172. forduló, 174. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 31. 13h:10'
EZ A 206. JÁTÉKHETED, 173. FORDULÓD
207. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [161,82] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+59 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+134 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 3. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 205% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

* 5. KP: elmormolod a 279. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a jégmágia varázslatot! [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 333.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 323.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 313.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kalapácssújtó Duirgan". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Harcolnod kell, ellenfeled egy quwarg nagymester. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mágusölővel néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

A szörny túlélte a csatát! Micsoda szégyen. Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 303.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varlzorvanhhum". Hadarva ismerteti a feladatot. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve noth szellem. A kalandmester int - itt az idő! Meglátva a szörnyet, kegyelemért kezdesz könyörögni. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 293.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +103 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 293.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[162,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).


(Továbbmész...) [163,84] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áeratikus hasnyák. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák bal vállát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Találsz egy móricserjét. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [164,85] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. [15 pontot használtál fel, van még 278.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[165,86] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy roguena. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena nyakát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a roguena malacfejét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a roguena testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A roguena karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Mágusölővel megvagdalod a roguena testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a roguena testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

(Továbbmész...) [166,87] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel végigvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (5 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a woorgard bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [167,88] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat qwarg rohamosztagos került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel végigvagdosod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 263.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +104 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 263.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 263.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +11 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 263.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[168,89] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megvagdalod a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,89] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 253.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(161,82) quwarg nagymester (#214)
(162,83) Elenios rúnaköve, 39. jellempróba
(163,84) áeratikus hasnyák (#243), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(164,85) 44. jellempróba
(165,86) roguena (#779), Dornodon rúnaköve, 46. jellempróba
(166,87) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 27. jellempróba
(167,88) qwarg rohamosztagos (#242)
(168,89) qwarg rohamosztagos (#242), Thargodan csatamező (#432)
(169,89) Thargodan csatamező (#432), 32. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)

[143,61] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 aranytűt 4 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 29 drótszőrt 58 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 12 ugh mérget 24 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 253.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+97 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 223.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 213.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 210.]

* 4. BP: energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 793 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 190.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 180.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 94 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 140.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 100.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.]

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre szomjasabb vagy. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 16, 27.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 314 pontot. A következő körben tehát 344 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 173. fordulód.

Erő: 23 (28) Szint: 21 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (31) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 23 (30) Védekezés: 74 Menekülés: 15 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 25 (28) Életpont: 365/249 Jellem: jó (562) Tul. pont: 0
Szerencse: 32 (46) Varázspont: 844/1 Pénz: 460 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 177/158 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 67
Eddig összesen 1094 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3185 TP-t kaptál. Jelenleg 729156 TP-d van. A következő szinthez még 70844 TP szükséges. Trófeáid: magger, quwarg parafenomén, óriásféreg. A 172. fordulódban 10298 arany került a bankszámládra. 10349 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 25 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 24
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 32 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 14 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 30
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 21 9. szörnyidomítás: 2
10. teológia: 25 11. taumaturgia: 49 12. versengés: 7
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 10
16. szörnyismeret: 5 17. pszi: 22 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 5 20. bányászat: 6 21. úszás: 11
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs II (#63)
jégmágia (#279)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytű (#272) 1 borostyán függő (#162) 29 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268) 3 gyógykenőcs (#313)
1 jégszilánk (#1128) 1 tükör (#43) 12 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 kaja (#2) 4 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek