164. forduló, 187. forduló, Pippaláb összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. okt. 9. 15h:02'
EZ A 260. JÁTÉKHETED, 169. FORDULÓD
261. játékheted kezdete: okt. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2162
SZÁMLA : XXXX

PIPPALÁB KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Gkar. Ellenőrzöd a létszámot, aztán bekopogsz a fekete mágustorony ajtaján. Egy varázslóinas érkezik ajtót nyitni, és félreterelve a bamba húsgólemet, gyorsan beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában ácsorogtok, s mikor az idős varázsló végre felnéz az általa olvasott könyvből, az egész csapat nevében szólalsz meg:
- Megjöttünk - közlöd tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! A feladatra egyértelmű, hogy te vagy a legalkalmasabb. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! Már előtted is áll következő ellenfeled, három máguskobold .

Elsőnek első máguskoboldot támadod majd. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. [első máguskobold:] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... [második máguskobold:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. [harmadik máguskobold:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. [első máguskobold:] 13 életpontot sebeztél. [második máguskobold:] 17 életpontot sebeztél. [harmadik máguskobold:] 14 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) [második máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a máguskobold bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.)
Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a máguskobold bal oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a máguskobold jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.)
[első máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) [második máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [harmadik máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-8 támadás))! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) [első máguskobold:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő ellenfeled második máguskobold lesz.
Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a máguskobold testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a máguskobold testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-8 támadás))! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) [harmadik máguskobold:] Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-8 támadás))! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmez.) [második máguskobold:] A második máguskobold szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Szembefordulsz a következő ellenféllel, harmadik máguskobold lesz az.
Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a máguskobold testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a máguskobold testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) [harmadik máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) [harmadik máguskobold:] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első máguskobold:] 798 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. (ld. enc.) [második máguskobold:] 798 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. [harmadik máguskobold:] 798 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. {Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


Gkar három máguskobold győzte le.
Még nincs vége, a társad által életben hagyott következő ellenfeled három máguskobold lesz.

Első ellenfélnek első máguskoboldot választod. Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. [első máguskobold:] A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! [második máguskobold:] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. [harmadik máguskobold:] A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. [első máguskobold:] 15 életpontot sebeztél. [második máguskobold:] 12 életpontot sebeztél. [harmadik máguskobold:] 18 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) [második máguskobold:] Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. [harmadik máguskobold:] Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.)
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a máguskobold testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.)
Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a máguskobold jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a máguskobold testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [második máguskobold:] Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [harmadik máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [első máguskobold:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. A következőkben második máguskobold ellen indulsz.
Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a máguskobold fejét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a máguskobold testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [harmadik máguskobold:] Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [második máguskobold:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő ellenfeled harmadik máguskobold lesz.
Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a máguskobold nyakát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a máguskobold jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) [harmadik máguskobold:] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) [harmadik máguskobold:] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első máguskobold:] 798 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. [második máguskobold:] 798 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. [harmadik máguskobold:] 798 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Gkar amint véget ér a csata, visszatér. Hopp! Egy kobold valahogy túlélte a mészárlást!
Gkar egyszerre néztek farkasszemet az ellenféllel. Egy koboldkirály lesz az ellenfél! (ld. enc.) Gkar futva menekül.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst.
Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Végleg elfelejtetted izomernyesztés nevű varázslatodat.
A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a koboldkirály jobb lábát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.)
Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a koboldkirály bal oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a koboldkirály testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. A koboldkirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 890 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. {Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Gkar csatlakozik a csapathoz, most hogy végetért a csata. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Csak most tudtok alaposabban szétnézni itt. Ezek a rusnya szörnyikék összehordtak minden csillogó vackot, amit kicsit is értékesnek találtak. Persze valójában csupa limlom az egész. A kincs szétosztását követően neked 1 mágusok itala (ld. enc.), 1 manakristály (ld. enc.), 1 királyi korona (ld. enc.), 1 aranyló ugarhéj, 1 nagy aranykulcs (ld. enc.), 1 arany masszariasztó, 1 aranytű, 1 aranylánc és 400 arany jut. (Gkar 1 mágusok italával, 1 koboldkoronával, 2 aranyló ugarhéjjal, 1 kis aranykulccsal, 1 aranytűvel, 2 aranylánccal és 400 arannyal lett gazdagabb.) Ez könnyű meló volt! Elköszöntök, és miután a hálás varázslóinas kikísér titeket az utcára, azon tanakodtok, milyen kár, hogy nincsenek koboldok minden mágustoronyban.
10 000 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 289.]
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílpuska lövedéket. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 6 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 4. KP: kf 233 1 0 kézbeveszed/felveszed a 233. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Mallon botját, majd a jobb kezedbe veszed a furulyát. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2015. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

kf 1262 kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

h 1589 232 1222 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz ilkin ércet. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (45,62): 7 db, (100,80): 1 db, (97,107): 1 db, (72,59): 2 db. Ára 6 arany. Ezután hattyútoll iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (97,107): 6 db. Ára 2 arany. [3 pontot használtál fel, van még 281.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Furulyázni kezdesz. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+20 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+59 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel teljesen átszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

a 100 3064 1 átadod a 100. tárgyat a 3064. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranyló ugarhéjat Gkar részére. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

aa 1610 500 338 átadod az 1610. tárgyat az 500. tárgyat a 338. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 mágusok italát Gkar részére. Ok, sikeresen átadtál 1 manakristályt Gkar részére. Ok, sikeresen átadtál 1 királyi koronát Gkar részére. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

aa 246 437 191 átadod a 246. tárgyat a 437. tárgyat a 191. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 nagy aranykulcsot Gkar részére. Ok, sikeresen átadtál 1 arany masszariasztót Gkar részére. Ok, sikeresen átadtál 1 aranyláncot Gkar részére. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

a 272 3064 1 átadod a 272. tárgyat a 3064. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranytűt Gkar részére. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

a 449 3064 2 átadod a 449. tárgyat a 3064. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 kristályfolyadékot Gkar részére. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

be 572 5 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 191.]

a 50 3064 400 átadod az 50. tárgyat a 3064. kalandozónak (400 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 400 aranyat Gkar részére. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy ragyás burástya cipeli.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ardal Elwenhill. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acélpengőke, ásó, csontkulcs, csontpálca, dobóháló, drótszőr, etra hályog. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol Kensoival. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: liumbe hajtás, madártoll, magszim bél, mérgezett vasnyíl, moa obszidián, moa üveggömb, mutáns csont, olló. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Mostharral. Raia felszentelt papja. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: aranytű, bumeráng, darázsszárny, díszes rézpajzs. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acéltű, álompor, ásó, bogyógránát. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-4 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 181.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 40 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db,
antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db,
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db,
rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db,
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db,
gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db,
vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, xirnox szív (#213) 20 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db,
praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db,
furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db,
tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db,
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db,
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db,
gór formázó minta (#444) 50 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db,
sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
aurach fog (#657) 2 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db,
sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, teknősesszencia (#702) 90 ap /db,
troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, mammutbőr (#1078) 12 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, hűségérme (#1141) 4800 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db,
azuka vese (#1462) 18 ap /db, ork sör (#1701) 32 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, acéltű (#334) 1 ap /db, alligátorbőr (#661) 10 ap /db, alligátorfog (#663) 10 ap /db,
álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db, aurach bőr (#658) 14 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, bőrkantár (#1125) 30 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db,
bruhatagnyelv (#1230) 7 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, darázsfarok (#654) 14 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, elf csont (#664) 4 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
etra hályog (#712) 25 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fülemüle agyar (#267) 5 ap /db, fülemüle síp (#1576) 90 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, grifftojás (#179) 10 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, halcsont (#390) 2 ap /db,
hattyútoll (#1222) 1 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, ilkin érc (#232) 3 ap /db, karbin plazma (#199) 10 ap /db,
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kobudera csont (#705) 4 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, kristálygömb (#265) 10 ap /db, liumbe bimbó (#656) 15 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, medúzacsáp (#703) 5 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, mocsárivércszem (#1758) 5 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, olló (#335) 10 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db,
orvosságos zacskó (#682) 150 ap /db, párducbőr (#1066) 10 ap /db, párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, párducszem (#1073) 2 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, pular kristály (#239) 8 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje,
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db, ramit kő (#226) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, ryuku védőkenőcs (#1154) 24 ap /db,
sáfránykristály (#675) 20 ap cseppje, sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, sámán erszény (#650) 10 ap /db, sáska amulett (#668) 15 ap /db,
smaragdkő (#678) 50 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 5 ap /db, sötét kámzsa (#699) 120 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szivárványszív (#1529) 110 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db,
térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db,
vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db,
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 176.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[97,69] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Abdul vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sámánkunyhó (767. épület.). Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-4 életerő).

(Továbbmész...) [98,70] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy Métely nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Métely páncélja. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 8 csepp ugh mérget. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 mérg. nyílp.lövedék. Pár lövedéked átjárja a massza teknőcpáncélját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a massza farkát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a massza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a massza ollója a jobb karodat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Mallon botjával néhányszor megcsapod a massza teknőcpáncélját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a massza teknőcpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 5 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a massza gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a massza összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. nyílp.lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 187, gyógyulás: 0, összesen: -187 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Bon'Sai'Kaine-nel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett...
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: huhogó bibe, kavadu iszák, kis vaskulcs, kobudera csont, krónika. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hohó! Örömmel látod, hogy eggyel kevesebb szopókő van nálad. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-5 életerő).

(Továbbmész...) [99,71] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő purifikátor nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával eltalálod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a purifikátor testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 5 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Sorvadsz (-5 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [40 pontot használtál fel, van még 136.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[100,72] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-4 életerő).

(Továbbmész...) [100,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy süvítő rája nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája melléd csap a farkával! A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Tested lassan sorvadozik (-4 életerő).

(Továbbmész...) [101,74] A sík vidéket bozótos váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-5 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 106.]

m 2 mozogsz keletre
[102,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megérinted az uzbány jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-5 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 96.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+61 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy szürke rinocérosz.

Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával megütöd a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Ezüsttőrrel megérinted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 56.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

96 97 98 99 100 101 102 103
68
69
70
71
72
73
74
75
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), karmazsin huhogó (#185)
(98,70) oltár, barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Métely (#7000), massza (#217), Bon'Sai'Kaine (5438. kalandozó)
(99,71) purifikátor (#157)
(100,72) márványtorony (#175), Leah oltár, rájanyék (#58)
(100,73) süvítő rája (#113), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, 26. jellempróba
(101,74) Sheran rúnaköve, Fairlight oltár
(102,74) élőholt quwarg (#202), gumifa (#38), Sheran oltár, uzbány (#102), szürke rinocérosz (#346)

[93,52] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.).
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-5 életerő). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2015. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 3. BP: kf 1526 1 0 kézbeveszed/felveszed az 1526. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a furulyát, majd a jobb kezedbe veszed a Mallon botját. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 4. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 44.]

* 5. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 14 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Tested lassan sorvadozik (-5 életerő). [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 20, 10.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Egy kaját bezabál az érző szívű dromedár. Egy kaját töm magába a goldugar. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 310 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZOPÓKŐ (259. TÁRGY)
Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél készítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki "ajándékodat". Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF <kő> 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1.) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában [ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan "nem ismersz"]; 2.) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3.) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül, ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.)
Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel...

KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY)
Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető.

MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY)
Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik.

MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod feltöltődik attól függő értékre, hogy mekkora a teológia és taumaturgia szakértelmed. A manakristály a maximális varázspontod (100-X/5)%-ára tölt, ahol az X a teológia és taumaturgia közül a nagyobbik szakértelem szintje. Vagyis pl. 50-esnél 90%-ra, 100-asnál 80%-ra stb. A kapott varázspont azonban nem mehet így 200 VP alá, a Ryuku szigeteken 400 VP alá, a Kiégett Földeken 800 VP alá. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)

KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

KARAKTERLAP

Pippaláb, egy meghatározhatatlan színű, tüsi hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas gnóm férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 169. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 126 cm
IQ: 36 (40) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 27 (31) Védekezés: 42 Menekülés: 40 % Életkor: 98/98 év
Egészség: 29 (31) Életpont: 298/263 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (1) Varázspont: 452/47 Pénz: 732 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 66/46
Eddig összesen 1295 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 695 TP-t kaptál. Jelenleg 662 999 TP-d van. A következő szinthez még 137 001 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, mocsárivérc, Poomr Ko. A 168. fordulódban 6731 arany került a bankszámládra. 6731 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12/36 (+8%) ütőfegyverek: 26/27 (+3%) lőfegyverek: 24/2 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -20.); mérg. nyílp.lövedék (#548) (21 -); Kaldor varázspora (#1272) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,52 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 102,74
Kedvenc táborhely: 97,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 963 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/81 2. nyomkövetés: 14/80 (+20%) 3. lopás: 1/51
4. mászás: 4/34 5. csapdakészítés: 15/6 (+6%) 6. csapdaészlelés: 17/37
7. gyógyítás: 23/18 8. titkosírás: 1/30 9. felderítés: 11/39
10. szörnyidomítás: 9/79 11. teológia: 15/10 (+13%) 12. taumaturgia: 28/6 (+27%)
13. szerencsejáték: 1/39 14. versengés: 4/97 (+10%) 15. zene: 70/97 (+100%)
16. szörnyismeret: 12/28 17. pszi: 7/10 (+9%) 18. zárnyitás: 1/11
19. vadászat: 7/91 20. bányászat: 18/8 21. főzés: 12/51
22. csapatmunka: 1/99

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 29
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), hattyútoll vánkost (#1226) (max. 2 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot )
elfogod tazunkarókát (#81) szuper hálócsapdával (#274), hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 34 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), mocsárivérc (#7143)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Kórino Hanabira (#5597), gnóm (#6)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (95) bűvölés (#20) (312) sorvasztás (#102) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998) banshee-sikoly (#373) >> nők (#999)
banshee-sikoly (#373) >> démontetű (#15) banshee-sikoly (#373) >> nyuhaj karbin (#110)
banshee-sikoly (#373) >> 15. szintű lényekre banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végezz egy varkaudarral.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 124 (limit: 798), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 17 047.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1000 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
502 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytű (#272)
2 kristályfolyadék (#449) 2 mérg. nyílp.lövedék (#548) 3 nyílpuska lövedék (#547)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 tüske (#22) 3 víz (#27)
1 aranylánc (#191) 1 arany masszariasztó (#437) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 királyi korona (#338) 1 manakristály (#500) 1 mágusok itala (#1610)
1 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 huhogó bibe (#332) 16 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25)
8 mákrózsa virág (#56) 1 Métely páncélja (#1562) 1 moa kristály (#2203)
1 mocsári penke (#148) 1 purifikátor háj (#269) 1 rinóbőr (#651)
8 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
51
52
53
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), útonálló (#130), 16. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek