Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 4. 15h:05' EZ A 402. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD 403. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 41 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
kf 453 610 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 610. tárggyal |
hh 1099 841 135 | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat |
le 1 | leveszed/lerakod az 1. tárgyat |
kf 248 3 | kézbeveszed/felveszed a 248. tárgyat (őrzöd) |
vv 53 28 364 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
kf 1373 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
dd 2 304 643 | eldobod a 2. tárgyat a 304. tárgyat a 643. tárgyat |
bb 56 475 1657 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (475 darabot) |
ek 215 12 | t. energia kisütése: 215 12 |
ek 40 12 | t. energia kisütése: 40 12 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
pki 3000 | kiveszel a bankból 3000 aranyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő fejét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Shengoroth karmával súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 6514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 129, gyógyulás: 141, összesen: +12 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2933 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 25, gyógyulás: 85, összesen: +60 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod az ősquwarg gigantikus potrohát. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. 8339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 138, gyógyulás: 125, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [200,110] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-12 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwargok által elpusztított márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Véres Holló, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával épp hogy megvágod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 20, gyógyulás: 41, összesen: +21 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg szellem testét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 41 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 154, gyógyulás: 113, összesen: -41 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (51 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő nyakát. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-35 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A quwarg tűzköpő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 136, gyógyulás: 134, összesen: -2 ÉP}
kf 467 1158 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat az 1158. tárggyal |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 1636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kf 1373 453 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 453. tárggyal |
h 1755 900 | használod az 1755. tárgyat |
m 2 4 5 | mozogsz keletre, délre, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő jobb hátsó lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 165, gyógyulás: 149, összesen: -16 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 42, gyógyulás: 102, összesen: +60 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3252 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 43, gyógyulás: 101, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [201,111] Még mindig bozótos. Bárhová lépsz, apró quwargokon taposol! Gusztustalan! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-13 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (38 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Shengoroth karmával megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 193, gyógyulás: 137, összesen: -56 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kicsit megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 22, gyógyulás: 38, összesen: +16 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (57 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő fejét. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg tűzköpő bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4149 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 106, gyógyulás: 96, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [200,112] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Nem tudod úgy letenni a lábad, hogy ne reccsenne a talpad alatt quwarg. Förtelmes! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-18 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg őrparancsnok! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (tüskepajzs védett meg.) Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok nyakát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6771 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 997, sebződés: 89, gyógyulás: 139, összesen: +50 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 105 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-48 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (72 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő bal lábát. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5175 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 184, gyógyulás: 136, összesen: -48 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg bal hátsó lábát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az ősquwarg nyakát. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 9799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 161, gyógyulás: 161, összesen: +0 ÉP}
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
hh 135 135 | használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő bal oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Shengoroth karmával kicsit megvágod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 6826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 141, gyógyulás: 141, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (67 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP]. 17935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 389, gyógyulás: 220, összesen: -169 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 57, gyógyulás: 105, összesen: +48 ÉP}
(Továbbmész...) [201,113] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod az ősquwarg jobb oldalát. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod az ősquwarg jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 8339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 137, gyógyulás: 127, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával kicsit megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a vadász quwarg torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 24, gyógyulás: 80, összesen: +56 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 42, gyógyulás: 97, összesen: +55 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-12 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 17 ugh mérget.) 8455 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 136, gyógyulás: 131, összesen: -5 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a quwarg szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 154, gyógyulás: 103, összesen: -51 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem fejét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (39 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a quwarg szellem fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 164, gyógyulás: 154, összesen: -10 ÉP}
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (44 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg szellem testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5419 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 168, gyógyulás: 207, összesen: +39 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüstdarab felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 60, gyógyulás: 87, összesen: +27 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod az ősquwarg bal középső lábát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod az ősquwarg testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősquwarg megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 17 ugh mérget.) 9534 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1075, sebződés: 315, gyógyulás: 236, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [199,113] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Egy hatalmas dombot pillantasz meg. Közelebb lépve látod, hogy ez nem hegy, hanem egy döglött quwarg! Ámulva járod körbe a példányt. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-16 életpont). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő quwarg nagymester mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 88 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3139 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-35 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 30, gyógyulás: 119, összesen: +89 ÉP}
(Továbbmész...) [198,112] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egy hatalmas dombot pillantasz meg. Közelebb lépve látod, hogy ez nem hegy, hanem egy döglött quwarg! Ámulva járod körbe a példányt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nőstény varkaudar. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar jobb karját. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 102 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3031 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 20, gyógyulás: 31, összesen: +11 ÉP}
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
BOMBAGOLY (79. SZÖRNY) Bár ez a lény a bagolyra hasonlít leginkább, annál jóval nagyobb és veszedelmesebb. A harcban nem annyira a gyorsaságra, hanem félelmetes súlyfölényére alapoz: Egy faágról leveti magát, egyenesen az ellenfelére, és megpróbálja a földre teríteni. Éles csőrével ezután szétszaggatja áldozatát. A húsdarabokat, amelyeket nem bír elfogyasztani, magával hurcolja a fészkébe. Bombaglyot csak erdőben találhatsz. |
KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY) A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni. |
HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY) A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer. |
XIRNOX (122. SZÖRNY) Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb. |
MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY) Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne. |
VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY) Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges. |
HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY) Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja. |
LANT (238. TÁRGY) Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik. |
KVAZÁR (244. TÁRGY) Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek előállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színű, két kézben elférő tárgy nagyon könnyű, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna, felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz, hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek működéséről, felépítéséről nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlődés egyik zsákutcája. |
MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY) Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni. |
NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY) A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor. |
Erő: | 41 (52) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 (34) | Támadás: | 71 (75) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (29) | Védekezés: | 77 (85) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 5/141 év |
Egészség: | 19 (30) | Életpont: | 633/632 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 31 (70) | Varázspont: | 1339/663 | Pénz: | 648 arany | Kép. pont: | 38 |
Vérpont: | 90/18 | Pszi pont: | 234/13 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | ökölvívás: | 7/75 | szúrófegyverek: | 7/54 |
vágófegyverek: | 43/46 (+16%) | ütőfegyverek: | 7/42 | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 34/51 (+8%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
198,112 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/45 | 2. nyomkövetés: | 58/85 (+50%) | 3. lopás: | 4/34 |
4. mászás: | 15/97 | 5. csapdakészítés: | 17/70 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 8/65 |
7. gyógyítás: | 2/93 | 8. titkosírás: | 14/49 | 9. felderítés: | 10/74 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 14/16 | 11. teológia: | 118/13 (+133%) | 12. taumaturgia: | 71/55 (+72%) |
13. versengés: | 2/24 | 14. harcművészetek: | 4/67 | 15. zene: | 14/84 |
16. szörnyismeret: | 33/61 (+29%) | 17. pszi: | 24/87 (+87%) | 18. zárnyitás: | 14/47 |
19. vadászat: | 8/97 | 20. bányászat: | 22/87 | 21. testépítés: | 25/36 (+5%) |
22. úszás: | 2/52 | 23. főzés: | 13/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +18 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
hadiszerencse III (#59) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | |
hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1729, pontszámod: 23175. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) OK tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 20 TU. tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. Az új képesség készen van, de még 18 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
70 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 2 | küklopsz szem (#643) | |||
86 | mákrózsa virág (#56) | 1 | muzsikus füles (#1657) | 5 | pszi kő (#248) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | tinta (#101) | 1 | törpe bakancs (#475) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
648 | arany (#50) | 1 | esszenciakristály (#350) | 2 | kaktuszbogyó (#429) | |||
104 | ugh méreg (#166) |