166. forduló, 168. forduló, Verdina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 19. 12h:05'
EZ A 269. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
270. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2274
SZÁMLA : XXXX

VERDINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,30] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 8. szinten/térképen, az 53. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+66 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+196 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 341.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 1 VP-t.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 331. Kapsz 1 VP-t.]
[A parancs tárolásra került.]

v 7 195 3 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 30 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 328.]

v 7 150 7 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 350 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [3 pontot használtál fel, van még 325.]

v 7 266 2 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 322.]

v 7 198 10 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 319.]

v 7 597 6 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 72 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 316.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. [10 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 2 VP-t.]

dd 157 343 129 eldobod a 157. tárgyat a 343. tárgyat a 129. tárgyat
Elhajítasz 1 nyu-shurikent. Elhajítasz 2 rézgolyót. Elhajítasz 3 sallank nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301. Kapsz 1 VP-t.]

h 248 4 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-60 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-gyűjtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-58 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-70 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-66 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [20 pontot használtál fel, van még 281. Kapsz 4 VP-t.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 276. Kapsz 1 VP-t.]

p 69 3 használod a 69. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 271. Kapsz 1 VP-t.]

lm 49 42 54 mozogsz 49 42 54
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [50. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! 130 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [48. PONT.] A fal előtted valamilyen ismeretlen ragacstól csillog. Igyekszel nem hozzáérni, de a járat túl szűk, te pedig nem vagy elég ügyes: kezed azon nyomban hozzátapad. Pillanatokon belül mozdítani sem tudod karodat, és amikor lenézel rá, megérted miért: teljesen elkövesedett. Úgy tűnik semmit sem tehetsz: hiába maszírozod, hiába próbálod feszegetni, nem mozdul. Aztán legnagyobb örömödre, egy idő múlva magától megszűnik a kövesedés. (-25 TVP.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy kis szobába érkezel. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [38. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérted a következő kanyart. [49. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 küklopsz szem. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [42. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 3 életvíz [*] és 1 jégrúna-tekercs. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [41. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Újabb kanyar! [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Újabb kanyar! [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 manifeszt.nyúlvány, 3 áldott kő, 30 arany, 2 arany és 1 titkos teleportkő. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

1 2 61 44 51
53 52
54 62
4 3 41 43
7 55 49 50
42
5 6
45 46
56 63 60 47 48
37
64 30 36
38 39
57
58 59 31 32
40
20 19 18 35
11 10 17 34
12 33
8 27
21 22 26
9 16 29
24 23 14 25
13 15 28

Ez a Végzet Vermének 9. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [82 pontot használtál fel, van még 189. Kapsz 16 VP-t.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a Fekete Kehelyt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve Sötét Ceremónia. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! 2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 159. Kapsz 6 VP-t.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[184,31] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 27000 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Vlagyimir szobrát.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Már elkezded unni a kietlen folyosón való barangolást, amikor a távolból egy iszonyatos sikoltás hangzik fel, majd mintha közelítene forrása, egyre hangosodik és hangosodik. Leroskadsz a földre, és kezeid a füledre tapasztva várod, hogy vége legyen. Pár percig eltart, míg ezt a kellemetlen érzést újra a folyosó csendjének üressége váltja fel. Rémülten próbálsz úrrá lenni félelmeden, és kivárni, míg a hallásod visszatér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (255 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, az ősi szellem támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át. Hamar felismered, hogy nincs sok esélyed. Futásnak eredsz. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+57 életerő.)
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Beugrasz egy kapualjba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy őrült varázsló. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (650. épület.). Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [183,32] Még mindig a városban vagy. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy részeg kalandozó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Van itt egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Szeméből tudás sugárzik, pisze orrán a nap sugara tündököl. Kezét lantján pihenteti, de néha-néha megpendíti húrjait. A fülbemászó dallam bejárja a város utcáit, mindenkit vidámsággal tölt el. Talán van néhány érdekes híre a számodra, ha szóba elegyedsz vele. Fairlight áldozópapja. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit láncvértt, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy Hantas karperecét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy szirén köpenyét, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy védőtalizmánt, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy quwarg gigász trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy entitás manifesztum trófea díszíti. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [182,32] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Meglapulsz egy árok mélyén. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy őrült varázsló. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Felfedeztél egy templomot. Elenios híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (636. épület.). [65 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 13 VP-t.]

be 636 3 bemész a 636. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Ühm, khm. Őszintén szólva, nem igazán tudom, hogyan kezdjek hozzá, ugyanis még nem jártam ILYEN helyen. - kezded döcögve. A fiatalok nem nevetnek ki, hanem megértően magyarázni kezdenek.
- Óh, hát ez egyáltalán nem bonyolult! A mi házunk nyilvános, ide mindenki eljöhet, és megértést, szerelmet, örömöt és pihenést találhat. A férfiakat buja hölgyek, a harcedzett női kalandozókat kisportolt, jóképű, és emellett igazi gentleman fiatalemberek látják vendégül (Mindenkit a saját fajából!) Természetesen mindenkitől elvárjuk, hogy valamilyen adománnyal járuljon intézményünk további fennmaradásához és virágzásához: ha nagyon szegény vagy, megelégszünk akár 20 arannyal is, de a legtöbben 50 aranyat szoktak itthagyni. A legnemesebbek 200 arannyal ajándékoznak meg bennünket - persze az ajándék mértéke egyenesen arányos a szolgáltatás színvonalával. Ugye, milyen egyszerű? [Ha be akarsz ide jönni, a BE <épület> <szolgáltatás> parancsot kell kiadnod, 5 TVP árán. Ha <szolgáltatásnak> 1-et írsz, 20, ha 2-t, 50, ha 3-t, 200 aranyat fizetsz. A hölgyvendégeket biztosítják arról, hogy nem fenyegeti őket váratlan gyermekáldás a látogatás után.] [5 pontot használtál fel, van még 89. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 1 2 mozogsz nyugatra, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[170,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kultúrmasztodon. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 52, gyógyulás: 26, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [171,28] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy szőrös bozsó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös bozsó fejét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szőrös bozsó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szőrös bozsó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy bazaltelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál jobb oldalát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A bazaltelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 394 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [172,28] A terep továbbra is sűrű erdő. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Scipio irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy zoloboo törzsfő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zoloboo törzsfő jobb oldalát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. A zoloboo törzsfő karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. 1 844 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 74. Kapsz 3 VP-t.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[173,28] Még mindig az erdőben vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,27] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 66 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a Mnebolath testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy fekete gyöngy és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy tolmokov-koktél és egy szöges páncél. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Hoppálé! 6 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (26 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 arany és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Tguarkhan támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 25 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mancsával a Tguarkhan megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 obszidián függő, egy kristálygömb és 2 fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsttollú nyíl, 2 arany és 4 ugh méreg. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Emella a Bombázó hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.


(Továbbmész...) [175,28] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kardszárnyú pocok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy smaragd drakón. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[64 pontot használtál fel, van még 10. Kapsz 12 VP-t.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 7.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 21, 9.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a szellő szilmill. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál!

SÖTÉT CEREMÓNIA (55. VARÁZSLAT)
A Sötét Ceremóniát Leah és Dornodon csak legbizalmasabb papjainak tanítja meg. A varázslat során egy szvó-ektoplazmát kensz szét egyenletesen a bőrödön, miközben lassan befalsz egy téfea-agyat. A varázslat eredményeképp életerőd megnő (azaz kapsz +1 max. életerőt), de nem növelheti a max. életerődet 320 fölé. Elmondásához a V 55 parancsot kell kiadnod, 50 VP-ért és 10 TVP-ért.

ZOLOBOO TÖRZSFŐ (268. SZÖRNY)
Az erdők mélyén élő zolobook törzsfői természetesen a legerősebbek, legügyesebbek és legravaszabbak közül kerülnek ki, így aztán a várható életkoruk is jócskán meghaladja a zolobooknál szokásos 20-25 évet. Korlátozott rituális mágikus képességekkel rendelkeznek, és elrémisztő csatahuhogásuk félelmet varázsol az ellenfél szívébe.

KARAKTERLAP

Verdina, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű drow nő vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 31 (42) Támadás: 43 Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 30 (41) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 166/166 év
Egészség: 20 (34) Életpont: 712/269 Jellem: gonosz (172) Tul. pont: 4
Szerencse: 30 (46) Varázspont: 798/18 Pénz: 4177 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 28/13 Pszi pont: 171/45 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1557 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 365 TP-t kaptál. Jelenleg 1 590 036 TP-d van. A következő szinthez még 109 964 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Blounther apó, ongóliant. 10 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 65 az új rendszer szerint. A 151. fordulódban 2437 arany került a bankszámládra. 2607 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 17/88 (+13%) szúrófegyverek: 30/29 (+4%)
vágófegyverek: 9/47 ütőfegyverek: 2/4 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 27/38 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
175,28 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 196
A Végzet Vermében a 9. szinten jársz. Ebben a hónapban 4 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 57, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1375 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/28 (+48%) 2. nyomkövetés: 29/79 3. lopás: 4/93
4. mászás: 15/41 5. csapdakészítés: 11/88 (+7%) 6. csapdaészlelés: 13/23 (+18%)
7. gyógyítás: 23/59 (+50%) 8. titkosírás: 2/61 9. felderítés: 24/53 (+5%)
10. teológia: 31/50 (+14%) 11. taumaturgia: 50/62 (+20%) 12. szerencsejáték: 2/65
13. versengés: 14/28 (+9%) 14. harcművészetek: 7/9 15. zene: 6/37
16. szörnyismeret: 7/60 17. pszi: 19/96 (+107%) 18. zárnyitás: 5/70
19. vadászat: 9/65 20. bányászat: 16/71 (+12%) 21. testépítés: 17/27
22. úszás: 8/4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz a 3527. karaktertől (3527) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz az 1115. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220)
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
téfea magoflux (#98) (csak egyszer), szintszívó (#96), tetemember (#123), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110), karmos tankány (#137) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (2,15) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
tolvajvér (#364) mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97), puha ütés (#60), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> mérges pók (#20) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
mágiatörés (#35) >> élőholt mágus (#175) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szellő szilmill (#7458) (+2 sebzés távolsági fegyverrel, +4 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
3.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): többek közt 17. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 50, 51, 52, 57, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 43, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1328 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 194.99 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Fekete Kehely (#283) 2 gyíkfű (#201) 24 khatiszon kristály (#2322)
1 kristályfolyadék (#449) 2 kvazár sisak (#266) 1 madártoll (#112)
6 mihlanil nyíl (#597) 1 nyu-shuriken (#157) 5 pirkit (#153)
4 pszi kő (#248) 2 rézgolyó (#343) 3 sallank nyíl (#129)
12 spiritusz (#170) 7 szent jogar (#150) 3 tinta (#101)
10 trikornis szarv (#198)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
571 arany (#50) 3 áldott kő (#642) 1 aranytű (#272)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 4 fekete gyöngy (#99) 15 isteni könnycsepp (#260)
1 jégrúna-tekercs (#1575) 22 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265)
2 küklopsz szem (#643) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 szöges páncél (#65) 3 Thargodan esszencia (#328) 1 titkos teleportkő (#1387)
1 tolmokov-koktél (#351) 4 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)
5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

169 170 171 172 173 174 175 176
26
27
28
29
30
(170,29) kultúrmasztodon (#227)
(171,28) szőrös bozsók (#149), bazaltelementál (#204)
(172,28) művészi porolit (#720), zoloboo törzsfő (#268)
(173,28) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(174,27) Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, művészi porolit (#720), 25. jellempróba
(175,28) kardszárnyú pockok (#152), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), 45. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, smaragd drakón (#321)

Üzenet küldése a karakternek