172. forduló, 174. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 16. 9h:11'
EZ A 182. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
183. játékheted kezdete: nov. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 60 madártollat (90 arany). Átveszed a sikeresen eladott 15 borkonyó bibe (eladási ár: 680 arany, ebből a kezelési költség: 68 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 ork csodaszer (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+140 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+20 TVP).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós bal karját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 366.]

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 351.]

ftv 33 12 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 12. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ftv 50 15 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 15. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

tv 51 32 támadó/véd. varázslat az 51. varázslatot a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: elektromos pajzs. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

tv 49 50 31 támadó/véd. varázslat a 49. varázslatot az 50. varázslatot a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: gigaököl. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

kf 20 1272 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat az 1272. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként Kaldor varázsporát fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ftv 32 12 felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a 12. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

h 1 50 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

tv 49 támadó/véd. varázslat a 49. varázslatot
49. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

kf 111 176 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 351.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ff 171 182 felt. fegyverváltás: 171 182
Felt. fegyverváltás: << rövid kard << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 351.]

m 7 6 8 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra
[135,61] Lakott területre érkeztél.

Látsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,61] Folytatod sétádat a házak közt. Felfedeztél egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 900 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát.


Találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy lábascet trófea és egy Ciang Csí trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Drake Pszimaster. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [134,60] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kétfejű troll. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kétfejű troll bal oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával többször eltalálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a kétfejű troll jobb karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Felfedeztél egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy főutcát. Nyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 321.]

kt 119 10 elkészíted a 119. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 púderkövet. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 261.]

kt 176 16 elkészíted a 176. tárgyat (16 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vashegyű nyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[135,60] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku futárbérenc. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku futárbérenc bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő (ld. enc.). 1139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy szürke rinocérosz nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a sírlidérc bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ubuk tüske és egy mutáns csont. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Méregfoggal megérinted a dögkeselyű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus jön feléd. (ld. enc.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az élőholt mágus bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elhajolsz az élőholt mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rákpajzs (ld. enc.), egy mutáns csont és 4 mérg. ubuk tüske. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.]
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [137,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Látsz egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt városépítkezést. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [65 pontot használtál fel, van még 196.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Különös földlakás, nyomorúságos és hideg,
Mégis, aki itt lakik, sosem panaszkodik.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. Képtelen vagy megoldani a találós kérdést. Több időt kellett volna rászánni! [20 pontot használtál fel, van még 176.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[136,61] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran követője. Egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy szutykos remák trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dekamer,a Bokadzsó. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 166.]

szk 781 758 361 keresed a 781. szörnyet a 758. szörnyet a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy banditát. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 163.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 163.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 123.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 69 TVP-t kell elköltened.] Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy szőrös bozsó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös bozsó jobb vállát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a szőrös bozsó bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 78.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 314 pontot. A következő körben tehát 344 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY)
Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve.

ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY)
Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni.

RÁKPAJZS (98. TÁRGY)
Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez).

VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY)
A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le.

SZŐRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY)
A szőrös bozsó a sűrű erdők hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szőrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül, hosszadalmas tanítás után igen hasznos építő segédmunkás válhat belőle. Ha nem akarsz ilyesmivel vesződni, rajta, verd be a kobakját egy göcsörtös bunkóval.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fairlight eljövendő papja vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. A harci mágusok rendjének tanonc rangú tagja vagy. Ez a 173. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 29 (30) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 21 Életpont: 305/178 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 315/51 Pénz: 1360 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 15/15 EFejl: 22
Eddig összesen 795 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5839 TP-t kaptál. Jelenleg 282158 TP-d van. A következő szinthez még 57842 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, Földrengető, ryuku futárbérenc. A 165. fordulódban 160 arany került a bankszámládra. 176 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 16/67 (+20%) vágófegyverek: 3/40 ütőfegyverek: 23/8 (+4%)
lőfegyverek: 23/39

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/8 2. nyomkövetés: 31/58 (+20%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 5/94 5. csapdakészítés: 12/81 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/14
7. gyógyítás: 59/77 8. titkosírás: 2/73 (+7%) 9. felderítés: 6/51 (+10%)
10. szörnyidomítás: 6/17 11. teológia: 13/17 (+24%) 12. taumaturgia: 26/17 (+46%)
13. zene: 4/51 14. szörnyismeret: 22/66 (+30%) 15. zárnyitás: 1/0
16. vadászat: 12/23 17. bányászat: 10/22 (+10%) 18. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) háló-csapdával (#220), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217), sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
sünmedve (#33) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 1)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

Összsúly: 93.61 kg Megterheltség: 117%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 7 drótszőr (#37) 1 rézdarab (#70)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 8 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56)
4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mocsári penke (#148) 2 mutáns csont (#331)
1 obszidián függő (#195) 10 púderkő (#119) 1 rákpajzs (#98)
1 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(134,60) kétfejű troll (#163), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155), 49. jellempróba, érclelőhely
(134,61) nekrofun (#173), ház (#400), oltár, főutca (#399), Drake Pszimaster (5871. kalandozó)
(135,60) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Sheran oltár, művészi porolit (#720), ryuku futárbérenc (#765)
(135,61) főutca (#399), Tharr oltár
(136,60) szürke rinocérosz (#346), sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár
(136,61) szent tölgyfa (#393), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587), Dekamer,a Bokadzsó (1256. kalandozó), szőrös bozsó (#149)
(136,62) ryuku légiós (#361)
(137,60) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), oltár, városépítkezés (#398)

Üzenet küldése a karakternek