Káliána al Doum 174. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. aug. 8. 10h:38'
EZ A 425. JÁTÉKHETED, 174. FORDULÓD
426. játékheted kezdete: aug. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
| KALANDOZÓ: #4497
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 214
Extra forduló: 5 |
|
KÁLIÁNA AL DOUM KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,72] koordinátán. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó
vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja,
hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki elõtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot,
amilyenrõl híveitõl szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. És igen!
Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait.
Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra,
amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik
semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes
mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+15 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+120 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 619. hetének nyerõszámai: 27, 6, 11.
2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy törpemammut fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van
még 346.]
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig).
[0 pontot használtál fel, van még 346.]
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az
esõidézés varázslatot! Esni kezd az esõ. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott
szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Néhány
perc múlva az esõ eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2
életerõ). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat
| Ma egy adag fõtt ételt támad kedved fõzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali! Az összes ujjad megnyalod a lakoma
végeztével, majd jóllakottan szedelõzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 338.]
ff 694 28 | felt. fegyverváltás: 694 28
| Felt. fegyverváltás: << ryuku kopja << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 338.]
fas 40 152 | felt. ásás 40 pontért 152
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 338.]
m 7 2 3 | mozogsz északnyugatra, keletre, délkeletre
| [123,71] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt.
Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még
107 pontot kell rákölteni.) Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha
segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal
találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd
továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Érzékeled, hogy
valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre
északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délre egy púderszikla van.
Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy
szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 yetiszív (ld. enc.), 2 ulkor gyöngy (ld.
enc.). Elteszed õket.
(Továbbmész...) [124,71] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét
felhõk száguldanak az égen. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15,
délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran hívõi
építették. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel,
amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek
sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Milyen lesz pusztulásom? A
föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány
mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van.
Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas
fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy élõholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a
találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád
fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot
sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élõholt quwarg testét.
(4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva,
ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az
élõholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élõholt quwarg. (2 támadástól 17
életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belõled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 25 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos
csapásokat szórva összezúzod az élõholt quwarg torát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az
élõholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és
bekebelezi. Még 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436
tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfû! Bár még soha nem
láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A
levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos
semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére mûködik. (+61 életerõ.) Kiásol a földbõl pár
vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok
vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [125,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet.
Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy mínosz-kúpot. Látsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Utad során felfedezel egy
álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki:
Weasel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledõ tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot
ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva
varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4
tüske. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel
fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas
ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A tüskék felsebzik a
karodat. (-8 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelõ szarvai elõl. Rúgásokat kapsz a kezedre
és a lábadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki.
Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Az
ellenfeledet borító tüskék megsebeztek. (-7 életpont.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb
szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11
életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 1 gromak bõrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll
nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 19 tüskét. [89 pontot használtál fel, van még 249.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért
| Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus
kõszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbrõl is
megnézed, de sajnos nem érted.
Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 229.]
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 229.]
v 96 93 53 | elmormolod a 96. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a városi teleport varázslatot!
Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED
(123,71) Dornodon oltár, vaskohó (#155), 32. jellempróba, érclelõhely
(124,71) Sheran oltár, mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba, élõholt quwarg (#202)
(125,72) mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), tüskés harci gromak (#156)
[93,53] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz
valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hû
követõje. " Vízcsobogást hallasz magad elõtt: egy szökõkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami
felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején
megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Metamorph
Böffenet harcmûvész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Fairlight
gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578.
épület.) és egy bank (581. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva
meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Libertan város közleménye: Kedves
kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltetõ
Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes!
"
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 219.]
pki 2500 | kiveszel a bankból 2500 aranyat
| Kiveszel a bankból 2500 aranyat. A számládon van még 2537 arany. [0 pontot használtál fel, van még 219.]
[93,52] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a
szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a
terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok.
Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek
építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben
részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi
van ráírva: " Az erõnk forrása saját magunk, s az öklünkbõl acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Egy feléd lopakodó alakot
pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz
különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos
testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával teljesen
átszúrod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál
csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél
1 orgyilkos tõrt. 352 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Figyelem! Nagyszabású
árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói
hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester
háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt
táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[10 pontot használtál fel, van még 209.]
be 572 1 | bemész az 572. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó
terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít
néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most
már nevetségesen kevésnek tûnõ 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 159.]
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot
| Azt a varázslatot itt nem tanulhatod meg. [0 pontot használtál fel, van még 159.]
m 3 4 6 | mozogsz délkeletre, délre, nyugatra
| [94,53] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát.
Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte.
S. Evelyn " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Épületeket látsz: egy fegyverbolt
(590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 bakkura csizmát 22 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 5 sallank karmot 10 aranyért, 12 ugh mérget 24 aranyért,
2 vasércet 4 aranyért, 1 gromak bõrt 8 aranyért, 1 orgyilkos tõrt 8 aranyért.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû ember nõvel. Ruházatát egy mélységi grittang trófea ékesíti. Jobb kezében
egy mandibulakaszát tart. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Dailen Chen. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [94,54] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed.
Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozótársaim! Ne
tûrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál
egy teljesen lerombolt erõdítményt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy
teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Romani ite domum! " Egy feléd lopakodó alakot
pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb
kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan
megsorozod az orgyilkos jobb lábát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre
rohansz. {KCC:} Ryuku kopjával teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Hárításod
megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már
meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél
1 orgyilkos tõrt. 352 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: "
Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla,
felirattal. Elolvasod: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erõdöket! "
(Továbbmész...) [93,54] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér
rögtön tudod, hogy mi az! Egy Mallon. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív
magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos
ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre
lángcsóva varázslatot lõsz. 18 életpontot sebeztél. Egy méregfelhõ varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád.
Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Mallon
fejét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor
teljesen átdöföd a Mallon testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Elhajolsz a Mallon ütése elõl, de a fejed tetejét így is
horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok
cikáznak feléd. Alig pörkölõdsz. 10 életpontot vesztettél. A Mallon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja,
miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Mallon botja (ld. enc.). Felhasználva a
sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 709 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele
számottevõ eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre õrültebb tempóban
táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+88 életerõ.) Itt, a vadon
közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy
elolvasd. " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy helyen egy tábla van a földbe
szúrva, a következõ felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " A kultúra
már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf
légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.).
Eladsz 1 gyöngysort 48 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a
nappalt Éj követi: Worget. " [70 pontot használtál fel, van még 89.]
ve 180 5 | megveszed a 180. tárgyat 5
| Vásároltál 5 ezüst gyûrût. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 89.]
[93,55] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ
szörny egy útonálló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb lábát. (3 támadással 27
életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 93 tapasztalati pontot kaptál.
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját.
Összeakadsz Ki-Nyú Vacc-cal. Raia személyes tanácsadója. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang
fejpántot, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy réz masszariasztót, egy ryuku
nadrágot, egy sárga erõövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy lábascet
trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy sarki óriásteknõs trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett
jel: Táguló téridõ kontinuum. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Egy mutáns pók a hátasa.
Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy kopasz, félszemû troll férfival. Fekete a bõre. Raia kisebb papja. Egy elit csatavértet, egy fekete bõrcsizmát,
egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy
norpadolótika trófea és egy sivatagi doareg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb
kezében egy troll dorongot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Hátasállata egy alanori csatamén! Mentális auráját
felismered, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Touchrawag. Kölcsönösen
engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tanítod a másik kalandozót, amiért õ viszonzásképp téged
tanít. Kis mértékben fejlõdött taumaturgia szakértelmed, míg te õt a szörnyismeret szakértelemre oktattad. Meleg kézfogás
után elbúcsúztok.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemû alakváltó férfival. Bõre teljesen fehér! Sheran ministránsa. Egy arany papi
karkötõt, egy kvazár sisakot, egy regeneráló gyûrût, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy
varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy szürke
rinocérosz trófea és egy sötét gnóm trófea ékesíti. Homlokán a következõ jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó
avatár.. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Összeismerkedtek. Az õ
neve Apokalipszis. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok
egymásnak, aztán továbbállsz. Hopp, átugrik egy fõnixtoll! [10 pontot használtál fel, van még 79.]
hh 1096 1096 1096
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 79.]
hh 1096 1096 1096
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 79.]
fu 3 | udvarolsz a 3. fajúaknak
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 79.]
szk 132 | keresed a 132. szörnyet
| Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 79.]
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 79.]
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 77.]
* 3. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
| Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az
IQ-d komolyan megnõjön. [10 pontot használtál fel, van még 67.]
* 4. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
| Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning
szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel,
van még 57.]
* 5. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
| Kitartóan, órákon át légzõgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az
egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 47.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 4 17 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért
| Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod,
hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel
ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg
neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 24, 23.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és
már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5
TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.)
Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú
kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +17 max. varázspont, +7 max. életerõ, +1
támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 315 pontot. A következõ körben
tehát 345 pontot költhetsz el.
YETISZÍV (1070. TÁRGY)
Talán a yetiké az egyetlen faj, ahol a fiatal egyedek szíve erõsebb és strapabíróbb, mint a felnõtt és az idõs példányoké.
Talán ezzel magyarázható a yeti porontyok agresszív viselkedése, és az, hogy senkitõl nem félnek. Egy ilyen szívet
kimetszeni nem egyszerû dolog, számíts rá, hogy több alkalommal fogsz kudarcot vallani, mint ahányszor sikerrel jársz. Ha
viszont ez megvan, már csak azon kell elgondolkoznod, mihez is kezdhetnél vele.
|
ULKOR GYÖNGY (1072. TÁRGY)
Ha legyõzöl egy ulkor jéglényt, általában nem marad több belõle egy tócsánál, hiszen az ulkor anyag nem csak úgy néz ki
mint a jég, hanem úgy is olvad. Ha azonban a szerencse a te oldaladon áll, találhatsz néhány gyöngyszerû képzõdményt, amit
valójában az ulkor jéglények szervezete termel. Ezek olyan kemények és törhetetlenek, hogy nincs az az ismert módszer,
amivel el lehetne pusztítani.
|
MALLON (960. ELLENFÉL)
Mallon nem más, mint egy karrierista sötét gnóm. Sokat tett a kastplomok érdekében, amivel fel is hívta magára a figyelmet
a felsõbb körökben. Egyszer még maga Sutor Kragoru is vendégül látta. Csakhogy a várva várt elõléptetés fõgnómmá nem
jött el. Az éppen aktuális fõgnómok (a kalandozóknak köszönhetõen ez a poszt gyakran megüresedik), mindig inkább
valami olyasmi küldetéssel bízták meg, amibe jóeséllyel belehal. De visszatért. Mallon mindig sikeresen elvégezte a
feladatot, amit elvállalt, vagy ráosztottak. Csakhogy egy idõ után belefáradt ebbe, és elhagyta a kastplomot. Azóta nem
érdekli, hogy fõgnóm legyen, sokkal inkább szeretne példaképére, Sutor Kragorura hasonlítani. Olyan nagy tetteket véghez
vinni, mint õ, beleírni magát Ghalla történelmébe. Hamar rájött, hogy jelenleg a legnagyobb hatalmat az istenek odaadó
szolgálatában érheti el. Összegyûjtötte hát az áldozati tárgyakat, és ezzel Dornodon teljes rangú papjává vált. Ezzel máris
többet ért el, mint sötét fõgnómként valaha elérhetett volna.
|
MALLON BOTJA (1526. TÁRGY)
Ezt a botot Mallon mindenhova magával hordta. Fajtársai le is nézték miatta, hisz méltóságon alulinak tartották, hogy egy
mágiát is használni tudó lény ostoba husángokkal hadonásszon. Persze õk nem tudták, hogy ez nem egy közönséges bot.
Elõször is mindkét vége fémbõl készült burkolatot kapott, ennek köszönhetõen sebzése nem kevesebb, mint 4D6+1 és
használatakor +2 támadás is jár. Persze nem csak emiatt hordta magával Mallon, inkább azért, mert bizonyos idõközönként
a fegyver egy jégcsóvát képes lõni az ellenfeleire. Ha kellõen jártas vagy az ütõfegyverek terén (szakértelmed legalább
10-es), a varázsbotot te is kipróbálhatod.
|
KARAKTERLAP |
Káliána al Doum, egy hosszú aranyhajú, zöld szemû kobudera nõ vagy. Bõröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. Ez a 174. fordulód.
Erõ: | 24 (28) | | Szint: | 18 | | Merészség: | 10/1 | | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 26 | | Támadás: | 17 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 30 kg |
Ügyesség: | 25 | | Védekezés: | 34 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 17 (19) | | Életpont: | 276/202 | | Jellem: | semleges (+4) | | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 20 (22) | | Varázspont: | 321/91 | | Pénz: | 2453 arany | | Kép. pont: | 2 |
|
Eddig összesen 779 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3998 TP-t kaptál. Jelenleg 261746 TP-d van. A következõ szinthez még 78254 TP szükséges. Trófeáid: velociraptor, élõholt quwarg, varkaudar varázsló. A 174. fordulódban 2537 arany került a bankszámládra. 2537 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Jelenleg 7 árnyékmxtu-d van.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 23 (+1) | | szúrófegyverek: | 10 | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 21 | | dobófegyverek: | 2 |
|
Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << ököl (#28) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 20 | | 2. nyomkövetés: | 41 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 8 | | 5. csapdakészítés: | 14 (+1) | | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 46 | | 8. titkosírás: | 8 | | 9. felderítés: | 14 |
10. szörnyidomítás: | 6 | | 11. teológia: | 14 | | 12. taumaturgia: | 18 (+1) |
13. szerencsejáték: | 1 | | 14. versengés: | 1 | | 15. harcmûvészetek: | 19 |
16. szörnyismeret: | 10 | | 17. zárnyitás: | 1 | | 18. vadászat: | 10 |
19. bányászat: | 8 | | 20. fõzés: | 1 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 40 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot , csak egyszer) |
elfogod mutáns pókot (#117) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), quwarg királynõ (#153), varkaudar varázsló (#271) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
idõcsere (#285, 5 VP) | | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhõ (#37, 12 VP) | védelem tûz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
9. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | | | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | bundás kabát (#1068) | $1 | * | fekete bõrcsizma ($247) |
$1 | * | gromak páncél ($270) | 1 | * | jing-jang fejpánt (#556) | 1 | | mászókarom (#78) |
$1 | | sárga erõöv ($276) | $1 | * | tankány karom ($237) | 1 | * | teknõcpajzs (#417) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | | Mallon botja (#1526) | $1 | | orgyilkos tõr ($225) |
1 | * | ryuku kopja (#694) | 39 | | tüske (#22) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
5 | | ezüst gyûrû (#180) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | ezüst papi karkötõ (#308) |
1 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | | umbatari karkötõ (#278) |
1 | * | virág szimbólum (#143) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | + | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 1 | | csontkulcs (#74) |
3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) | 57 | | kaja (#2) |
2 | | kötél (#92) | 1 | | márványkulcs (#245) | 1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) |
1 | | nagy aranykulcs (#246) | 1 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | + | piranha zsákvédõ (#337) |
1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | 1 | | szeksztáns (#32) | 1 | | távcsõ (#42) |
2 | | vaskulcs (#183) | 1 | | zárnyitó készlet (#39) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 20] |
3 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] |
3 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] |
1 | | sullár hólyag (#168) | [benne 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 7] |
5 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 60] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
8 | | álompor (#396) | 11 | | csillezsályalevél (#1253) | 1 | | darázsszárny (#652) |
2 | | ezüstdarab (#326) | 1 | | fémrúd (#104) | 5 | | fõnixtoll (#563) |
12 | | fülemüle agyar (#267) | 21 | | gyöngymangó (#135) | 5 | | kaktusztüske (#114) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | kõszem (#304) | 1 | | liumbe hajtás (#655) |
16 | | madártoll (#112) | 1 | | móri gyümölcs (#116) | 1 | | ormánygõte csont (#21) |
5 | | ovimon-bogyó (#207) | 4 | | pirkit (#153) | 1 | | púderkõ (#119) |
10 | | smirglilevél (#29) | 7 | | szárnyas hernyó (#69) | 1 | | téfea-agy (#172) |
2 | | ulkor gyöngy (#1072) | 1 | | varkaudar csont (#1113) | 2 | | yetiszív (#1070) |
|
Összsúly: 78.98 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 | | bakkura csizma (#96) | 1 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | gyöngysor (#192) |
1 | | lapockacsont (#33) | 5 | | sallank karom (#128) | 12 | | ugh méreg (#166) |
2 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2453 | | arany (#50) | 1 | | álompor (#396) | 5 | | ezüst gyûrû (#180) |
1 | | kaja (#2) | 1 | | Mallon botja (#1526) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) |
3 | | spiritusz (#170) | 1 | | tüske (#22) | 2 | | ulkor gyöngy (#1072) |
20 | | víz (#27) | 2 | | yetiszív (#1070) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), orgyilkos (#131)
(93,53) helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökõkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(93,54) Mallon (#960), ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587)
(93,55) útonálló (#130), csodák kútja (#1096), Ki-Nyú Vacc (3035. kalandozó), Touchrawag (3425. kalandozó),
Apokalipszis (5331. kalandozó)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Dailen Chen (1124. kalandozó)
(94,54) erõdítmény (#488), oltár, orgyilkos (#131)
|