4/25 9. szörnyidomítás: 2/2
10. teológia: 20/76 (+22%) 11. taumaturgia: 21/8 (+24%) 12. szerencsejáték: 3/47 (+10%)
13. versengés: 10/10 (+15%) 14. zene: 68/70 (+90%) 15. szörnyismeret: 14/4 (+18%)
16. vadászat: 11/3 17. bányászat: 3/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 40 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod garokkot (#73) háló-csapdával (#220), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), köpködő bruhatagot (#773) háló-csapdával (#220), fekete amőbát (#364) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +11 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (64,5) bűvölés (#20) (239,3) bűvölés (#20) (210,2) bűvölés (#20) (211,5)
bűvölés (#20) (179,2) bűvölés (#20) (214,3) bűvölés (#20) (191,3) bűvölés (#20) (213,3)
bűvölés (#20) (1230,2) bűvölés (#20) (661,1) bűvölés (#20) (706,1) bűvölés (#20) (705,1)
bűvölés (#20) (331,1) bűvölés (#20) (27,10) bűvölés (#20) (415,1) bűvölés (#20) (170,10)
tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián.

Összsúly: 55.01 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
121 arany (#50) 3 lajhár csont (#236) 1 magszim bél (#103)
1 mocsári penke (#148) 2 rókafarok (#124) 2 spiritusz (#170)
20 tüske (#22) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 gyíkfű (#201)
1 kaja (#2) 1 sullár hólyag (#168) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,61) szintszívó (#96)
(92,62) lápi hajlék (#670), szintszívó (#96)
(92,63) Sheran rúnaköve, Sheran oltár
(93,64) nekrofun (#173), manaelementál (#290)
(94,61) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), köpködő bruhatag (#773), gyíkemberek (#51), xirnox (#122)
(95,61) mocsári ácsorgó (#774), varkaudarok (#64), nekrofun (#173), Miss Hardraada (5808. kalandozó)
(95,62) phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek