Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 14. 18h:48' EZ A 115. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 116. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2426 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
go 29 | gonoszkodsz: 29 |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mérges nyukmár testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
ep 146 130 | építed a 146. tárgyat 130 pontért |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
Erő: | 17 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 12 (14) | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 97/79 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 7 |
50,91 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 107 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 7 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkés (#6) | 7 | mérgezett tüske (#23) | |||
1 | * | szöges bunkó (#8) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | kötél (#92) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 4 | varányszem (#30) |
Összsúly: 14.49 kg | Megterheltség: 32% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 134 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ormánygőte csont (#21) |
49 | 50 | 51 | |
-15 | |
|
|
-14 | |
|
|
-13 | |
|
|