Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Többszemélyes kalandok
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"Nos, itt vagyunk, a barlangcsarnokban, amit a remete előre leírt. De vajon, hol vannak a tulajdonság- és szakértelempróbák, na meg a szörny, akinél a kincset találhatjuk? Kezdjünk hozzá gyorsan a kutatáshoz, hogy mielőbb elhagyhassuk ezt a baljós helyet! Itt a torzszülöttek bármikor bekeríthetnek!" - töprengő gondolat egy többszemélyes kaland közepén
Nézz szét a galériában!
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6745)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (3)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8233)
Szavazás: új kétszín szabály (13)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
HKK kérdés? (47244)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Mylene Cassius 174. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 8. 9h:54'
EZ A 214. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
215. játékheted kezdete: aug. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4194
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 168
Extra forduló: 14

MYLENE CASSIUS KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,44] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 6. napján találkozol Next Generationnel. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb papja. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy tankány karmot, egy umbatari karkötõt és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy csontváz lord trófea és egy quwarg királynõ trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 7. napon találkozol Ariella d'Amorral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyûrût, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+37 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+47 varázspont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 3. KP: elmormolod a 27. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a harmadik szem varázslatot! Mûködésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelõ varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 4. KP: használod a 113. pszi képességet
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 299.]


v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 5 kaja. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[126,44] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sûrû bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tüskés harci gromak. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 14 életpontot sebeztél. Meglengetve a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Raptor szablyával megvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a tüskés harci gromak csupasz tõgyét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gromak bõrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Dornodon rúnaköve. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,44] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Chara-din hívõi építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Johnnyu Lee, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!

(Továbbmész...) [124,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy õsi csatamezõt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy rúnakõ van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakõ van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 kaktusztüskét. [42 pontot használtál fel, van még 252.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[123,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Valahogy hiányzik belõletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [122,46] Szûnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy barátság szent tüze van. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északnyugatra egy rúnakõ van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés. [24 pontot használtál fel, van még 228.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ea 100 2 eladod a 100. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ee 214 237 101 eladod a 214. tárgyat a 237. tárgyat a 101. tárgyat
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 228.] Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 228.] Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 228.] [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ee 166 333 41 eladod a 166. tárgyat a 333. tárgyat a 41. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ee 665 207 152 eladod a 665. tárgyat a 207. tárgyat a 152. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ee 268 33 21 eladod a 268. tárgyat a 33. tárgyat a 21. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ve 37 10 megveszed a 37. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[121,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ongóliant. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight templomot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakõ van. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 216.]

be 572 3 bemész az 572. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

vtn 50 varázslat tanulás: az 50. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[121,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy templomot. Fairlight híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy barátság szent tüze van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötõ. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [121,47] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy ongóliant. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Találsz egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [121,48] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mákrózsa bokrot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [36 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 1 mozogsz északkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 180.]


* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 179.]

* 2. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 149.]

* 3. BP: keresed a 121. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy homokférget. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 149.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 109.]


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 69.]


tf 3 39 fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következõ körben tehát 345 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörûséges szigetet velük õriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitõl tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította õket néhány egyszerû druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.



KARAKTERLAP
Mylene Cassius, egy hófehér, hosszú hajú, világoskék szemû mutáns nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Fairlight hittérítõje vagy. Ez a 174. fordulód.

 Erõ:25 (29)  Szint:17  Merészség:5/5 Magasság:105 cm 
 IQ:24 (26)  Támadás:17  Agresszió:3 Testsúly:39 kg 
 Ügyesség:27 (33)  Védekezés:35  Menekülés:30 % Életkor:5/5 év 
 Egészség:22 (24)  Életpont:272/135  Jellem: semleges (+10) Tul. pont:
 Szerencse:20 (24)  Varázspont:265/47  Pénz:144 arany Kép. pont:
    Pszi pont:157/471       
Eddig összesen 723 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1056 TP-t kaptál. Jelenleg 243170 TP-d van. A következõ szinthez még 16830 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élõholt quwarg, proteinsólyom. A 105. fordulódban 67 arany került a bankszámládra. 136 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 1   vágófegyverek: * 21   ütõfegyverek: 14
  lõfegyverek: 8   dobófegyverek: 18   

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << raptor szablya (#482)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 13   2. nyomkövetés: 22 (+1)   3. lopás: 3
  4. mászás: 5   5. csapdakészítés: 13   6. csapdaészlelés: 7
  7. gyógyítás: 48   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 10
  10. szörnyidomítás: 5   11. teológia: 16   12. taumaturgia: 10
  13. szerencsejáték: 1   14. versengés: 4   15. zene: 12
  16. szörnyismeret: 6   17. pszi: 20   18. zárnyitás: 5
  19. vadászat: 9   20. bányászat: 25   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 2 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fejszét (#1240) (max. 2 darabot , csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés (7)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kék rothasztó (#421) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manifesztátor (#124), kérõdzõ etra (#368), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)agybénítás (#114, 10 PP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyû lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * kígyóbõr öv (#410) 1 * kvazár sisak (#266)
1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) 1   nagy vaspajzs (#161)
1   rõtmanó kacagány (#714) 1 * sötét kámzsa (#699) 1   tankány karom (#237)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
12   bumeráng (#249) 2   ezüsttõr (#322) 1 * harci kalapács (#174)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1 * raptor szablya (#482)
1   rövid íj (#107) 5   tolmokov-koktél (#351) 15   tüske (#22)
5   ubuk dobónyíl (#138) 29   ubuk tüske (#131)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   aranygyûrû (#193) 1 * borostyán függõ (#162) 1 * ezüst papi karkötõ (#308)
1 * gólem talizmán (#811) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
2   korinthai talizmán (#814) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
1   smaragd orrkarika (#730) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * villám szimbólum (#145)
2   vortex talizmán (#812)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34)
1   csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 1   hebrencs csapda (#147)
10   kaja (#2) 4   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648)
1   lant (#238) 1   nagy vaskulcs (#186) 1   szeksztáns (#32)
1   távcsõ (#42) 1   teremtés zsákja (#818) 2 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25]
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14]
4   kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 30]
1   sólyomcsõr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 78]
5   uzbány csõr (#169) [bennük 55 csepp ugh méreg (#166), fér még: 5]
4   vizestömlõ (#3) [bennük 20 korty víz (#27), fér még: 60]
5   zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 90]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
19   álompor (#396) 1   bev formázó minta (#299) 3   csuklyavirág (#133)
9   elkarog szõr (#665) 1   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563)
1   grákóbõr (#41) 3   gromak bõr (#268) 4   gyöngymangó (#135)
10   kaktusztüske (#114) 7   lajhár csont (#236) 1   lapockacsont (#33)
1   nektoraf faggyú (#667) 5   óndarab (#85) 1   ormánygõte csont (#21)
11   ovimon-bogyó (#207) 5   pirkit (#153) 4   rakolits por (#669)
5   rézdarab (#70) 1   rókafarok (#124) 1   sámán erszény (#650)
20   sünmedve tüske (#14) 5   szulfagor agyar (#677) 1   tükör (#43)
10   vasérc (#152)        

Összsúly: 80.72 kgMegterheltség: 118%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bumeráng (#249) 1 gromak bõr (#268)
1 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)    



E körben tett lépéseid térképe

(121,45) ongóliant (#159), Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár, 46. jellempróba
(121,46) szent liget (#439), Fairlight oltár, 36. jellempróba
(121,47) ongóliant (#159), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág
(#395, belõle készíthetõ: #396)
(121,48) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56)
(122,46) Sheran oltár, bávatag golombár (#165)
(123,45) bávatag golombár (#165), oltár
(124,44) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), oltár
(125,44) oltár, mûvészi porolit (#720)
(126,44) tüskés harci gromak (#156), Dornodon rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A karakterlapon mostantól látszik az is, a karakternek a beállítottakon kívül hány feltételes parancsa lehet még. A korlátba a DX, a gyógyító totem beállítás és az, hogy a maradék TVP-idbõl melyik tulajdonságodat TFeled, nem tartozik bele - ezeket a maximális 16 beállításon felül is ki lehet adni.
* Ha a karakter nem ad enni a befogott szörnyeinek, elsõ körben "éhes", második-harmadik körben "nagyon éhezik", negyedik körben "éhhalál küszöbén van" jelzés láthat mellettük a karakterlapon. (Eddig az "éhes" jelzés volt kétszer.) Ha egy szörny nagyon éhezik, tulajdonosa (és a többi befogott szörny) már kezdhet aggódni.
* A méregsemlegesítés akkor kerül 20 VP-be, ha egyszerre kétfajta méreg kínozza a karaktert (mondjuk a döglidérccel való találkozás után). Ez talán nem volt elég egyértelmûen megfogalmazva a varázslat enciklopédiájában, így azt kiegészítettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.