Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 30. 15h:04' EZ A 1072. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD 1073. játékheted kezdete: aug. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3481 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ftv 373 35 | felt. tám/véd. varázslat a 373. varázslatot a 35. szörnyet |
fvk 10 | felt. varázskőhasználat 10 |
kf 1104 | kézbeveszed/felveszed az 1104. tárgyat |
kt 526 20 | elkészíted az 526. tárgyat (20 darabot) |
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát bal vállát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a hegyi góliát jobb lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a hegyi góliát testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. Elhajítod a vacak zombi mester trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes hegyi góliát trófeát. 2 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a vörös rakolits egyik karját. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón jobb középső lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón fejét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón bal középső lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 26 életpontot sebeztél. Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvagdosod az áldott okerón jobb vállát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 19 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az útonálló jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 571 | bemész az 571. épületbe |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm jobb karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal megütöd a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 16 életpontot sebeztél. A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 599 | bemész az 599. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a miksziszi húsgólem jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a miksziszi húsgólem jobb lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a miksziszi húsgólem testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. A miksziszi húsgólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 592 | bemész az 592. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kovács testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a törpe kovács bal oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a törpe kovács jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe kovács nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 595 | bemész az 595. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a gnóm boltos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A gnóm boltos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a sötét gnóm testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 586 | bemész az 586. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kovács jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a törpe kovács bal lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a törpe kovács bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a törpe kovács vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 589 | bemész az 589. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm boltos bal karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gnóm boltos bal vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a gnóm boltos fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A gnóm boltos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a másikra rohansz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 26 életpontot sebeztél. Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 arany. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
be 613 | bemész a 613. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kocsmai verekedő bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a kocsmai verekedő testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kocsmai verekedő testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A kocsmai verekedő inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A kocsmai verekedő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 999 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel súrolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ongóliant testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő (ld. enc.), egy pular kristály (ld. enc.), egy ezüst gyűrű és 5 gyöngymangó. 1 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 bordacsontot. 1 839 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi mester bal vállát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-3 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [96,47] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord bal lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz lord megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a zombi mester bal lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester jobb karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 994 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [95,46] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Telibe kapod a jégcsóvát. (51 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a drakolich fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a drakolich fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 bordacsontot. 1 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 511 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 697 | bemész a 697. épületbe |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: v 25 0 0 | elmormolod a 25. varázslatot |
* 3. BP: v 25 0 0 | elmormolod a 25. varázslatot |
* 4. BP: v 25 0 0 | elmormolod a 25. varázslatot |
* 5. BP: h 238 30 0 | használod a 238. tárgyat |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a troll ritualista bal lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a troll ritualista jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 20 életpontot sebeztél. Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-21 életpont). A troll ritualista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.) A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát.] |
TÖRPE VÉDŐGYŰRŰ (1104. TÁRGY) Ezt a fehér kövekkel kirakott aranygyűrűt még a törpe ősök készítették. Az elejére mintázott arc akár a készítőé is lehetne, de még valószínűbbnek tűnik, hogy ez egy a gyűrű készítése idejében hőssé lett törpe kalandozó elnagyolt arcképe. Sajnos ennek megállapításához túl kevés adatunk van arról a korról. Az idő vasfoga nem árthatott e tökéletes módon elkészített ékszernek, így ha az ujjadra csúsztatod, még most is érzed, mi volt az elsődleges oka annak, hogy a törpék ilyen csecsebecse viselésére vetemedtek: védettséged ugyanis azonnal megnő 8-cal. |
HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY) A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel. |
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY) A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be. |
RAKOLITS POR (669. TÁRGY) Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni. |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY) Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek. |
PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY) Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz... |
TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY) Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól! |
Erő: | 34 (48) | Szint: | 19 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 21 (32) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 27 (36) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/34 év |
Egészség: | 20 (29) | Életpont: | 450/302 | Jellem: | jó (19) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 24 (39) | Varázspont: | 447/54 | Pénz: | 378 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 11/99 | vágófegyverek: | 24/87 (+29%) |
ütőfegyverek: | 5/89 (+42%) | lőfegyverek: | *19/101 | dobófegyverek: | 3/68 |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -22.); gránátlövedék (#526) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
95,46 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 99 |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 82 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/40 | 2. nyomkövetés: | 31/97 (+9%) | 3. mászás: | 5/67 |
4. csapdakészítés: | 10/88 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/77 | 6. gyógyítás: | 40/15 |
7. titkosírás: | 1/95 | 8. felderítés: | 4/25 | 9. szörnyidomítás: | 2/24 |
10. teológia: | 21/48 (+21%) | 11. taumaturgia: | 33/96 (+31%) | 12. szerencsejáték: | 3/47 |
13. versengés: | 10/10 | 14. zene: | 76/7 (+66%) | 15. szörnyismeret: | 14/24 |
16. vadászat: | 11/3 | 17. vitalitás: | 1/43 | 18. bányászat: | 4/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 40 TVP-ért |
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), köpködő bruhatagot (#773) háló-csapdával (#220), fekete amőbát (#364) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 80 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
vízionár (#66) (csak egyszer), köpködő bruhatag (#773), fekete amőba (#364), tesh alligátor (#353), xirnox (#122), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35), noth szellem (#250), Mosthar (#6123), szubreális vámpír (#223), Palasti (#6116), Galargamoth (#6117) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), mocsárivérc (#7143), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (64) | bűvölés (#20) (239) | bűvölés (#20) (210) | bűvölés (#20) (211) |
bűvölés (#20) (179) | bűvölés (#20) (214) | bűvölés (#20) (191) | bűvölés (#20) (213) |
bűvölés (#20) (1230) | bűvölés (#20) (661) | bűvölés (#20) (706) | bűvölés (#20) (705) |
bűvölés (#20) (331) | bűvölés (#20) (27) | bűvölés (#20) (415) | bűvölés (#20) (170) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), banshee-sikoly (#373), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | acélkolosszus (#35) | |
pusztító végzet (#106) | >> | noth szellem (#250) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 21, 41, 42. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 17. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 53 (limit: 975), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5155. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 326 TU szükséges.) |
Összsúly: 97.66 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 4 | karbin plazma (#199) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
5 | pirkit (#153) | 5 | ramit kő (#226) | 3 | víz (#27) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
115 | arany (#50) | 11 | bordacsont (#16) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | csontszablya (#64) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | gránátlövedék (#526) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | rakolits por (#669) | |||
7 | spiritusz (#170) | 4 | ugh méreg (#166) |
94 | 95 | 96 | 97 | 98 | |
45 | |
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|