166. forduló, 168. forduló, Kripta Gitta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 21. 14h:53'
EZ A 176. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
177. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3454
SZÁMLA : XXXX

KRIPTA GITTA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,74] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 16. pontnál.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hollófekete hajú, ferde szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia kisebb papja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy ekharion trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: undorító fehér! Egy jó! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
Halatir Maurloth, amikor összefutottatok, adott neked egy ezüstkardot. Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

v 1 7 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 696 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 265.]

lm 17 900 18 mozogsz 17 900 18
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-10 életpont). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy csontpálca. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta nyakát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal megkarcolod a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 5 életpontot sebeztél. A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 23, gyógyulás: 17, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [18. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [12 pontot használtál fel, van még 253.]

lm 19 905 20 mozogsz 19 905 20
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). [17 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 33 900 22 mozogsz 33 900 22
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [34. PONT.] Egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [33. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Mágikus Koponya, 1 ezüstshuriken, 70 arany, 1 kristálygömb, 2 vashegyű nyíl, 1 varázskő (ld. enc.) és 6 grifftojás. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [34. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [21. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [22. PONT.] Egy sírlidércet pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[46 pontot használtál fel, van még 190.]

lm 905 23 26 mozogsz 905 23 26
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-8 életpont). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [26. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy bunkósbot. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal lábát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vark. nekromanta jobb vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 6 életpontot sebeztél. Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 20, gyógyulás: 13, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. [33 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 29 32 900 mozogsz 29 32 900
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [26. PONT.] Haladsz előre. [31. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-27 varázspont).
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [32. PONT.] Egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigvagdosod a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a Zinthurg jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A Zinthurg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 73, gyógyulás: 6, összesen: -67 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 31. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [44 pontot használtál fel, van még 113.]

lm 24 39 mozogsz 24 39
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [26. PONT.] Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [24. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [25. PONT.] Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [24 pontot használtál fel, van még 89.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 86.]

* 2. BP: kutatsz 10 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Jó szimatod van! A földön a következő tárgyakat találod: 2 fáklya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [10 pontot használtál fel, van még 76.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [15 pontot használtál fel, van még 61.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [10 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 21 fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[21 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A szervezetedet méreg pusztítja (-7 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 2, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a sullár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 338 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

KARAKTERLAP

Kripta Gitta, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Leah hittérítője vagy. Papi hited: 71. Az Ördögi Kör (#9116) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 22 (27) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 143 cm
IQ: 35 (39) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 267/177 Jellem: gonosz (326) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (39) Varázspont: 301/92 Pénz: 713 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 122/255 EFejl: 24
Eddig összesen 524 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2920 TP-t kaptál. Jelenleg 237897 TP-d van. A következő szinthez még 22103 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, csontváz lord, élőholt quwarg. A 163. fordulódban 889 arany került a bankszámládra. 929 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/44 (+4%) szúrófegyverek: 6/75 vágófegyverek: 10/0 (+2%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 20/78 (+12%) dobófegyverek: 6/77

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << bunkó (#5)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); tünde nyíl (#554) (7 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/62 2. nyomkövetés: 34/55 3. mászás: 6/68
4. csapdakészítés: 13/79 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/18 (+25%) 6. gyógyítás: 28/94
7. titkosírás: 4/13 8. felderítés: 13/22 (+20%) 9. szörnyidomítás: 2/0
10. teológia: 22/61 (+10%) 11. taumaturgia: 24/17 (+7%) 12. szerencsejáték: 2/76
13. versengés: 7/27 14. harcművészetek: 11/0 15. zene: 5/23 (+10%)
16. szörnyismeret: 5/86 17. pszi: *19/100 18. vadászat: 5/49
19. bányászat: 15/81 20. főzés: 8/77

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5484. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
technokolin (#50), színes dözmöng (#78), bunthar (#396), karmazsin huhogó (#185), Zinthurg (#180)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
gonoszok (#988), Nerina Clarusdea (#3957), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 tünde nyíl (#554) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
112 arany (#50) 1 bunkósbot (#9) 1 csontpálca (#329)
1 ezüstshuriken (#327) 6 grifftojás (#179) 1 kristálygömb (#265)
1 Mágikus Koponya (#279) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,74) a 66. labirintus bejárata, vark. nekromanta (#173), sírlidérc (#172), Zinthurg (#180)

Üzenet küldése a karakternek